Dat is juist, tenzij je voor meer effect Eckte bazen topic! Wilt gebruiken, maar deze kennis word vooral in ONZ en KLB gebruikt! Samen met!quote:Op vrijdag 21 mei 2010 13:52 schreef sproetjes het volgende:
[..]
bazen topic
of hoe zeggen ze dat in fok-slang
quote:
Die melden zich tzt wel, deze reeks loopt pas net.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 13:50 schreef Bengeltje het volgende:
Wat staan er nog maar weinig Limburgsefokkers in de lijst.Ken er ook maar een paar alleen van naam.
* Bengeltje geen medelimburgers kent.
Sjengen geven andere het idee dat wij fop duisters zijn! Door hun vreselijke IECH en DIEG. Voglensmij word door de rest van Limburg wel gewoon ich en dich gezegd. Maar dat weet ik ook niet zeker!quote:Op vrijdag 21 mei 2010 19:28 schreef solaire het volgende:
Moeten sjengen niet eerst een drijftest uitvoeren om te kijken of het wel echte limburgers zijn??
quote:Op vrijdag 21 mei 2010 20:27 schreef Argo het volgende:
[..]
Sjengen geven andere het idee dat wij fop duisters zijn! Door hun vreselijke IECH en DIEG. Voglensmij word door de rest van Limburg wel gewoon ich en dich gezegd. Maar dat weet ik ook niet zeker!
Ik zeg ook wel eens doe. Kins doe dit veur mich doen. Wils dich dit veur mich doan. Ut ligt er maar net aan wat in me op komt!quote:Op vrijdag 21 mei 2010 20:27 schreef nattermann het volgende:
[..]
Behalve in Venlo en omstreken. Daar zeggen ze ik en doe.
hier idemquote:Op vrijdag 21 mei 2010 20:34 schreef Argo het volgende:
[..]
Ik zeg ook wel eens doe. Kins doe dit veur mich doen. Wils dich dit veur mich doan. Ut ligt er maar net aan wat in me op komt!
Haha, ja ik zeg dat zelf ookquote:Op vrijdag 21 mei 2010 20:34 schreef Argo het volgende:
[..]
Ik zeg ook wel eens doe. Kins doe dit veur mich doen. Wils dich dit veur mich doan. Ut ligt er maar net aan wat in me op komt!
Ik ookquote:Op vrijdag 21 mei 2010 21:21 schreef the_legend_killer het volgende:
Wie spreekt er hier de Limburgse taal eigenlijk ?
Wel belangrijk voor als er ooit een meet komt
Ik spreek het
Zondagquote:Op vrijdag 21 mei 2010 22:25 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Nee zal wel morgen worden. Kom je morgen niet hier op aan?
quote:Op vrijdag 21 mei 2010 22:26 schreef Neo-Mullen het volgende:
Zit momenteel weer aan de AlfaBazenbier is dat toch godverdomme 14.gif
quote:Op vrijdag 21 mei 2010 21:21 schreef the_legend_killer het volgende:
Wie spreekt er hier de Limburgse taal eigenlijk ?
Wel belangrijk voor als er ooit een meet komt
Ik spreek het
quote:
quote:
Ik ook!quote:
Bierquote:Op vrijdag 21 mei 2010 23:43 schreef sproetjes het volgende:
bier(nu krijg ik vast reacties)
nouja oke, muv van kriek en rose bier dan
maarhey... ik ben dan ook een meisje eh
Ik geef je gelijk. Alleen jammer dat iets anders vaak dubbel zo duur isquote:Op vrijdag 21 mei 2010 23:43 schreef sproetjes het volgende:
bier(nu krijg ik vast reacties)
nouja oke, muv van kriek en rose bier dan
maarhey... ik ben dan ook een meisje eh
minstens dubbel jaquote:Op vrijdag 21 mei 2010 23:50 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik geef je gelijk. Alleen jammer dat iets anders vaak dubbel zo duur is
voetbalquote:
Bier is 1.90 in de stad. Wijn is iets duurder maar ik weet niet precies hoeveel en bij mixdrank zul je wel rond de 3,20 zitten. Laatst een whiskey bij bloem 5 euroquote:Op zaterdag 22 mei 2010 00:24 schreef sproetjes het volgende:
[..]
minstens dubbel ja
[..]
voetbal
en tieten... tsja ik val toch echt op iets anders
Als je voorover valt met je handen op je rug, niet..quote:Op zaterdag 22 mei 2010 00:24 schreef sproetjes het volgende:
en tieten... tsja ik val toch echt op iets anders
Wijn 2,80quote:Op zaterdag 22 mei 2010 00:41 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Bier is 1.90 in de stad. Wijn is iets duurder maar ik weet niet precies hoeveel en bij mixdrank zul je wel rond de 3,20 zitten. Laatst een whiskey bij bloem 5 euro
hahaha lol:pquote:Op zaterdag 22 mei 2010 00:59 schreef Tism het volgende:
[..]
Als je voorover valt met je handen op je rug, niet..
niet altijd nee hahaquote:Op zaterdag 22 mei 2010 00:59 schreef the_legend_killer het volgende:
En cola drinken de hele avond is ook niet leuk
Party, party niet bij mij in ieder geval hij is bij Gezicht thuis maar der zijn maar 2 fokkers die weten waar hij woont!quote:
Slaap lekkerquote:Op zaterdag 22 mei 2010 01:09 schreef sproetjes het volgende:
[..]
niet altijd nee haha
ook ik lig inmiddels in bed... Word ook tijd
dat ik ga slapen denk k
Bij Bloem krijg je wel een kwart fles wijn in een glas, geen lekker spul maar veel alcohol voor je geld is het wel.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 01:01 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
Wijn 2,80(bij De Buren 3,00 voor een veel kleiner glaasje
)
Net thuis, heerlijk relaxed avondje gehad en nu lekker slapen![]()
Ik weet hetquote:Op zaterdag 22 mei 2010 01:18 schreef Argo het volgende:
[..]
Party, party niet bij mij in ieder geval hij is bij Gezicht thuis maar der zijn maar 2 fokkers die weten waar hij woont!
Verlicht mij met je wijsheid!quote:
Het feit dat je dit aan ons vraagt, geeft aan dat je het zelf niet weet. En het niet kan inschatten! Dus waarschijnlijk kan je er niet mee omgaan. Kans dat je alcoholist bent is groot!quote:Op zaterdag 22 mei 2010 14:32 schreef Neo-Mullen het volgende:
Ik zit nu weer aan een Alfaatje, ben ik nu een alcoholist?
Brb, ff snijdenquote:Op zaterdag 22 mei 2010 14:34 schreef Argo het volgende:
[..]
Het feit dat je dit aan ons vraagt, geeft aan dat je het zelf niet weet. En het niet kan inschatten! Dus waarschijnlijk kan je er niet mee omgaan. Kans dat je alcoholist bent is groot!
Brandquote:Op zaterdag 22 mei 2010 15:55 schreef Gezicht het volgende:
Effe de Brand koudleggen. Alfa zat er helaas niet in.
Brand is iets bitterder, Alfa drinkt zich makkelijker weg. Ik heb ook liever Alfa! Maar als er geen Alfa is is Brand ook goed!quote:
Brand is ook lekker, maar Alfa natuurlijk lekkerder.quote:
Nee, hij is mijn broertje dus dat doe ik mezelf niet aanquote:Op zaterdag 22 mei 2010 14:33 schreef Argo het volgende:
[..]
Verlicht mij met je wijsheid!
Ps ik stond in de kruidvat en jouw gebruikers naam is die nu gebaseerd op hoestdrank ofzo ?
quote:Op zaterdag 22 mei 2010 18:04 schreef Tassiepassie het volgende:
Zo met vrienden eten en dan naar een feesttent in Buchten![]()
Verstop je op je kamer !quote:Op zaterdag 22 mei 2010 21:50 schreef Argo het volgende:
[..]
Wat doe jij in mijn dorp ? Ik zou nu gewoon naar je toe kunnen komen...
Het is wel eng om te weten dat een fokster een paar straten verder op is... *paniek*
Daar zit ik al!! Maar die tent is niet ver weg. Ik vind het idee maar niks! Der zit gewoon iemand van Fok 1 km van mij af! Dat is eng...quote:
Tassie woont hier een paar straten verderopquote:Op zaterdag 22 mei 2010 22:31 schreef Argo het volgende:
[..]
Daar zit ik al!! Maar die tent is niet ver weg. Ik vind het idee maar niks! Der zit gewoon iemand van Fok 1 km van mij af! Dat is eng...
Ik hoef me niet bang te maken ? Ik zou natuurlijk ook naar de tent kunnen gaan en een sneak attack kunnen uitvoeren!quote:Op zaterdag 22 mei 2010 22:32 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Tassie woont hier een paar straten verderopMaar ze is aardig
Ik ben wss laatst in dezelfde tent geweest als Kabouter_Batsgraag.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 22:31 schreef Argo het volgende:
[..]
Daar zit ik al!! Maar die tent is niet ver weg. Ik vind het idee maar niks! Der zit gewoon iemand van Fok 1 km van mij af! Dat is eng...
Nee je hoeft niet bang te zijnquote:Op zaterdag 22 mei 2010 22:36 schreef Argo het volgende:
[..]
Ik hoef me niet bang te maken ? Ik zou natuurlijk ook naar de tent kunnen gaan en een sneak attack kunnen uitvoeren!
Ik dacht altijd dat jij uit Maastricht kwam ?quote:Op zaterdag 22 mei 2010 22:44 schreef Neo-Mullen het volgende:
Miss-Spooky ofzoiets (kan zijn dat de nickname verkeerd is gespeld) woont hier een paar 100 meter verderop.
Nog nooit gezien though
L.ino woont een paar km verderop
Ben jij van Sittard ? Ik kom daar vaak langs!!quote:Op zaterdag 22 mei 2010 22:46 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik dacht altijd dat jij uit Maastricht kwam ?
Ik ken wel meerdere fokkers uit mijn omgeving. Alleen zijn de meeste niet meer zo actief op fok.
Ja, maar dat weet je toch alquote:Op zaterdag 22 mei 2010 22:51 schreef Argo het volgende:
[..]
Ben jij van Sittard ? Ik kom daar vaak langs!!
Wist het niet zeker maar de kans dat we ons ooit treffen in de stad is dus redelijk groot ?quote:Op zaterdag 22 mei 2010 22:54 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ja, maar dat weet je toch al
Ik ben er af en toe te vinden ja.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 22:57 schreef Argo het volgende:
[..]
Wist het niet zeker maar de kans dat we ons ooit treffen in de stad is dus redelijk groot ?
Hmm, dan moet ik je toch al vragen of je hyves hebt ?quote:Op zaterdag 22 mei 2010 23:00 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik ben er af en toe te vinden ja.ALleen weet ik niet hoe jij eruit ziet.
ja en die is makkelijk te vindenquote:Op zaterdag 22 mei 2010 23:05 schreef Argo het volgende:
[..]
Hmm, dan moet ik je toch al vragen of je hyves hebt ?![]()
Landgraaf... jeweeeeeeeeeeetquote:Op zaterdag 22 mei 2010 22:46 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik dacht altijd dat jij uit Maastricht kwam ?
Ik ken wel meerdere fokkers uit mijn omgeving. Alleen zijn de meeste niet meer zo actief op fok.
Dat klopt ! Jullie waren ook allemaal bij die meet in Maastricht een paar jaar geleden.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 23:21 schreef MaddoxX het volgende:
Ja idd je bent vergeten ons in de OP te zetten ! Foei ! Maikuuul, x3ro en MaddoxX
Weetz
Kun je mijn hyves niet vinden ?quote:Op zaterdag 22 mei 2010 23:05 schreef Argo het volgende:
[..]
Hmm, dan moet ik je toch al vragen of je hyves hebt ?![]()
Lul niet zatlapquote:
Nergens!! Haha heb nooit mensen die mee gaan!quote:Op zaterdag 22 mei 2010 23:37 schreef the_legend_killer het volgende:
Hey argo maar waar ga dan meestal stappen in de stad ?
Haha ik jammer van de weinig eet kraampjes! Maar tof dat het bevalt!! Veel plezier voor morgen!quote:Op zondag 23 mei 2010 00:39 schreef sproetjes het volgende:
Zoooo ik ben weer thuis! Vandaag was top!
Heerlijk weer, lekkere muziek en een leuke sfeer.
Nadeel: veel te weinig eet gelegenheid.... 4 kraampjes
voor 15.000 man is echt te weinigoftewel: 45 min wachten
voor een broodje kebab
op naar morgen
Dus dat hoorde ik !!quote:Op zondag 23 mei 2010 08:03 schreef Tassiepassie het volgende:
Zoooo ontbijtje achter de kiezen en nu aan de poets
Gisteren in de tent was Fabrizio het hoogtepunt van de avond
Ik ook.quote:Op zondag 23 mei 2010 13:02 schreef Argo het volgende:
Pff ik verveel me kapot hier! Dus ik ga denk ik maar eens naar buiten! Sproetjes veel plezier bij dat groove garden dingus!
Haha van je familie moet je het hebben! Laat hij je in de steek ?quote:Op zondag 23 mei 2010 13:03 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Ik ook.Zit al sinds 10 uur te wachten op nattermann.
Als het goed is is hij onderweg.quote:Op zondag 23 mei 2010 13:15 schreef Argo het volgende:
[..]
Haha van je familie moet je het hebben! Laat hij je in de steek ?
dankje!quote:Op zondag 23 mei 2010 13:02 schreef Argo het volgende:
Pff ik verveel me kapot hier! Dus ik ga denk ik maar eens naar buiten! Sproetjes veel plezier bij dat groove garden dingus!
Mwua niemand van mijn groep gaat meer, ook een beetje sad in me eentje daar heen gaan. Ook kom ik dan genoeg bekenden tegen, achja nog even dan Solarquote:Op zondag 23 mei 2010 14:06 schreef sproetjes het volgende:
het is wel weer heerlijk weer
ik ben er bijna klaar voor iig, word over een half uurtje opgehaald
Ik lees dit nu pasquote:Op zaterdag 22 mei 2010 21:50 schreef Argo het volgende:
[..]
Wat doe jij in mijn dorp ? Ik zou nu gewoon naar je toe kunnen komen...
Het is wel eng om te weten dat een fokster een paar straten verder op is... *paniek*
Moeten we een keer afspreken dat we tegelijkertijd in Buchten zijn dan verhuist hij meteen uit angstquote:Op zondag 23 mei 2010 13:33 schreef sproetjes het volgende:
[..]
dankje!![]()
zeg je vond het toch eng dat tassie in buchten was?
ik ben 2 keer per week in buchten![]()
ik doe aan muay thai bij alken haha
Op *slik* welke dagen ? Toch niet op de maandag avond heh? *slikt nog eens* En dat is nog veel enger! WANT HET LIGT NOG DICHTERBIJ DAN DIE FEEST TENT!!quote:Op zondag 23 mei 2010 13:33 schreef sproetjes het volgende:
[..]
dankje!![]()
zeg je vond het toch eng dat tassie in buchten was?
ik ben 2 keer per week in buchten![]()
ik doe aan muay thai bij alken haha
quote:Op zondag 23 mei 2010 14:40 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
Moeten we een keer afspreken dat we tegelijkertijd in Buchten zijn dan verhuist hij meteen uit angst![]()
Je bent vast al opgehaald inmiddels,maar veel plezier
quote:Op zondag 23 mei 2010 17:57 schreef the_legend_killer het volgende:
Argo is niet bang voor mensenHij is zelfs zeer praatzaam op msn
nee niet op maandag avond, hoezo train jij er dan ook?quote:Op zondag 23 mei 2010 16:01 schreef Argo het volgende:
[..]
Op *slik* welke dagen ? Toch niet op de maandag avond heh? *slikt nog eens* En dat is nog veel enger! WANT HET LIGT NOG DICHTERBIJ DAN DIE FEEST TENT!!
Omdat ik er Maandag langs kom, Vrijdag eigenlijk ook!quote:Op zondag 23 mei 2010 23:16 schreef sproetjes het volgende:
[..]
nee niet op maandag avond, hoezo train jij er dan ook?
ik ben er altijd op vrijdag en (meetal) zaterdag
zoooo groove garden weekend zit er weer op! vandaag beduidend minder druk dan gisteren.
Had binnen 2 minuten mn thaise noodles met kip en mn bakje fruit![]()
al met al een geslaagd feestje weer
Mijn broertje had zaterdag in de drukte binnen 5 minuten zijn eten zei diequote:Op zondag 23 mei 2010 23:16 schreef sproetjes het volgende:
[..]
nee niet op maandag avond, hoezo train jij er dan ook?
ik ben er altijd op vrijdag en (meetal) zaterdag
zoooo groove garden weekend zit er weer op! vandaag beduidend minder druk dan gisteren.
Had binnen 2 minuten mn thaise noodles met kip en mn bakje fruit![]()
al met al een geslaagd feestje weer
oeeeh scary! dan ben ik akelig dicht bij je in de buurt! arme jijquote:Op zondag 23 mei 2010 23:20 schreef Argo het volgende:
[..]
Omdat ik er Maandag langs kom, Vrijdag eigenlijk ook!Hoe laat want ik vind het maar eng!
En fijn dat je het leuk hebt gehad!
hoe heeft ie dat gedaan?quote:Op zondag 23 mei 2010 23:30 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Mijn broertje had zaterdag in de drukte binnen 5 minuten zijn eten zei die
Ik zei al tegen hem: ik hoorde dat het druk was met maar 4 kraampjes.quote:Op zondag 23 mei 2010 23:30 schreef sproetjes het volgende:
[..]
oeeeh scary! dan ben ik akelig dicht bij je in de buurt! arme jij
[..]
hoe heeft ie dat gedaan?![]()
Vroeger moest hij ook altijd naar de frituur :")quote:Op zondag 23 mei 2010 23:34 schreef sproetjes het volgende:
ik ging wel pas eten halen rond 20.00 misschien dat dat scheelde? dat het eerder niet zo druk was?
of hij heeft indd gewoon een gavevolgende keer neem ik em mee, krijg ik tenminste sneller eten haha
*slikt* Hoe laat op Vrijdag ? Misschien haal ik het nog om op je te zwaaien! Dan gaat mijn angst voorbij!quote:Op zondag 23 mei 2010 23:30 schreef sproetjes het volgende:
[..]
oeeeh scary! dan ben ik akelig dicht bij je in de buurt! arme jij
[..]
hoe heeft ie dat gedaan?![]()
das waar, ik was vandaag ook heel gezond met mn noodles en fruitquote:Op zondag 23 mei 2010 23:56 schreef the_legend_killer het volgende:
Ja gezond moet ook wel een beetje
t begint altijd om 19.00quote:Op zondag 23 mei 2010 23:57 schreef Argo het volgende:
[..]
*slikt* Hoe laat op Vrijdag ? Misschien haal ik het nog om op je te zwaaien! Dan gaat mijn angst voorbij!
Das ook nog de verdomde tijd dat ik naar de fitness fiets en er dus langs kom! Ik heb jou misschien al eens gezien! En uhm ene groene grote soort leger camouflage tas die om mijn zij hangt. En een witte oude gazelle met piepende remmen! Daaraan kan je me al snel herkennen! En ik heb jou toch al gezien op je fobo!quote:Op zondag 23 mei 2010 23:57 schreef sproetjes het volgende:
[..]
das waar, ik was vandaag ook heel gezond met mn noodles en fruit
maar nu heb ik weer honger
god we zijn wel lekker aan het slowchatten he
[..]
t begint altijd om 19.00dus zo rond 18.45 zoef ik door buchten
je weet geeneens op wat of wie je moet zwaaien
hahaha wat eng hequote:Op zondag 23 mei 2010 23:59 schreef Argo het volgende:
[..]
Das ook nog de verdomde tijd dat ik naar de fitness fiets en er dus langs kom! Ik heb jou misschien al eens gezien! En uhm ene groene grote soort leger camouflage tas die om mijn zij hangt. En een witte oude gazelle met piepende remmen! Daaraan kan je me al snel herkennen! En ik heb jou toch al gezien op je fobo!
Slowchatten mag ook en is nu zeker gezelligquote:Op zondag 23 mei 2010 23:57 schreef sproetjes het volgende:
[..]
das waar, ik was vandaag ook heel gezond met mn noodles en fruit
maar nu heb ik weer honger
god we zijn wel lekker aan het slowchatten he
[..]
t begint altijd om 19.00dus zo rond 18.45 zoef ik door buchten
je weet geeneens op wat of wie je moet zwaaien
Ik weet hoe hij eruit ziet dus mij kan hij nooit besluipenquote:Op maandag 24 mei 2010 00:01 schreef sproetjes het volgende:
[..]
hahaha wat eng he
zal proberen de volgende keer erop te letten
Ja ik heb band of brothers nog liggen die wil ik kijken, maar nu geen zin in. Of de friends reeks voor de 4de maal bekijken.quote:Op maandag 24 mei 2010 00:03 schreef sproetjes het volgende:
ik wil eigenlijk toastjes![]()
normaal eet ik (te) gezond, maar nu geen zin in haha
en ja lang leven slowchatten, anders verveel ik me toch maar
want slapen kan ik nog niet
al is de bank met een leuke serie op tv ook wel aanlokkelijk...
Ik heb hem sinds gister op hyves dus hij is best makkelijk te vindenquote:Op maandag 24 mei 2010 00:03 schreef sproetjes het volgende:
oh en beter pm je me even argo zijn beschrijving of een fotodan hoef ik niet te schrikken
of dan kan ik em juist besluipen
Vroeger keek ik veel serie's die op tv kwamen ! Zelfs sex and the city. Nu kijk ik bijna geen tv meer, alleen nog maar DVD af en toe.quote:Op maandag 24 mei 2010 00:06 schreef sproetjes het volgende:
friendsik heb ook die hele box, en indd alles al 4 of 5 keer gezien
ben nu bezig met private practice (chick serie)
hyves skills ?quote:Op maandag 24 mei 2010 00:10 schreef sproetjes het volgende:
oooh held! je keek sex and the city!
ik kijk nu ook alleen nog dvd eigenlijk (of series op de geheugenstick)
oh misschien toch maar eens mn hyves skillz uitproberen dan
Maar dan ben ik niet meer veilig op eigen grond gebied. De bedoeling was dat ik een man met een groene leger tas en witte gazelle rond die tijd rondjes rond de oude basisschool (waar die alken of hoe het heet ligt) Dan kijk ik met een verrekijker vanuit de kerk toren, of iemand erop reageert. Zo ja had ik je gevonden! Shit nu weet je mijn meester plan! Ik noem het schildpad plan, oftewel te verlegen om zelf naar buiten te komen plan!quote:Op maandag 24 mei 2010 00:03 schreef sproetjes het volgende:
ik wil eigenlijk toastjes![]()
normaal eet ik (te) gezond, maar nu geen zin in haha
en ja lang leven slowchatten, anders verveel ik me toch maar
want slapen kan ik nog niet
al is de bank met een leuke serie op tv ook wel aanlokkelijk...
oh en beter pm je me even argo zijn beschrijving of een fotodan hoef ik niet te schrikken
of dan kan ik em juist besluipen
Das een leugen ik weet niet eens wie jij bent!quote:Op maandag 24 mei 2010 00:07 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik heb hem sinds gister op hyves dus hij is best makkelijk te vinden
Ik heb momenteel toch echt een gebroken been! Twee zelfs!quote:Op maandag 24 mei 2010 00:13 schreef sproetjes het volgende:
ik had het zelf al uitgevondenyay ik kan toch wat!
nu weet ik wie er op de loer ligt vrijdag
Ik mix je dan met iemand andersquote:Op maandag 24 mei 2010 00:13 schreef Argo het volgende:
[..]
Das een leugen ik weet niet eens wie jij bent!
Het zou een dubbelganger kunnen zijn! Heeft hij iets groens aan ? Dan is het mijn broer Luigi!quote:Op maandag 24 mei 2010 00:16 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik mix je dan met iemand anders
Hmm ik ben bang dat ik op Vrijdagen niet maar naar buiten kan komen!quote:Op maandag 24 mei 2010 00:16 schreef sproetjes het volgende:
argo ontken het maar niet! ik heb je toch echt gevonden op hyves *stalked*
nu ga ik gewoon rondjes door buchten rijden totdat ik je sport!quote:Op maandag 24 mei 2010 00:18 schreef Argo het volgende:
[..]
Hmm ik ben bang dat ik op Vrijdagen niet maar naar buiten kan komen!![]()
Mooi dankjequote:Op maandag 24 mei 2010 00:18 schreef nattermann het volgende:
Is dit dus een begin van een meet?
Overigens, TLK, morgen beantwoord ik je PM
Ik zie het ! Ken je hem prive ?quote:Op maandag 24 mei 2010 00:19 schreef sproetjes het volgende:
[..]
nu ga ik gewoon rondjes door buchten rijden totdat ik je sport!
oh en Thelegendkiller we hadden zelfs een gemeenschappelijke vriend op hyves
de wereld is klein!
Wijnquote:Op maandag 24 mei 2010 00:20 schreef sproetjes het volgende:
dom, quote ipv edit
het is de wijn i swear
Hoe laat vrijdag was je er nou geweer precies ? Tegen die tijd kan ik misschien mijn schuilkelder af hebben!quote:Op maandag 24 mei 2010 00:19 schreef sproetjes het volgende:
[..]
nu ga ik gewoon rondjes door buchten rijden totdat ik je sport!
oh en Thelegendkiller we hadden zelfs een gemeenschappelijke vriend op hyves
de wereld is klein!
Ik heb beveiligings opleiding met hem gedaan.quote:Op maandag 24 mei 2010 00:22 schreef sproetjes het volgende:
zit zelfs nu met em op msndus ja ken em prive
van mn vorige baan en t thaiboksen
wijn
Dat thai boksen bevalt me maar niks! Kon dat niet in Born ?quote:Op maandag 24 mei 2010 00:22 schreef sproetjes het volgende:
zit zelfs nu met em op msndus ja ken em prive
van mn vorige baan en t thaiboksen
wijn
quote:Op maandag 24 mei 2010 00:23 schreef Argo het volgende:
[..]
Dat thai boksen bevalt me maar niks! Kon dat niet in Born ?
Ook samen gewerkt bij hetzelfde stage bedrijfquote:Op maandag 24 mei 2010 00:26 schreef sproetjes het volgende:
@TLK: oh toevallig!
@argo: there is no escaping me
Aah sorry ik was op beverjacht!quote:Op maandag 24 mei 2010 00:43 schreef sproetjes het volgende:
goh t is ineens wel stil hier nu he
hoe zou dat toch komen
Ik heb in de aanbieding een liga choco banaan, een bever, een otter, en een stukje zoet hout!quote:Op maandag 24 mei 2010 00:58 schreef sproetjes het volgende:
neem je wat lekkers voor me mee? als je toch op jacht gaat?
ah dan wil ik de ligaquote:Op maandag 24 mei 2010 01:00 schreef Argo het volgende:
[..]
Ik heb in de aanbieding een liga choco banaan, een bever, een otter, en een stukje zoet hout!
En de gummi beren van haribo dan ? Die heb ik zojuist gevonden in een keldertje met kleine kinderen!quote:Op maandag 24 mei 2010 01:04 schreef sproetjes het volgende:
[..]
ah dan wil ik de liga![]()
I don't eat beaver
jij snapte mijn opmerking wel?quote:
ik kreeg toch al de liga ?quote:Op maandag 24 mei 2010 01:19 schreef Argo het volgende:
[..]
En de gummi beren van haribo dan ? Die heb ik zojuist gevonden in een keldertje met kleine kinderen!
Ik vind het wel moeilijk om afstand van de liga te doen!quote:Op maandag 24 mei 2010 01:21 schreef sproetjes het volgende:
[..]
jij snapte mijn opmerking wel?
[..]
ik kreeg toch al de liga ?
Hij zat bij mij op de kenndedysingel in de klas.quote:Op maandag 24 mei 2010 02:50 schreef nattermann het volgende:
TLK, ken jij ene Ivo uit Elsloo? Zag je e-mail op je profiel staan, even gaan zoeken op Hyves en zag dat we een gemeenschappelijke vriend hebben!
Hij was mijn achterbuurjongen toen ik nog thuis woondequote:Op maandag 24 mei 2010 02:53 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Hij zat bij mij op de kenndedysingel in de klas.
Zullen wij ook hyves vrienden worden ?
Hij zat bij mij in de klas 1 jaartjequote:Op maandag 24 mei 2010 02:54 schreef nattermann het volgende:
[..]
Hij was mijn achterbuurjongen toen ik nog thuis woonde!
sinds kortquote:Op maandag 24 mei 2010 02:55 schreef Mini_rulez het volgende:
Sinds wanneer is er een Limburgers-topic?
*meldt*
De wereld is klein. Mijn ouders zijn goed bevriend met zijn oudersquote:Op maandag 24 mei 2010 02:56 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Hij zat bij mij in de klls 1 jaartje
Haha grappig, maar voeg mij eens toequote:Op maandag 24 mei 2010 02:57 schreef nattermann het volgende:
[..]
De wereld is klein. Mijn ouders zijn goed bevriend met zijn oudersBen regelmatig met hem op vakantie geweest.
Ga ik nu doenquote:Op maandag 24 mei 2010 02:58 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Haha grappig, maar voeg mij eens toe
En het Limburg-topic is tevens de nachtploeg van FOK!? Hoewel, de Tukkers doen ook hun best.quote:
Dat hebben mijn vriend en ik gister gedaan met de cabrio van mijn schoonmoeder, wel minder als je in die hitte lang voor het stoplicht staatquote:Op maandag 24 mei 2010 11:50 schreef nattermann het volgende:
Zomestraks de cabrio van mijn moeder pikken en lekker gaan toeren
Die kerel is pro! Ik heb hem gevonden in plaats van hij mij though..quote:Op maandag 24 mei 2010 12:02 schreef Gezicht het volgende:
Zo te zien heeft TLK mijn Hyves profiel ook gevonden.
Volgens mij ben ik ook al langs jouw profiel gekomen.quote:Op maandag 24 mei 2010 12:37 schreef Argo het volgende:
[..]
Die kerel is pro! Ik heb hem gevonden in plaats van hij mij though..
quote:Op maandag 24 mei 2010 12:38 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Volgens mij ben ik ook al langs jouw profiel gekomen.
EDIT: Daar zul je 'm toch al hebben.
Vanaf het volgende topic staan jullie er ook in.quote:Op maandag 24 mei 2010 13:14 schreef DeeCruise het volgende:
Limburg for the win!
Tevens poging om naam vermeld te krijgen in OP
Ow jah, riesjdabietsj en refragmental mogen er ook bij
Wie houd het eigenlijk bij ?quote:Op maandag 24 mei 2010 13:18 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Vanaf het volgende topic staan jullie er ook in.
De TS van een nieuw topicquote:
* Neo-Mullen geeft handje.quote:Op maandag 24 mei 2010 03:04 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
En het Limburg-topic is tevens de nachtploeg van FOK!? Hoewel, de Tukkers doen ook hun best.
* Mini_rulez komt trouwens uit Landgraaf.
Ik economie...quote:Op maandag 24 mei 2010 13:42 schreef .ZilveR. het volgende:
Ik probeer wiskunde examen voor te bereiden
Nee hoor, ik ben gewoon al de hele reeks de mensen die een vermelding in de OP willen op de Fok! Wiki erbij aan't zetten, dan hoeft de volgende OP maar de OP van de Fok! Wiki te halen en dan staan ze erbij.quote:
Kijk eens aan, een enthousiaste jongen! In ieder geval dank ik u hartelijk, mocht ik ooit de laatste post krijgen, en dus het topic beginnen!quote:Op maandag 24 mei 2010 13:46 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Nee hoor, ik ben gewoon al de hele reeks de mensen die een vermelding in de OP willen op de Fok! Wiki erbij aan't zetten, dan hoeft de volgende OP maar de OP van de Fok! Wiki te halen en dan staan ze erbij.
Het is een kleine moeite.quote:Op maandag 24 mei 2010 13:48 schreef Argo het volgende:
[..]
Kijk eens aan, een enthousiaste jongen! In ieder geval dank ik u hartelijk, mocht ik ooit de laatste post krijgen, en dus het topic beginnen!
Wil je dan de TT ombouwen tot: Limburg #5 ipv ditquote:
Lol, ik blijf die troll feeden. Heb er wel plezier aanquote:Op maandag 24 mei 2010 14:02 schreef Gezicht het volgende:
Dat zien we dan wel als we bij het volgende topic zijn aangekomen. We kunnen hem altijd nog laten aanpassen door een modje.
Overigens is dat Maastricht topic in KLB echt kansloos.
Die gast van Naat puupke heeft zon liedje erover ''Ich bin eine sjeng'' of zoiets. Maar heel veel mensen blaffen Maastricht af, maar ze gaan er wel kleertjes kopen!quote:Op maandag 24 mei 2010 14:07 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Lol, ik blijf die troll feeden. Heb er wel plezier aan
Jammer dat hij de Maastrichtenaren zo op de kaart moet zetten.
jaquote:Op maandag 24 mei 2010 12:59 schreef .ZilveR. het volgende:
Is iedereen aan t hyven met iedereen ofzo?
Bij outlet was het ook al super druk ! Gewoon in de file staan voor een parkeerplek.quote:Op maandag 24 mei 2010 11:49 schreef sproetjes het volgende:
indd t is weer een heerlijk weertje vandaag
eens een poging wagen in de ikea, volgens mij is het er stampe vol maargoed...
Ik heb wel een wat gehoord over een zaak uit valkenburg. Ik weet alleen niet welke het is, maar ik hoorde er wel positieve dingen over.quote:Op maandag 24 mei 2010 15:34 schreef .ZilveR. het volgende:
Het is hier dan wel niet het tattootopic maar ik kom hier toch ook nog vrageniemand ervaring met tattooshop South Side in Valkenburg?
Dat is wel kut ja... Maar je bent wel geslaagd ?quote:Op maandag 24 mei 2010 16:27 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Bij outlet was het ook al super druk ! Gewoon in de file staan voor een parkeerplek.
Volgens mij is er maar 1 in Valkenburg dus dan zal t die wel zijnquote:Op maandag 24 mei 2010 16:28 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik heb wel een wat gehoord over een zaak uit valkenburg. Ik weet alleen niet welke het is, maar ik hoorde er wel positieve dingen over.
Ja dat wel gelukkig !quote:Op maandag 24 mei 2010 16:40 schreef Argo het volgende:
[..]
Dat is wel kut ja... Maar je bent wel geslaagd ?
dat zou dan kunnenquote:Op maandag 24 mei 2010 17:12 schreef .ZilveR. het volgende:
[..]
Volgens mij is er maar 1 in Valkenburg dus dan zal t die wel zijn
was weer geslaagd ja!quote:Op maandag 24 mei 2010 13:01 schreef CraniuM het volgende:
sproetjes, was Groove Garden gister wel tof?
Aah kijk eens aan!quote:
Ikea is daar niet waar al die nieuwe moeders baby wiegjes kopen! Dat lijkt me een enge plek!quote:Op maandag 24 mei 2010 17:39 schreef sproetjes het volgende:
[..]
was weer geslaagd ja!![]()
overigens viel de drukte bij de ikea heel erg mee, was zelfs vrij rustig vond ik nog
aah das balen, ik moet morgen ook weer werken, wel pas om 14.00quote:Op maandag 24 mei 2010 21:51 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik in ieder geval niet.
Morgen weer om half 6 eruit dus dat zal wennen zijn.
Ik heb net 2 afleveringen gekeken van band of brothers en die serie is echt goed !quote:Op maandag 24 mei 2010 21:56 schreef sproetjes het volgende:
[..]
aah das balen, ik moet morgen ook weer werken, wel pas om 14.00
ik zit ook niet op het terras, maar zit thuis te jsnotteren op mn bank bij de laatste aflevering van grey's anatomy![]()
zo en nu op naar lost, en dan private practice!
Maar Limburgers zijn socialer en lieverquote:Op maandag 24 mei 2010 21:57 schreef friekin_ het volgende:
Samen komen is toch wel het ultieme streven. Of dat persé met Limburgers moet zijn ..
quote:Op maandag 24 mei 2010 18:14 schreef Argo het volgende:
[..]
Ikea is daar niet waar al die nieuwe moeders baby wiegjes kopen! Dat lijkt me een enge plek!
Je spreekt toch niet uit ervaring hequote:Op maandag 24 mei 2010 22:14 schreef Plums het volgende:
[..]
Daar liggen inderdaad 2 babywinkels, waar heel veel ouders+baby komen ja
En de mannen praten een bietje gay. Voor het bashen begint: ik woon in L.quote:Op maandag 24 mei 2010 22:00 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Maar Limburgers zijn socialer en liever
Hey ! Ik kan ook niet als een Limburger klinken.quote:Op maandag 24 mei 2010 22:17 schreef friekin_ het volgende:
[..]
En de mannen praten een bietje gay. Voor het bashen begint: ik woon in L.
ehuh als je een andere taal spreekt misschienquote:Op maandag 24 mei 2010 22:21 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Hey ! Ik kan ook niet als een Limburger klinken.
Ik klink dan nog liever als een Limburger dan een als zo'n Brabander van bij mij op het werkquote:Op maandag 24 mei 2010 22:26 schreef sproetjes het volgende:
[..]
ehuh als je een andere taal spreekt misschien
anders hoor je het toch wel
Ach ik vind een hoog Hollands accent gay.quote:Op maandag 24 mei 2010 22:27 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik klink dan nog liever als een Limburger dan een als zo'n Brabander van bij mij op het werk
Jezus wat ben jij vroeg.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 07:15 schreef Tassiepassie het volgende:
Goedesmorgens![]()
Vent de deur uit, koffie en ontbijt achter de kiezen,vlees staat al te grillen voor vanavond en zo ff met de hond wandelen voor ik naar vrijwilligerswerk ga![]()
Hopelijk hebben jullie allemaal een fijn pinksterweekend gehad![]()
Dat van mij was relaxed meer erg leuk en mijn nek doet al een stuk minder zeer
Ben al het hele weekend voor half 7 wakkerquote:
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 07:32 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
Ben al het hele weekend voor half 7 wakkerkomt door het mooie weer dan vind ik het zonde om te blijven liggen
Sterkte ermee probeer wat te ontspannen, ik ga nu lekker fitnessen. Stress is niet goed en bereik je ook niks mee. Dus om eens een uurtje uit te trekken voor ontspanning kan geen kwaad. Als je je niet kan focussen bereik je ook niks! Tenminste ik neem aan dat de stress door je examens word veroorzaakt ?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 11:18 schreef .ZilveR. het volgende:
Morgen![]()
Oh kut wat voel ik met beroerd door de stress![]()
Ja door de examensquote:Op dinsdag 25 mei 2010 11:48 schreef Argo het volgende:
[..]
Sterkte ermee probeer wat te ontspannen, ik ga nu lekker fitnessen. Stress is niet goed en bereik je ook niks mee. Dus om eens een uurtje uit te trekken voor ontspanning kan geen kwaad. Als je je niet kan focussen bereik je ook niks! Tenminste ik neem aan dat de stress door je examens word veroorzaakt ?
Gewoon eventjes iets leuks doen, dan eens wat leren, en denk eraan je kan niet meer dan je best doen! Maar ik hoop dat het je gaat lukken, of moet ik een kaarsje voor je aansteken ?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 12:24 schreef .ZilveR. het volgende:
[..]
Ja door de examensJe hebt gelijk, hoor van dat ontspannend
Het is me gelukt! Het ging wel redelijk goedquote:Op dinsdag 25 mei 2010 14:48 schreef Argo het volgende:
[..]
Gewoon eventjes iets leuks doen, dan eens wat leren, en denk eraan je kan niet meer dan je best doen! Maar ik hoop dat het je gaat lukken, of moet ik een kaarsje voor je aansteken ?![]()
Kijk eens aan!quote:Op dinsdag 25 mei 2010 18:04 schreef .ZilveR. het volgende:
[..]
Het is me gelukt! Het ging wel redelijk goed
Aah je bent dus afgekickt ?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 18:20 schreef Neo-Mullen het volgende:
Heb zin in Alfa, maar die pak ik vrijdag pas weer. Vlak voor PPen vlak na m'n examens.
Af en toe een blikje moet kunnen tochquote:
Daar ben ik het dan wel weer mee eensch!quote:Op dinsdag 25 mei 2010 18:50 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Af en toe een blikje moet kunnen tochIk drink me 's weekends niet lam zoals anderen dat weer wel doen
Ik wens je suc6 beste vreemdeling!quote:Op dinsdag 25 mei 2010 19:08 schreef the_legend_killer het volgende:
Eerste werkdag zit erop. Was me een potje gaar vandaagVandaag vroeg slapen en dan kan ik er morgen weer tegenaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |