Ja, de komende dagen heb ik ochtend dienst. Lekker om 0700 uur beginnen dus.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 08:11 schreef Diaan73 het volgende:
Ben je trouwens aan het werk Cobra? Gezien het vroege tijdstip...
Pff dat is mij een beetje te vroeg.... Meestal kom ik dan pas uit bed... En als Lennon geen last heeft van de kiezen, dan wil het in het weekend nog weleens later worden.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 08:11 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ja, de komende dagen heb ik ochtend dienst. Lekker om 0700 uur beginnen dus.
En dan is het voor jou nog even wachten tot de jongens je een ontbijtje op bed komen brengen.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 08:12 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Pff dat is mij een beetje te vroeg.... Meestal kom ik dan pas uit bed... En als Lennon geen last heeft van de kiezen, dan wil het in het weekend nog weleens later worden.
Als alles gaat draaien ben je idd net te ver gegaan.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 08:35 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Nee, precies genoeg. Bier gedronken tot een goed niveau en toch geen kater hebben.
Het probleem is altijd dat je de volgende dag pas weet of je het omslagpunt gepasseerd bent (in sommige gevallen weet je het op de avond zelf al)
Ach ik hou toch niet zo van ontbijten in bed....quote:Op zaterdag 22 mei 2010 08:19 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
En dan is het voor jou nog even wachten tot de jongens je een ontbijtje op bed komen brengen.
Of niet zoals zij het klaarmaken en in bed kieperen?quote:Op zaterdag 22 mei 2010 08:42 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ach ik hou toch niet zo van ontbijten in bed....![]()
Heey Jojo
quote:Op zaterdag 22 mei 2010 08:43 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
Of niet zoals zij het klaarmaken en in bed kieperen?
Goedemorgen Diaan
quote:
quote:
Ik heb nooit veel meegekregen van die seriequote:
Goede seriequote:Op zaterdag 22 mei 2010 08:59 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
Ik heb nooit veel meegekregen van die serie![]()
Zegt me niet zoveel
Eén van de beste series ooit.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 09:01 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Goede serieDe ontknoping is aan het naderen. Gisterenavond ben ik in slaap gevallen totdat de brandweersirenes me wakker maakte.
Maar wel opgenomen, dus vandaag of morgen even kijken.
Binnenkort maar weer eens met seizoen 1 beginnen denk ik.quote:
quote:Op zaterdag 22 mei 2010 09:23 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Binnenkort maar weer eens met seizoen 1 beginnen denk ik.
Moguh, dan had ik sinds woensdag al goed moeten kunnen slapenquote:Op zaterdag 22 mei 2010 09:43 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Scheelt een hoop
Minder spanning omdat alles rond is?
oh, en Goedemorgen TM
In Nederland.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 09:50 schreef Diaan73 het volgende:
[..]volg jij het in Amerika of gewoon in Nederland?
Helaas wel ja.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 10:01 schreef Diaan73 het volgende:
Okay. Dus ook nog maar 1 aflevering te gaan?
Wat moeten we nu na volgende week?? Dan hebben we alle antwoorden.. yeah right en is niets meer te gissen.quote:
Dan zijn we afhankelijk van Etcie voor advies voor de volgende te volgen serie.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 10:04 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Wat moeten we nu na volgende week?? Dan hebben we alle antwoorden.. yeah right en is niets meer te gissen.
Nee.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 10:45 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
heeft iemand al eens die fok roulette gebruikt?
quote:Op zaterdag 22 mei 2010 10:45 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
heeft iemand al eens die fok roulette gebruikt?
Dat zal het geval zijn.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 10:57 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Misschien heeft je werkgever iets geblokkeerd?
quote:
Ninja.....quote:
Ik moet zeggen dat ik er nu ook van schrokquote:Op zaterdag 22 mei 2010 12:04 schreef Etcetera het volgende:
Ik word altijd een beetje nerveus ofzo als ik 'veel' geld op m'n rekening heb staanSlaat nergens op, maar komt vooral omdat ik het niet gewend ben ik denk ik
Oh ja! Het is weer die tijd van het jaar!quote:Op zaterdag 22 mei 2010 11:58 schreef TradeMarkie het volgende:
Ga ik net internetbankieren, zie ik dat het vakantiegeld al binnen is.
Ik vond al dat er veel op m'n lopende rekening stond, maar dat klopt dan weer
* Ofyles2 en muziek uit Scandinavië hand in hand gaan. Voor de zangeressen gaat hij naar Denemarken, voor de rockbands gaat hij naar Zweden.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 11:43 schreef Etcetera het volgende:
Hey je hebt ge-edit
SpotifyIk zit nu naar Zweedse soul/pop te luisteren
Weer terug van schuifpui scoren...quote:Op zaterdag 22 mei 2010 15:11 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
En toen viel het ernstig stil vanwege goed weer
Een kut-toeter als peniskoker gebruiken is niet grappigquote:Op zaterdag 22 mei 2010 15:14 schreef MadMaster het volgende:
[ afbeelding ]
Het enige waar die kut-toeter geschikt voor is...
Toen ik het typte had ik al zoiets van 'hier klopt iets niet'...quote:Op zaterdag 22 mei 2010 15:16 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Een kut-toeter als peniskoker gebruiken is niet grappig
Een breekijzer is een tof wapen tegen zombiesquote:Op zaterdag 22 mei 2010 15:35 schreef TradeMarkie het volgende:
Net een
[ afbeelding ]
en een
[ afbeelding ]
aangeschaft.
Eerder deze week had ik
[ afbeelding ]
en
[ afbeelding ]
al binnen
Dat is ook waarom ik hem gekocht hebquote:Op zaterdag 22 mei 2010 15:38 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Een breekijzer is een tof wapen tegen zombies![]()
![]()
Voor als ze bij jou willen gaan nestelen.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 15:43 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Dat is ook waarom ik hem gekocht heb
Dat heb ik er toch al bijgezetquote:
Waarvoor mijn dankquote:
Net goed, lekker puh voor die sukkel in z'n te strakke broekje...quote:Op zaterdag 22 mei 2010 15:45 schreef TradeMarkie het volgende:
grote tandenstoker
disclaimer: etc, niet klikken!
Het seizoen is weer geopendquote:Zo, morgenavond barbequeuen bij m'n broertje
Ik bij zwager en schoonzus...quote:Op zaterdag 22 mei 2010 15:54 schreef iamredleader het volgende:
Zo, morgenavond barbequeuen bij m'n ouders
Inderdaad, ik hou wel van winnende stieren tijdens zo'n 'gevecht'quote:Op zaterdag 22 mei 2010 15:54 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Net goed, lekker puh voor die sukkel in z'n te strakke broekje...
Ik had minstens verwacht dat die matador aan zijn kruis werd geregen...quote:Op zaterdag 22 mei 2010 15:54 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Net goed, lekker puh voor die sukkel in z'n te strakke broekje...
Zie mijn vorige reactie.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 15:45 schreef Etcetera het volgende:
Iets met een Torero en een doorspietste kaak geloof ik. Zag de nieuwspost op de frontpage, maar ik klik maar niet denk ik
Zoiets heb ik wel ooit gezien...quote:Op zaterdag 22 mei 2010 15:57 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik had minstens verwacht dat die matador aan zijn kruis werd geregen...
Oh die was van mij denk ikquote:Op zaterdag 22 mei 2010 15:57 schreef iamredleader het volgende:
Ik ben voor m'n vader op zoek naar een goed verjaardagscadeau. Nu kwam er een tijdje terug een toffe link langs met zo'n beach towel van de Hichhiker's guide to the galaxy. Kan iemand mij helpen waar dat was?
quote:Op zaterdag 22 mei 2010 16:02 schreef Etcetera het volgende:
Oh die was van mij denk ikMisschien kan ik 'm weervinden ik zal even zoeken
Hij is te herkennen aan z'n hoge stemquote:Op zaterdag 22 mei 2010 16:09 schreef MadMaster het volgende:
Kan die stierenvechter die in z'n ballen gepierced wordt niet meer vinden...
Ik loop nu naar de vriezer om een perenijsje te pakkenquote:
quote:Op zaterdag 22 mei 2010 17:43 schreef Soempie het volgende:
Ik heb een nieuwe fiets.En m'n oude fiets wordt gemaakt voor 20,- tot 35,- euro.
![]()
[ afbeelding ]
Draag jij nooit een rok? Hoe doe je dat met die stang?quote:Op zaterdag 22 mei 2010 17:43 schreef Soempie het volgende:
Ik heb een nieuwe fiets.En m'n oude fiets wordt gemaakt voor 20,- tot 35,- euro.
![]()
[ afbeelding ]
Niet zo over nagedacht, maar dan hangt de rok gewoon over de stang.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 19:19 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Draag jij nooit een rok? Hoe doe je dat met die stang?
quote:Op zaterdag 22 mei 2010 17:43 schreef Soempie het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
Oeh! Scherp +1quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iemand enig idee wat ik daar het beste aan kan doen? Wel of geen gaasje? Crème? Of alleen 's nachts gaasje?Make love, not war ☮
Hmm... vaseline denk ik.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 21:55 schreef Diaan73 het volgende:
Welke creme dan??
Ow de nieuwe schoenfoto's van Lennon![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Tja, waarom niet?quote:
Het lijkt mij gewoon niet zo praktisch als vrouw, maar misschien komt het ook omdat ik veel met Lennon voorop fiets en daar soms al moeite mee heb om op te stappen, laat staan dat je ook nog met je been over de stang moet. Dat ga ik echt niet redden..quote:
Auw..quote:Op zaterdag 22 mei 2010 22:26 schreef Diaan73 het volgende:
Het is ook zeer pijnlijk.... ze waren bij mij al helemaal door en eraf voordat ik het echt doorhad... mn nieuwe mooie schoenen zaten ook helemaal onder bloedgelukkig aan de binnenkant.
Vwb hypotheekgedoe: Hmm das dus wel even balen of in ieder geval nog even in onzekerheid
Ik stap eigenlijk altijd als een vent op en af. Toen ik klein was zag ik m'n vader dat doen en ik vond dat zo gaaf, dat ik het na ben gaan doen.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 22:27 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Het lijkt mij gewoon niet zo praktisch als vrouw, maar misschien komt het ook omdat ik veel met Lennon voorop fiets en daar soms al moeite mee heb om op te stappen, laat staan dat je ook nog met je been over de stang moet. Dat ga ik echt niet redden..
Ik heb het bijna elk jaar als ik weer in de zomerschoenen met blote voeten, last van mn hakken. En nu zelfs ook nog nieuwe schoenen... maar ik dacht dat dat wel goedging omdat ik ze donderdagavond een tijdje thuis had aan gehad. Ging dus niet goed.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 22:29 schreef Soempie het volgende:
[..]
Auw..Ik kan me de pijn heel goed indenken. Heb zelf altijd heel snel last van blaren.
![]()
En voor wat betreft de hypotheek: nog even in onzekerheid. We moeten nu op een reactie van de bank wachten en dat kan nog wel even duren.
quote:Op zaterdag 22 mei 2010 22:30 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik stap eigenlijk altijd als een vent op en af. Toen ik klein was zag ik m'n vader dat doen en ik vond dat zo gaaf, dat ik het na ben gaan doen.
Lief, dankje.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 22:32 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik heb het bijna elk jaar als ik weer in de zomerschoenen met blote voeten, last van mn hakken. En nu zelfs ook nog nieuwe schoenen... maar ik dacht dat dat wel goedging omdat ik ze donderdagavond een tijdje thuis had aan gehad. Ging dus niet goed.![]()
Okay, spannend. Ik duim voor je voor een positieve reactie van de bank!!
quote:Op zaterdag 22 mei 2010 22:33 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
dan snap ik dat je een herenfiets hebt!! Ik stap op de vrouwenmanier af... en met Lennon voorop zelfs nog op de oude vrouwenmanier, bij het truttige af..
You're welcome.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 22:34 schreef Soempie het volgende:
[..]
Lief, dankje.![]()
Dr. Martens waren het toch? Bij die schoenen kreeg ik altijd blaren. Heel stug leer.
Ligt er ook aan hoe hoog je fiets is natuurlijk. Mannen hebben ook natuurlijk weleens een kind voorop en dat gaat ook goed.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 22:35 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik hoop dat ik later m'n fiets niet laat vallen met kind voorop als ik als een man afstap.Kan me wel voorstellen dat dat lastiger is.
Overheid en ICTquote:Op zaterdag 22 mei 2010 16:26 schreef TradeMarkie het volgende:
Godver, laatst kon ik al geen ov-chipkaart aanvragen omdat die klotesite foutmeldingen ging geven, nu probeer ik een parkeervergunning aan te vragen en is het weer hetzelfde liedje
Die ga ik kopen als mn hakken geheeld zijnquote:
De wedstrijd die ik aan het kijken was is afgelopenquote:Op zaterdag 22 mei 2010 22:55 schreef Diaan73 het volgende:
Heey TM![]()
Geen voetbal aan het kijken? Hier thuis wel.. dus ik zoek mn heil maar een beetje op Fok!!Maar het is erg rustig.
Ik had dit verwacht.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 22:56 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Ik hoor net op de radio dat Inter gewonnen heeft
Jij verwachtte van Jojo dat hij dit via de radio ging vernemen?quote:
quote:Op zaterdag 22 mei 2010 22:59 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Jij verwachtte van Jojo dat hij dit via de radio ging vernemen?
quote:Op zaterdag 22 mei 2010 22:59 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Jij verwachtte van Jojo dat hij dit via de radio ging vernemen?
Dank je, dinsdag zal ik wel weer topfit zijnquote:
quote:How eclectic is the musical preference of Phaedar?
Phaedar's eclectic score is
94/100
If your score is small (lower than 70) your musical preferences are very limited, and if it is large (larger than 80), then you have an eclectic musical preference.
Levensgroot. In ieder geval vele malen groter dan de kans dat Frankrijk op het WK meer dan 3 wedstrijden speelt.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 23:00 schreef Etcetera het volgende:
Ofyles, verwacht je dat ik de lotto/loterij win? Dan koop ik nog even loten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dank je wel. #24quote:Op zaterdag 22 mei 2010 23:08 schreef Diaan73 het volgende:
@Cobra... gecondoleerd nog met het verlies van weer een collega-militair!!
Dan zou ik tegen die tijd maar wat extra bewaking inzetten...quote:Op zaterdag 22 mei 2010 23:04 schreef Etcetera het volgende:
Nachtelijke tv-tip: Escape from Alcatraz, uit 1979. Begint om half 1
Vet tof! Ik heb de strip nog niet uit, komt misschien nog wel een keer in de trein oid. Als ik er dan niet voor kies om lekker een filmpje te gaan kijken that isquote:Op zaterdag 22 mei 2010 23:22 schreef Etcetera het volgende:
Hmm dan hou ik m'n geld wel op zak denk ik
@HawaiiTim, er komt blijkbaar een film van Pride And Prejudice And Zombies
Ik stop daar juist maar even mee voor een paar uur, heb net een fles uit Normandië meegenomen cider naar binnen geslagen...quote:
Ohja... HEFTIG was het...quote:Op zondag 23 mei 2010 01:48 schreef B.ertha het volgende:
Sheep was voetbal aan het kijken, dus ik heb de hele avond Grey's Anatomy gekeken. Nou ben ik normaal helemaal niet zo van de meidenseries, maar ik heb echt 2 afleveringen lang zitten snuffen tot ronduit huilen
Nou weer een tijdje wachten, maar de serie is zeker terug na een tijdlang behoorlijk weggezakt te zijn geweest.
quote:Op zaterdag 22 mei 2010 22:24 schreef Soempie het volgende:
@ Etcie, hypotheekgedoe gaat wat meer tijd kosten. 't Is een heel geregel.
Goeiemorgen Diaan.quote:Op zondag 23 mei 2010 09:10 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Kende jij hem ook?
Goedemorgen trouwens!!
Okay...quote:Op zondag 23 mei 2010 09:14 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Goeiemorgen Diaan.
Nee, ik heb hem niet gekend. Wel wat oefeningen gedaan met zijn eenheid. Maar hem heb ik, denk ik, nooit gezien.
Dan komt het dus ook wel heel dichtbij...quote:Op zondag 23 mei 2010 09:20 schreef Cobra4 het volgende:
Zijn eenheid zit op de kazerne naast onze vliegbasis. We komen wel eens bij elkaar over de vloer.
Lekker.quote:Op zondag 23 mei 2010 09:23 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Zo, de zondag is weer begonnen.
Goedemorgen
iemand koffie?
De zondag met zonquote:Op zondag 23 mei 2010 09:23 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Zo, de zondag is weer begonnen.
Goedemorgen
iemand koffie?
Tja, het is letterlijk aan de ander kant van het hek.quote:Op zondag 23 mei 2010 09:24 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dan komt het dus ook wel heel dichtbij...
Dat ziet er goed uit.quote:
Trustenquote:Op zondag 23 mei 2010 09:39 schreef Puntenslijpsel het volgende:
nou terwijl jullie aan het ontbijt gaan duik ik dan wel mijn bedje inhaha
quote:
Dank, was al bijna dat hele examen vergeten...quote:
Kan beide. Sommigen werken met een druk en/of nabijheids onsteker. Anderen worden radiografisch of met een gsm ontstoken.quote:Op zondag 23 mei 2010 11:10 schreef MadMaster het volgende:
Cobra, weet jij iets van die bermbommen af?
Weet jij bijv. hoe die dingen ontstoken worden? Mechanisch of op afstand?
Die in Afghanistan ook met beide soorten ontstekingen?quote:Op zondag 23 mei 2010 11:16 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Kan beide. Sommigen werken met een druk en/of nabijheids onsteker. Anderen worden radiografisch of met een gsm ontstoken.
Bermbom is eigenlijk een verkeerde benaming. Het gaat om IEDs, Improvised Explosive Devices. Echt alles kan dus volzitten met explosives. Onder putdeksels, nagemaakte stoepranden, hoopjes vuil, etc.quote:Op zondag 23 mei 2010 11:21 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die in Afghanistan ook met beide soorten ontstekingen?
Ik verbaas me er namelijk elke keer weer over dat er weer een dodelijk ongeluk gebeurt door die dingen...
Ik weet dat de naam 'bermbom' de lading niet dekt en dat ze vaak niet in de berm liggen.quote:Op zondag 23 mei 2010 11:25 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Bermbom is eigenlijk een verkeerde benaming. Het gaat om IEDs, Improvised Explosive Devices. Echt alles kan dus volzitten met explosives. Onder putdeksels, nagemaakte stoepranden, hoopjes vuil, etc.
Vaak, zo als gisteren, heeft men net een IED onschadelijk gemaakt en is men de pineut door een tweede.
Komt ook omdat veel IEDs bijna compleet van plastic gemaakt zijn. De, normaal, te gebruiken metaaldetector is dus nutteloos. Veel vindingen gebeuren dan ook gewoon met het blote oog. Voorwerpen die niet in het terrein thuis horen etc. Maar als een nep stoeprand net zo stoffig en smerig is als de echt is het knap lastig dat te spotten.quote:Op zondag 23 mei 2010 11:32 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik weet dat de naam 'bermbom' de lading niet dekt en dat ze vaak niet in de berm liggen.
Maar het lijkt, met de hedendaagse moderne middelen om allerlei zaken op te sporen, zo knullig dat dat soort explosieven soms niet te traceren zijn met alle gevolgen van dien...
En zo vecht je dus tegen een onzichtbare vijand...quote:Op zondag 23 mei 2010 11:36 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Komt ook omdat veel IEDs bijna compleet van plastic gemaakt zijn. De, normaal, te gebruiken metaaldetector is dus nutteloos. Veel vindingen gebeuren dan ook gewoon met het blote oog. Voorwerpen die niet in het terrein thuis horen etc. Maar als een nep stoeprand net zo stoffig en smerig is als de echt is het knap lastig dat te spotten.
Er is wel materieel wat ook dat soort IEDs op kan sporen. Alleen Nederland wil daar geen geld aan uitgeven. Net zo iets als bv de Bushmaster. Een perfect voertuig wat tegen een stootje kan. Direct van de plank te kopen. Nederland heeft een aantal van die wagen gekocht. Maar wil nu alleen nog afgeschreven Bushmasters vervangen ipv de zwakkere voertuigen te vervangen door dat type.quote:Op zondag 23 mei 2010 11:39 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En zo vecht je dus tegen een onzichtbare vijand...
Tijd dat die missie daar afgebroken wordt, vind ik.
Ik ben nu met een boek over D-Day bezig (deze: http://www.amazon.com/Day(...)World/dp/068480137X) en als je leest hoeveel moeite men daar destijds gedaan heeft om de landing een succes te laten worden met de vaak veel primitievere middelen die men toen had, dan kan je gerust stellen dat een operatie zoals nu door NL in Afghanistan wordt uitgevoerd meer een politieke dan een echt effectieve operatie is.quote:Op zondag 23 mei 2010 11:55 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Er is wel materieel wat ook dat soort IEDs op kan sporen. Alleen Nederland wil daar geen geld aan uitgeven. Net zo iets als bv de Bushmaster. Een perfect voertuig wat tegen een stootje kan. Direct van de plank te kopen. Nederland heeft een aantal van die wagen gekocht. Maar wil nu alleen nog afgeschreven Bushmasters vervangen ipv de zwakkere voertuigen te vervangen door dat type.
Voldoende veiligheid voor de uitgezonden militairen mag blijkbaar niet veel kosten..
Correct, maar dat is wel de gedachten bij de meeste politici.quote:Op zondag 23 mei 2010 12:00 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ben nu met een boek over D-Day bezig (deze: http://www.amazon.com/Day(...)World/dp/068480137X) en als je leest hoeveel moeite men daar destijds gedaan heeft om de landing een succes te laten worden met de vaak veel primitievere middelen die men toen had, dan kan je gerust stellen dat een operatie zoals nu door NL in Afghanistan wordt uitgevoerd meer een politieke dan een echt effectieve operatie is.
Je bent als Jan Soldaat toch eigenlijk wel gestoord dat je onder de door jou beschreven omstandigheden je werk moet doen. Prima in vredestijd, maar op een strijdveld kom je er niet met alleen speelgoed uitdelen en stamoudsten te bezoeken...
Die had ik al gepostquote:
En wat praten jullie over zware onderwerpen zo vroeg op de ochtend middagquote:Op zaterdag 22 mei 2010 16:25 schreef Etcetera het volgende:
Jaaaa Improv Everywhere is weer bezig geweest
Ik weet niet precies hoe de communicatie verloopt in die voertuigen, maar is het als er vaak GSM's gebruikt worden niet een idee om gewoon zo'n ding mee te nemen?quote:Op zondag 23 mei 2010 11:16 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Kan beide. Sommigen werken met een druk en/of nabijheids onsteker. Anderen worden radiografisch of met een gsm ontstoken.
quote:Op zondag 23 mei 2010 14:50 schreef Whiteguy het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)or_het_wk_klaar.html
![]()
Sorry Etcie.quote:
Ach kwaliteit mag dubbel gepost wordenquote:
Als IEDs op 15 meter exploderen kan dat nog je leven kosten.quote:Op zondag 23 mei 2010 14:50 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Ik weet niet precies hoe de communicatie verloopt in die voertuigen, maar is het als er vaak GSM's gebruikt worden niet een idee om gewoon zo'n ding mee te nemen?
[ afbeelding ]
http://www.dumpert.nl/med(...)or_het_wk_klaar.html
![]()
Hij is idd erg goed. Ik zou willen dat ik in die zaal zat.quote:Op zondag 23 mei 2010 16:37 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ach kwaliteit mag dubbel gepost worden
Is de meet vandaag!?quote:
Dat is idd irritant. Nog irritanter is het als je niet geslaagd bent. Misschien bij dezelfde club, een collega van me heeft ook eens een cursus gedaan waar een examen bij zat en toen heeft ze het niet gehaald en ze wilden ook niet laten weten hoe of wat.quote:Op zondag 23 mei 2010 11:03 schreef MadMaster het volgende:
Over studie gesproken, ben geslaagd voor mijn Service Management examen, bleek al na mijn terugkomst uit Normandië. Krijg alleen niet te horen wat goed en fout was, dat is niet de policy van de instantie die de examens afneemt.
Toch wel vreemd, dat je niet weeet waar je wel en niet goed in bent geweest...
En wederom een goedemorgen...
quote:Onogelijke stationcar die wel met 12 maanden APK-goedkeuring wordt afgeleverd en waarmee u nog vele kilometers kunt genieten als u niet om een krasje en een deukje geeft.
Verrassingsfeestjes kunnen heel erg in de smaak vallen!quote:Op zondag 23 mei 2010 19:34 schreef Etcetera het volgende:
Ik zit op het terras van onze stamkroeg, zo verrassingsfeestje voor de eigenaren![]()
quote:Op zondag 23 mei 2010 17:55 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Red, door de link in je signature zit ik nu te overwegen om een soort carbagerun zelf te gaan doen met wat vrienden/collega's, als het lukt een groep bij elkaar te krijgen. Beetje handig werkroosters inplannen en we hebben een week vakantie zonder verlof aan te hoeven vragen. Ene week maandag, dinsdag en woensdagochtend (kan je in de middag weg), week er na donderdag, vrijdag en zaterdag opgeven. In theorie is het mogelijk...
Je hebt een hele goede barbeque gemistquote:
zeg nooit nooitquote:Op zondag 23 mei 2010 21:18 schreef iamredleader het volgende:
[..]
gaaf! Ik heb ook een collega die het wel volgend jaar ziet zitten om mee te doen
Wellicht dat we dan een AKQSC team doen?
Toch tweede geëindigd volgens Synovate, met 23%.quote:Op zondag 23 mei 2010 22:12 schreef Whiteguy het volgende:
Pfoe, Cohen heeft toch een aardige fuckup beleefd met dat debat vanavond zeg. Vond hem echt zwak.
Pastors zat ook lekker te hakken net in de nabesprekingquote:Op zondag 23 mei 2010 22:48 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Toch tweede geëindigd volgens Synovate, met 23%.
Rutte kreeg 36%, Balkenende en Wilders elk 18%.
Scorebordjournalistiek.
Aldus de man die zelf jankte toen EénNL de kiesdrempel niet aantikte...quote:Op zondag 23 mei 2010 22:55 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Pastors zat ook lekker te hakken net in de nabespreking
'Cohen was zo slecht dat het zielig was en ik medelijden met hem kreeg. Misschien dat mensen daarom hem toch steunen'
Au.
Je had ook mee kunnen kijken en alle kandidaten gerust een 2 gegeven voor de moeite. Ik zag louter verliezers.quote:Op zondag 23 mei 2010 23:40 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Ik heb het niet gezien en ik geloof niet dat ik iets mis aan die onzin.
Mijn plan is dan niet volgend jaar mee te doen, maar dit jaar een leuk groepje bij elkaar sprokkelen om 'gewoon' door Europa te touren in een redelijk oud barrelquote:Op zondag 23 mei 2010 21:18 schreef iamredleader het volgende:
[..]
gaaf! Ik heb ook een collega die het wel volgend jaar ziet zitten om mee te doen
Wellicht dat we dan een AKQSC team doen?
Ronald Reagan en Arnold Schwarzenegger hebben het toch allebei voor elkaar gekregen herkozen te wordenquote:Op zondag 23 mei 2010 23:12 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Aldus de man die zelf jankte toen EénNL de kiesdrempel niet aantikte...![]()
En wat Huub Stapel als deskundige deed bij het debat, ontging me compleet. Hij versterkt mijn vooroordeel dat acteurs zich nooit mogen bemoeien met de politiek.
Yeps, dankjewel. Wat ik me nog afvroeg... is het voor als de blaar nog heel is of ook bij kapotte blaren?quote:Op zondag 23 mei 2010 09:42 schreef Puntenslijpsel het volgende:
en diaan, heb je mijn blarentip gelezen? ik heb er dit trimester les over haha
quote:Op zondag 23 mei 2010 22:12 schreef Whiteguy het volgende:
Pfoe, Cohen heeft toch een aardige fuckup beleefd met dat debat vanavond zeg. Vond hem echt zwak.
Ga jij lappen dan stop ik even een bord babi pangang in de magnetron.quote:Op maandag 24 mei 2010 08:56 schreef Diaan73 het volgende:
Pff tijd om de ramen te lappen nu de zon er nog niet op schijnt. Gisteren achterthuis met de hoge druk alles schoongemaakt... maar de ramen vonden het niet zo'n goed idee...
Mogguh.quote:
Ik moet nog beginnen, mn broertje was eventjes onverwacht op bezoek. En zo vroeg babi pangang?? Ik moet nog ontbijten.quote:Op maandag 24 mei 2010 08:58 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ga jij lappen dan stop ik even een bord babi pangang in de magnetron.
Wat ik slecht vond van hem was dat hij zo hakkelde in zn zinnen. Maar wij waren met veel punten toch wel eens.quote:
Vroeg? Ik zit al 3 uur op het werk. Tijd voor een hapje dus.quote:Op maandag 24 mei 2010 09:29 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik moet nog beginnen, mn broertje was eventjes onverwacht op bezoek. En zo vroeg babi pangang?? Ik moet nog ontbijten.
Kan toch ook een boterham zijn op dit tijdstip??quote:Op maandag 24 mei 2010 09:30 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Vroeg? Ik zit al 3 uur op het werk. Tijd voor een hapje dus.
Het leek er sterk op dat hij dacht dat debat wel "even" te doen. Blijkbaar durfde men in de gemeenteraad van A'dam hem nooit tegen te spreken ofzo?quote:Op maandag 24 mei 2010 09:30 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Wat ik slecht vond van hem was dat hij zo hakkelde in zn zinnen. Maar wij waren met veel punten toch wel eens.
Waarom niet? Dat is toch gewoon lunch?quote:Op maandag 24 mei 2010 09:31 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Kan toch ook een boterham zijn op dit tijdstip??Volgens mij is dat ook typisch iets van mannen, ik zou zo'n maaltijd nu echt niet kunnen eten.
Vanochtend om 0530 heb ik al wat boterhammen op.quote:Op maandag 24 mei 2010 09:31 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Kan toch ook een boterham zijn op dit tijdstip??Volgens mij is dat ook typisch iets van mannen, ik zou zo'n maaltijd nu echt niet kunnen eten.
quote:Op maandag 24 mei 2010 09:35 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
Waarom niet? Dat is toch gewoon lunch?
Cobra is gewoon een beetje conservatief, iedereen ging vroeger thuis warm eten tussen de middag...
Ik weet niet of hij dat dacht en of dat zo is. Het is in ieder geval wel iets waar hij aan moet werken. Ik vond de verhoudingen 3 rechtse partijen tegen 1 linkse partij ook niet helemaal eerlijk.quote:Op maandag 24 mei 2010 09:33 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Het leek er sterk op dat hij dacht dat debat wel "even" te doen. Blijkbaar durfde men in de gemeenteraad van A'dam hem nooit tegen te spreken ofzo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |