Die kus was zodat je je eitjes niet hoef te conserverenquote:Op donderdag 20 mei 2010 12:18 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Zo snel maak je het niet goed hoor...
quote:Op donderdag 20 mei 2010 12:21 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Die kus was zodat je je eitjes niet hoef te conserveren
Ik ben er nog heeeeeeeeeeeeeeeel evenquote:Op donderdag 20 mei 2010 13:06 schreef Ingetje79 het volgende:
Nou nou, wat weer een gezelligheid hier![]()
Ik heb net lekker een heel eind gewandeld en het was heeeeel warm
Lekker he?quote:Op donderdag 20 mei 2010 13:07 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik ben er nog heeeeeeeeeeeeeeeel even
Heb net de kindjes in de kleren gehezen en ga zo ook wandelen
Ja jottem! En dan ook nog wetende dat terwijl ze met Heer G scharrelde, ze ook al met haar huidige echtgenoot rommelde. Want da's ook nog een hele soap geweest, dat die twee mannen elkaar tegenkwamen op de boot naar Engeland, waar ze haar toen allebei gingen bezoeken als verrassing, zonder dat ze het van elkaar wisten. Echt, de Story is er niets bijquote:Op donderdag 20 mei 2010 14:29 schreef Ole het volgende:
grappig![]()
Gezellig bijpraten met een ex van je vriend
Dat is met recht een soap!quote:Op donderdag 20 mei 2010 14:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja jottem! En dan ook nog wetende dat terwijl ze met Heer G scharrelde, ze ook al met haar huidige echtgenoot rommelde. Want da's ook nog een hele soap geweest, dat die twee mannen elkaar tegenkwamen op de boot naar Engeland, waar ze haar toen allebei gingen bezoeken als verrassing, zonder dat ze het van elkaar wisten. Echt, de Story is er niets bij
Ik belde hem net om te vragen of hij al wist dat ze getrouwd zijn, maar dat wist ie al.quote:Op donderdag 20 mei 2010 14:37 schreef Ole het volgende:
[..]
Dat is met recht een soap!![]()
Kun je nog iets leuks mee doen met een zoveeljarig huwelijk
Als het vanavond maar aan kant isquote:Op donderdag 20 mei 2010 13:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Yep
En nu weet ik niet waar te beginnen in de bende![]()
Je hoeft niet verder dan de gang toch, om die laarzen te brengen?quote:Op donderdag 20 mei 2010 14:53 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Als het vanavond maar aan kant is
Een bakkie koffie gaat er wel in hoorquote:Op donderdag 20 mei 2010 15:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Je hoeft niet verder dan de gang toch, om die laarzen te brengen?
Oh gawd, laat het in de gang nou net de grootste bende zijn
Gourmetstel van het weekend, alles staat er nog
Het wordt niet echt op prijs gesteld he, dat je helemaal die laarzen gaat brengen!quote:Op donderdag 20 mei 2010 15:11 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Een bakkie koffie gaat er wel in hoor
Nou inderdaad héquote:Op donderdag 20 mei 2010 15:14 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Het wordt niet echt op prijs gesteld he, dat je helemaal die laarzen gaat brengen!
Is het maat 36?quote:
Oh. Nou, dan krijg je nog wel een pizza ook.quote:Op donderdag 20 mei 2010 15:11 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Een bakkie koffie gaat er wel in hoor
39 geloof ikquote:Op donderdag 20 mei 2010 15:16 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Is het maat 36?
Zo ja, dan mag je ze ook wel naar mij brengen hoor
Krijg je van mij wel eh... een kop koffie... [ afbeelding ]
Hebben we het nu nog steeds over laarzen langsbrengen?quote:Op donderdag 20 mei 2010 15:22 schreef Loveless85 het volgende:
Nou voor een pizza'tje doe ik het wel
Ja, dat andere doe ik voor nopquote:Op donderdag 20 mei 2010 15:26 schreef Greys het volgende:
[..]
Hebben we het nu nog steeds over laarzen langsbrengen?
Ja, ik heb meestal maat 36, heel soms 37 en sportschoenen maat 35quote:Op donderdag 20 mei 2010 15:19 schreef Greys het volgende:
39 geloof ik
Of 40 zelfs, ligt er aan hoe ze vallen.
Heb jij dat nooit? Ik heb gympies van mt. 38 en andere schoenen van 40!
quote:
Je beseft je dat als Heer G hier mee mocht lezen dat dit nogal vreemd overkomt?quote:
Oh dat zijn wel heel kleine pootjes!quote:Op donderdag 20 mei 2010 15:27 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, ik heb meestal maat 36, heel soms 37 en sportschoenen maat 35(dat is dus schoenen uitzoeken bij de kindermaten
)
Oh, maar dat komt dat geleuter over zijn ex waarschijnlijk ook wel danquote:Op donderdag 20 mei 2010 15:32 schreef Greys het volgende:
[..]
Je beseft je dat als Heer G hier mee mocht lezen dat dit nogal vreemd overkomt?
Dan komen er wel meer dingen vreemd over, I guess.quote:Op donderdag 20 mei 2010 15:32 schreef Greys het volgende:
[..]
Je beseft je dat als Heer G hier mee mocht lezen dat dit nogal vreemd overkomt?
Briljante soap welquote:Op donderdag 20 mei 2010 15:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh, maar dat komt dat geleuter over zijn ex waarschijnlijk ook wel dan![]()
Vertel!quote:Op donderdag 20 mei 2010 15:33 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Er bestaan nog eerlijke mensen op deze wereld
True, truequote:Op donderdag 20 mei 2010 15:34 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Dan komen er wel meer dingen vreemd over, I guess.
Beebquote:Op donderdag 20 mei 2010 15:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Vertel!Verloren iets teruggebracht?
[..]
True, true
HoiiiiiWanneer gaan we naar SaTC?
Ja, inderdaad kleine voetjesquote:Op donderdag 20 mei 2010 15:32 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh dat zijn wel heel kleine pootjes!![]()
Als ik schoenmaat maat 36 zou hebben zou ik omvallen
Ja, ik was mijn portemonnee verloren en iemand heeft 'm gevonden met alles er nog inquote:
Volgende week wordt niets idd, met drie avonden songfestival en TCDrinkquote:Op donderdag 20 mei 2010 15:38 schreef Goodbye het volgende:
[..]
BeebNou eh, snel? Volgende week zal het nog wel druk zijn, maar dan de week daarop ofzo?
Kan gebeuren, maar wát een geluk!quote:Op donderdag 20 mei 2010 15:40 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Ja, ik was mijn portemonnee verloren en iemand heeft 'm gevonden met alles er nog in![]()
Via mijn verzekering heeft ze mijn email adres opgespoord.
Dame op leeftijd, zo klonk ze dus dat verklaart de eerlijkheid![]()
En ja ik ben een sufkut dat ik 'm uberhaupt verloren was.
Dat wat je PMde? Ow...quote:Oh en wat betreft mijn boodschap van eerder in de week is het
Hij draait pas vanaf a.s. donderdag!quote:Op donderdag 20 mei 2010 15:40 schreef Greys het volgende:
[..]
Volgende week wordt niets idd, met drie avonden songfestival en TCDrink
Ik kan wel deze maandag (2e Pinksterdag) of anders volgens mij nog flink veel avonden de week er na
Lekker in een park ofzo gaan slenteren ergens, gooi een handdoek ergens in een park neer en ga lekker picknicken/lummelen/lezen met je zelf meegebrachte lekkere dingetjesquote:Op donderdag 20 mei 2010 15:47 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Het wordt mooi weer dit weekend![]()
Nu nog iets verzinnen om te doen wat tevens ook weinig geld kost
Dat doen we al best vaak allemaal. Das ook niet zo inspannend voor de meneer als ie niet veel kan hebben namelijk.quote:Op donderdag 20 mei 2010 16:01 schreef Greys het volgende:
[..]
Lekker in een park ofzo gaan slenteren ergens, gooi een handdoek ergens in een park neer en ga lekker picknicken/lummelen/lezen met je zelf meegebrachte lekkere dingetjes
Of naar Scheveningen!
Wat is een puppelmeet?quote:Op donderdag 20 mei 2010 16:04 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Dat doen we al best vaak allemaal. Das ook niet zo inspannend voor de meneer als ie niet veel kan hebben namelijk.
Maar toch bedankt
Zeg doe je nog wel eens aan een puppelmeet Greys?
Weeeeeeeet je dat niet?quote:
Ohquote:Op donderdag 20 mei 2010 16:04 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Dat doen we al best vaak allemaal. Das ook niet zo inspannend voor de meneer als ie niet veel kan hebben namelijk.
Maar toch bedankt
We hadden er eentje willen gaan plannen voor a.s. dinsdag tot ik er tot mijn grote schrik achter kwam dat dan het Songfestival isquote:Zeg doe je nog wel eens aan een puppelmeet Greys?
Huh? Zeiden je collega's dat tegen jou? Why?quote:Op donderdag 20 mei 2010 16:12 schreef Goodbye het volgende:
Als zelfs collega's zeggen dat je er slecht uitziet, zal het wel echt zo zijn![]()
![]()
Conleche, Vivi en ik hadden gezamenlijke wievenavonden waarom we dan snaaiden en mannen bespraken en roddelden en allerhande andere wijvendingen en dan hadden we allemaal roze sokken aan met fluffy randjes en van die anti-slip-puppelsquote:
Nou, ze vond dat ik er moe en bleek uit zag. En misschien is dat ook wel zo.quote:Op donderdag 20 mei 2010 16:13 schreef Greys het volgende:
[..]
Huh? Zeiden je collega's dat tegen jou? Why?
Hoe zie je er anders uit dan anders dan in godsnaam? Want da's eggggggggnie slecht.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
Ben je nog steeds niet helemaal bijgetrokken dan?quote:Op donderdag 20 mei 2010 16:16 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Nou, ze vond dat ik er moe en bleek uit zag. En misschien is dat ook wel zo.
quote:Hoe ziet ze er zelf uit?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat een spook.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
quote:Op donderdag 20 mei 2010 16:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Conleche, Vivi en ik hadden gezamenlijke wievenavonden waarom we dan snaaiden en mannen bespraken en roddelden en allerhande andere wijvendingen en dan hadden we allemaal roze sokken aan met fluffy randjes en van die anti-slip-puppels![]()
Dus dat waren de puppelsokken. En toen werden we eigenlijk vanzelf De Puppels. Met Puppelavonden.
Nou idd...quote:Je had je er vast meer van voorgesteld
Ja, GB was vorige keer de Mini-Puppel toen we gingen high-tea-en in Utrechtquote:
Nou het gaat wel beter hoor. Bijna geen pijn meer, maar ik denk dat die bleekheid nog van de afgelopen dagen is ofzoquote:Op donderdag 20 mei 2010 16:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Ben je nog steeds niet helemaal bijgetrokken dan?
[..]
Hoe ziet ze er zelf uit?Wat een spook.
Toch zijn het geweldige avondenquote:
Dun en LELIJK dan, hoop ik?quote:Op donderdag 20 mei 2010 16:18 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Nou het gaat wel beter hoor. Bijna geen pijn meer, maar ik denk dat die bleekheid nog van de afgelopen dagen is ofzoMisschien vanavond een zonnebankje doen ofzo!
Oh, zij is heel dun
Nou, niet superknap ofzo nee. Maargoed, ik kan het wel handelen hoorquote:
Ook al!quote:
quote:Op donderdag 20 mei 2010 16:44 schreef tombolafan het volgende:
Pfff, er zijn hier twee schilders aan het werk, die de hele tijd langs de kamer van de kinderen lopen... En daar zit een raam in
Die ene slaapt dus nog steeds niet![]()
(die is nu al naar mannen aan het gluren, en ze is 2 nota bene!)
Ja hé dat was het om half 4 al.quote:Op donderdag 20 mei 2010 16:47 schreef Loveless85 het volgende:
Thuis!
Was lekker druk op de Brienenoord
Nou, dat kan helpen hoorquote:
Waar zit jij nuquote:Op donderdag 20 mei 2010 16:48 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja echt niet normaal, begon al zodra ik de A16 op kwam van de A20 af.
Dan verval ik weer in het oude gezeik maar vooruit *popcorn vast uitdeelt.quote:
Oeh Ml, volgens mij is dat een uitnodiging!quote:
quote:
AH, is dat he!quote:
Ja, om je uit te nodigen!quote:Op donderdag 20 mei 2010 16:54 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
nee Tombo hij draait de vraag gewoon ietsje
quote:Op donderdag 20 mei 2010 16:58 schreef Loveless85 het volgende:
Klote Ml-etje, echt niets irritanter dan mensen die ineens 'uit het niets' hun met je werk en je werkwijzen gaat bemoeien
kan er inmiddels wel om lachen, wat een opleving zegquote:Op donderdag 20 mei 2010 17:00 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, om je uit te nodigen!![]()
En wat een hork-collega zeg! Fijn dat ze weggaat zeker?
quote:
Het korte-pittige kapsel is erg populair, Verder heb ik zo'n vermoeden dat de dresscode wit isquote:
Ohquote:Op donderdag 20 mei 2010 17:06 schreef Ole het volgende:
[..]
Het korte-pittige kapsel is erg populair, Verder heb ik zo'n vermoeden dat de dresscode wit is
Ik zou er ook best een keer naar toe willen inderdaad.quote:Op donderdag 20 mei 2010 17:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh
Ik ben er ook een keer geweest en het was echt zó gezellig, had ik nooit verwacht
Ik ookquote:Op donderdag 20 mei 2010 17:06 schreef Ole het volgende:
[..]
Het korte-pittige kapsel is erg populair, Verder heb ik zo'n vermoeden dat de dresscode wit is
quote:Op donderdag 20 mei 2010 17:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh
Ik ben er ook een keer geweest en het was echt zó gezellig, had ik nooit verwacht
Ja!quote:Op donderdag 20 mei 2010 17:12 schreef Ole het volgende:
[..]
Zal best leuk zijn met een groepje en een drankje erbij.
Waren er ook mannen Greys?
En WAT voor een koe!quote:
Neem Ll mee erheen vanavond!quote:Op donderdag 20 mei 2010 17:26 schreef Greys het volgende:
Hihiiiiiiiiiiiihihi![]()
Het zit hier op steenworp afstand, nog nooit geweest
quote:Het kalfjesmenu is er al voor de uitgemolken prijs v.a. ¤ 7,95 incl. drankje, pannenkoek. ijs en 2 doekoes.
Ik hou niet zo van pannekoekenquote:
Ja het is wel doordacht ja, ik las ook al iets over een kudde vrienden enzoquote:
En verder dan?quote:Op donderdag 20 mei 2010 17:13 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja!De vrouwen waren in de minderheid, maar er waren zeker ook mannen.
Me too en inderdaadquote:Op donderdag 20 mei 2010 17:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh
Ja, dat weet ik wel, maar het lijkt me sterk dat als je in een kindermenu 2 doekoes krijgt het geld is...quote:
Vooral omdat dat allang niet meer hoeftquote:Op donderdag 20 mei 2010 17:03 schreef JJH het volgende:
Dat is inderdaad vervelend Ml-tje. Toch jammer dat er altijd mensen zijn die zich 'opeens' nog even moeten profileren. Vooral als dat over de rug van iemand anders moet/gaat.
[..]
Vieze seksistische menu'squote:Op donderdag 20 mei 2010 17:36 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik wel, maar het lijkt me sterk dat als je in een kindermenu 2 doekoes krijgt het geld is...
ow wacht... doe-koes natuurlijkdoe-koeien...
Wie?quote:Op donderdag 20 mei 2010 17:38 schreef Loveless85 het volgende:
Die zangeres met dat vreselijke brabo accent
Jij had liever ook een doestier gehad?quote:
Nou, je krijgt 2 doekoesquote:Op donderdag 20 mei 2010 17:40 schreef JJH het volgende:
[..]
Wie?
[..]
Jij had liever ook een doestier gehad?
Gelukkig heb je er niet lang meer last van.quote:Op donderdag 20 mei 2010 17:37 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Vooral omdat dat allang niet meer hoefthad echt een
whut moment, gelukkig was ik al 2x mondig geweest die dag en is 3x scheepsrecht
Nou ik had liever gezien dat ze helemaal niks om te doen aanbieden aan kinderenquote:Op donderdag 20 mei 2010 17:40 schreef JJH het volgende:
[..]
Wie?
[..]
Jij had liever ook een doestier gehad?
Doerunderen klinkt toch helemaal niet.quote:Op donderdag 20 mei 2010 17:41 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nou, je krijgt 2 doekoes
dan zou ik OF 1 doekoe en 1 doestier
OF 2 doerunderen
beter vinden
Oh ja, dat gaat nergens over natuurlijk.quote:Op donderdag 20 mei 2010 17:35 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En verder dan?, einde van een dagje in de file staan...
maar het is wel minder seksistischquote:
En dat zonder te luisteren.quote:Iedereen houd van Doekoe, iedereen houd van geld,
maar geld maakt niet gelukkig en mijn vriend Def Rhym weheheheeeel!!!
quote:
Het gaat om de BN'ers he, tis verder geen Kieswijzer ofzo. Steekt ook vrij simpel in elkaar, met een schuifje aangeven hoe eens of oneens je het bent met bepaalde stellingen, en dan zie je aan het eind dus met welke BN' ers je het meeste overeenkomt (of verschilt)quote:
Ja maar dit is dus meer haar persoonlijke mening dan een partij-statement. uiteraard zal het gros van wat ze vind wel overeenkomen met de PvdD hoor, maar ik zie dit niet als stemadvies ofzoquote:Op donderdag 20 mei 2010 17:54 schreef JJH het volgende:
Maar Marianne Thieme is nog steeds van de Partij voor de Dieren toch?
ik ga in ieder geval maar de weg op. De klanten komen niet hier aanbellen.![]()
quote:Op donderdag 20 mei 2010 17:51 schreef Loveless85 het volgende:
http://www.depolitiekematchmaker.nl
Grootste overeenkomst
1. Peter vd Vorst![]()
2. Marianne Thieme![]()
3. Rita Verdonk![]()
![]()
4. Humberto Tan![]()
Kleinste overeenkomst
1. Jack Spijkerman
2. Andre Rouvoet
3. Kees vd Staaij
mooi, weinig overeenkomst met de christo's, maar of ik nou zo blij moet zijn dat ik de meeste overeenkomst met Petah heb
Wat slecht zegquote:Op donderdag 20 mei 2010 17:51 schreef Loveless85 het volgende:
http://www.depolitiekematchmaker.nl
Grootste overeenkomst
1. Peter vd Vorst![]()
2. Marianne Thieme![]()
3. Rita Verdonk![]()
![]()
4. Humberto Tan![]()
Kleinste overeenkomst
1. Jack Spijkerman
2. Andre Rouvoet
3. Kees vd Staaij
mooi, weinig overeenkomst met de christo's, maar of ik nou zo blij moet zijn dat ik de meeste overeenkomst met Petah heb
WHOEOEOEOEOEOEOEOEOHOEOEOEOEOEOEOEOEO Patricia Paay!quote:Op donderdag 20 mei 2010 18:12 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Wat slecht zeg
Grootste overeenkomst:
1. Willem Middelkoop![]()
2. Job Cohen
3. Patricia Paay![]()
![]()
4. Evert Santegoeds
Kleinste overeenkomst:
1. Andre Rouvoet (terecht!)![]()
2. Jack Spijkerman (terecht!)![]()
3. Guus Meeuwis (mwah)
Ah oké. Dan kies ik gewoon een willekeurige Gijs van de kieslijst. En mocht die er niet op staan dan maar een Humbertoquote:
Net even de gewone stemwijzer gedaan, ik ben bijna een sociaal mensquote:Op donderdag 20 mei 2010 18:31 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ah oké. Dan kies ik gewoon een willekeurige Gijs van de kieslijst. En mocht die er niet op staan dan maar een Humberto
![]()
![]()
Bij mij stond Rita op 1 terwijl ik tegen een hoofdoekjesverbod e.d. had gestemdquote:Op donderdag 20 mei 2010 18:35 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Net even de gewone stemwijzer gedaan, ik ben bijna een sociaal mensPVDA, Groenlinks en de VVD er tussen.
Ach, je bent een poezenmens. Dat kan ook niet anders.quote:Op donderdag 20 mei 2010 18:39 schreef Loveless85 het volgende:
oh en iets van PvdD op 3, het was echt een heel raar lijstje
Bij mij staat Rita op 2, terwijl ik ook tegen het hoofddoekjesverbod had gestemdquote:Op donderdag 20 mei 2010 18:38 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Bij mij stond Rita op 1 terwijl ik tegen een hoofdoekjesverbod e.d. had gestemd![]()
Die zat bij mij onderaan, terwijl ik wel sympathie heb voor de partij. Maar dat zijn meer de soundbites dan de inhoud.quote:
quote:Op donderdag 20 mei 2010 18:47 schreef Greys het volgende:
Mijn politieke match is Mark Rutte.
Terwijl ik nou nét vind dat met een ander aan het roer van de VVD de partij me veel meer aan zou spreken
Nelie bv
Gevaarlijk idd.quote:
Ik vind Rutte een prima vent, echt... maar ik vind hem wel een softie/doetjesuitstraling hebben.quote:Op donderdag 20 mei 2010 18:57 schreef Dirkh het volgende:
[..]Neeeeee, niet Nelie. Greys? Wat doe je?
Ik vind Rutte bij vlagen briljant, hij heeft alleen een echt kutstart gehad met de lijsttrekkersverkiezing met Rita, dat was gewoon niet zijn manier van werken. Hij is wel enorm gegroeid de afgelopen jaren. Ben ook benieuwd of hij dat de komende weken staande houdt.
Ja dat heeft ie zeker. Soms heb je het gevoel dat hij nog bij zijn moeder woont. Babyvet.quote:Op donderdag 20 mei 2010 18:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik vind Rutte een prima vent, echt... maar ik vind hem wel een softie/doetjesuitstraling hebben.
Ah oke, daarover zijn we het dus eensquote:Op donderdag 20 mei 2010 19:02 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ja dat heeft ie zeker. Soms heb je het gevoel dat hij nog bij zijn moeder woont. Babyvet.
Okay, we pakken Maxime Verhagen, trekken hem uit het CDA en dat wordt de MP. Dan nog die zachte G een beetje afleren, want een goede leider spuugt als ie de G uitspreekt, intimideren zal ie.quote:Op donderdag 20 mei 2010 19:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Ah oke, daarover zijn we het dus eens
Hij komt echt reuze sympathiek over, maar ik zou wel een type á la Obama of Sarkozy willen in Nederland. Even helemaal los van de opvattingen van die twee. Gewoon de types, de overtuigingskracht, het charisma.
Balkenende kan ik dus echt niet naar kijken/luisteren
Dat neuzelige toontje, dat eeuwig zure tuitmondje, brrrr. Ik wil iemand die af en toe met zijn vuist op tafel durft te slaan ipv bij elk woord bezig te zijn 'of het wel politiek 100% correct is'.
Ze werd net genegeerd, stond zelf bloemsaus van zijn klontjes te ontdoen dus zag het wel maar kon niet tikken.quote:
Verhagen is wat mij betreft een prima optiequote:Op donderdag 20 mei 2010 19:10 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Okay, we pakken Maxime Verhagen, trekken hem uit het CDA en dat wordt de MP. Dan nog die zachte G een beetje afleren, want een goede leider spuugt als ie de G uitspreekt, intimideren zal ie.
Oh, dan was ik ook even afgeleidquote:Op donderdag 20 mei 2010 19:10 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ze werd net genegeerd, stond zelf bloemsaus van zijn klontjes te ontdoen dus zag het wel maar kon niet tikken.
Ja, dat. Minus de bloemkoolsaus dan.quote:Op donderdag 20 mei 2010 19:10 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ze werd net genegeerd, stond zelf bloemsaus van zijn klontjes te ontdoen dus zag het wel maar kon niet tikken.
We ontvoeren Femke, maken haar iets rechtser en maken dan van het MP-schap een duobaan: 50%voor Femke, 50% voor Neeeelie S.K.quote:Op donderdag 20 mei 2010 19:13 schreef Greys het volgende:
Verhagen is wat mij betreft een prima optie
Ik vind het ook godsgeklaagd dat ze hem niet eerder naar voren hebben geschoven en dat Balkenende na zoveel mislukking niet eens een stap terug heeft gezet.
minus de kool danquote:Op donderdag 20 mei 2010 19:14 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ja, dat. Minus de bloemkoolsaus dan.
*kraskraskraskraskraskras*
Gewoon wat minder subtiel zijn dan voortaan als we over je heen kijken.quote:Op donderdag 20 mei 2010 19:14 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ja, dat. Minus de bloemkoolsaus dan.
*kraskraskraskraskraskras*
Oh neeeeeeeeeeequote:Op donderdag 20 mei 2010 19:15 schreef ElisaB het volgende:
[..]
We ontvoeren Femke, maken haar iets rechtser en maken dan van het MP-schap een duobaan: 50%voor Femke, 50% voor Neeeelie S.K.
Niks speciaals.quote:
Daarom doen we speciaal voor jou de 50% Neeeelie S.K.quote:Op donderdag 20 mei 2010 19:16 schreef Greys het volgende:
Oh neeeeeeeeeee
Ik vind Femke echt NIET om aan te horen, sorry
Dat lijzige betweterige toontje. Brrrrrrr
Ligt er aan welk pakket je hebt.quote:Op donderdag 20 mei 2010 19:16 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Niks speciaals.![]()
Komt er nog wat leuks op tv vanavond?
Die praat anders bijna net zoquote:Op donderdag 20 mei 2010 19:17 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Daarom doen we speciaal voor jou de 50% Neeeelie S.K.
Niet veel bijzonders, ik kijk maar even in de gids zo.quote:
Oh, LIGT HET NU AAN MIJ!?quote:Op donderdag 20 mei 2010 19:15 schreef Greys het volgende:
Moet Cat volgende keer maar wat harder wapperen
Uhm... Sex and the city, the movie?quote:Op donderdag 20 mei 2010 19:16 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Niks speciaals.![]()
Komt er nog wat leuks op tv vanavond?
Mjah. Mjah.quote:Op donderdag 20 mei 2010 19:17 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Daarom doen we speciaal voor jou de 50% Neeeelie S.K.
Niet!quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Oeeeeeeh!quote:
Ow gawd dat is chantage.quote:Op donderdag 20 mei 2010 19:19 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Oh, LIGT HET NU AAN MIJ!?![]()
![]()
En dan sturen ze ook nog mamma's met lieve kindjes langs die de collectebus vasthouden dus dan moet je wel wat geven.
Hebben jullie laydees night vanaaf?quote:Op donderdag 20 mei 2010 19:21 schreef Greys het volgende:
[..]![]()
Die komt ECHT he?
OHHHHHHHHHHHHHHH wat boft die Ll!
quote:Een avond vol Sex and the city
Zes seizoenen lang zaten hordes vrouwen aan de buis gekluisterd om te zien hoe Carry Bradshaw uiteindelijk in de armen viel van Mr. Big. Daarna viel het doek voor de serie en was het wachten op de speelfilm. Na veel onderhandelingen over de salarissen van de dames kwam die er in 2008.
Vervolg
Ook de film werd een hit. De bioscoopzalen zaten vol en een vervolg kon niet uitblijven. Natuurlijk moest er opnieuw onderhandeld worden over geld, maar dat duurde minder lang dan de vorige keer. Al snel werd duidelijk dat alle hoofdrolspelers graag mee wilden doen aan Sex and the city 2. De film gaat volgende week donderdag in première.
Geluk
Grote vraag is wat Carrie en haar vriendinnen in deze sequel te wachten staat. Het geluk hebben ze immers allemaal gevonden. Samantha is 'happy single', Miranda is dolgelukkig met Steve, Charlotte is moeder van twee kinderen en Carrie is getrouwd met Mr. Big. Toch zijn de makers erin geslaagd om de levens van de vier vriendinnen nog eens flink overhoop te gooien.
Rondleiding
NET 5 warmt de fans donderdag vast op voor het nieuwste Sex and the city-avontuur. Renate Verbaan vloog naar New York voor een gesprek met Sarah Jessica Parker, Cynthia Nixon, Kim Cattrall en Kristin Davis. Ook bezocht ze het pakhuis waar alle kleding van de dames ligt opgeslagen en kreeg ze een rondleiding langs alle belangrijke plekken uit de film.
Zwijmelen
Na deze special is de eerste Sex and the city-film voor het eerst op televisie te zien en zendt NET 5 een ‘making of’ van Sex and the city 2 uit. Voor alle fans is er maar één advies: vriendinnen verzamelen, telefoons uit, zakdoeken in de aanslag en zwijmelen maar. Dit is de ultieme vrouwenavond.
Ik vind het een schandaal. Zeker als ze ook nog netjes bedanken.quote:
Volgens mij niet veel bijzonder. Help mijn man heeft een hobbyquote:Op donderdag 20 mei 2010 19:19 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Niet veel bijzonders, ik kijk maar even in de gids zo.
quote:Op donderdag 20 mei 2010 19:23 schreef Greys het volgende:
Ahahhahaaaaaaaaaaahahaha
Kijk dit nou. Een avond vol SaTC. En Ll komt er net aan zie ik. De bofkont, hij weet het nog niet!
Zal ik een foto maken van zijn hoofd als ik het zeg??
[..]
quote:
Heb er wel eens wat van gezegd maar dat was bij Jehovah's getuigen en dat meisje kreeg deur na deur in haar gezicht (ik stapte uit de auto en pakte mijn spullen en zag dat zo eens aan).quote:Op donderdag 20 mei 2010 19:23 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik vind het een schandaal. Zeker als ze ook nog netjes bedanken.
quote:Op donderdag 20 mei 2010 19:23 schreef Greys het volgende:
Ahahhahaaaaaaaaaaahahaha
Kijk dit nou. Een avond vol SaTC. En Ll komt er net aan zie ik. De bofkont, hij weet het nog niet!
Zal ik een foto maken van zijn hoofd als ik het zeg??
[..]
Lieve kleine Jehova's getuigjes krijgen bij mij geen poot aan de grond. Die worden netjes doch beslist afgewimpeld. Maar collecte voor een goed doel kan altijd op wat kleingeld rekenen.quote:Op donderdag 20 mei 2010 19:26 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Heb er wel eens wat van gezegd maar dat was bij Jehovah's getuigen en dat meisje kreeg deur na deur in haar gezicht (ik stapte uit de auto en pakte mijn spullen en zag dat zo eens aan).
Wapperen zien ze niet.quote:
Kijk SaTC maar, kan je het morgen met Ll evaluerenquote:Op donderdag 20 mei 2010 19:23 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Volgens mij niet veel bijzonder. Help mijn man heeft een hobbyof Sex and the city
Ik voel me de laatste tijd idd een beetje onzichtbaar hierquote:
Nee dank je. Ik kreeg al kwade blikken en een tweet van een collega die me de afgelopen weken zo aardig en rustig begon te vinden.quote:Op donderdag 20 mei 2010 19:32 schreef Greys het volgende:
[..]
Kijk SaTC maar, kan je het morgen met Ll evalueren
quote:@Dirkh_ ga je vandaag proberen "normaal" te doen?
Het is genoeg geweest dacht ik zo.quote:@Dirkh_ ik vind je eng wordt maar gewoon weer zoals altijd, ik vind je leuker als kl...tz.k
Zal ik haar maar eens gaan stalkenbellen of smsen?quote:Op donderdag 20 mei 2010 19:37 schreef Dirkh het volgende:
Iemand Ingetje nog gezien de laatste dagen?
Dinsdagavond, woensdag tussen de middag en vanmiddag ook.quote:Op donderdag 20 mei 2010 19:37 schreef Dirkh het volgende:
Iemand Ingetje nog gezien de laatste dagen?
Allright maar dat vind ik dus echt heel sneu voor zo'n kindje.quote:Op donderdag 20 mei 2010 19:28 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Lieve kleine Jehova's getuigjes krijgen bij mij geen poot aan de grond. Die worden netjes doch beslist afgewimpeld. Maar collecte voor een goed doel kan altijd op wat kleingeld rekenen.
Neeeeee echt?quote:Op donderdag 20 mei 2010 19:36 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Nee dank je. Ik kreeg al kwade blikken en een tweet van een collega die me de afgelopen weken zo aardig en rustig begon te vinden.
[..]
[..]
Het is genoeg geweest dacht ik zo.
Jij gaat nu onrustig in een hoekje zitten?quote:Op donderdag 20 mei 2010 19:36 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Nee dank je. Ik kreeg al kwade blikken en een tweet van een collega die me de afgelopen weken zo aardig en rustig begon te vinden.
[..]
[..]
Het is genoeg geweest dacht ik zo.
Wanneer mag moeder bezoek ontvangen??quote:Op donderdag 20 mei 2010 19:49 schreef Cat22 het volgende:
Volkomen unrelated post: Limoentje vindt de buurkindjes liev.![]()
Tem minste.. zolang ze kroelen.
Ja, of rij ff langs.quote:Op donderdag 20 mei 2010 19:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Zal ik haar maar eens gaan stalkenbellen of smsen?
quote:Op donderdag 20 mei 2010 19:46 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Dinsdagavond, woensdag tussen de middag en vanmiddag ook.
Jullie hebben zeker een eigen forum waar jullie elkaar ontmoeten. Is dat hetzelfde sexforum van Cat?quote:Op donderdag 20 mei 2010 19:46 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Dinsdagavond, woensdag tussen de middag en vanmiddag ook.
Jaquote:Op donderdag 20 mei 2010 19:50 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Jij gaat nu onrustig in een hoekje zitten?
Ik heb de kraamkamer nu gedoseerd vrijgegeven. Vandaag buuf+kindjes, zaterdag dinnetje(s).quote:Op donderdag 20 mei 2010 19:50 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Wanneer mag moeder bezoek ontvangen??
Why quote je me 2x? Is dat een manier om te zeggen dat je me lief vindtquote:Op donderdag 20 mei 2010 19:50 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ja, of rij ff langs.
[..]
[..]
Jullie hebben zeker een eigen forum waar jullie elkaar ontmoeten. Is dat hetzelfde sexforum van Cat?
IN DE HOEK JIJ!quote:Op donderdag 20 mei 2010 19:50 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ja, of rij ff langs.
[..]
[..]
Jullie hebben zeker een eigen forum waar jullie elkaar ontmoeten. Is dat hetzelfde sexforum van Cat?
Braaf Dirkje. *klopje op je hoofdje*quote:
Wanneer mag ik komenquote:Op donderdag 20 mei 2010 19:52 schreef Cat22 het volgende:
Ik heb de kraamkamer nu gedoseerd vrijgegeven. Vandaag buuf+kindjes, zaterdag dinnetje(s).
Maar er kan best meer bezoek bij. En Naartjie, Yoko en Satsu ontvangen ook graag.
Wanneer je wil!quote:
quote:Op donderdag 20 mei 2010 19:56 schreef Cat22 het volgende:
Wanneer je wil!![]()
![]()
Oh, je bedoelt wanneer ik er ook ben?Ik PM je wel effe.
Ja, de eerste quote is omdat ik je lief vind en de tweede quote is voor de volgende stap.quote:Op donderdag 20 mei 2010 19:52 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Why quote je me 2x? Is dat een manier om te zeggen dat je me lief vindt
Ah, de welbekende muurduwquote.quote:Op donderdag 20 mei 2010 20:01 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ja, de eerste quote is omdat ik je lief vind en de tweede quote is voor de volgende stap.
[ afbeelding ]
Hier ook.quote:
Ik heb er één op batterijen. Afgelopen weekend ook gebruikt.quote:Op donderdag 20 mei 2010 20:15 schreef Ml-etje het volgende:
Ehm niemand in het bezit van een elektrische voederbak zeker?
Ik heb er een (of had er een). Wiesooo?quote:Op donderdag 20 mei 2010 20:15 schreef Ml-etje het volgende:
Ehm niemand in het bezit van een elektrische voederbak zeker?
quote:Op donderdag 20 mei 2010 20:16 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik heb er één op batterijen. Afgelopen weekend ook gebruikt.
De onze is dood (is 5 jr oud geworden) aan 1 kant dus zit voor een nieuwe te kijken.quote:Op donderdag 20 mei 2010 20:17 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik heb er een (of had er een). Wiesooo?
quote:Op donderdag 20 mei 2010 20:24 schreef ElisaB het volgende:
Ik had de Catmate Voederautomaat C50, maar kan me niet herinneren dat ie zo duur was (vond net een site waar ze 'm verkopen voor �123,95).
[ afbeelding ]
Voor zoiets zou ik graag wat meer uitgeven voor kwaliteit. Je moet er niet aan denken dat hij het niet doet en je beestje honger moet lijden.quote:Op donderdag 20 mei 2010 20:26 schreef Ml-etje het volgende:
[..]de onze was 150 euro toen.
Zie er bij zooplus voor 36 euro maar de recensies zijn niet denderend.
Die heeft gister teveel gedronken johquote:Op donderdag 20 mei 2010 20:24 schreef Cat22 het volgende:
Geen idee, nooit zo'n bak gehad.
Hmmm... een beebje is vandaag 5 gram afgevallen.Nu heeft de kleinste het qua gewicht ingehaald. Drink baby! Drink!
Vanmiddag had ze dus geen prakjequote:Op donderdag 20 mei 2010 20:27 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Voor zoiets zou ik graag wat meer uitgeven voor kwaliteit. Je moet er niet aan denken dat hij het niet doet en je beestje honger moet lijden.
Dat zal het zijn.quote:Op donderdag 20 mei 2010 20:28 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Die heeft gister teveel gedronken joh
Arme Whoopster!quote:
Gohquote:Op donderdag 20 mei 2010 20:26 schreef Ml-etje het volgende:de onze was 150 euro toen.
Zie er bij zooplus voor 36 euro maar de recensies zijn niet denderend.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IT'S GREYSIE IT'S PARTY
quote:Op donderdag 20 mei 2010 20:32 schreef Greys het volgende:
Sex and The City the movieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
Ll vindt het uiteraard ook ge-wél-dig...Nou, hij kijkt niet eens op zijn foon, dus het zal welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
quote:
The Whoopster shall live?quote:Op donderdag 20 mei 2010 20:32 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
ze had al een morgenprakje op en heeft er om 16:30 weer een gehad.
quote:Op donderdag 20 mei 2010 20:31 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Goh
Ik had er eerst een met twee klepjes, maar die ging echt keihard de hele kamer door. Dus toen die met die draaischijf gekocht. Als je eenmaal snapt hoe het werkt, is het prima te doen. Heb van onze oude bejaarde ook nooit klachten gekregen
Waarom krijgt ze normaal dan eigenlijk drie keer iets?quote:Op donderdag 20 mei 2010 20:32 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
ze had al een morgenprakje op en heeft er om 16:30 weer een gehad.
Die zit nu al met de kleenex te snotteren.quote:Op donderdag 20 mei 2010 20:32 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Nou, hij kijkt niet eens op zijn foon, dus het zal wel
Je hebt Whoopster duidelijk nog nooit opgetildquote:
Omdat mijn ouders dat uitgevonden hebbenquote:Op donderdag 20 mei 2010 20:34 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Waarom krijgt ze normaal dan eigenlijk drie keer iets?
Okéquote:Op donderdag 20 mei 2010 20:34 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Omdat mijn ouders dat uitgevonden hebben
Verlangend bij haar bakje waaruit de heerlijkste geuren opstijgen... maar gescheiden door een deksel.quote:Op donderdag 20 mei 2010 20:34 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Je hebt Whoopster duidelijk nog nooit opgetild12 kilootjes schoon aan de haak.
Maar ze heeft volgens mij wel gehuild, rode oogjes
quote:
Zelf zou ik dat best anders doenquote:
Arme Llquote:
quote:Op donderdag 20 mei 2010 20:41 schreef Ingetje79 het volgende:
5 juni gaan we losssss![]()
Met de badkamert![]()
![]()
Is de kleenex op?quote:
Da's snel!quote:Op donderdag 20 mei 2010 20:41 schreef Ingetje79 het volgende:
5 juni gaan we losssss![]()
Met de badkamert![]()
![]()
Jaaaaaquote:
Ouch.quote:Op donderdag 20 mei 2010 20:43 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Jaaaaa![]()
En dan gaan we 's avonds ook nog naar Guus M.
Zondag ben ik dood denk ik
quote:Op donderdag 20 mei 2010 20:43 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Jaaaaa![]()
En dan gaan we 's avonds ook nog naar Guus M.
Zondag ben ik dood denk ik
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IT'S GREYSIE IT'S PARTY
quote:Op donderdag 20 mei 2010 20:49 schreef Greys het volgende:
GB, je smsjes. Oh my!Ja nouSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stay with me, let's just breathe.
quote:Op donderdag 20 mei 2010 20:48 schreef Greys het volgende:
Ik had alweer een snedige reactie klaarstaan, tot ik me bedacht dat jullie die Kleenex vast anders bedoelen![]()
quote:Op donderdag 20 mei 2010 20:49 schreef Greys het volgende:
GB, je smsjes. Oh my!Smsjes gaan online heSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
*kijkt onschuldig*quote:Op donderdag 20 mei 2010 20:48 schreef Greys het volgende:
Ik had alweer een snedige reactie klaarstaan, tot ik me bedacht dat jullie die Kleenex vast anders bedoelen![]()
Neequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |