Je spreekt toch niet uit ervaring hequote:Op maandag 24 mei 2010 22:14 schreef Plums het volgende:
[..]
Daar liggen inderdaad 2 babywinkels, waar heel veel ouders+baby komen ja
En de mannen praten een bietje gay. Voor het bashen begint: ik woon in L.quote:Op maandag 24 mei 2010 22:00 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Maar Limburgers zijn socialer en liever
Hey ! Ik kan ook niet als een Limburger klinken.quote:Op maandag 24 mei 2010 22:17 schreef friekin_ het volgende:
[..]
En de mannen praten een bietje gay. Voor het bashen begint: ik woon in L.
ehuh als je een andere taal spreekt misschienquote:Op maandag 24 mei 2010 22:21 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Hey ! Ik kan ook niet als een Limburger klinken.
Ik klink dan nog liever als een Limburger dan een als zo'n Brabander van bij mij op het werkquote:Op maandag 24 mei 2010 22:26 schreef sproetjes het volgende:
[..]
ehuh als je een andere taal spreekt misschien
anders hoor je het toch wel
Ach ik vind een hoog Hollands accent gay.quote:Op maandag 24 mei 2010 22:27 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik klink dan nog liever als een Limburger dan een als zo'n Brabander van bij mij op het werk
Jezus wat ben jij vroeg.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 07:15 schreef Tassiepassie het volgende:
Goedesmorgens![]()
Vent de deur uit, koffie en ontbijt achter de kiezen,vlees staat al te grillen voor vanavond en zo ff met de hond wandelen voor ik naar vrijwilligerswerk ga![]()
Hopelijk hebben jullie allemaal een fijn pinksterweekend gehad![]()
Dat van mij was relaxed meer erg leuk en mijn nek doet al een stuk minder zeer
Ben al het hele weekend voor half 7 wakkerquote:
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 07:32 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
Ben al het hele weekend voor half 7 wakkerkomt door het mooie weer dan vind ik het zonde om te blijven liggen
Sterkte ermee probeer wat te ontspannen, ik ga nu lekker fitnessen. Stress is niet goed en bereik je ook niks mee. Dus om eens een uurtje uit te trekken voor ontspanning kan geen kwaad. Als je je niet kan focussen bereik je ook niks! Tenminste ik neem aan dat de stress door je examens word veroorzaakt ?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 11:18 schreef .ZilveR. het volgende:
Morgen![]()
Oh kut wat voel ik met beroerd door de stress![]()
Ja door de examensquote:Op dinsdag 25 mei 2010 11:48 schreef Argo het volgende:
[..]
Sterkte ermee probeer wat te ontspannen, ik ga nu lekker fitnessen. Stress is niet goed en bereik je ook niks mee. Dus om eens een uurtje uit te trekken voor ontspanning kan geen kwaad. Als je je niet kan focussen bereik je ook niks! Tenminste ik neem aan dat de stress door je examens word veroorzaakt ?
Gewoon eventjes iets leuks doen, dan eens wat leren, en denk eraan je kan niet meer dan je best doen! Maar ik hoop dat het je gaat lukken, of moet ik een kaarsje voor je aansteken ?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 12:24 schreef .ZilveR. het volgende:
[..]
Ja door de examensJe hebt gelijk, hoor van dat ontspannend
Het is me gelukt! Het ging wel redelijk goedquote:Op dinsdag 25 mei 2010 14:48 schreef Argo het volgende:
[..]
Gewoon eventjes iets leuks doen, dan eens wat leren, en denk eraan je kan niet meer dan je best doen! Maar ik hoop dat het je gaat lukken, of moet ik een kaarsje voor je aansteken ?![]()
Kijk eens aan!quote:Op dinsdag 25 mei 2010 18:04 schreef .ZilveR. het volgende:
[..]
Het is me gelukt! Het ging wel redelijk goed
Aah je bent dus afgekickt ?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 18:20 schreef Neo-Mullen het volgende:
Heb zin in Alfa, maar die pak ik vrijdag pas weer. Vlak voor PPen vlak na m'n examens.
Af en toe een blikje moet kunnen tochquote:
Daar ben ik het dan wel weer mee eensch!quote:Op dinsdag 25 mei 2010 18:50 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Af en toe een blikje moet kunnen tochIk drink me 's weekends niet lam zoals anderen dat weer wel doen
Ik wens je suc6 beste vreemdeling!quote:Op dinsdag 25 mei 2010 19:08 schreef the_legend_killer het volgende:
Eerste werkdag zit erop. Was me een potje gaar vandaagVandaag vroeg slapen en dan kan ik er morgen weer tegenaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |