ah dan wil ik de ligaquote:Op maandag 24 mei 2010 01:00 schreef Argo het volgende:
[..]
Ik heb in de aanbieding een liga choco banaan, een bever, een otter, en een stukje zoet hout!
En de gummi beren van haribo dan ? Die heb ik zojuist gevonden in een keldertje met kleine kinderen!quote:Op maandag 24 mei 2010 01:04 schreef sproetjes het volgende:
[..]
ah dan wil ik de liga![]()
I don't eat beaver
jij snapte mijn opmerking wel?quote:
ik kreeg toch al de liga ?quote:Op maandag 24 mei 2010 01:19 schreef Argo het volgende:
[..]
En de gummi beren van haribo dan ? Die heb ik zojuist gevonden in een keldertje met kleine kinderen!
Ik vind het wel moeilijk om afstand van de liga te doen!quote:Op maandag 24 mei 2010 01:21 schreef sproetjes het volgende:
[..]
jij snapte mijn opmerking wel?
[..]
ik kreeg toch al de liga ?
Hij zat bij mij op de kenndedysingel in de klas.quote:Op maandag 24 mei 2010 02:50 schreef nattermann het volgende:
TLK, ken jij ene Ivo uit Elsloo? Zag je e-mail op je profiel staan, even gaan zoeken op Hyves en zag dat we een gemeenschappelijke vriend hebben!
Hij was mijn achterbuurjongen toen ik nog thuis woondequote:Op maandag 24 mei 2010 02:53 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Hij zat bij mij op de kenndedysingel in de klas.
Zullen wij ook hyves vrienden worden ?
Hij zat bij mij in de klas 1 jaartjequote:Op maandag 24 mei 2010 02:54 schreef nattermann het volgende:
[..]
Hij was mijn achterbuurjongen toen ik nog thuis woonde!
sinds kortquote:Op maandag 24 mei 2010 02:55 schreef Mini_rulez het volgende:
Sinds wanneer is er een Limburgers-topic?
*meldt*
De wereld is klein. Mijn ouders zijn goed bevriend met zijn oudersquote:Op maandag 24 mei 2010 02:56 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Hij zat bij mij in de klls 1 jaartje
Haha grappig, maar voeg mij eens toequote:Op maandag 24 mei 2010 02:57 schreef nattermann het volgende:
[..]
De wereld is klein. Mijn ouders zijn goed bevriend met zijn oudersBen regelmatig met hem op vakantie geweest.
Ga ik nu doenquote:Op maandag 24 mei 2010 02:58 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Haha grappig, maar voeg mij eens toe
En het Limburg-topic is tevens de nachtploeg van FOK!? Hoewel, de Tukkers doen ook hun best.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |