Ik geef je gelijk. Alleen jammer dat iets anders vaak dubbel zo duur isquote:Op vrijdag 21 mei 2010 23:43 schreef sproetjes het volgende:
bier(nu krijg ik vast reacties)
nouja oke, muv van kriek en rose bier dan
maarhey... ik ben dan ook een meisje eh
minstens dubbel jaquote:Op vrijdag 21 mei 2010 23:50 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik geef je gelijk. Alleen jammer dat iets anders vaak dubbel zo duur is
voetbalquote:
Bier is 1.90 in de stad. Wijn is iets duurder maar ik weet niet precies hoeveel en bij mixdrank zul je wel rond de 3,20 zitten. Laatst een whiskey bij bloem 5 euroquote:Op zaterdag 22 mei 2010 00:24 schreef sproetjes het volgende:
[..]
minstens dubbel ja
[..]
voetbal
en tieten... tsja ik val toch echt op iets anders
Als je voorover valt met je handen op je rug, niet..quote:Op zaterdag 22 mei 2010 00:24 schreef sproetjes het volgende:
en tieten... tsja ik val toch echt op iets anders
Wijn 2,80quote:Op zaterdag 22 mei 2010 00:41 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Bier is 1.90 in de stad. Wijn is iets duurder maar ik weet niet precies hoeveel en bij mixdrank zul je wel rond de 3,20 zitten. Laatst een whiskey bij bloem 5 euro
hahaha lol:pquote:Op zaterdag 22 mei 2010 00:59 schreef Tism het volgende:
[..]
Als je voorover valt met je handen op je rug, niet..
niet altijd nee hahaquote:Op zaterdag 22 mei 2010 00:59 schreef the_legend_killer het volgende:
En cola drinken de hele avond is ook niet leuk
Party, party niet bij mij in ieder geval hij is bij Gezicht thuis maar der zijn maar 2 fokkers die weten waar hij woont!quote:
Slaap lekkerquote:Op zaterdag 22 mei 2010 01:09 schreef sproetjes het volgende:
[..]
niet altijd nee haha
ook ik lig inmiddels in bed... Word ook tijd
dat ik ga slapen denk k
Bij Bloem krijg je wel een kwart fles wijn in een glas, geen lekker spul maar veel alcohol voor je geld is het wel.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 01:01 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
Wijn 2,80(bij De Buren 3,00 voor een veel kleiner glaasje
)
Net thuis, heerlijk relaxed avondje gehad en nu lekker slapen![]()
Ik weet hetquote:Op zaterdag 22 mei 2010 01:18 schreef Argo het volgende:
[..]
Party, party niet bij mij in ieder geval hij is bij Gezicht thuis maar der zijn maar 2 fokkers die weten waar hij woont!
Verlicht mij met je wijsheid!quote:
Het feit dat je dit aan ons vraagt, geeft aan dat je het zelf niet weet. En het niet kan inschatten! Dus waarschijnlijk kan je er niet mee omgaan. Kans dat je alcoholist bent is groot!quote:Op zaterdag 22 mei 2010 14:32 schreef Neo-Mullen het volgende:
Ik zit nu weer aan een Alfaatje, ben ik nu een alcoholist?
Brb, ff snijdenquote:Op zaterdag 22 mei 2010 14:34 schreef Argo het volgende:
[..]
Het feit dat je dit aan ons vraagt, geeft aan dat je het zelf niet weet. En het niet kan inschatten! Dus waarschijnlijk kan je er niet mee omgaan. Kans dat je alcoholist bent is groot!
Brandquote:Op zaterdag 22 mei 2010 15:55 schreef Gezicht het volgende:
Effe de Brand koudleggen. Alfa zat er helaas niet in.
Brand is iets bitterder, Alfa drinkt zich makkelijker weg. Ik heb ook liever Alfa! Maar als er geen Alfa is is Brand ook goed!quote:
Brand is ook lekker, maar Alfa natuurlijk lekkerder.quote:
Nee, hij is mijn broertje dus dat doe ik mezelf niet aanquote:Op zaterdag 22 mei 2010 14:33 schreef Argo het volgende:
[..]
Verlicht mij met je wijsheid!
Ps ik stond in de kruidvat en jouw gebruikers naam is die nu gebaseerd op hoestdrank ofzo ?
quote:Op zaterdag 22 mei 2010 18:04 schreef Tassiepassie het volgende:
Zo met vrienden eten en dan naar een feesttent in Buchten![]()
Verstop je op je kamer !quote:Op zaterdag 22 mei 2010 21:50 schreef Argo het volgende:
[..]
Wat doe jij in mijn dorp ? Ik zou nu gewoon naar je toe kunnen komen...
Het is wel eng om te weten dat een fokster een paar straten verder op is... *paniek*
Daar zit ik al!! Maar die tent is niet ver weg. Ik vind het idee maar niks! Der zit gewoon iemand van Fok 1 km van mij af! Dat is eng...quote:
Tassie woont hier een paar straten verderopquote:Op zaterdag 22 mei 2010 22:31 schreef Argo het volgende:
[..]
Daar zit ik al!! Maar die tent is niet ver weg. Ik vind het idee maar niks! Der zit gewoon iemand van Fok 1 km van mij af! Dat is eng...
Ik hoef me niet bang te maken ? Ik zou natuurlijk ook naar de tent kunnen gaan en een sneak attack kunnen uitvoeren!quote:Op zaterdag 22 mei 2010 22:32 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Tassie woont hier een paar straten verderopMaar ze is aardig
Ik ben wss laatst in dezelfde tent geweest als Kabouter_Batsgraag.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 22:31 schreef Argo het volgende:
[..]
Daar zit ik al!! Maar die tent is niet ver weg. Ik vind het idee maar niks! Der zit gewoon iemand van Fok 1 km van mij af! Dat is eng...
Nee je hoeft niet bang te zijnquote:Op zaterdag 22 mei 2010 22:36 schreef Argo het volgende:
[..]
Ik hoef me niet bang te maken ? Ik zou natuurlijk ook naar de tent kunnen gaan en een sneak attack kunnen uitvoeren!
Ik dacht altijd dat jij uit Maastricht kwam ?quote:Op zaterdag 22 mei 2010 22:44 schreef Neo-Mullen het volgende:
Miss-Spooky ofzoiets (kan zijn dat de nickname verkeerd is gespeld) woont hier een paar 100 meter verderop.
Nog nooit gezien though
L.ino woont een paar km verderop
Ben jij van Sittard ? Ik kom daar vaak langs!!quote:Op zaterdag 22 mei 2010 22:46 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik dacht altijd dat jij uit Maastricht kwam ?
Ik ken wel meerdere fokkers uit mijn omgeving. Alleen zijn de meeste niet meer zo actief op fok.
Ja, maar dat weet je toch alquote:Op zaterdag 22 mei 2010 22:51 schreef Argo het volgende:
[..]
Ben jij van Sittard ? Ik kom daar vaak langs!!
Wist het niet zeker maar de kans dat we ons ooit treffen in de stad is dus redelijk groot ?quote:Op zaterdag 22 mei 2010 22:54 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ja, maar dat weet je toch al
Ik ben er af en toe te vinden ja.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 22:57 schreef Argo het volgende:
[..]
Wist het niet zeker maar de kans dat we ons ooit treffen in de stad is dus redelijk groot ?
Hmm, dan moet ik je toch al vragen of je hyves hebt ?quote:Op zaterdag 22 mei 2010 23:00 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik ben er af en toe te vinden ja.ALleen weet ik niet hoe jij eruit ziet.
ja en die is makkelijk te vindenquote:Op zaterdag 22 mei 2010 23:05 schreef Argo het volgende:
[..]
Hmm, dan moet ik je toch al vragen of je hyves hebt ?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |