Moguh, dan had ik sinds woensdag al goed moeten kunnen slapenquote:Op zaterdag 22 mei 2010 09:43 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Scheelt een hoop
Minder spanning omdat alles rond is?
oh, en Goedemorgen TM
In Nederland.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 09:50 schreef Diaan73 het volgende:
[..]volg jij het in Amerika of gewoon in Nederland?
Helaas wel ja.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 10:01 schreef Diaan73 het volgende:
Okay. Dus ook nog maar 1 aflevering te gaan?
Wat moeten we nu na volgende week?? Dan hebben we alle antwoorden.. yeah right en is niets meer te gissen.quote:
Dan zijn we afhankelijk van Etcie voor advies voor de volgende te volgen serie.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 10:04 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Wat moeten we nu na volgende week?? Dan hebben we alle antwoorden.. yeah right en is niets meer te gissen.
Nee.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 10:45 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
heeft iemand al eens die fok roulette gebruikt?
quote:Op zaterdag 22 mei 2010 10:45 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
heeft iemand al eens die fok roulette gebruikt?
Dat zal het geval zijn.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 10:57 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Misschien heeft je werkgever iets geblokkeerd?
quote:
Ninja.....quote:
Ik moet zeggen dat ik er nu ook van schrokquote:Op zaterdag 22 mei 2010 12:04 schreef Etcetera het volgende:
Ik word altijd een beetje nerveus ofzo als ik 'veel' geld op m'n rekening heb staanSlaat nergens op, maar komt vooral omdat ik het niet gewend ben ik denk ik
Oh ja! Het is weer die tijd van het jaar!quote:Op zaterdag 22 mei 2010 11:58 schreef TradeMarkie het volgende:
Ga ik net internetbankieren, zie ik dat het vakantiegeld al binnen is.
Ik vond al dat er veel op m'n lopende rekening stond, maar dat klopt dan weer
* Ofyles2 en muziek uit Scandinavië hand in hand gaan. Voor de zangeressen gaat hij naar Denemarken, voor de rockbands gaat hij naar Zweden.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 11:43 schreef Etcetera het volgende:
Hey je hebt ge-edit
SpotifyIk zit nu naar Zweedse soul/pop te luisteren
Weer terug van schuifpui scoren...quote:Op zaterdag 22 mei 2010 15:11 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
En toen viel het ernstig stil vanwege goed weer
Een kut-toeter als peniskoker gebruiken is niet grappigquote:Op zaterdag 22 mei 2010 15:14 schreef MadMaster het volgende:
[ afbeelding ]
Het enige waar die kut-toeter geschikt voor is...
Toen ik het typte had ik al zoiets van 'hier klopt iets niet'...quote:Op zaterdag 22 mei 2010 15:16 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Een kut-toeter als peniskoker gebruiken is niet grappig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |