quote:
Ben wel benieuwd of het een beetje werkt..quote:
Je kan ook als open-user gewoon luisteren, dus dan kan je gewoon zelf even kijkenquote:Op zaterdag 22 mei 2010 11:52 schreef TheEraser het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd of het een beetje werkt..
Is er ook veel triphop en postrock te vinden op dat Spotify?
Ohja, helemaal vergeten! Zal het zo eens even proberenquote:Op zaterdag 22 mei 2010 13:28 schreef Stinus het volgende:
[..]
Je kan ook als open-user gewoon luisteren, dus dan kan je gewoon zelf even kijken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 22 mei 2010 17:15 schreef BlackSaint het volgende:
Volgens mij wordt dit meer een 'bedel om een spotify invite' topic. Met de free en premium users die de open users lekker kunnen uitlachen.Ik denk dat er een gebrek aan betaalde users zijn dat het nog niet stormloopt. De vraag lijkt heel groot en het aanbod heel klein. Als ik mijn account heb over +- een week dan zal ik er zeker er een paar uitdelen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lijkt me ook. Het zijn toch gewoon code's overigens? Misschien wel leuk om ze gewoon in het topic te plempen, wie het eerst komt die het eerst maaltquote:Op zaterdag 22 mei 2010 17:49 schreef editoor het volgende:
[..]
Ik denk dat er een gebrek aan betaalde users zijn dat het nog niet stormloopt. De vraag lijkt heel groot en het aanbod heel klein. Als ik mijn account heb over +- een week dan zal ik er zeker er een paar uitdelen.
quote:
psst, what.cd heb je geen invite voor nodigquote:Op zaterdag 22 mei 2010 15:48 schreef yorP het volgende:
Ik heb er 2
En jullie krijgen ze niet
edit: of heel misschien voor een what.cd invite![]()
quote:Op zondag 23 mei 2010 13:11 schreef Jabberwocky het volgende:
Och, niet geschoten altijd mis, laat ik hier ook een oproepje plaatsen.
Ik hoop het.quote:Op zondag 23 mei 2010 13:46 schreef JackHerrer het volgende:
Kan je jezelf een invite geven als je 1 maand een premium account neemt?
Staat als het goed is bovenaan in de balk van het programma.quote:Op zondag 23 mei 2010 13:55 schreef znarch het volgende:
Ik heb trouwens spotify al, maar sinds wanneer kun je maar 20 uur streamen?
Edit: geen idee of ik spotify free of open heb. Waar kan je dat zien?![]()
Hehe, spotify free dusquote:Op zondag 23 mei 2010 14:09 schreef Felagund het volgende:
[..]
Staat als het goed is bovenaan in de balk van het programma.
Dan heb je geluk dat je account al eerder hebt geregeld.quote:
Heb er 2 zelfsquote:Op zondag 23 mei 2010 14:20 schreef Felagund het volgende:
[..]
Dan heb je geluk dat je account al eerder hebt geregeld.
quote:Op zondag 23 mei 2010 13:44 schreef Knutknuttsson het volgende:
Ik ken iemand die ze verkoopt. 25 kroon, ongeveer 2 euro. Als je een pm stuurt, dan geef ik je zijn emailadres.
En nogmaals, ik heb (en zou het niet eens willen) hier geen commerciële belangen bij. Ik geef het alleen maar door en het is een mogelijkheid om Spotify Free te kunnen krijgen (dus zonder limieten).
Dan ben je niet de enige, dat wil ik ook!quote:
je kan een waffles invite krijgen als je wilquote:Op zaterdag 22 mei 2010 15:48 schreef yorP het volgende:
Ik heb er 2
En jullie krijgen ze niet
edit: of heel misschien voor een what.cd invite![]()
Volgens mij zijn dit niet alleen de Nederlanders die dit doen.quote:Op maandag 24 mei 2010 11:25 schreef Prenzlauer het volgende:
Nederlanders blijven NederlandersNog even en we gaan er geld voor vragen en is ons stereotype weer eens heerlijk bevestigd
Je krijgt volgens mij 2 invites per maand als je een betaald account hebt. Dus dan kun je ze uitdelen.quote:Op maandag 24 mei 2010 14:38 schreef Stinus het volgende:
Hoe zit het eigenlijk precies met het krijgen van invites?
Ik bedoel; wanneer krijg ik invites die ik uit kan delen?
Aha oke.quote:Op maandag 24 mei 2010 14:43 schreef Felagund het volgende:
[..]
Je krijgt volgens mij 2 invites per maand als je een betaald account hebt. Dus dan kun je ze uitdelen.
Dat klinkt wel leukquote:Op maandag 24 mei 2010 11:29 schreef zquing het volgende:
[..]
je kan een waffles invite krijgen als je wil
Niet alleen Nederlanders hoor...Hier is al een levendige handel ontstaanquote:Op maandag 24 mei 2010 11:25 schreef Prenzlauer het volgende:
Nederlanders blijven NederlandersNog even en we gaan er geld voor vragen en is ons stereotype weer eens heerlijk bevestigd
Ik heb unlimited en ook geen invites. Weet iemand hoe dat in ze werk gaat? Krijg je ze pas als je langer lid bentquote:Op maandag 24 mei 2010 14:45 schreef Stinus het volgende:
[..]
Aha oke.
ik heb nu namelijk premium, maar nog geen invites...
Ik had bij mijn spotify free account meteen twee invites, maar nooit meer gekregen.quote:Op maandag 24 mei 2010 16:39 schreef editoor het volgende:
[..]
Ik heb unlimited en ook geen invites. Weet iemand hoe dat in ze werk gaat? Krijg je ze pas als je langer lid bent
Je hebt PM terugquote:
Ik heb spotify free en ik kreeg 2 invitesquote:Op maandag 24 mei 2010 17:15 schreef ethiraseth het volgende:
ik kreeg 2 invites bij mijn premium account. Misschien is dat de enige accountvorm die invites krijgt?
Waarschijnlijk nietquote:Op maandag 24 mei 2010 18:19 schreef JoostvanZanten het volgende:
Dus, als ik premium neem voor bijvoorbeeld 1 maand. Krijg ik dan invites?
Bekijk Spotify #2: Nu beschikbaar in onsch kikkerlandquote:Op maandag 24 mei 2010 20:34 schreef OMGWTFBBQSAUCE het volgende:
wat heb je aan zo'n invite?
ik heb namelijk de spotify app, kan ik die dan gebruiken?
wel ratio houden hequote:Op maandag 24 mei 2010 18:57 schreef yorP het volgende:
Yay waffles, ik heb (nog) 1 invite over, en geen waffles of what.cd invites meer nodig
[..]
Waarschijnlijk niet
Jaja duurt evenquote:
lees ff de guides door en geen flacs pakken in 't beginquote:Op maandag 24 mei 2010 21:49 schreef yorP het volgende:
[..]
Jaja duurt evenIk heb ze allemaal 24/7 op seed staan, maar ze willen nog niet happen
vergelijken kan prima met een open account.quote:Op woensdag 26 mei 2010 21:37 schreef captain.lefteye het volgende:
Iemand een invite over? Ik wil het wel eens vergelijken met Grooveshark
Ja, behalve dat je bij Spotify Open maar 20 uur per maand mag luisteren. Dat is in mijn beleving op voordat je er erg in hebt...quote:Op donderdag 27 mei 2010 00:23 schreef Nizno het volgende:
[..]
vergelijken kan prima met een open account.
Jou muzieksmaak!quote:Op vrijdag 28 mei 2010 18:27 schreef Crientj het volgende:
Mocht er iemand een invite overhebben.Ik wil 'm graag aannemen
quote:Op vrijdag 28 mei 2010 18:27 schreef Crientj het volgende:
Mocht er iemand een invite overhebben.Ik wil 'm graag aannemen
quote:Your musical compatibility with Cariina- is SUPER
Wel in mijn Sig!quote:
Jij luistert zo'n beetje alles wat ik een jaar 3/4 geleden ook luisterde, en dan vind ik wel grappigquote:
Je hebt de hele link erin staan, je moet alleen je username opgeven. Nu is de link:quote:Op vrijdag 28 mei 2010 19:24 schreef RichCalibier het volgende:
[..]
Wel in mijn Sig!![]()
Snap ook niet waarom hij niet werkt.
Dank!quote:Op vrijdag 28 mei 2010 20:27 schreef Felagund het volgende:
[..]
Je hebt de hele link erin staan, je moet alleen je username opgeven. Nu is de link:
http://www.lastfm.com/user/http://www.last.fm/Last_RichFM
maar dat is dus dubbel.
Wat?quote:
Nog meer mensen hier ervaring mee? Wil het wel proberen maar heb geen zin dat het een of andere shabby site is en m'n CC een maand later maxed out isquote:Op donderdag 27 mei 2010 12:38 schreef JoostvanZanten het volgende:
Ik heb mijn invite hier gekocht: http://spotify.bigcartel.com/
Geld overgemaakt en na kwartiertje kreeg ik een email met de invite
quote:
Op de één of andere manier had ik verwacht dat jij wel een abonnement zou gaan kopen.quote:
Nah, ik vind het alleen handig als ik een weekendje bij mijn ouders logeerquote:Op vrijdag 4 juni 2010 07:50 schreef chansadres het volgende:
[..]
Op de één of andere manier had ik verwacht dat jij wel een abonnement zou gaan kopen.
Volgens mij heeft nog maar één iemand een invite gekregen. En dat was tegen iets anders.quote:Op woensdag 9 juni 2010 17:36 schreef MadMaster het volgende:
Levert het bedelen hier nu ook nog wat op of zit iedereen nu te F5'en op z'n PM-box?
Het schijnt dat ze Nederlanders geen invites geven. Blijkbaar is daar een te grote vraag naar omdat veel mensen een free account willen hebben ipv een betaalde account.quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:04 schreef Gibeon het volgende:
Ik heb gewoon een invite gekocht via hspotify.bigcartel.com, werkte prima. Na 2 Open dagen direct voor Premium gegaan, maar ook ik heb geen invites. Komt misschien pas als je langer Premium lid bent?
Gierige zooi hier ook.quote:Op donderdag 10 juni 2010 06:15 schreef editoor het volgende:
[..]
Het schijnt dat ze Nederlanders geen invites geven. Blijkbaar is daar een te grote vraag naar omdat veel mensen een free account willen hebben ipv een betaalde account.
Ons stereotype doet ons weer nadeel opquote:Op donderdag 10 juni 2010 06:15 schreef editoor het volgende:
[..]
Het schijnt dat ze Nederlanders geen invites geven. Blijkbaar is daar een te grote vraag naar omdat veel mensen een free account willen hebben ipv een betaalde account.
Als je een invite koopt, ben je toch een free user? Ben erover aan het nadenken om een invite te kopen maar weet niet of ik die site kan vertrouwenquote:Op woensdag 9 juni 2010 23:04 schreef Gibeon het volgende:
Ik heb gewoon een invite gekocht via hspotify.bigcartel.com, werkte prima. Na 2 Open dagen direct voor Premium gegaan, maar ook ik heb geen invites. Komt misschien pas als je langer Premium lid bent?
Wat spam? Ik gebruik het niet en het is ook geen referral?quote:
Oh sorry bedankt voor de website in het Zweeds waar je eerst een paar enquêtes mag invullen en daarna nog mensen moet weten te strikken.quote:Op zondag 27 juni 2010 15:29 schreef znarch het volgende:
[..]
Wat spam? Ik gebruik het niet en het is ook geen referral?![]()
Ik zet er toch bij dat je moeite moet doen dmv referrals? Als je dat niet wil houd je je mond gewoon, voor mensen die wel erg graag premium willen kan het een optie zijn.quote:Op zondag 27 juni 2010 15:34 schreef arucard het volgende:
[..]
Oh sorry bedankt voor de website in het Zweeds waar je eerst een paar enquêtes mag invullen en daarna nog mensen moet weten te strikken.
Er zullen vast veel mensen zijn hier die Zweeds spreken jaquote:Op zondag 27 juni 2010 16:35 schreef znarch het volgende:
[..]
Ik zet er toch bij dat je moeite moet doen dmv referrals? Als je dat niet wil houd je je mond gewoon, voor mensen die wel erg graag premium willen kan het een optie zijn.
Jaquote:Op zondag 27 juni 2010 16:44 schreef arucard het volgende:
[..]
Er zullen vast veel mensen zijn hier die Zweeds spreken ja
Ikzelf ook, en anders translate.google.com. Zo moeilijk is het niet.quote:Op zondag 27 juni 2010 16:44 schreef arucard het volgende:
[..]
Er zullen vast veel mensen zijn hier die Zweeds spreken ja
Heb er sinds dag 1 een, maar behalve de twee invites die ik meteen kreeg geen nieuwe gekregen. Denk dat de verhalen dat Nederlanders te gierig voor betaalde accounts zijn, en we daarom geen invites krijgen, waar zijn.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 16:57 schreef Intelligence het volgende:
Ik heb inmiddels een premium account, maar geen idee vanaf wanneer ik mensen kan inviten
* TeleluvR ook!quote:Op maandag 2 augustus 2010 23:35 schreef Mr.Noodle het volgende:
* Mr.Noodle meldt zich af voor een invite
met spotify open kun je maar 20 uur per maand luisteren met reclame.. al je een invite krijgt heb je spotify free en kun je gratis onbeperkt luisteren met reclame.quote:Op woensdag 29 september 2010 22:51 schreef Leonos het volgende:
Invites doen ze toch allang niet meer aan ?
quote:Is al in orde nu.Op maandag 18 oktober 2010 22:14 schreef Heero87 het volgende:
Toch even proberen, je weet nooit: het zou geweldig zijn moest iemand me een invite kunnen bezorgen..
quote:Gekocht ja?Voor hoeveel dan?Op dinsdag 26 oktober 2010 10:44 schreef NordicBlue het volgende:
Ik heb via http://spotify.bigcartel.com/ een spotify invite gekocht, binnen 2 uur zat ie in me mailbox.
quote:Inloggen op de website van Spotify, dan zal daar vast wel ergens iets staan over die invites?Op dinsdag 26 oktober 2010 11:28 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Ik heb Premium, maar geen idee hoe de invites werken. Kan ik helpen met uitdelen ofzo?
ik heb al twee keer geprobeerd een account aan te maken maar het wordt telkens geweigerd omdat ze mijn informatie niet kunnen verfierenquote:Op dinsdag 26 oktober 2010 18:32 schreef Knutknuttsson het volgende:
Ik heb mijn invite voor 11 kroon gekocht tradera.se. Ongeveer een euro.
quote:Op zaterdag 22 mei 2010 10:27 schreef Stinus het volgende:
Jep, als er iemand nog een heeft?
Hier is hij meer dan welkom!
quote:Op zaterdag 11 december 2010 03:00 schreef leolinedance het volgende:
[..]
thanks voor de tip, heb stinos er een gestuurd!
Graag gedaan!quote:Op zaterdag 11 december 2010 03:18 schreef Tommy2K het volgende:
Als iemand in een vrijgevige bui is...? Zo'n prachtige invite zou me erg blij maken. Bij voorbaat dank...!
Dat weet ik niet, maar ik houd me aanbevolen.quote:Op zaterdag 11 december 2010 11:39 schreef Crack_david het volgende:
Waar kan ik die invites weggeven? Ik heb al tijden een premium account maar ik kan niet vinden waar ik de invites kan versturen
Heb je me gepm't? Kan het niet vinden...quote:
Nou ja, dat kan ook zonder invitequote:Op zondag 12 december 2010 13:35 schreef Melodicloud het volgende:
Ik ook! Lijkt me een geweldige manier om ook nieuwe muziek te ontdekken, zit een beetje vast aan de bands waar ik altijd naar luister.
Gewoon een account openen dan. Heb je geen invite voor nodig.quote:Op zaterdag 11 december 2010 12:57 schreef devl1nsect het volgende:
Zou graag een spotify account willen. Ruilen tegen een demonoid invite? PM mij.
ik heb wel een invite nodig, want wil gratis een onbeperkt aantal uren per maand gebruik maken van spotifyquote:Op zondag 12 december 2010 17:48 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Gewoon een account openen dan. Heb je geen invite voor nodig.
Ik heb al tijden een 'Free' account en daarvoor 1 maand een Premium account gehad. Ik zou ook niet weten hoe ik mensen een 'Free' account kan geven ipv de standaard 'Open' versie die ook gratis is en voor iedereen aan te maken maar beperkt aantal luister uren per maand kent.quote:Op zaterdag 11 december 2010 11:39 schreef Crack_david het volgende:
Waar kan ik die invites weggeven? Ik heb al tijden een premium account maar ik kan niet vinden waar ik de invites kan versturen
Nee. Maar begin maar met 20 uur per maand, misschien krijg je later nog eens een invite.quote:Op zondag 12 december 2010 22:12 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
ik heb wel een invite nodig, want wil gratis een onbeperkt aantal uren per maand gebruik maken van spotify
kun je me daar aan helpen?
Weer? Wat zijn/waren alternatieven dan? Ben benieuwd!quote:Op maandag 13 december 2010 14:23 schreef Big-Ern het volgende:
Jammer trouwens dat het juridisch weer niet dusdanig af is gedekt dat een kroegbaas het op kan zetten in zijn cafe, kantine of jeugdhonk.
Juist omdat die alternatieven er niet en ook niet zijn geweest. Tenminste, niet legaal.quote:Op maandag 13 december 2010 15:43 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Weer? Wat zijn/waren alternatieven dan? Ben benieuwd!
je bedoelt dat account waar ik gemiddeld anderhalve week per maand gebruik van kan maken omdat ik dan al door mn uren heen ben?quote:Op maandag 13 december 2010 15:42 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Nee. Maar begin maar met 20 uur per maand, misschien krijg je later nog eens een invite.
oh okquote:Op maandag 13 december 2010 20:35 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
je bedoelt dat account waar ik gemiddeld anderhalve week per maand gebruik van kan maken omdat ik dan al door mn uren heen ben?
dat heb ik al
Waarom 'weer' dan in je post? Bij welke alternatieven was het dan ook niet goed 'juridisch afgedekt' (wat je er ook mee mag bedoelen?!).quote:Op maandag 13 december 2010 15:57 schreef Big-Ern het volgende:
[..]
Juist omdat die alternatieven er niet en ook niet zijn geweest. Tenminste, niet legaal.
Nog een account openen onder een andere naam. Anders geduld hebben.quote:Op maandag 13 december 2010 20:35 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
je bedoelt dat account waar ik gemiddeld anderhalve week per maand gebruik van kan maken omdat ik dan al door mn uren heen ben?
dat heb ik al
Alleen zquingquote:Op woensdag 12 januari 2011 09:12 schreef Skonk het volgende:
Volgens mij heeft nog fucking niemand hier een invite gekregenkk kaolo's hierzo
en hij is gebruiktquote:Op zondag 17 april 2011 11:35 schreef yorP het volgende:
qVMYnf8utR7s9wYJ
binnenkort wordt het toch waardeloos.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |