Hmm... vaseline denk ik.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 21:55 schreef Diaan73 het volgende:
Welke creme dan??
Ow de nieuwe schoenfoto's van Lennon![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Tja, waarom niet?quote:
Het lijkt mij gewoon niet zo praktisch als vrouw, maar misschien komt het ook omdat ik veel met Lennon voorop fiets en daar soms al moeite mee heb om op te stappen, laat staan dat je ook nog met je been over de stang moet. Dat ga ik echt niet redden..quote:
Auw..quote:Op zaterdag 22 mei 2010 22:26 schreef Diaan73 het volgende:
Het is ook zeer pijnlijk.... ze waren bij mij al helemaal door en eraf voordat ik het echt doorhad... mn nieuwe mooie schoenen zaten ook helemaal onder bloedgelukkig aan de binnenkant.
Vwb hypotheekgedoe: Hmm das dus wel even balen of in ieder geval nog even in onzekerheid
Ik stap eigenlijk altijd als een vent op en af. Toen ik klein was zag ik m'n vader dat doen en ik vond dat zo gaaf, dat ik het na ben gaan doen.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 22:27 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Het lijkt mij gewoon niet zo praktisch als vrouw, maar misschien komt het ook omdat ik veel met Lennon voorop fiets en daar soms al moeite mee heb om op te stappen, laat staan dat je ook nog met je been over de stang moet. Dat ga ik echt niet redden..
Ik heb het bijna elk jaar als ik weer in de zomerschoenen met blote voeten, last van mn hakken. En nu zelfs ook nog nieuwe schoenen... maar ik dacht dat dat wel goedging omdat ik ze donderdagavond een tijdje thuis had aan gehad. Ging dus niet goed.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 22:29 schreef Soempie het volgende:
[..]
Auw..Ik kan me de pijn heel goed indenken. Heb zelf altijd heel snel last van blaren.
![]()
En voor wat betreft de hypotheek: nog even in onzekerheid. We moeten nu op een reactie van de bank wachten en dat kan nog wel even duren.
quote:Op zaterdag 22 mei 2010 22:30 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik stap eigenlijk altijd als een vent op en af. Toen ik klein was zag ik m'n vader dat doen en ik vond dat zo gaaf, dat ik het na ben gaan doen.
Lief, dankje.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 22:32 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik heb het bijna elk jaar als ik weer in de zomerschoenen met blote voeten, last van mn hakken. En nu zelfs ook nog nieuwe schoenen... maar ik dacht dat dat wel goedging omdat ik ze donderdagavond een tijdje thuis had aan gehad. Ging dus niet goed.![]()
Okay, spannend. Ik duim voor je voor een positieve reactie van de bank!!
quote:Op zaterdag 22 mei 2010 22:33 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
dan snap ik dat je een herenfiets hebt!! Ik stap op de vrouwenmanier af... en met Lennon voorop zelfs nog op de oude vrouwenmanier, bij het truttige af..
You're welcome.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 22:34 schreef Soempie het volgende:
[..]
Lief, dankje.![]()
Dr. Martens waren het toch? Bij die schoenen kreeg ik altijd blaren. Heel stug leer.
Ligt er ook aan hoe hoog je fiets is natuurlijk. Mannen hebben ook natuurlijk weleens een kind voorop en dat gaat ook goed.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 22:35 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik hoop dat ik later m'n fiets niet laat vallen met kind voorop als ik als een man afstap.Kan me wel voorstellen dat dat lastiger is.
Overheid en ICTquote:Op zaterdag 22 mei 2010 16:26 schreef TradeMarkie het volgende:
Godver, laatst kon ik al geen ov-chipkaart aanvragen omdat die klotesite foutmeldingen ging geven, nu probeer ik een parkeervergunning aan te vragen en is het weer hetzelfde liedje
Die ga ik kopen als mn hakken geheeld zijnquote:
De wedstrijd die ik aan het kijken was is afgelopenquote:Op zaterdag 22 mei 2010 22:55 schreef Diaan73 het volgende:
Heey TM![]()
Geen voetbal aan het kijken? Hier thuis wel.. dus ik zoek mn heil maar een beetje op Fok!!Maar het is erg rustig.
Ik had dit verwacht.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 22:56 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Ik hoor net op de radio dat Inter gewonnen heeft
Jij verwachtte van Jojo dat hij dit via de radio ging vernemen?quote:
quote:Op zaterdag 22 mei 2010 22:59 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Jij verwachtte van Jojo dat hij dit via de radio ging vernemen?
quote:Op zaterdag 22 mei 2010 22:59 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Jij verwachtte van Jojo dat hij dit via de radio ging vernemen?
Dank je, dinsdag zal ik wel weer topfit zijnquote:
quote:How eclectic is the musical preference of Phaedar?
Phaedar's eclectic score is
94/100
If your score is small (lower than 70) your musical preferences are very limited, and if it is large (larger than 80), then you have an eclectic musical preference.
Levensgroot. In ieder geval vele malen groter dan de kans dat Frankrijk op het WK meer dan 3 wedstrijden speelt.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 23:00 schreef Etcetera het volgende:
Ofyles, verwacht je dat ik de lotto/loterij win? Dan koop ik nog even loten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dank je wel. #24quote:Op zaterdag 22 mei 2010 23:08 schreef Diaan73 het volgende:
@Cobra... gecondoleerd nog met het verlies van weer een collega-militair!!
Dan zou ik tegen die tijd maar wat extra bewaking inzetten...quote:Op zaterdag 22 mei 2010 23:04 schreef Etcetera het volgende:
Nachtelijke tv-tip: Escape from Alcatraz, uit 1979. Begint om half 1
Vet tof! Ik heb de strip nog niet uit, komt misschien nog wel een keer in de trein oid. Als ik er dan niet voor kies om lekker een filmpje te gaan kijken that isquote:Op zaterdag 22 mei 2010 23:22 schreef Etcetera het volgende:
Hmm dan hou ik m'n geld wel op zak denk ik
@HawaiiTim, er komt blijkbaar een film van Pride And Prejudice And Zombies
Ik stop daar juist maar even mee voor een paar uur, heb net een fles uit Normandië meegenomen cider naar binnen geslagen...quote:
Ohja... HEFTIG was het...quote:Op zondag 23 mei 2010 01:48 schreef B.ertha het volgende:
Sheep was voetbal aan het kijken, dus ik heb de hele avond Grey's Anatomy gekeken. Nou ben ik normaal helemaal niet zo van de meidenseries, maar ik heb echt 2 afleveringen lang zitten snuffen tot ronduit huilen
Nou weer een tijdje wachten, maar de serie is zeker terug na een tijdlang behoorlijk weggezakt te zijn geweest.
quote:Op zaterdag 22 mei 2010 22:24 schreef Soempie het volgende:
@ Etcie, hypotheekgedoe gaat wat meer tijd kosten. 't Is een heel geregel.
Goeiemorgen Diaan.quote:Op zondag 23 mei 2010 09:10 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Kende jij hem ook?
Goedemorgen trouwens!!
Okay...quote:Op zondag 23 mei 2010 09:14 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Goeiemorgen Diaan.
Nee, ik heb hem niet gekend. Wel wat oefeningen gedaan met zijn eenheid. Maar hem heb ik, denk ik, nooit gezien.
Dan komt het dus ook wel heel dichtbij...quote:Op zondag 23 mei 2010 09:20 schreef Cobra4 het volgende:
Zijn eenheid zit op de kazerne naast onze vliegbasis. We komen wel eens bij elkaar over de vloer.
Lekker.quote:Op zondag 23 mei 2010 09:23 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Zo, de zondag is weer begonnen.
Goedemorgen
iemand koffie?
De zondag met zonquote:Op zondag 23 mei 2010 09:23 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Zo, de zondag is weer begonnen.
Goedemorgen
iemand koffie?
Tja, het is letterlijk aan de ander kant van het hek.quote:Op zondag 23 mei 2010 09:24 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dan komt het dus ook wel heel dichtbij...
Dat ziet er goed uit.quote:
Trustenquote:Op zondag 23 mei 2010 09:39 schreef Puntenslijpsel het volgende:
nou terwijl jullie aan het ontbijt gaan duik ik dan wel mijn bedje inhaha
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |