Volgende week wordt niets idd, met drie avonden songfestival en TCDrinkquote:Op donderdag 20 mei 2010 15:38 schreef Goodbye het volgende:
[..]
BeebNou eh, snel? Volgende week zal het nog wel druk zijn, maar dan de week daarop ofzo?
Kan gebeuren, maar wát een geluk!quote:Op donderdag 20 mei 2010 15:40 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Ja, ik was mijn portemonnee verloren en iemand heeft 'm gevonden met alles er nog in![]()
Via mijn verzekering heeft ze mijn email adres opgespoord.
Dame op leeftijd, zo klonk ze dus dat verklaart de eerlijkheid![]()
En ja ik ben een sufkut dat ik 'm uberhaupt verloren was.
Dat wat je PMde? Ow...quote:Oh en wat betreft mijn boodschap van eerder in de week is het
Hij draait pas vanaf a.s. donderdag!quote:Op donderdag 20 mei 2010 15:40 schreef Greys het volgende:
[..]
Volgende week wordt niets idd, met drie avonden songfestival en TCDrink
Ik kan wel deze maandag (2e Pinksterdag) of anders volgens mij nog flink veel avonden de week er na
Lekker in een park ofzo gaan slenteren ergens, gooi een handdoek ergens in een park neer en ga lekker picknicken/lummelen/lezen met je zelf meegebrachte lekkere dingetjesquote:Op donderdag 20 mei 2010 15:47 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Het wordt mooi weer dit weekend![]()
Nu nog iets verzinnen om te doen wat tevens ook weinig geld kost
Dat doen we al best vaak allemaal. Das ook niet zo inspannend voor de meneer als ie niet veel kan hebben namelijk.quote:Op donderdag 20 mei 2010 16:01 schreef Greys het volgende:
[..]
Lekker in een park ofzo gaan slenteren ergens, gooi een handdoek ergens in een park neer en ga lekker picknicken/lummelen/lezen met je zelf meegebrachte lekkere dingetjes
Of naar Scheveningen!
Wat is een puppelmeet?quote:Op donderdag 20 mei 2010 16:04 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Dat doen we al best vaak allemaal. Das ook niet zo inspannend voor de meneer als ie niet veel kan hebben namelijk.
Maar toch bedankt
Zeg doe je nog wel eens aan een puppelmeet Greys?
Weeeeeeeet je dat niet?quote:
Ohquote:Op donderdag 20 mei 2010 16:04 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Dat doen we al best vaak allemaal. Das ook niet zo inspannend voor de meneer als ie niet veel kan hebben namelijk.
Maar toch bedankt
We hadden er eentje willen gaan plannen voor a.s. dinsdag tot ik er tot mijn grote schrik achter kwam dat dan het Songfestival isquote:Zeg doe je nog wel eens aan een puppelmeet Greys?
Huh? Zeiden je collega's dat tegen jou? Why?quote:Op donderdag 20 mei 2010 16:12 schreef Goodbye het volgende:
Als zelfs collega's zeggen dat je er slecht uitziet, zal het wel echt zo zijn![]()
![]()
Conleche, Vivi en ik hadden gezamenlijke wievenavonden waarom we dan snaaiden en mannen bespraken en roddelden en allerhande andere wijvendingen en dan hadden we allemaal roze sokken aan met fluffy randjes en van die anti-slip-puppelsquote:
Nou, ze vond dat ik er moe en bleek uit zag. En misschien is dat ook wel zo.quote:Op donderdag 20 mei 2010 16:13 schreef Greys het volgende:
[..]
Huh? Zeiden je collega's dat tegen jou? Why?
Hoe zie je er anders uit dan anders dan in godsnaam? Want da's eggggggggnie slecht.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
Ben je nog steeds niet helemaal bijgetrokken dan?quote:Op donderdag 20 mei 2010 16:16 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Nou, ze vond dat ik er moe en bleek uit zag. En misschien is dat ook wel zo.
quote:Hoe ziet ze er zelf uit?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat een spook.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
quote:Op donderdag 20 mei 2010 16:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Conleche, Vivi en ik hadden gezamenlijke wievenavonden waarom we dan snaaiden en mannen bespraken en roddelden en allerhande andere wijvendingen en dan hadden we allemaal roze sokken aan met fluffy randjes en van die anti-slip-puppels![]()
Dus dat waren de puppelsokken. En toen werden we eigenlijk vanzelf De Puppels. Met Puppelavonden.
Nou idd...quote:Je had je er vast meer van voorgesteld
Ja, GB was vorige keer de Mini-Puppel toen we gingen high-tea-en in Utrechtquote:
Nou het gaat wel beter hoor. Bijna geen pijn meer, maar ik denk dat die bleekheid nog van de afgelopen dagen is ofzoquote:Op donderdag 20 mei 2010 16:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Ben je nog steeds niet helemaal bijgetrokken dan?
[..]
Hoe ziet ze er zelf uit?Wat een spook.
Toch zijn het geweldige avondenquote:
Dun en LELIJK dan, hoop ik?quote:Op donderdag 20 mei 2010 16:18 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Nou het gaat wel beter hoor. Bijna geen pijn meer, maar ik denk dat die bleekheid nog van de afgelopen dagen is ofzoMisschien vanavond een zonnebankje doen ofzo!
Oh, zij is heel dun
Nou, niet superknap ofzo nee. Maargoed, ik kan het wel handelen hoorquote:
Ook al!quote:
quote:Op donderdag 20 mei 2010 16:44 schreef tombolafan het volgende:
Pfff, er zijn hier twee schilders aan het werk, die de hele tijd langs de kamer van de kinderen lopen... En daar zit een raam in
Die ene slaapt dus nog steeds niet![]()
(die is nu al naar mannen aan het gluren, en ze is 2 nota bene!)
Ja hé dat was het om half 4 al.quote:Op donderdag 20 mei 2010 16:47 schreef Loveless85 het volgende:
Thuis!
Was lekker druk op de Brienenoord
Nou, dat kan helpen hoorquote:
Waar zit jij nuquote:Op donderdag 20 mei 2010 16:48 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja echt niet normaal, begon al zodra ik de A16 op kwam van de A20 af.
Dan verval ik weer in het oude gezeik maar vooruit *popcorn vast uitdeelt.quote:
Oeh Ml, volgens mij is dat een uitnodiging!quote:
quote:
AH, is dat he!quote:
Ja, om je uit te nodigen!quote:Op donderdag 20 mei 2010 16:54 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
nee Tombo hij draait de vraag gewoon ietsje
quote:Op donderdag 20 mei 2010 16:58 schreef Loveless85 het volgende:
Klote Ml-etje, echt niets irritanter dan mensen die ineens 'uit het niets' hun met je werk en je werkwijzen gaat bemoeien
kan er inmiddels wel om lachen, wat een opleving zegquote:Op donderdag 20 mei 2010 17:00 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, om je uit te nodigen!![]()
En wat een hork-collega zeg! Fijn dat ze weggaat zeker?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |