Dus dat hoorde ik !!quote:Op zondag 23 mei 2010 08:03 schreef Tassiepassie het volgende:
Zoooo ontbijtje achter de kiezen en nu aan de poets
Gisteren in de tent was Fabrizio het hoogtepunt van de avond
Ik ook.quote:Op zondag 23 mei 2010 13:02 schreef Argo het volgende:
Pff ik verveel me kapot hier! Dus ik ga denk ik maar eens naar buiten! Sproetjes veel plezier bij dat groove garden dingus!
Haha van je familie moet je het hebben! Laat hij je in de steek ?quote:Op zondag 23 mei 2010 13:03 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Ik ook.Zit al sinds 10 uur te wachten op nattermann.
Als het goed is is hij onderweg.quote:Op zondag 23 mei 2010 13:15 schreef Argo het volgende:
[..]
Haha van je familie moet je het hebben! Laat hij je in de steek ?
dankje!quote:Op zondag 23 mei 2010 13:02 schreef Argo het volgende:
Pff ik verveel me kapot hier! Dus ik ga denk ik maar eens naar buiten! Sproetjes veel plezier bij dat groove garden dingus!
Mwua niemand van mijn groep gaat meer, ook een beetje sad in me eentje daar heen gaan. Ook kom ik dan genoeg bekenden tegen, achja nog even dan Solarquote:Op zondag 23 mei 2010 14:06 schreef sproetjes het volgende:
het is wel weer heerlijk weer
ik ben er bijna klaar voor iig, word over een half uurtje opgehaald
Ik lees dit nu pasquote:Op zaterdag 22 mei 2010 21:50 schreef Argo het volgende:
[..]
Wat doe jij in mijn dorp ? Ik zou nu gewoon naar je toe kunnen komen...
Het is wel eng om te weten dat een fokster een paar straten verder op is... *paniek*
Moeten we een keer afspreken dat we tegelijkertijd in Buchten zijn dan verhuist hij meteen uit angstquote:Op zondag 23 mei 2010 13:33 schreef sproetjes het volgende:
[..]
dankje!![]()
zeg je vond het toch eng dat tassie in buchten was?
ik ben 2 keer per week in buchten![]()
ik doe aan muay thai bij alken haha
Op *slik* welke dagen ? Toch niet op de maandag avond heh? *slikt nog eens* En dat is nog veel enger! WANT HET LIGT NOG DICHTERBIJ DAN DIE FEEST TENT!!quote:Op zondag 23 mei 2010 13:33 schreef sproetjes het volgende:
[..]
dankje!![]()
zeg je vond het toch eng dat tassie in buchten was?
ik ben 2 keer per week in buchten![]()
ik doe aan muay thai bij alken haha
quote:Op zondag 23 mei 2010 14:40 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
Moeten we een keer afspreken dat we tegelijkertijd in Buchten zijn dan verhuist hij meteen uit angst![]()
Je bent vast al opgehaald inmiddels,maar veel plezier
quote:Op zondag 23 mei 2010 17:57 schreef the_legend_killer het volgende:
Argo is niet bang voor mensenHij is zelfs zeer praatzaam op msn
nee niet op maandag avond, hoezo train jij er dan ook?quote:Op zondag 23 mei 2010 16:01 schreef Argo het volgende:
[..]
Op *slik* welke dagen ? Toch niet op de maandag avond heh? *slikt nog eens* En dat is nog veel enger! WANT HET LIGT NOG DICHTERBIJ DAN DIE FEEST TENT!!
Omdat ik er Maandag langs kom, Vrijdag eigenlijk ook!quote:Op zondag 23 mei 2010 23:16 schreef sproetjes het volgende:
[..]
nee niet op maandag avond, hoezo train jij er dan ook?
ik ben er altijd op vrijdag en (meetal) zaterdag
zoooo groove garden weekend zit er weer op! vandaag beduidend minder druk dan gisteren.
Had binnen 2 minuten mn thaise noodles met kip en mn bakje fruit![]()
al met al een geslaagd feestje weer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |