Een breekijzer is een tof wapen tegen zombiesquote:Op zaterdag 22 mei 2010 15:35 schreef TradeMarkie het volgende:
Net een
[ afbeelding ]
en een
[ afbeelding ]
aangeschaft.
Eerder deze week had ik
[ afbeelding ]
en
[ afbeelding ]
al binnen
Dat is ook waarom ik hem gekocht hebquote:Op zaterdag 22 mei 2010 15:38 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Een breekijzer is een tof wapen tegen zombies![]()
![]()
Voor als ze bij jou willen gaan nestelen.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 15:43 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Dat is ook waarom ik hem gekocht heb
Dat heb ik er toch al bijgezetquote:
Waarvoor mijn dankquote:
Net goed, lekker puh voor die sukkel in z'n te strakke broekje...quote:Op zaterdag 22 mei 2010 15:45 schreef TradeMarkie het volgende:
grote tandenstoker
disclaimer: etc, niet klikken!
Het seizoen is weer geopendquote:Zo, morgenavond barbequeuen bij m'n broertje
Ik bij zwager en schoonzus...quote:Op zaterdag 22 mei 2010 15:54 schreef iamredleader het volgende:
Zo, morgenavond barbequeuen bij m'n ouders
Inderdaad, ik hou wel van winnende stieren tijdens zo'n 'gevecht'quote:Op zaterdag 22 mei 2010 15:54 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Net goed, lekker puh voor die sukkel in z'n te strakke broekje...
Ik had minstens verwacht dat die matador aan zijn kruis werd geregen...quote:Op zaterdag 22 mei 2010 15:54 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Net goed, lekker puh voor die sukkel in z'n te strakke broekje...
Zie mijn vorige reactie.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 15:45 schreef Etcetera het volgende:
Iets met een Torero en een doorspietste kaak geloof ik. Zag de nieuwspost op de frontpage, maar ik klik maar niet denk ik
Zoiets heb ik wel ooit gezien...quote:Op zaterdag 22 mei 2010 15:57 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik had minstens verwacht dat die matador aan zijn kruis werd geregen...
Oh die was van mij denk ikquote:Op zaterdag 22 mei 2010 15:57 schreef iamredleader het volgende:
Ik ben voor m'n vader op zoek naar een goed verjaardagscadeau. Nu kwam er een tijdje terug een toffe link langs met zo'n beach towel van de Hichhiker's guide to the galaxy. Kan iemand mij helpen waar dat was?
quote:Op zaterdag 22 mei 2010 16:02 schreef Etcetera het volgende:
Oh die was van mij denk ikMisschien kan ik 'm weervinden ik zal even zoeken
Hij is te herkennen aan z'n hoge stemquote:Op zaterdag 22 mei 2010 16:09 schreef MadMaster het volgende:
Kan die stierenvechter die in z'n ballen gepierced wordt niet meer vinden...
Ik loop nu naar de vriezer om een perenijsje te pakkenquote:
quote:Op zaterdag 22 mei 2010 17:43 schreef Soempie het volgende:
Ik heb een nieuwe fiets.En m'n oude fiets wordt gemaakt voor 20,- tot 35,- euro.
![]()
[ afbeelding ]
Draag jij nooit een rok? Hoe doe je dat met die stang?quote:Op zaterdag 22 mei 2010 17:43 schreef Soempie het volgende:
Ik heb een nieuwe fiets.En m'n oude fiets wordt gemaakt voor 20,- tot 35,- euro.
![]()
[ afbeelding ]
Niet zo over nagedacht, maar dan hangt de rok gewoon over de stang.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 19:19 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Draag jij nooit een rok? Hoe doe je dat met die stang?
quote:Op zaterdag 22 mei 2010 17:43 schreef Soempie het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
Oeh! Scherp +1quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iemand enig idee wat ik daar het beste aan kan doen? Wel of geen gaasje? Crème? Of alleen 's nachts gaasje?Make love, not war ☮
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |