Dat hebben mijn vriend en ik gister gedaan met de cabrio van mijn schoonmoeder, wel minder als je in die hitte lang voor het stoplicht staatquote:Op maandag 24 mei 2010 11:50 schreef nattermann het volgende:
Zomestraks de cabrio van mijn moeder pikken en lekker gaan toeren
Die kerel is pro! Ik heb hem gevonden in plaats van hij mij though..quote:Op maandag 24 mei 2010 12:02 schreef Gezicht het volgende:
Zo te zien heeft TLK mijn Hyves profiel ook gevonden.
Volgens mij ben ik ook al langs jouw profiel gekomen.quote:Op maandag 24 mei 2010 12:37 schreef Argo het volgende:
[..]
Die kerel is pro! Ik heb hem gevonden in plaats van hij mij though..
quote:Op maandag 24 mei 2010 12:38 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Volgens mij ben ik ook al langs jouw profiel gekomen.
EDIT: Daar zul je 'm toch al hebben.
Vanaf het volgende topic staan jullie er ook in.quote:Op maandag 24 mei 2010 13:14 schreef DeeCruise het volgende:
Limburg for the win!
Tevens poging om naam vermeld te krijgen in OP
Ow jah, riesjdabietsj en refragmental mogen er ook bij
Wie houd het eigenlijk bij ?quote:Op maandag 24 mei 2010 13:18 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Vanaf het volgende topic staan jullie er ook in.
De TS van een nieuw topicquote:
* Neo-Mullen geeft handje.quote:Op maandag 24 mei 2010 03:04 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
En het Limburg-topic is tevens de nachtploeg van FOK!? Hoewel, de Tukkers doen ook hun best.
* Mini_rulez komt trouwens uit Landgraaf.
Ik economie...quote:Op maandag 24 mei 2010 13:42 schreef .ZilveR. het volgende:
Ik probeer wiskunde examen voor te bereiden
Nee hoor, ik ben gewoon al de hele reeks de mensen die een vermelding in de OP willen op de Fok! Wiki erbij aan't zetten, dan hoeft de volgende OP maar de OP van de Fok! Wiki te halen en dan staan ze erbij.quote:
Kijk eens aan, een enthousiaste jongen! In ieder geval dank ik u hartelijk, mocht ik ooit de laatste post krijgen, en dus het topic beginnen!quote:Op maandag 24 mei 2010 13:46 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Nee hoor, ik ben gewoon al de hele reeks de mensen die een vermelding in de OP willen op de Fok! Wiki erbij aan't zetten, dan hoeft de volgende OP maar de OP van de Fok! Wiki te halen en dan staan ze erbij.
Het is een kleine moeite.quote:Op maandag 24 mei 2010 13:48 schreef Argo het volgende:
[..]
Kijk eens aan, een enthousiaste jongen! In ieder geval dank ik u hartelijk, mocht ik ooit de laatste post krijgen, en dus het topic beginnen!
Wil je dan de TT ombouwen tot: Limburg #5 ipv ditquote:
Lol, ik blijf die troll feeden. Heb er wel plezier aanquote:Op maandag 24 mei 2010 14:02 schreef Gezicht het volgende:
Dat zien we dan wel als we bij het volgende topic zijn aangekomen. We kunnen hem altijd nog laten aanpassen door een modje.
Overigens is dat Maastricht topic in KLB echt kansloos.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |