* TeleluvR ook!quote:Op maandag 2 augustus 2010 23:35 schreef Mr.Noodle het volgende:
* Mr.Noodle meldt zich af voor een invite
met spotify open kun je maar 20 uur per maand luisteren met reclame.. al je een invite krijgt heb je spotify free en kun je gratis onbeperkt luisteren met reclame.quote:Op woensdag 29 september 2010 22:51 schreef Leonos het volgende:
Invites doen ze toch allang niet meer aan ?
quote:Is al in orde nu.Op maandag 18 oktober 2010 22:14 schreef Heero87 het volgende:
Toch even proberen, je weet nooit: het zou geweldig zijn moest iemand me een invite kunnen bezorgen..
quote:Gekocht ja?Voor hoeveel dan?Op dinsdag 26 oktober 2010 10:44 schreef NordicBlue het volgende:
Ik heb via http://spotify.bigcartel.com/ een spotify invite gekocht, binnen 2 uur zat ie in me mailbox.
quote:Inloggen op de website van Spotify, dan zal daar vast wel ergens iets staan over die invites?Op dinsdag 26 oktober 2010 11:28 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Ik heb Premium, maar geen idee hoe de invites werken. Kan ik helpen met uitdelen ofzo?
ik heb al twee keer geprobeerd een account aan te maken maar het wordt telkens geweigerd omdat ze mijn informatie niet kunnen verfierenquote:Op dinsdag 26 oktober 2010 18:32 schreef Knutknuttsson het volgende:
Ik heb mijn invite voor 11 kroon gekocht tradera.se. Ongeveer een euro.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |