Sjengen geven andere het idee dat wij fop duisters zijn! Door hun vreselijke IECH en DIEG. Voglensmij word door de rest van Limburg wel gewoon ich en dich gezegd. Maar dat weet ik ook niet zeker!quote:Op vrijdag 21 mei 2010 19:28 schreef solaire het volgende:
Moeten sjengen niet eerst een drijftest uitvoeren om te kijken of het wel echte limburgers zijn??
quote:Op vrijdag 21 mei 2010 20:27 schreef Argo het volgende:
[..]
Sjengen geven andere het idee dat wij fop duisters zijn! Door hun vreselijke IECH en DIEG. Voglensmij word door de rest van Limburg wel gewoon ich en dich gezegd. Maar dat weet ik ook niet zeker!
Ik zeg ook wel eens doe. Kins doe dit veur mich doen. Wils dich dit veur mich doan. Ut ligt er maar net aan wat in me op komt!quote:Op vrijdag 21 mei 2010 20:27 schreef nattermann het volgende:
[..]
Behalve in Venlo en omstreken. Daar zeggen ze ik en doe.
hier idemquote:Op vrijdag 21 mei 2010 20:34 schreef Argo het volgende:
[..]
Ik zeg ook wel eens doe. Kins doe dit veur mich doen. Wils dich dit veur mich doan. Ut ligt er maar net aan wat in me op komt!
Haha, ja ik zeg dat zelf ookquote:Op vrijdag 21 mei 2010 20:34 schreef Argo het volgende:
[..]
Ik zeg ook wel eens doe. Kins doe dit veur mich doen. Wils dich dit veur mich doan. Ut ligt er maar net aan wat in me op komt!
Ik ookquote:Op vrijdag 21 mei 2010 21:21 schreef the_legend_killer het volgende:
Wie spreekt er hier de Limburgse taal eigenlijk ?
Wel belangrijk voor als er ooit een meet komt
Ik spreek het
Zondagquote:Op vrijdag 21 mei 2010 22:25 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Nee zal wel morgen worden. Kom je morgen niet hier op aan?
quote:Op vrijdag 21 mei 2010 22:26 schreef Neo-Mullen het volgende:
Zit momenteel weer aan de AlfaBazenbier is dat toch godverdomme 14.gif
quote:Op vrijdag 21 mei 2010 21:21 schreef the_legend_killer het volgende:
Wie spreekt er hier de Limburgse taal eigenlijk ?
Wel belangrijk voor als er ooit een meet komt
Ik spreek het
quote:
quote:
Ik ook!quote:
Bierquote:Op vrijdag 21 mei 2010 23:43 schreef sproetjes het volgende:
bier(nu krijg ik vast reacties)
nouja oke, muv van kriek en rose bier dan
maarhey... ik ben dan ook een meisje eh
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |