quote:Op donderdag 20 mei 2010 18:47 schreef Greys het volgende:
Mijn politieke match is Mark Rutte.
Terwijl ik nou nét vind dat met een ander aan het roer van de VVD de partij me veel meer aan zou spreken
Nelie bv
Gevaarlijk idd.quote:
Ik vind Rutte een prima vent, echt... maar ik vind hem wel een softie/doetjesuitstraling hebben.quote:Op donderdag 20 mei 2010 18:57 schreef Dirkh het volgende:
[..]Neeeeee, niet Nelie. Greys? Wat doe je?
Ik vind Rutte bij vlagen briljant, hij heeft alleen een echt kutstart gehad met de lijsttrekkersverkiezing met Rita, dat was gewoon niet zijn manier van werken. Hij is wel enorm gegroeid de afgelopen jaren. Ben ook benieuwd of hij dat de komende weken staande houdt.
Ja dat heeft ie zeker. Soms heb je het gevoel dat hij nog bij zijn moeder woont. Babyvet.quote:Op donderdag 20 mei 2010 18:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik vind Rutte een prima vent, echt... maar ik vind hem wel een softie/doetjesuitstraling hebben.
Ah oke, daarover zijn we het dus eensquote:Op donderdag 20 mei 2010 19:02 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ja dat heeft ie zeker. Soms heb je het gevoel dat hij nog bij zijn moeder woont. Babyvet.
Okay, we pakken Maxime Verhagen, trekken hem uit het CDA en dat wordt de MP. Dan nog die zachte G een beetje afleren, want een goede leider spuugt als ie de G uitspreekt, intimideren zal ie.quote:Op donderdag 20 mei 2010 19:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Ah oke, daarover zijn we het dus eens
Hij komt echt reuze sympathiek over, maar ik zou wel een type á la Obama of Sarkozy willen in Nederland. Even helemaal los van de opvattingen van die twee. Gewoon de types, de overtuigingskracht, het charisma.
Balkenende kan ik dus echt niet naar kijken/luisteren
Dat neuzelige toontje, dat eeuwig zure tuitmondje, brrrr. Ik wil iemand die af en toe met zijn vuist op tafel durft te slaan ipv bij elk woord bezig te zijn 'of het wel politiek 100% correct is'.
Ze werd net genegeerd, stond zelf bloemsaus van zijn klontjes te ontdoen dus zag het wel maar kon niet tikken.quote:
Verhagen is wat mij betreft een prima optiequote:Op donderdag 20 mei 2010 19:10 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Okay, we pakken Maxime Verhagen, trekken hem uit het CDA en dat wordt de MP. Dan nog die zachte G een beetje afleren, want een goede leider spuugt als ie de G uitspreekt, intimideren zal ie.
Oh, dan was ik ook even afgeleidquote:Op donderdag 20 mei 2010 19:10 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ze werd net genegeerd, stond zelf bloemsaus van zijn klontjes te ontdoen dus zag het wel maar kon niet tikken.
Ja, dat. Minus de bloemkoolsaus dan.quote:Op donderdag 20 mei 2010 19:10 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ze werd net genegeerd, stond zelf bloemsaus van zijn klontjes te ontdoen dus zag het wel maar kon niet tikken.
We ontvoeren Femke, maken haar iets rechtser en maken dan van het MP-schap een duobaan: 50%voor Femke, 50% voor Neeeelie S.K.quote:Op donderdag 20 mei 2010 19:13 schreef Greys het volgende:
Verhagen is wat mij betreft een prima optie
Ik vind het ook godsgeklaagd dat ze hem niet eerder naar voren hebben geschoven en dat Balkenende na zoveel mislukking niet eens een stap terug heeft gezet.
minus de kool danquote:Op donderdag 20 mei 2010 19:14 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ja, dat. Minus de bloemkoolsaus dan.
*kraskraskraskraskraskras*
Gewoon wat minder subtiel zijn dan voortaan als we over je heen kijken.quote:Op donderdag 20 mei 2010 19:14 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ja, dat. Minus de bloemkoolsaus dan.
*kraskraskraskraskraskras*
Oh neeeeeeeeeeequote:Op donderdag 20 mei 2010 19:15 schreef ElisaB het volgende:
[..]
We ontvoeren Femke, maken haar iets rechtser en maken dan van het MP-schap een duobaan: 50%voor Femke, 50% voor Neeeelie S.K.
Niks speciaals.quote:
Daarom doen we speciaal voor jou de 50% Neeeelie S.K.quote:Op donderdag 20 mei 2010 19:16 schreef Greys het volgende:
Oh neeeeeeeeeee
Ik vind Femke echt NIET om aan te horen, sorry
Dat lijzige betweterige toontje. Brrrrrrr
Ligt er aan welk pakket je hebt.quote:Op donderdag 20 mei 2010 19:16 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Niks speciaals.![]()
Komt er nog wat leuks op tv vanavond?
Die praat anders bijna net zoquote:Op donderdag 20 mei 2010 19:17 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Daarom doen we speciaal voor jou de 50% Neeeelie S.K.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |