Die kus was zodat je je eitjes niet hoef te conserverenquote:Op donderdag 20 mei 2010 12:18 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Zo snel maak je het niet goed hoor...
quote:Op donderdag 20 mei 2010 12:21 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Die kus was zodat je je eitjes niet hoef te conserveren
Ik ben er nog heeeeeeeeeeeeeeeel evenquote:Op donderdag 20 mei 2010 13:06 schreef Ingetje79 het volgende:
Nou nou, wat weer een gezelligheid hier![]()
Ik heb net lekker een heel eind gewandeld en het was heeeeel warm
Lekker he?quote:Op donderdag 20 mei 2010 13:07 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik ben er nog heeeeeeeeeeeeeeeel even
Heb net de kindjes in de kleren gehezen en ga zo ook wandelen
Ja jottem! En dan ook nog wetende dat terwijl ze met Heer G scharrelde, ze ook al met haar huidige echtgenoot rommelde. Want da's ook nog een hele soap geweest, dat die twee mannen elkaar tegenkwamen op de boot naar Engeland, waar ze haar toen allebei gingen bezoeken als verrassing, zonder dat ze het van elkaar wisten. Echt, de Story is er niets bijquote:Op donderdag 20 mei 2010 14:29 schreef Ole het volgende:
grappig![]()
Gezellig bijpraten met een ex van je vriend
Dat is met recht een soap!quote:Op donderdag 20 mei 2010 14:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja jottem! En dan ook nog wetende dat terwijl ze met Heer G scharrelde, ze ook al met haar huidige echtgenoot rommelde. Want da's ook nog een hele soap geweest, dat die twee mannen elkaar tegenkwamen op de boot naar Engeland, waar ze haar toen allebei gingen bezoeken als verrassing, zonder dat ze het van elkaar wisten. Echt, de Story is er niets bij
Ik belde hem net om te vragen of hij al wist dat ze getrouwd zijn, maar dat wist ie al.quote:Op donderdag 20 mei 2010 14:37 schreef Ole het volgende:
[..]
Dat is met recht een soap!![]()
Kun je nog iets leuks mee doen met een zoveeljarig huwelijk
Als het vanavond maar aan kant isquote:Op donderdag 20 mei 2010 13:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Yep
En nu weet ik niet waar te beginnen in de bende![]()
Je hoeft niet verder dan de gang toch, om die laarzen te brengen?quote:Op donderdag 20 mei 2010 14:53 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Als het vanavond maar aan kant is
Een bakkie koffie gaat er wel in hoorquote:Op donderdag 20 mei 2010 15:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Je hoeft niet verder dan de gang toch, om die laarzen te brengen?
Oh gawd, laat het in de gang nou net de grootste bende zijn
Gourmetstel van het weekend, alles staat er nog
Het wordt niet echt op prijs gesteld he, dat je helemaal die laarzen gaat brengen!quote:Op donderdag 20 mei 2010 15:11 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Een bakkie koffie gaat er wel in hoor
Nou inderdaad héquote:Op donderdag 20 mei 2010 15:14 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Het wordt niet echt op prijs gesteld he, dat je helemaal die laarzen gaat brengen!
Is het maat 36?quote:
Oh. Nou, dan krijg je nog wel een pizza ook.quote:Op donderdag 20 mei 2010 15:11 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Een bakkie koffie gaat er wel in hoor
39 geloof ikquote:Op donderdag 20 mei 2010 15:16 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Is het maat 36?
Zo ja, dan mag je ze ook wel naar mij brengen hoor
Krijg je van mij wel eh... een kop koffie... [ afbeelding ]
Hebben we het nu nog steeds over laarzen langsbrengen?quote:Op donderdag 20 mei 2010 15:22 schreef Loveless85 het volgende:
Nou voor een pizza'tje doe ik het wel
Ja, dat andere doe ik voor nopquote:Op donderdag 20 mei 2010 15:26 schreef Greys het volgende:
[..]
Hebben we het nu nog steeds over laarzen langsbrengen?
Ja, ik heb meestal maat 36, heel soms 37 en sportschoenen maat 35quote:Op donderdag 20 mei 2010 15:19 schreef Greys het volgende:
39 geloof ik
Of 40 zelfs, ligt er aan hoe ze vallen.
Heb jij dat nooit? Ik heb gympies van mt. 38 en andere schoenen van 40!
quote:
Je beseft je dat als Heer G hier mee mocht lezen dat dit nogal vreemd overkomt?quote:
Oh dat zijn wel heel kleine pootjes!quote:Op donderdag 20 mei 2010 15:27 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, ik heb meestal maat 36, heel soms 37 en sportschoenen maat 35(dat is dus schoenen uitzoeken bij de kindermaten
)
Oh, maar dat komt dat geleuter over zijn ex waarschijnlijk ook wel danquote:Op donderdag 20 mei 2010 15:32 schreef Greys het volgende:
[..]
Je beseft je dat als Heer G hier mee mocht lezen dat dit nogal vreemd overkomt?
Dan komen er wel meer dingen vreemd over, I guess.quote:Op donderdag 20 mei 2010 15:32 schreef Greys het volgende:
[..]
Je beseft je dat als Heer G hier mee mocht lezen dat dit nogal vreemd overkomt?
Briljante soap welquote:Op donderdag 20 mei 2010 15:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh, maar dat komt dat geleuter over zijn ex waarschijnlijk ook wel dan![]()
Vertel!quote:Op donderdag 20 mei 2010 15:33 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Er bestaan nog eerlijke mensen op deze wereld
True, truequote:Op donderdag 20 mei 2010 15:34 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Dan komen er wel meer dingen vreemd over, I guess.
Beebquote:Op donderdag 20 mei 2010 15:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Vertel!Verloren iets teruggebracht?
[..]
True, true
HoiiiiiWanneer gaan we naar SaTC?
Ja, inderdaad kleine voetjesquote:Op donderdag 20 mei 2010 15:32 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh dat zijn wel heel kleine pootjes!![]()
Als ik schoenmaat maat 36 zou hebben zou ik omvallen
Ja, ik was mijn portemonnee verloren en iemand heeft 'm gevonden met alles er nog inquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |