Heb je naar buiten gekeken?quote:Op zaterdag 22 mei 2010 11:53 schreef DaMart het volgende:
Een korte broek aantrekken terwijl de zon amper schijnt?
Ja, en ik zie een eindeloze wolkenlucht. En ik ben buiten geweest en vond de temperatuur ook behoorlijk tegenvallen, voelde aan als hooguit een graad of 15 tot 17.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 11:56 schreef Repeat het volgende:
[..]
Heb je naar buiten gekeken?
Ik ga er maar vanuit dat echt naar buiten gaan een brug te ver is...
quote:Op zaterdag 22 mei 2010 11:53 schreef DaMart het volgende:
Een korte broek aantrekken terwijl de zon amper schijnt?
Juist in veel warme landen is het not done om in korte broek te lopen. Die mensen denken dat je in je ondergoed over straat gaat.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 11:23 schreef Paul het volgende:
[..]
Maar je hebt het nooit warm ofzo? Ben je nog nooit in een land als Griekenland of Turkije geweest?
quote:Op zaterdag 22 mei 2010 13:39 schreef Azijnproever het volgende:
Ja natuurlijk! En teenslippers![]()
Dat er mensen zijn die het nu nog te fris vinden snap ik echt niet. Hier in het ZO des lands is het in ieder geval meer dan 22 graden in de zon en de lucht is mooi blauw.
Dat willen de vrouwen van FOK! dan wel eens zien....pics dus.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 12:44 schreef PalmRoyale het volgende:
Ik draag zodra het lekker warm is wel vaak en korte broek maar ik heb dan ook niet van die dunne melkflessen. Ik krijg vaak van vrouwen te horen dat ik mooie benen heb![]()
pics!!quote:Op zaterdag 22 mei 2010 13:50 schreef boefke20 het volgende:
Wat hebben wij vrouwen het dan toch gemakkelijk hahahah.
Lekker een kort jurkje of rokje met topje aan.
Een egaal blauwe driekwartsbroek.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 14:09 schreef Jahr00n het volgende:
Korte broeken zijn beter in dit weer.
Maarja de echte FOK'ers lopen natuurlijk in hun vormloze egaal blauwe spijkerbroek.
De broek die op maat was 4 jaar geleden.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 14:11 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Een egaal blauwe driekwartsbroek.
Jij gaat ook naar het strand in lange broek? Met je laptop op je schoot zittende?quote:Op zaterdag 22 mei 2010 16:15 schreef moomoo het volgende:
Korte broeken
Gewoon lange broeken, maakt niet uit hoe warm het is.
Ik vind korte broeken er gewoon belachelijk uitzien, los van hoe iemands benen eruitzien. Naar het strand ga ik niet, bah.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 16:16 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Jij gaat ook naar het strand in lange broek? Met je laptop op je schoot zittende?
Of schaam jeje voor je dunne x-spillebeentjes?
Een model in korte broek ziet er beter uit dan gemiddeld Fok!ker in korte broek en dat is nog een understatement.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 16:28 schreef -Trinity- het volgende:
[ afbeelding ]
Ik snap niet waarom er mensen zijn die dit niet vinden staan.
Maar ik vooralsnog in lange broek maar op het balkon wel in shorts. De wind is me nog iets te koud om met blote benen de straat op te gaan.
Tuurlijk, ik vind het ook niet leuk om iemand met te dikke, te korte, te witte en te behaarde benen in een korte broek te zijn, maar ik vind witte leggings bij vrouwen met cellulite en boyfriendjeans en sokken in sandalen ook niet mooi. Betekent niet dat mensen zich daardoor moeten laten weerhouden, vooral niet met warm weer. Bovendien zijn er genoeg mannen die (voor een bepaalde leeftijd en BMI) makkelijke korte broeken kunnen hebben, maar hier roept een groot deel dat het nooit bij volwassen mannen kanquote:Op zaterdag 22 mei 2010 17:00 schreef Torrio het volgende:
Een model in korte broek ziet er beter uit dan gemiddeld Fok!ker in korte broek en dat is nog een understatement.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |