Nah, ik vind het alleen handig als ik een weekendje bij mijn ouders logeerquote:Op vrijdag 4 juni 2010 07:50 schreef chansadres het volgende:
[..]
Op de één of andere manier had ik verwacht dat jij wel een abonnement zou gaan kopen.
Volgens mij heeft nog maar één iemand een invite gekregen. En dat was tegen iets anders.quote:Op woensdag 9 juni 2010 17:36 schreef MadMaster het volgende:
Levert het bedelen hier nu ook nog wat op of zit iedereen nu te F5'en op z'n PM-box?
Het schijnt dat ze Nederlanders geen invites geven. Blijkbaar is daar een te grote vraag naar omdat veel mensen een free account willen hebben ipv een betaalde account.quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:04 schreef Gibeon het volgende:
Ik heb gewoon een invite gekocht via hspotify.bigcartel.com, werkte prima. Na 2 Open dagen direct voor Premium gegaan, maar ook ik heb geen invites. Komt misschien pas als je langer Premium lid bent?
Gierige zooi hier ook.quote:Op donderdag 10 juni 2010 06:15 schreef editoor het volgende:
[..]
Het schijnt dat ze Nederlanders geen invites geven. Blijkbaar is daar een te grote vraag naar omdat veel mensen een free account willen hebben ipv een betaalde account.
Ons stereotype doet ons weer nadeel opquote:Op donderdag 10 juni 2010 06:15 schreef editoor het volgende:
[..]
Het schijnt dat ze Nederlanders geen invites geven. Blijkbaar is daar een te grote vraag naar omdat veel mensen een free account willen hebben ipv een betaalde account.
Als je een invite koopt, ben je toch een free user? Ben erover aan het nadenken om een invite te kopen maar weet niet of ik die site kan vertrouwenquote:Op woensdag 9 juni 2010 23:04 schreef Gibeon het volgende:
Ik heb gewoon een invite gekocht via hspotify.bigcartel.com, werkte prima. Na 2 Open dagen direct voor Premium gegaan, maar ook ik heb geen invites. Komt misschien pas als je langer Premium lid bent?
Wat spam? Ik gebruik het niet en het is ook geen referral?quote:
Oh sorry bedankt voor de website in het Zweeds waar je eerst een paar enquêtes mag invullen en daarna nog mensen moet weten te strikken.quote:Op zondag 27 juni 2010 15:29 schreef znarch het volgende:
[..]
Wat spam? Ik gebruik het niet en het is ook geen referral?![]()
Ik zet er toch bij dat je moeite moet doen dmv referrals? Als je dat niet wil houd je je mond gewoon, voor mensen die wel erg graag premium willen kan het een optie zijn.quote:Op zondag 27 juni 2010 15:34 schreef arucard het volgende:
[..]
Oh sorry bedankt voor de website in het Zweeds waar je eerst een paar enquêtes mag invullen en daarna nog mensen moet weten te strikken.
Er zullen vast veel mensen zijn hier die Zweeds spreken jaquote:Op zondag 27 juni 2010 16:35 schreef znarch het volgende:
[..]
Ik zet er toch bij dat je moeite moet doen dmv referrals? Als je dat niet wil houd je je mond gewoon, voor mensen die wel erg graag premium willen kan het een optie zijn.
Jaquote:Op zondag 27 juni 2010 16:44 schreef arucard het volgende:
[..]
Er zullen vast veel mensen zijn hier die Zweeds spreken ja
Ikzelf ook, en anders translate.google.com. Zo moeilijk is het niet.quote:Op zondag 27 juni 2010 16:44 schreef arucard het volgende:
[..]
Er zullen vast veel mensen zijn hier die Zweeds spreken ja
Heb er sinds dag 1 een, maar behalve de twee invites die ik meteen kreeg geen nieuwe gekregen. Denk dat de verhalen dat Nederlanders te gierig voor betaalde accounts zijn, en we daarom geen invites krijgen, waar zijn.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 16:57 schreef Intelligence het volgende:
Ik heb inmiddels een premium account, maar geen idee vanaf wanneer ik mensen kan inviten
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |