Ja maar dit is dus meer haar persoonlijke mening dan een partij-statement. uiteraard zal het gros van wat ze vind wel overeenkomen met de PvdD hoor, maar ik zie dit niet als stemadvies ofzoquote:Op donderdag 20 mei 2010 17:54 schreef JJH het volgende:
Maar Marianne Thieme is nog steeds van de Partij voor de Dieren toch?
ik ga in ieder geval maar de weg op. De klanten komen niet hier aanbellen.![]()
quote:Op donderdag 20 mei 2010 17:51 schreef Loveless85 het volgende:
http://www.depolitiekematchmaker.nl
Grootste overeenkomst
1. Peter vd Vorst![]()
2. Marianne Thieme![]()
3. Rita Verdonk![]()
![]()
4. Humberto Tan![]()
Kleinste overeenkomst
1. Jack Spijkerman
2. Andre Rouvoet
3. Kees vd Staaij
mooi, weinig overeenkomst met de christo's, maar of ik nou zo blij moet zijn dat ik de meeste overeenkomst met Petah heb
Wat slecht zegquote:Op donderdag 20 mei 2010 17:51 schreef Loveless85 het volgende:
http://www.depolitiekematchmaker.nl
Grootste overeenkomst
1. Peter vd Vorst![]()
2. Marianne Thieme![]()
3. Rita Verdonk![]()
![]()
4. Humberto Tan![]()
Kleinste overeenkomst
1. Jack Spijkerman
2. Andre Rouvoet
3. Kees vd Staaij
mooi, weinig overeenkomst met de christo's, maar of ik nou zo blij moet zijn dat ik de meeste overeenkomst met Petah heb
WHOEOEOEOEOEOEOEOEOHOEOEOEOEOEOEOEOEO Patricia Paay!quote:Op donderdag 20 mei 2010 18:12 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Wat slecht zeg
Grootste overeenkomst:
1. Willem Middelkoop![]()
2. Job Cohen
3. Patricia Paay![]()
![]()
4. Evert Santegoeds
Kleinste overeenkomst:
1. Andre Rouvoet (terecht!)![]()
2. Jack Spijkerman (terecht!)![]()
3. Guus Meeuwis (mwah)
Ah oké. Dan kies ik gewoon een willekeurige Gijs van de kieslijst. En mocht die er niet op staan dan maar een Humbertoquote:
Net even de gewone stemwijzer gedaan, ik ben bijna een sociaal mensquote:Op donderdag 20 mei 2010 18:31 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ah oké. Dan kies ik gewoon een willekeurige Gijs van de kieslijst. En mocht die er niet op staan dan maar een Humberto
![]()
![]()
Bij mij stond Rita op 1 terwijl ik tegen een hoofdoekjesverbod e.d. had gestemdquote:Op donderdag 20 mei 2010 18:35 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Net even de gewone stemwijzer gedaan, ik ben bijna een sociaal mensPVDA, Groenlinks en de VVD er tussen.
Ach, je bent een poezenmens. Dat kan ook niet anders.quote:Op donderdag 20 mei 2010 18:39 schreef Loveless85 het volgende:
oh en iets van PvdD op 3, het was echt een heel raar lijstje
Bij mij staat Rita op 2, terwijl ik ook tegen het hoofddoekjesverbod had gestemdquote:Op donderdag 20 mei 2010 18:38 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Bij mij stond Rita op 1 terwijl ik tegen een hoofdoekjesverbod e.d. had gestemd![]()
Die zat bij mij onderaan, terwijl ik wel sympathie heb voor de partij. Maar dat zijn meer de soundbites dan de inhoud.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |