Ja waarom niet, het is warmquote:Op zaterdag 22 mei 2010 17:32 schreef Apekoek het volgende:
Dat is echt zo oerhollands, 1 zonnestraaltje en Nederland trek er ineens met korte broeken op uit om hun melk flessen te showen.
Hier liepen we gelukkig altijd in korte broek met slippers.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 17:35 schreef Daywalk3r het volgende:
Heerlijk in mijn korte broek en t-shirtje biertjes gehapt op 't terras vanmiddag.
Af en toe wel een fris windje langs me melkflessen maar dat dondert me niet.
Ik weet nog dat we vroeger op de middelbare school geen korte broek aandeden omdat het niet stoer was.
Nu weet ik gelukkig wel beter.
Ik ben van mezelf een beetje getint dus ik heb nooit melkflessenquote:Op zaterdag 22 mei 2010 17:32 schreef Apekoek het volgende:
Dat is echt zo oerhollands, 1 zonnestraaltje en Nederland trek er ineens met korte broeken op uit om hun melk flessen te showen.
iddquote:Op zaterdag 22 mei 2010 17:43 schreef boskameel het volgende:
Al die autisten die geen korte broek willen dragen
quote:Op zaterdag 22 mei 2010 17:43 schreef boskameel het volgende:
Al die autisten die geen korte broek willen dragen
Nou volgens sommige kan je nooit een korte broek aan hoorquote:Op zaterdag 22 mei 2010 18:38 schreef McGilles het volgende:
Mensen die zeggen dat het er niet uit ziet![]()
![]()
Boeiend allemaal, je gaat toch niet in je spijkerbroek rondlopen in de zomer
Zijn allemaal van die modebewuste pikkies die niet normaal kunnen nadenken.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 18:51 schreef Paul het volgende:
[..]
Nou volgens sommige kan je nooit een korte broek aan hoor
En je hebt het ook nooit warm? En als je actief bezig bent zoals klussen, verhuizen etc?quote:
Ik heb serieus niet één korte broek, ook niet zo'n hoogwater driekwart broek.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 19:40 schreef McGilles het volgende:
[..]
En je hebt het ook nooit warm? En als je actief bezig bent zoals klussen, verhuizen etc?
Moet er niet aan denken om het hele jaar lang in een lange broek te moeten of willen lopen.
Snel koud zeker dan?quote:Op zaterdag 22 mei 2010 19:46 schreef Trystar het volgende:
[..]
Ik heb serieus niet één korte broek, ook niet zo'n hoogwater driekwart broek.
Incl mijn melkflessen, maar als je nooit korte broek aandoet zul je daar ook niet vanaf komen...quote:Op zaterdag 22 mei 2010 13:39 schreef Azijnproever het volgende:
Ja natuurlijk! En teenslippers![]()
Dat er mensen zijn die het nu nog te fris vinden snap ik echt niet. Hier in het ZO des lands is het in ieder geval meer dan 22 graden in de zon en de lucht is mooi blauw.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |