Nee. Maar begin maar met 20 uur per maand, misschien krijg je later nog eens een invite.quote:Op zondag 12 december 2010 22:12 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
ik heb wel een invite nodig, want wil gratis een onbeperkt aantal uren per maand gebruik maken van spotify
kun je me daar aan helpen?
Weer? Wat zijn/waren alternatieven dan? Ben benieuwd!quote:Op maandag 13 december 2010 14:23 schreef Big-Ern het volgende:
Jammer trouwens dat het juridisch weer niet dusdanig af is gedekt dat een kroegbaas het op kan zetten in zijn cafe, kantine of jeugdhonk.
Juist omdat die alternatieven er niet en ook niet zijn geweest. Tenminste, niet legaal.quote:Op maandag 13 december 2010 15:43 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Weer? Wat zijn/waren alternatieven dan? Ben benieuwd!
je bedoelt dat account waar ik gemiddeld anderhalve week per maand gebruik van kan maken omdat ik dan al door mn uren heen ben?quote:Op maandag 13 december 2010 15:42 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Nee. Maar begin maar met 20 uur per maand, misschien krijg je later nog eens een invite.
oh okquote:Op maandag 13 december 2010 20:35 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
je bedoelt dat account waar ik gemiddeld anderhalve week per maand gebruik van kan maken omdat ik dan al door mn uren heen ben?
dat heb ik al
Waarom 'weer' dan in je post? Bij welke alternatieven was het dan ook niet goed 'juridisch afgedekt' (wat je er ook mee mag bedoelen?!).quote:Op maandag 13 december 2010 15:57 schreef Big-Ern het volgende:
[..]
Juist omdat die alternatieven er niet en ook niet zijn geweest. Tenminste, niet legaal.
Nog een account openen onder een andere naam. Anders geduld hebben.quote:Op maandag 13 december 2010 20:35 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
je bedoelt dat account waar ik gemiddeld anderhalve week per maand gebruik van kan maken omdat ik dan al door mn uren heen ben?
dat heb ik al
Alleen zquingquote:Op woensdag 12 januari 2011 09:12 schreef Skonk het volgende:
Volgens mij heeft nog fucking niemand hier een invite gekregenkk kaolo's hierzo
en hij is gebruiktquote:Op zondag 17 april 2011 11:35 schreef yorP het volgende:
qVMYnf8utR7s9wYJ
binnenkort wordt het toch waardeloos.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |