Die gast van Naat puupke heeft zon liedje erover ''Ich bin eine sjeng'' of zoiets. Maar heel veel mensen blaffen Maastricht af, maar ze gaan er wel kleertjes kopen!quote:Op maandag 24 mei 2010 14:07 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Lol, ik blijf die troll feeden. Heb er wel plezier aan
Jammer dat hij de Maastrichtenaren zo op de kaart moet zetten.
jaquote:Op maandag 24 mei 2010 12:59 schreef .ZilveR. het volgende:
Is iedereen aan t hyven met iedereen ofzo?
Bij outlet was het ook al super druk ! Gewoon in de file staan voor een parkeerplek.quote:Op maandag 24 mei 2010 11:49 schreef sproetjes het volgende:
indd t is weer een heerlijk weertje vandaag
eens een poging wagen in de ikea, volgens mij is het er stampe vol maargoed...
Ik heb wel een wat gehoord over een zaak uit valkenburg. Ik weet alleen niet welke het is, maar ik hoorde er wel positieve dingen over.quote:Op maandag 24 mei 2010 15:34 schreef .ZilveR. het volgende:
Het is hier dan wel niet het tattootopic maar ik kom hier toch ook nog vrageniemand ervaring met tattooshop South Side in Valkenburg?
Dat is wel kut ja... Maar je bent wel geslaagd ?quote:Op maandag 24 mei 2010 16:27 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Bij outlet was het ook al super druk ! Gewoon in de file staan voor een parkeerplek.
Volgens mij is er maar 1 in Valkenburg dus dan zal t die wel zijnquote:Op maandag 24 mei 2010 16:28 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik heb wel een wat gehoord over een zaak uit valkenburg. Ik weet alleen niet welke het is, maar ik hoorde er wel positieve dingen over.
Ja dat wel gelukkig !quote:Op maandag 24 mei 2010 16:40 schreef Argo het volgende:
[..]
Dat is wel kut ja... Maar je bent wel geslaagd ?
dat zou dan kunnenquote:Op maandag 24 mei 2010 17:12 schreef .ZilveR. het volgende:
[..]
Volgens mij is er maar 1 in Valkenburg dus dan zal t die wel zijn
was weer geslaagd ja!quote:Op maandag 24 mei 2010 13:01 schreef CraniuM het volgende:
sproetjes, was Groove Garden gister wel tof?
Aah kijk eens aan!quote:
Ikea is daar niet waar al die nieuwe moeders baby wiegjes kopen! Dat lijkt me een enge plek!quote:Op maandag 24 mei 2010 17:39 schreef sproetjes het volgende:
[..]
was weer geslaagd ja!![]()
overigens viel de drukte bij de ikea heel erg mee, was zelfs vrij rustig vond ik nog
aah das balen, ik moet morgen ook weer werken, wel pas om 14.00quote:Op maandag 24 mei 2010 21:51 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik in ieder geval niet.
Morgen weer om half 6 eruit dus dat zal wennen zijn.
Ik heb net 2 afleveringen gekeken van band of brothers en die serie is echt goed !quote:Op maandag 24 mei 2010 21:56 schreef sproetjes het volgende:
[..]
aah das balen, ik moet morgen ook weer werken, wel pas om 14.00
ik zit ook niet op het terras, maar zit thuis te jsnotteren op mn bank bij de laatste aflevering van grey's anatomy![]()
zo en nu op naar lost, en dan private practice!
Maar Limburgers zijn socialer en lieverquote:Op maandag 24 mei 2010 21:57 schreef friekin_ het volgende:
Samen komen is toch wel het ultieme streven. Of dat persé met Limburgers moet zijn ..
quote:Op maandag 24 mei 2010 18:14 schreef Argo het volgende:
[..]
Ikea is daar niet waar al die nieuwe moeders baby wiegjes kopen! Dat lijkt me een enge plek!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |