quote:
Ben wel benieuwd of het een beetje werkt..quote:
Je kan ook als open-user gewoon luisteren, dus dan kan je gewoon zelf even kijkenquote:Op zaterdag 22 mei 2010 11:52 schreef TheEraser het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd of het een beetje werkt..
Is er ook veel triphop en postrock te vinden op dat Spotify?
Ohja, helemaal vergeten! Zal het zo eens even proberenquote:Op zaterdag 22 mei 2010 13:28 schreef Stinus het volgende:
[..]
Je kan ook als open-user gewoon luisteren, dus dan kan je gewoon zelf even kijken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 22 mei 2010 17:15 schreef BlackSaint het volgende:
Volgens mij wordt dit meer een 'bedel om een spotify invite' topic. Met de free en premium users die de open users lekker kunnen uitlachen.Ik denk dat er een gebrek aan betaalde users zijn dat het nog niet stormloopt. De vraag lijkt heel groot en het aanbod heel klein. Als ik mijn account heb over +- een week dan zal ik er zeker er een paar uitdelen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lijkt me ook. Het zijn toch gewoon code's overigens? Misschien wel leuk om ze gewoon in het topic te plempen, wie het eerst komt die het eerst maaltquote:Op zaterdag 22 mei 2010 17:49 schreef editoor het volgende:
[..]
Ik denk dat er een gebrek aan betaalde users zijn dat het nog niet stormloopt. De vraag lijkt heel groot en het aanbod heel klein. Als ik mijn account heb over +- een week dan zal ik er zeker er een paar uitdelen.
quote:
psst, what.cd heb je geen invite voor nodigquote:Op zaterdag 22 mei 2010 15:48 schreef yorP het volgende:
Ik heb er 2
En jullie krijgen ze niet
edit: of heel misschien voor een what.cd invite![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |