Zal ik haar maar eens gaan stalkenbellen of smsen?quote:Op donderdag 20 mei 2010 19:37 schreef Dirkh het volgende:
Iemand Ingetje nog gezien de laatste dagen?
Dinsdagavond, woensdag tussen de middag en vanmiddag ook.quote:Op donderdag 20 mei 2010 19:37 schreef Dirkh het volgende:
Iemand Ingetje nog gezien de laatste dagen?
Allright maar dat vind ik dus echt heel sneu voor zo'n kindje.quote:Op donderdag 20 mei 2010 19:28 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Lieve kleine Jehova's getuigjes krijgen bij mij geen poot aan de grond. Die worden netjes doch beslist afgewimpeld. Maar collecte voor een goed doel kan altijd op wat kleingeld rekenen.
Neeeeee echt?quote:Op donderdag 20 mei 2010 19:36 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Nee dank je. Ik kreeg al kwade blikken en een tweet van een collega die me de afgelopen weken zo aardig en rustig begon te vinden.
[..]
[..]
Het is genoeg geweest dacht ik zo.
Jij gaat nu onrustig in een hoekje zitten?quote:Op donderdag 20 mei 2010 19:36 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Nee dank je. Ik kreeg al kwade blikken en een tweet van een collega die me de afgelopen weken zo aardig en rustig begon te vinden.
[..]
[..]
Het is genoeg geweest dacht ik zo.
Wanneer mag moeder bezoek ontvangen??quote:Op donderdag 20 mei 2010 19:49 schreef Cat22 het volgende:
Volkomen unrelated post: Limoentje vindt de buurkindjes liev.![]()
Tem minste.. zolang ze kroelen.
Ja, of rij ff langs.quote:Op donderdag 20 mei 2010 19:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Zal ik haar maar eens gaan stalkenbellen of smsen?
quote:Op donderdag 20 mei 2010 19:46 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Dinsdagavond, woensdag tussen de middag en vanmiddag ook.
Jullie hebben zeker een eigen forum waar jullie elkaar ontmoeten. Is dat hetzelfde sexforum van Cat?quote:Op donderdag 20 mei 2010 19:46 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Dinsdagavond, woensdag tussen de middag en vanmiddag ook.
Jaquote:Op donderdag 20 mei 2010 19:50 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Jij gaat nu onrustig in een hoekje zitten?
Ik heb de kraamkamer nu gedoseerd vrijgegeven. Vandaag buuf+kindjes, zaterdag dinnetje(s).quote:Op donderdag 20 mei 2010 19:50 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Wanneer mag moeder bezoek ontvangen??
Why quote je me 2x? Is dat een manier om te zeggen dat je me lief vindtquote:Op donderdag 20 mei 2010 19:50 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ja, of rij ff langs.
[..]
[..]
Jullie hebben zeker een eigen forum waar jullie elkaar ontmoeten. Is dat hetzelfde sexforum van Cat?
IN DE HOEK JIJ!quote:Op donderdag 20 mei 2010 19:50 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ja, of rij ff langs.
[..]
[..]
Jullie hebben zeker een eigen forum waar jullie elkaar ontmoeten. Is dat hetzelfde sexforum van Cat?
Braaf Dirkje. *klopje op je hoofdje*quote:
Wanneer mag ik komenquote:Op donderdag 20 mei 2010 19:52 schreef Cat22 het volgende:
Ik heb de kraamkamer nu gedoseerd vrijgegeven. Vandaag buuf+kindjes, zaterdag dinnetje(s).
Maar er kan best meer bezoek bij. En Naartjie, Yoko en Satsu ontvangen ook graag.
Wanneer je wil!quote:
quote:Op donderdag 20 mei 2010 19:56 schreef Cat22 het volgende:
Wanneer je wil!![]()
![]()
Oh, je bedoelt wanneer ik er ook ben?Ik PM je wel effe.
Ja, de eerste quote is omdat ik je lief vind en de tweede quote is voor de volgende stap.quote:Op donderdag 20 mei 2010 19:52 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Why quote je me 2x? Is dat een manier om te zeggen dat je me lief vindt
Ah, de welbekende muurduwquote.quote:Op donderdag 20 mei 2010 20:01 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ja, de eerste quote is omdat ik je lief vind en de tweede quote is voor de volgende stap.
[ afbeelding ]
Hier ook.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |