quote:
Het korte-pittige kapsel is erg populair, Verder heb ik zo'n vermoeden dat de dresscode wit isquote:
Ohquote:Op donderdag 20 mei 2010 17:06 schreef Ole het volgende:
[..]
Het korte-pittige kapsel is erg populair, Verder heb ik zo'n vermoeden dat de dresscode wit is
Ik zou er ook best een keer naar toe willen inderdaad.quote:Op donderdag 20 mei 2010 17:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh
Ik ben er ook een keer geweest en het was echt zó gezellig, had ik nooit verwacht
Ik ookquote:Op donderdag 20 mei 2010 17:06 schreef Ole het volgende:
[..]
Het korte-pittige kapsel is erg populair, Verder heb ik zo'n vermoeden dat de dresscode wit is
quote:Op donderdag 20 mei 2010 17:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh
Ik ben er ook een keer geweest en het was echt zó gezellig, had ik nooit verwacht
Ja!quote:Op donderdag 20 mei 2010 17:12 schreef Ole het volgende:
[..]
Zal best leuk zijn met een groepje en een drankje erbij.
Waren er ook mannen Greys?
En WAT voor een koe!quote:
Neem Ll mee erheen vanavond!quote:Op donderdag 20 mei 2010 17:26 schreef Greys het volgende:
Hihiiiiiiiiiiiihihi![]()
Het zit hier op steenworp afstand, nog nooit geweest
quote:Het kalfjesmenu is er al voor de uitgemolken prijs v.a. ¤ 7,95 incl. drankje, pannenkoek. ijs en 2 doekoes.
Ik hou niet zo van pannekoekenquote:
Ja het is wel doordacht ja, ik las ook al iets over een kudde vrienden enzoquote:
En verder dan?quote:Op donderdag 20 mei 2010 17:13 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja!De vrouwen waren in de minderheid, maar er waren zeker ook mannen.
Me too en inderdaadquote:Op donderdag 20 mei 2010 17:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh
Ja, dat weet ik wel, maar het lijkt me sterk dat als je in een kindermenu 2 doekoes krijgt het geld is...quote:
Vooral omdat dat allang niet meer hoeftquote:Op donderdag 20 mei 2010 17:03 schreef JJH het volgende:
Dat is inderdaad vervelend Ml-tje. Toch jammer dat er altijd mensen zijn die zich 'opeens' nog even moeten profileren. Vooral als dat over de rug van iemand anders moet/gaat.
[..]
Vieze seksistische menu'squote:Op donderdag 20 mei 2010 17:36 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik wel, maar het lijkt me sterk dat als je in een kindermenu 2 doekoes krijgt het geld is...
ow wacht... doe-koes natuurlijkdoe-koeien...
Wie?quote:Op donderdag 20 mei 2010 17:38 schreef Loveless85 het volgende:
Die zangeres met dat vreselijke brabo accent
Jij had liever ook een doestier gehad?quote:
Nou, je krijgt 2 doekoesquote:Op donderdag 20 mei 2010 17:40 schreef JJH het volgende:
[..]
Wie?
[..]
Jij had liever ook een doestier gehad?
Gelukkig heb je er niet lang meer last van.quote:Op donderdag 20 mei 2010 17:37 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Vooral omdat dat allang niet meer hoefthad echt een
whut moment, gelukkig was ik al 2x mondig geweest die dag en is 3x scheepsrecht
Nou ik had liever gezien dat ze helemaal niks om te doen aanbieden aan kinderenquote:Op donderdag 20 mei 2010 17:40 schreef JJH het volgende:
[..]
Wie?
[..]
Jij had liever ook een doestier gehad?
Doerunderen klinkt toch helemaal niet.quote:Op donderdag 20 mei 2010 17:41 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nou, je krijgt 2 doekoes
dan zou ik OF 1 doekoe en 1 doestier
OF 2 doerunderen
beter vinden
Oh ja, dat gaat nergens over natuurlijk.quote:Op donderdag 20 mei 2010 17:35 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En verder dan?, einde van een dagje in de file staan...
maar het is wel minder seksistischquote:
En dat zonder te luisteren.quote:Iedereen houd van Doekoe, iedereen houd van geld,
maar geld maakt niet gelukkig en mijn vriend Def Rhym weheheheeeel!!!
quote:
Het gaat om de BN'ers he, tis verder geen Kieswijzer ofzo. Steekt ook vrij simpel in elkaar, met een schuifje aangeven hoe eens of oneens je het bent met bepaalde stellingen, en dan zie je aan het eind dus met welke BN' ers je het meeste overeenkomt (of verschilt)quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |