Ik geef je gelijk. Alleen jammer dat iets anders vaak dubbel zo duur isquote:Op vrijdag 21 mei 2010 23:43 schreef sproetjes het volgende:
bier(nu krijg ik vast reacties)
nouja oke, muv van kriek en rose bier dan
maarhey... ik ben dan ook een meisje eh
minstens dubbel jaquote:Op vrijdag 21 mei 2010 23:50 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik geef je gelijk. Alleen jammer dat iets anders vaak dubbel zo duur is
voetbalquote:
Bier is 1.90 in de stad. Wijn is iets duurder maar ik weet niet precies hoeveel en bij mixdrank zul je wel rond de 3,20 zitten. Laatst een whiskey bij bloem 5 euroquote:Op zaterdag 22 mei 2010 00:24 schreef sproetjes het volgende:
[..]
minstens dubbel ja
[..]
voetbal
en tieten... tsja ik val toch echt op iets anders
Als je voorover valt met je handen op je rug, niet..quote:Op zaterdag 22 mei 2010 00:24 schreef sproetjes het volgende:
en tieten... tsja ik val toch echt op iets anders
Wijn 2,80quote:Op zaterdag 22 mei 2010 00:41 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Bier is 1.90 in de stad. Wijn is iets duurder maar ik weet niet precies hoeveel en bij mixdrank zul je wel rond de 3,20 zitten. Laatst een whiskey bij bloem 5 euro
hahaha lol:pquote:Op zaterdag 22 mei 2010 00:59 schreef Tism het volgende:
[..]
Als je voorover valt met je handen op je rug, niet..
niet altijd nee hahaquote:Op zaterdag 22 mei 2010 00:59 schreef the_legend_killer het volgende:
En cola drinken de hele avond is ook niet leuk
Party, party niet bij mij in ieder geval hij is bij Gezicht thuis maar der zijn maar 2 fokkers die weten waar hij woont!quote:
Slaap lekkerquote:Op zaterdag 22 mei 2010 01:09 schreef sproetjes het volgende:
[..]
niet altijd nee haha
ook ik lig inmiddels in bed... Word ook tijd
dat ik ga slapen denk k
Bij Bloem krijg je wel een kwart fles wijn in een glas, geen lekker spul maar veel alcohol voor je geld is het wel.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 01:01 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
Wijn 2,80(bij De Buren 3,00 voor een veel kleiner glaasje
)
Net thuis, heerlijk relaxed avondje gehad en nu lekker slapen![]()
Ik weet hetquote:Op zaterdag 22 mei 2010 01:18 schreef Argo het volgende:
[..]
Party, party niet bij mij in ieder geval hij is bij Gezicht thuis maar der zijn maar 2 fokkers die weten waar hij woont!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |