je kan een waffles invite krijgen als je wilquote:Op zaterdag 22 mei 2010 15:48 schreef yorP het volgende:
Ik heb er 2
En jullie krijgen ze niet
edit: of heel misschien voor een what.cd invite![]()
Volgens mij zijn dit niet alleen de Nederlanders die dit doen.quote:Op maandag 24 mei 2010 11:25 schreef Prenzlauer het volgende:
Nederlanders blijven NederlandersNog even en we gaan er geld voor vragen en is ons stereotype weer eens heerlijk bevestigd
Je krijgt volgens mij 2 invites per maand als je een betaald account hebt. Dus dan kun je ze uitdelen.quote:Op maandag 24 mei 2010 14:38 schreef Stinus het volgende:
Hoe zit het eigenlijk precies met het krijgen van invites?
Ik bedoel; wanneer krijg ik invites die ik uit kan delen?
Aha oke.quote:Op maandag 24 mei 2010 14:43 schreef Felagund het volgende:
[..]
Je krijgt volgens mij 2 invites per maand als je een betaald account hebt. Dus dan kun je ze uitdelen.
Dat klinkt wel leukquote:Op maandag 24 mei 2010 11:29 schreef zquing het volgende:
[..]
je kan een waffles invite krijgen als je wil
Niet alleen Nederlanders hoor...Hier is al een levendige handel ontstaanquote:Op maandag 24 mei 2010 11:25 schreef Prenzlauer het volgende:
Nederlanders blijven NederlandersNog even en we gaan er geld voor vragen en is ons stereotype weer eens heerlijk bevestigd
Ik heb unlimited en ook geen invites. Weet iemand hoe dat in ze werk gaat? Krijg je ze pas als je langer lid bentquote:Op maandag 24 mei 2010 14:45 schreef Stinus het volgende:
[..]
Aha oke.
ik heb nu namelijk premium, maar nog geen invites...
Ik had bij mijn spotify free account meteen twee invites, maar nooit meer gekregen.quote:Op maandag 24 mei 2010 16:39 schreef editoor het volgende:
[..]
Ik heb unlimited en ook geen invites. Weet iemand hoe dat in ze werk gaat? Krijg je ze pas als je langer lid bent
Je hebt PM terugquote:
Ik heb spotify free en ik kreeg 2 invitesquote:Op maandag 24 mei 2010 17:15 schreef ethiraseth het volgende:
ik kreeg 2 invites bij mijn premium account. Misschien is dat de enige accountvorm die invites krijgt?
Waarschijnlijk nietquote:Op maandag 24 mei 2010 18:19 schreef JoostvanZanten het volgende:
Dus, als ik premium neem voor bijvoorbeeld 1 maand. Krijg ik dan invites?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |