Ik heb er één op batterijen. Afgelopen weekend ook gebruikt.quote:Op donderdag 20 mei 2010 20:15 schreef Ml-etje het volgende:
Ehm niemand in het bezit van een elektrische voederbak zeker?
Ik heb er een (of had er een). Wiesooo?quote:Op donderdag 20 mei 2010 20:15 schreef Ml-etje het volgende:
Ehm niemand in het bezit van een elektrische voederbak zeker?
quote:Op donderdag 20 mei 2010 20:16 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik heb er één op batterijen. Afgelopen weekend ook gebruikt.
De onze is dood (is 5 jr oud geworden) aan 1 kant dus zit voor een nieuwe te kijken.quote:Op donderdag 20 mei 2010 20:17 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik heb er een (of had er een). Wiesooo?
quote:Op donderdag 20 mei 2010 20:24 schreef ElisaB het volgende:
Ik had de Catmate Voederautomaat C50, maar kan me niet herinneren dat ie zo duur was (vond net een site waar ze 'm verkopen voor �123,95).
[ afbeelding ]
Voor zoiets zou ik graag wat meer uitgeven voor kwaliteit. Je moet er niet aan denken dat hij het niet doet en je beestje honger moet lijden.quote:Op donderdag 20 mei 2010 20:26 schreef Ml-etje het volgende:
[..]de onze was 150 euro toen.
Zie er bij zooplus voor 36 euro maar de recensies zijn niet denderend.
Die heeft gister teveel gedronken johquote:Op donderdag 20 mei 2010 20:24 schreef Cat22 het volgende:
Geen idee, nooit zo'n bak gehad.
Hmmm... een beebje is vandaag 5 gram afgevallen.Nu heeft de kleinste het qua gewicht ingehaald. Drink baby! Drink!
Vanmiddag had ze dus geen prakjequote:Op donderdag 20 mei 2010 20:27 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Voor zoiets zou ik graag wat meer uitgeven voor kwaliteit. Je moet er niet aan denken dat hij het niet doet en je beestje honger moet lijden.
Dat zal het zijn.quote:Op donderdag 20 mei 2010 20:28 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Die heeft gister teveel gedronken joh
Arme Whoopster!quote:
Gohquote:Op donderdag 20 mei 2010 20:26 schreef Ml-etje het volgende:de onze was 150 euro toen.
Zie er bij zooplus voor 36 euro maar de recensies zijn niet denderend.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IT'S GREYSIE IT'S PARTY
quote:Op donderdag 20 mei 2010 20:32 schreef Greys het volgende:
Sex and The City the movieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
Ll vindt het uiteraard ook ge-wél-dig...Nou, hij kijkt niet eens op zijn foon, dus het zal welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
quote:
The Whoopster shall live?quote:Op donderdag 20 mei 2010 20:32 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
ze had al een morgenprakje op en heeft er om 16:30 weer een gehad.
quote:Op donderdag 20 mei 2010 20:31 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Goh
Ik had er eerst een met twee klepjes, maar die ging echt keihard de hele kamer door. Dus toen die met die draaischijf gekocht. Als je eenmaal snapt hoe het werkt, is het prima te doen. Heb van onze oude bejaarde ook nooit klachten gekregen
Waarom krijgt ze normaal dan eigenlijk drie keer iets?quote:Op donderdag 20 mei 2010 20:32 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
ze had al een morgenprakje op en heeft er om 16:30 weer een gehad.
Die zit nu al met de kleenex te snotteren.quote:Op donderdag 20 mei 2010 20:32 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Nou, hij kijkt niet eens op zijn foon, dus het zal wel
Je hebt Whoopster duidelijk nog nooit opgetildquote:
Omdat mijn ouders dat uitgevonden hebbenquote:Op donderdag 20 mei 2010 20:34 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Waarom krijgt ze normaal dan eigenlijk drie keer iets?
Okéquote:Op donderdag 20 mei 2010 20:34 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Omdat mijn ouders dat uitgevonden hebben
Verlangend bij haar bakje waaruit de heerlijkste geuren opstijgen... maar gescheiden door een deksel.quote:Op donderdag 20 mei 2010 20:34 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Je hebt Whoopster duidelijk nog nooit opgetild12 kilootjes schoon aan de haak.
Maar ze heeft volgens mij wel gehuild, rode oogjes
quote:
Zelf zou ik dat best anders doenquote:
Arme Llquote:
quote:Op donderdag 20 mei 2010 20:41 schreef Ingetje79 het volgende:
5 juni gaan we losssss![]()
Met de badkamert![]()
![]()
Is de kleenex op?quote:
Da's snel!quote:Op donderdag 20 mei 2010 20:41 schreef Ingetje79 het volgende:
5 juni gaan we losssss![]()
Met de badkamert![]()
![]()
Jaaaaaquote:
Ouch.quote:Op donderdag 20 mei 2010 20:43 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Jaaaaa![]()
En dan gaan we 's avonds ook nog naar Guus M.
Zondag ben ik dood denk ik
quote:Op donderdag 20 mei 2010 20:43 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Jaaaaa![]()
En dan gaan we 's avonds ook nog naar Guus M.
Zondag ben ik dood denk ik
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IT'S GREYSIE IT'S PARTY
quote:Op donderdag 20 mei 2010 20:49 schreef Greys het volgende:
GB, je smsjes. Oh my!Ja nouSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
quote:Op donderdag 20 mei 2010 20:48 schreef Greys het volgende:
Ik had alweer een snedige reactie klaarstaan, tot ik me bedacht dat jullie die Kleenex vast anders bedoelen![]()
quote:Op donderdag 20 mei 2010 20:49 schreef Greys het volgende:
GB, je smsjes. Oh my!Smsjes gaan online heSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
*kijkt onschuldig*quote:Op donderdag 20 mei 2010 20:48 schreef Greys het volgende:
Ik had alweer een snedige reactie klaarstaan, tot ik me bedacht dat jullie die Kleenex vast anders bedoelen![]()
Neequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |