abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 20 mei 2010 @ 10:31:56 #1
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_81664298
Vorig topic: Het kleine babietjes (0-6 maanden) topic Deel 45

Kleine baby'tjes:

24 november 2009: Stef, zoon van Incantrix
27 november 2009: Ties, zoon van Ziggyziggyziggy
05 december 2009: Evie Elleke, dochter van Beessie-Jen
10 december 2009: Wolf, zoon van Poppejans
15 december 2009: Elyas Yaël, zoon van Tan
17 december 2009: Rienk, zoon van Vlindur
18 decembe 2009: Dyon, zoon van Meimeltje
20 december 2009: Fabian, zoon van amaranta
23 december 2009: Minke, dochter van lijnloos
07 januari 2010: Aviva Gabriëlle, dochter van DaviniaHR en PhysicsRules
15 januari 2010: Dijon Trevor, zoon van faja-lobi
1 februari 2010 : Ischa, zoon van Dumpiej
02 februari 2010: 'Teigetje', dochter van Keshet
05 februari 2010: Tessa, dochter van mama_papa
12 februari 2010: Laura, dochter van Sindell
14 februari 2010: Florian, zoon van Freecell
15 februari 2010: 'Harry', zoon van Asyniur
15 februari 2010: Hannah, dochter van Octopussy
16 februari 2010: Dyr, dochter van Klaploper en Twizu
18 februari 2010: Robin Janey Kathleen, dochter van Co_OL
19 februari 2010: Ravi & Kiro, zoons van simmu en sangdrax
***24 februari 2010: Daan, zoon van happyme28 en Marky***
02 maart 2010: Mart, zoon van ymme
05 maart 2010: Thomas, zoon van Leonieke
07 maart 2010: Morris, zoon van Webkim
23 april 2010: Travis, zoon van harley
28 april 2010: Lars, zoon van Shandaly

*** vermeldingen zijn officiële Fok!baby's
(Een Fok!baby is een baby geboren uit een relatie waarbij de ouders elkaar hebben leren kennen op/door Fok.)


Aangezien de toestand van Kiro van Simmu zorgwekkend is, is er een apart topic over Kiro.
  donderdag 20 mei 2010 @ 10:33:02 #2
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_81664337
Teigetje wat ga je goed joh!
DOe maar even goed je best voor die schone lijst dan kun je lekker met mama en papa mee. Lekker knuffelen in het grote bed met z'n drietjes
En dat pakje! Geweldig

Inca, Harry gaat gewoon met ons mee naar bed rond 22:30u/23 uur. Ongeacht hoe laat hij de voeding daarvoor heeft gehad, geef ik hem op bed nog een voeding en dan leg ik hem te slapen. Hij komt vaak rond 4 uur voor nog een voeding en dan weer rond 7 (of vannacht rond 2:30u en toen om 6)
Fijn dat het goed gaat met zijn koppie!

free, gaat het 's nachts nog steeds zo slecht?
En Florian is nog altijd groter en zwaarder dan Harry!
En mijn cb-arts zei: hij volgt keurig zijn eigen lijntje (en dat terwijl ik een duidelijke knik zag omdat hij in 14 dagen maar 125g was aangekomen). Ik zal kijken of ik zo zijn curves gepost krijg maar momenteel neemt mijn lichtgewichtje een arm in beslag.
Fijn dat je in elk geval een prettige ha hebt
Is het niet je bekkenbodem? Wat zegt je ha ervan? (heb je zeker niet gevraagd hè )

Mart jongen, blijf eens gewoonnetjes liggen

Evie gaat goed

En hier heb ik wel al een mapje gemaakt met af te drukken foto's. Het is inmiddels al een maand oud en ze zijn nog niet afgedrukt
Hier werd door kinderarts/lactatielkundige afgeraden om bv te verwarmen in magnetron. Omdat magnetron ongelijkmatig verwarmd krijg je altijd hotspots, waarbij de temperatuur oploopt tot boven 50 graden en op die plekken gaat dan al het goede van bv stuk. Ook als je tussendoor roert.
Ik heb voor de bv een flessenwarmer waarbij ik zelf een markering heb gemaakt als hij de temperatuur op 37 graden houdt.

Met recht trots hoor Faja!

Berg hebben wij ook niet Wel heeft Harry op zijn voorste fontanel een wat schrale huid...

En met mijn post gooi ik waarschijnlijk het topic dicht. Ik ga proberen of het lukt om een nieuwe te openen met 1 hand...En dat is gelukt!
  donderdag 20 mei 2010 @ 10:53:04 #3
48000 Vlinder
1 + 1 = 3, nee 5!
pi_81665047
tvp
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  donderdag 20 mei 2010 @ 10:54:53 #4
48000 Vlinder
1 + 1 = 3, nee 5!
pi_81665121
Foto's hebben we op de gallery Daar mag men vanaf plakken. Alle andere foto's staan prive en blijven bij ons. En een album maken moet hier ook nog steeds, maar ik kan niet kiezen uit 1500 foto's
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_81667782
Free het zou zomaar eens je baarmoeder kunnen zijn. Ken je het nummer van je huisarts al uit je hoofd? Laat er even naar kijken, want dat is iig niet iets wat je op z'n beloop moet laten.

Asyniur, dat heb ik ook geleerd van die hotspots. Maar Tico heeft recentere scholing, dus daar ga ik dan maar van uit

We hebben hier een goede nacht gehad! Om half 12 gaan slapen, toen kwam ze iets voor drieën en de volgende keer was het iets voor zevenen Geen gemiep tussendoor, geen speen pluggen, gewoon slapen!
  donderdag 20 mei 2010 @ 12:12:44 #6
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_81668045
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 12:05 schreef WupWup het volgende:
Free het zou zomaar eens je baarmoeder kunnen zijn. Ken je het nummer van je huisarts al uit je hoofd? Laat er even naar kijken, want dat is iig niet iets wat je op z'n beloop moet laten.

Asyniur, dat heb ik ook geleerd van die hotspots. Maar Tico heeft recentere scholing, dus daar ga ik dan maar van uit

We hebben hier een goede nacht gehad! Om half 12 gaan slapen, toen kwam ze iets voor drieën en de volgende keer was het iets voor zevenen Geen gemiep tussendoor, geen speen pluggen, gewoon slapen!
Wat fijn dat je een goede nachtrust hebt gehad

Nou ja, voordat ik de magnetron hen ingesteld op lager vermogen en 100x eruit heb gehaald om te roeren...
Dan kan het beter in de flessenwarmer op 37C. Dan wordt het nooit te warm
pi_81668738
Lekker dat je een goede nacht hebt gehad Wupwup!

Hier was het prut. Om 22.30 uur sliep Hannah eindelijk. Daarna is ze elke 2 uur mekkerend wakker geworden. Heb haar maar lekker vaak aangelegd. Ze had vannacht trouwens groene poep
  donderdag 20 mei 2010 @ 12:44:32 #8
300054 Marlinde
Dolgelukkige mama van Tessa
pi_81669067
Free: Geen idee wat het zou kunnen zijn, bij mij is het nog steeds niet in orde Moet morgen weer naar de gyn dus ben benieuwd.. Succes iig!

Wupwup: wat fijn dat je zo'n goede nacht gehad hebt

Octo: Jij juist een slechte nacht Hopen dat komende nacht beter word

Zijn vannochtend naar de HA geweest, was allemaal prima in orde. Plasje afgegeven en tussen 14 en 15 uur krijg ik daarvan de uitslag. Spannend nog even dus
Ik ga snel weer de zon in, even een beetje een kleurtje krijgen. Is wel zo leuk voor ons trouwdag (duimen jullie mee dat het dan goed weer is ? )
je bent zo klein en lief
we vinden je zo volmaakt
je hebt ons door je komst
nóg gelukkiger gemaakt
pi_81669511
Marlinde wat suf dat het nog niet in orde is

Wupwup, wat heerlijk! Lekker bijgetankt?

Ik vroeg het net even aan mijn moeder van die buikpijn, mijn moeder zei ook al dat ik er even mee heen moest gaan...
Nuja, ik til het maar even het weekend over geloof ik
  donderdag 20 mei 2010 @ 13:14:25 #10
48000 Vlinder
1 + 1 = 3, nee 5!
pi_81670240
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 12:56 schreef freecell het volgende:

Nuja, ik til het maar even het weekend over geloof ik
Klinkt naar, sterkte eniwee

Marlinde, duurt bij jou ook maar lang zeg, Voel je al wel weer de oude trouwens? Of heb je nog steeds last?
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_81670311
Ik ben gisteren voor de eerste keer naar de kinesist geweest. Als ik ooit al buikspieren heb gehad, dan zijn ze echt wel helemaal verdwenen Nog 8 sessies en dan zijn we daar ook weer van af

Freecell je klinkt echt als ik: eventjes het weekend overtillen doe ik ook elke keer maar weer als ik ziek ben Maar toch niet meer te lang wachten, hé
Marlinde, jij ook veel succes
pi_81670373
Free, wat een rottig iets, lijkt me ook wel goed om effe de HA te bellen...
Trix, wat goed dat het zo lekker gaat met Stef's koppie! da's zeker een jompeltje waard Hopelijk geen helmpje maar altijd goed dat ze er effe naar kijken. Ook voor de groef/deuk bij de fontanellen...
WupWup, fijn dat jullie weer eens een goede nacht is gegund Dat doet een mens goed!
Octo, jammer dat het bij jullie dan weer prut was...
Marlinde, hoop adt het plasje uitwijst dat de ontsteking voorbij is...

Heb vanmorgen de weegschaal opgehaald bij de thuiszorgwinkel en net Minke maar eens gewogen... viel me best tegen eigenlijk. Ze zat nu op 5480 gram... dus in 3 weken bijna 300 gram aangekomen. Ik had gisteren op bv.com al even zitten proberen, en gemiddeld zou een kindje nu 7 kilo moeten zijn, flink verschil dus
Ik ga morgen toch voor de zekerheid de HA effe bellen om te vragen of ik me nou zorgen moet maken of niet (doe ik nu namelijk stiekum best een beetje). Hoewel Minke nergens last van lijkt te hebben, ze is naar mijn idee gewoon zo actief dat ze veel verbrand... Nou ja, ik weet het ook niet zo goed meer.

  donderdag 20 mei 2010 @ 13:21:15 #13
300054 Marlinde
Dolgelukkige mama van Tessa
pi_81670471
Vlindur: Ik heb nog steeds enorm veel last, buikpijn de hele dag door en
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


Ik ben trouwens vorige week maandag gestopt met de pil (een andere dan een gewone pil, ivm curretage) Ik ben dus nu weer begonnen aan de nieuwe pil, maar ben juist gisteren ongesteld geworden. Veel, heel veel Als ik die pil doorslik ben ik dan voor woensdag 'klaar' ? Ik wil niet dat als we gaan trouwen ongesteld ben

Leo: Lijkt me best grappig, die kinesist

Lijnloos, ik zou inderdaad even de HA bellen, maar je hebt waarschijnlijk gewoon een klein mupke Niet teveel zorgen maken hoor
je bent zo klein en lief
we vinden je zo volmaakt
je hebt ons door je komst
nóg gelukkiger gemaakt
pi_81670549
Lijnloos: Thomas is vandaag gewogen en op 2 weken tijd ook maar 200gr bijgekomen. Ik vind het ook zo'n gigantisch verschil met in het begin, maar dat is blijkbaar normaal. De curve buigt bij ons ook wat af, maar de verpleegkundige zei dat dat geen ramp is. Hij zou nu wel weer een lijntje moeten beginnen volgen (maar ik heb wel makkelijker spreken aangezien Thomas nu 5380gr weegt, maar heb wel altijd gezien bij de meisjes van mijn schoonbroer dat die ook veel magerder waren. Misschien iets typisch meisjes? )
pi_81670636
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 13:21 schreef Marlinde het volgende:

Leo: Lijkt me best grappig, die kinesist
Bwa, ik denk dat ze op een bepaald moment aan mijn gezicht zag dat ik last had door het gebrek aan buikspieren. Ze vroeg alleszins opeens: "gaat het nog?" en ik natuurlijk in al mijn stoerheid "jaja, geen probleem" *pufpuf*
Soit, het kan maar helpen om een iets plattere buik te krijgen (al ga ik het dan waarschijnlijk langer dan 9 sessies moeten volhouden ).

Maar toch raar eigenlijk dat het bij ons standaard is om na een bevalling naar de kinesist te gaan en bij jullie niet.
pi_81670792
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 10:33 schreef Asyniur het volgende:

Hier werd door kinderarts/lactatielkundige afgeraden om bv te verwarmen in magnetron. Omdat magnetron ongelijkmatig verwarmd krijg je altijd hotspots, waarbij de temperatuur oploopt tot boven 50 graden en op die plekken gaat dan al het goede van bv stuk. Ook als je tussendoor roert.
Dat heb ik ook begrepen:

"Omdat de werking van een magnetron gebaseerd is op het bewegen van moleculen onder de gecombineerde invloed van elektriciteit en magnetische velden is de vaak gehoorde klacht dat de ‘straling’ van de magnetron van invloed is op de samenstelling van de babyvoeding niet gegrond. Wat wel van invloed is op de voeding is de temperatuur. In een magnetron wordt de babyvoeding binnen korte tijd tot een bepaalde temperatuur verhit. Indien de babyvoeding wordt verhit tot een temperatuur boven de 55° C kunnen waardevolle elementen uit de melk worden aangetast." (Bron Niet erg recent, overigens. Ik ben wel nieuwsgierig naar andere bronnen.)

Overigens is volgens die bron opwarmen m.b.v. een magnetron juist de beste methode, alleen moet je de magnetron dan wel goed gebruiken. Je wordt er al gauw handig in. Je moet even ontdekken op welk vermogen en hoelang je de magnetron het beste aan kunt zetten.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_81671150
Lijnloos, ik zou ook even preventief contact opnemen met de HA of de KA. Liever de problemen voor zijn dan dat je straks met een te licht kindje zit. Vooral omdat ze qua lengte wel goed gaat. Minke krijgt kunstvoeding toch? Je hebt dan in ieder geval mogelijkheden om de voeding aan te passen qua calorische waarde of hoeveelheden/frequentie.
Je hoeft je geen zorgen te maken (maar dat is gemakkelijker gezegd dan gedaan)

Freecell, buikpijn kan zo veel zijn! Schrijf je klachten op en ga er mee naar de huisarts. Als je er nu al zo lang mee loopt dan zal het wel niet snel over gaan.
Ik ga trouwens zelf volgende week naar een chirurg wegens buikpijn. Heb tijdens de zwangerschap een paar vreselijke pijnaanvallen gehad (de reden waarom ik ook ingeleid ben) en na de bevalling heb ik af en toe weer een aanval. De huisarts zou het normaal op obstipatie gooien, maar gezien de gastric bypass wil ze toch onderzoek laten doen. Ik kreeg trouwens gelijk een preek dat ik meer groente en fruit moest eten (dat doe ik niet elke dag nl.) en meer moet drinken. Ik kan er helemaal niet tegen als mensen die mij niet kennen me de les gaan lezen over eten en drinken. Ik heb me er toch behoorlijk in verdiept voor mijn operatie
pi_81671312
Hmm, Octo da's balen zeg... hopelijk kan de chirurg je wat meer vertellen. Klinkt in elk geval niet prettig die aanvallen.

Minke krijgt inderdaad kunstvoeding, zo nu en dan aangevuld met rijstebloem (laatste fles) en een hapje (2x per week een half potje). Ik zou persoonlijk niet zo snel weten hoe we meer in dat kind kunnen stoppen (ook qua calorische waarden) maar misschien dat de ha raad weet.

En dank jullie wel, ik weet ook wel dat ik me niet te veel zorgen moet maken, maar goed...
pi_81671337
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 13:38 schreef octopussy het volgende:
Lijnloos, ik zou ook even preventief contact opnemen met de HA of de KA. Liever de problemen voor zijn dan dat je straks met een te licht kindje zit. Vooral omdat ze qua lengte wel goed gaat. Minke krijgt kunstvoeding toch? Je hebt dan in ieder geval mogelijkheden om de voeding aan te passen qua calorische waarde of hoeveelheden/frequentie.
Je hoeft je geen zorgen te maken (maar dat is gemakkelijker gezegd dan gedaan)
Ik zou denk ik ook contact opnemen met de huisarts, maar tegelijkertijd vind ik dat je je niet al te ongerust moet voelen, Lijnloos. In lengte groeit ze inderdaad mooi en het zou zo maar kunnen dat ze nu net haar eigen gewichtslijn heeft gevonden, ookal ligt die laag. Ze drinkt bovendien goed, meende ik laatst te hebben gelezen, dus je weet zeker dat ze genoeg binnenkrijgt. En ze doet het ook nog eens goed verder! Maar het is wel fijn om van iemand uit het medische circuit even geruststelling te krijgen, lijkt me.
quote:
Ik ga trouwens zelf volgende week naar een chirurg wegens buikpijn. Heb tijdens de zwangerschap een paar vreselijke pijnaanvallen gehad (de reden waarom ik ook ingeleid ben) en na de bevalling heb ik af en toe weer een aanval. De huisarts zou het normaal op obstipatie gooien, maar gezien de gastric bypass wil ze toch onderzoek laten doen. Ik kreeg trouwens gelijk een preek dat ik meer groente en fruit moest eten (dat doe ik niet elke dag nl.) en meer moet drinken. Ik kan er helemaal niet tegen als mensen die mij niet kennen me de les gaan lezen over eten en drinken. Ik heb me er toch behoorlijk in verdiept voor mijn operatie
Vervelend zeg, die buikklachten.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  donderdag 20 mei 2010 @ 13:49:12 #20
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_81671629
Ik gooi even de curves van Harry erin.
En mijn cb-arts is heel tevreden over hem en hij zit qua gewicht ondert de -1 lijn

  donderdag 20 mei 2010 @ 14:26:03 #21
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_81673345
vergeven


[ Bericht 79% gewijzigd door amaranta op 20-05-2010 14:42:12 ]
  donderdag 20 mei 2010 @ 14:44:31 #22
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_81674259
dames met buikklachten, heel veel sterkte ermee! hopelijk blijkt het voor jullie allemaal niks bijzonders te zijn

lijnloos, kan me voorstellen dat je je zorgen maakt. ik hoop dat de ha je gerust kan stellen. op de foto's ziet minke er iig altijd heel lief uit

de eerste dag bij de gastouder is prima gegaan. de mw had alleen 150cc water gedaan bij de 6 schepjes die ik had meegegeven, maar voor 1x zal dat niet erg zijn. hierna krijgt ze toch alleen nog gekolfde bv, dat hoeft niet afgemeten te worden
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
  donderdag 20 mei 2010 @ 14:52:11 #23
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_81674607
Lijnloos, S liep met haar lengtecurve boven de middenlijn, en met haar gewicht dook ze er ver onder. Maar omdat ze wel netjes bleef stijgen en gezond en levendig was, was de conclusie dat dat gewoon haar bouw was. Hoeft dus niks aan de hand te zijn hoor .

Wij zijn net terug van het ziekenhuis. R zijn heupje is nogsteeds in orde. (de %en die ik vorige keer noemde moesten toch gewoon graden zijn ). Een lui heupje (actief), maar met voldoende bewegingsmogelijkheden (passief) . Als hij 1 jaar oud is nog één keer tergkomen, omdat hij wel een beetje op de grens zit nogsteeds.

[ Bericht 0% gewijzigd door Groofsken op 20-05-2010 15:02:12 ]
  donderdag 20 mei 2010 @ 14:59:47 #24
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_81674943
voor Aviva's eerste dag bij de gastouder!
Ik blijf Aviva ook zo'n mooie naam vinden; ik zie dan echt zo'n parmantig kleutertje voor me.

Marlinde, heb je de uitslag al?

Lijnloos: Als ik het zo zie is Minke vanaf haar geboorte al bezig om op dit lijntje uit te komen, maar hey, ik heb er ook geen verstand van he! Als je je zorgen maakt; inderdaad gewoon bellen!

Claudia: De neonatologen die ik ken hebben er dan weer geen enkel probleem mee om bv in de magnetron op te warmen. Raar he, die tegenstrijdige adviezen!

Freecell: Niet te lang wachten he!

Leo, idd raar dat 'de Belgen' er massaal naar toe gaan en de Nederlanders niet.
Maar, zo hebben we wel meer verschillen! In Belgie rijpen de darmpjes twee maanden sneller, mag je wel gewoon softijs en er zullen vast dingen zijn die daar niet mogen en hier wel.

Ik zal ook een mijn BV curve voor Teigetje bijwerken!
Met m'n muppetje gaat alles goed. Dinsdag ging de neusbril af, 's avonds ging het even wat minder dus moest 't ding weer op. Vandaag is 'ie weer af gegaan en tot nu toe gaat het goed. Ze krijgt nu ook andere voeding want van de nenatal had ze nogal last.
Ik ga morgen toch nog proberen of ik nog wat bv er uit geperst krijg, want ze heeft nu steeds krampjes en dat had ze van de bv niet.

De curves:



Vooral die laatste vind ik geniaal.
A grand adventure has begun.
pi_81675127
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 14:59 schreef Keshet het volgende:

Claudia: De neonatologen die ik ken hebben er dan weer geen enkel probleem mee om bv in de magnetron op te warmen. Raar he, die tegenstrijdige adviezen!
Maar dat staat ook in de richtlijn voor neonatologen waar ik uit citeerde, hoor! Ik gebruik zelf zonder gewetensbezwaren de magnetron. Dat doe ik nu voor flesvoeding maar dat deed ik indertijd ook voor afgekolfde moedermelk.

Ik kan de curves niet zien. Heb je ze elders gehost?
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  donderdag 20 mei 2010 @ 15:12:10 #26
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_81675503
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 15:03 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Maar dat staat ook in de richtlijn voor neonatologen waar ik uit citeerde, hoor! Ik gebruik zelf zonder gewetensbezwaren de magnetron. Dat doe ik nu voor flesvoeding maar dat deed ik indertijd ook voor afgekolfde moedermelk.

Ik kan de curves niet zien. Heb je ze elders gehost?
Ow.
Ik had 't topic even snel gescand. Mag ik dat als excuus opvoeren?

De plaatjes staan gewoon nog op hun originele plekje, op bv.com.
A grand adventure has begun.
pi_81675577
Keshet wij kunnen die curves niet zien. Fijn dat het zo goed gaat!! Ga je nu nog relacteren ook? Wow, dat wordt een spannende strijd voor de borstvoedingsaward tussen jou en Davinia

Lijnloos ik kan me voorstellen dat het je niet helemaal lekker zit. Even contact met een arts kan inderdaad geen kwaad! Ik weet niet of je al aan de max zit qua flesvoeding, maar als je voor calorien gaat kun je op zich beter daarvoor kiezen dan groente of fruit. Maar als je al aan een liter zit, houdt dat natuurlijk op!

Groof fijn dat het heupje in orde is!
pi_81675581
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 15:12 schreef Keshet het volgende:

[..]

Ow.
Ik had 't topic even snel gescand. Mag ik dat als excuus opvoeren?

De plaatjes staan gewoon nog op hun originele plekje, op bv.com.
Maar daar ben jij waarschijnlijk ingelogd en wij kunnen die plaatjes niet zien. Misschien even op tinypic.com zetten?
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  donderdag 20 mei 2010 @ 15:16:08 #29
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_81675704
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 15:13 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Maar daar ben jij waarschijnlijk ingelogd en wij kunnen die plaatjes niet zien. Misschien even op tinypic.com zetten?
Bwuh. Daar ga ik dan met al mijn IT kennis.
Ze komen er aan!

Tadaa:

A grand adventure has begun.
  donderdag 20 mei 2010 @ 15:22:13 #30
300054 Marlinde
Dolgelukkige mama van Tessa
pi_81676009
Davinia: Fijn dat het bij de gastouder goed is gegaan

Groofsken: Fijn dat de heupjes nog goed zijn

Keshet: Wat een super mama ben je toch Succes en ik hoop voor je dat de bv wil lukken
Mooi dat het allemaal goed gaat met je kleintje

Tessa dr plasje is weer goed!
je bent zo klein en lief
we vinden je zo volmaakt
je hebt ons door je komst
nóg gelukkiger gemaakt
  donderdag 20 mei 2010 @ 15:28:03 #31
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_81676288
toch niet vergeven;
iemand een kortingsbon voor\ friso nr 2 hebben?
10 euro retour krijg je ermee

[ Bericht 20% gewijzigd door amaranta op 20-05-2010 15:44:59 ]
pi_81676524
Keshet, wat een aparte (maar desalniettemin mooie) curves zo zeg... Flink stijgende lijn ook joh! Ze haalt gewoon iedereen in straks

WupWup, ik zit inderdaad al aan het maximum met de fles. Daarom krijgt ze de potjes ook als extraatje, maar zeker niet ter vervanging van flesjes... Daarom vond het cb het ook een goed idee om al te beginnen daarmee, echt BIJvoeding dus. Nou ja, ik ga me proberen zo min mogelijk zorgen te maken hierover, ik weet namelijk ook wel heel prima dat jullie gelijk hebben, wellicht is dit gewoon haar bouw en bijhorend lijntje zo. Het wordt gewoon zo'n meid die alles kan eten en niks aankomt, zoeen waar ik jaloers op zou kunnen zijn...

Marlinde, fijn dat het plasje goed was!

Groof, fijn dat R.s heupjes goed zijn...
pi_81677071
Leuk altijd om die groeicurves te zien, die van Teigetje is wel heel bijzonder hoor, wat een geweldig stijgende lijn!

Lijnloos, wat je zelf ook al zegt: ze drinkt goed en krijgt zelfs al een lekker hapje zo nu en dan: meer kun je echt niet doen op dit moment! Het is gewoon een klein meiske wat er trouwens hartstikke gezond uitziet hoor je kunt haar moeilijk volproppen met lekkers

Fijn dat de heupjes van R. goed waren zeg

Ik heb gister echt geweldig leuke foto's van Wolf opgehaald, die van de Bell photo die veel in supermarkten staan, ooooh echt verleidelijk als ze al die foto's van je eigen kind uitstallen hoor!
Juist die foto's in het bekende kistje en koffer vond ik minder, verder heb ik alles genomen dus 100 euro armer maar dat mag best van mn vakantiegeld had ik maar bedacht.
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
  donderdag 20 mei 2010 @ 16:39:50 #34
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_81679531
wat een grap! ik was me vanochtend aan het afvragen hoe teigetjes curve eruit zou zien, en nu heb je hem gepost wel heel mooi stijgende lijn. en ze trekt heel goed bij, toch? 2,5kg bij 40wk is klein, maar niet ernstig dysmatuur meer.
en succes met relacteren!

fijn dat r's heupjes goedgekeurd zijn, en een voor tessa's plasje

madam ligt voor pampus in de tuin op een dubbel boxkleed te maffen. heerlijk!
wat kun je toch gelukkig worden van zo'n klein hoopje mens
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
  donderdag 20 mei 2010 @ 18:53:54 #35
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_81685345
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 16:39 schreef DaviniaHR het volgende:
madam ligt voor pampus in de tuin op een dubbel boxkleed te maffen. heerlijk!
wat kun je toch gelukkig worden van zo'n klein hoopje mens
Echt, ik kan niet wachten tot wij zover zijn!

Lief dagboek,

Teigetje krijgt sinds vandaag andere voeding. Vanavond dronk ze ineens een flesje van 50 cc (volledige voeding) leeg.
A grand adventure has begun.
pi_81685584
oh Keshet die curves wat gaaaf om te zien zeg hoe dat ineens zo omhoog klimt! Super!
in welke maat zit je meisje nu?
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_81685648
Lekker is dat Davinia Nu Hannah zich wat beter kan vermaken op een speelkleed ga ik dat ook maar eens doen bij warm weer.

Keshet, is madam nu al kieskeurig
  donderdag 20 mei 2010 @ 19:18:33 #38
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_81686373
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 19:00 schreef huuphuup het volgende:
oh Keshet die curves wat gaaaf om te zien zeg hoe dat ineens zo omhoog klimt! Super!
in welke maat zit je meisje nu?
Maatje kleinvallend, heet gewassen en in de droger gestopt 50/56.
Ze is nu 42,5 centimer lang.
A grand adventure has begun.
pi_81686647
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 19:18 schreef Keshet het volgende:

[..]

Maatje kleinvallend, heet gewassen en in de droger gestopt 50/56.
Ze is nu 42,5 centimer lang.

nouja het zal in elk geval al heel stoer zijn om te zien hoe ze de prematuurkleertjes hoe langer hoe meer vult

ben je niet bang dat je de hele stad leegkoopt als ze eenmaal in de meer gangbare maten past?
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  donderdag 20 mei 2010 @ 19:29:36 #40
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_81686876
Ja, absoluut wel!
Ik probeer me nu nog een beetje in te houden. Eerst maar eens zien welke maat ze precies heeft als ze thuiskomt en hoe warm het dan is enzo.
Letterlijk 300 meter hier vandaan zit een (kleine) HEMA die 7 dagen per week open is, dus in noodgevallen is er zo iets extra's gehaald.

Andere vraag: In het reiswiegje van de wandelwagen he, moeten daar nou nog iets van lakentjes oid in/op/tussen/onder?
A grand adventure has begun.
  donderdag 20 mei 2010 @ 19:37:19 #41
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_81687220
hoi hoi;

ff snel; heb kolfpauze:

wat ontzettend leuk om een curve van teigetje te zien.. ook ik heb dr vandaag al aan gedacht.. maar wat een mooie curve, ze stijgt mooi met dr lijntje hoor
en ik ga duimen dat ze het zonder neusbril goed gaat doen

verder niet bijgelezen; sorrryyy
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_81687239
oooh Hema is evil! Je blijft er kopen

Ik had in de reiswieg om het matrasje heen een aankleedkussenhoes (die s precies groot genoeg) en een hydrofiel om de bovenkant en verder gewoon een dekentje (die rode met stips van Hema) erover heen. Was warm zat de eerste maanden.
Later ging er een iets warmer dekentje overheen en weer later kochten we een voetenzak van wallaboo.
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_81688441
Die curve van Teigetje...wat komt ze van "ver"! En wat doet ze het goed. Heel bijzonder meisje

en Minke en harry zijn gewoon lichtgewichtjes die hun eigen lijn volgen. Volgens mij niks aan het handje.
pi_81688553
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 16:39 schreef DaviniaHR het volgende:
madam ligt voor pampus in de tuin op een dubbel boxkleed te maffen. heerlijk!
wat kun je toch gelukkig worden van zo'n klein hoopje mens
lekker zeg

Leah heeft vanmiddag bij mijn ouders in de tuin tevreden anderhalfuur liggen trappelen. Lekker meidje.
pi_81688850
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 19:29 schreef Keshet het volgende:
Ja, absoluut wel!
Ik probeer me nu nog een beetje in te houden. Eerst maar eens zien welke maat ze precies heeft als ze thuiskomt en hoe warm het dan is enzo.
Letterlijk 300 meter hier vandaan zit een (kleine) HEMA die 7 dagen per week open is, dus in noodgevallen is er zo iets extra's gehaald.

Andere vraag: In het reiswiegje van de wandelwagen he, moeten daar nou nog iets van lakentjes oid in/op/tussen/onder?
Om het matrasje kan je een aankleedkussenhoes ding trekken en bij warm weer een dun lakentje voor over haar heen en een hydrofiel luier onder haar hoofdje
pi_81689224
Ik heb in de wandelwagenbak hetzelfde als Huup: een aankleedkussenhoes, een hydofieldoek erover en een dekentje. Maar eerlijk gezegd gebruik ik de bak bijna nooit meer. Hannah vindt het in de maxi-cosi veel fijner (niet langer dan een paar uur). Liggen is voor babies

Nog even over mijn geweldige kind wat zo stevig op haar beentjes staat: dat mag dus niet meer van de kinderarts Niet goed voor de motoriek die nodig is om te kunnen kruipen en tijgeren en ze kan gaan weigeren om te zitten. Goed dat ik het nog even nagevraagd hebt, want dit wist ik dus niet.
pi_81689537
Ja, dat wist ik wel, octopussy. Niet dat mijn kinderen dat deden maar ik wist dat je te vroeg staan moest temperen...
  donderdag 20 mei 2010 @ 21:50:02 #48
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_81694006
Lijnloos, ik kan me voorstellen dat dat wel iets is waar je je zorgen over maakt. Maar ze eet wel goed toch? Ze is niet ziek geweest toch? Of wel? Ik heb de afgelopen tijd nog wel eens wat gemist hier en daar, sorry

Keshet, wat geweldig, die curves van Teigetje! Wel confronterend dat die ene begint onder het begin van de meetpunten, maar gelukkig is de stijgende lijn érrug duidelijk! Hoe gaat het met.. Hoe heette dat ook al weer? Een schone lei maken ofzoiets? Dat ze 48 uur a-ok moet zijn enzo?

Octopussy, ik kwam er ook pas laatst achter dat dat niet zo handig is hoor, dus sindsdien doen we dat maar niet meer.. Jammer, want hij vind het echt briljant!

Wij zijn daarstraks ook weer bij het CB geweest en Stef is nu 70 cm. lang en 8950 gram. Zijn curves zijn nu zo:





Er was verder niet zo veel aan te merken, dus we stonden zo weer buiten eigenlijk Volgens de dame van het CB zit zijn gewicht iets boven de +1-lijn en zijn lengte er iets onder. Ik vind het best.. Ben vanmiddag ook nog even met hem naar de HA geweest omdat Stef de laatste dagen huilerig is, naar de avond toe verhoging krijgt en naar zijn oortjes grijpt, maar zijn oren was niks mis mee. De huisarts dacht iets te voelen in zijn onderkaakje, dus wellicht dat hij last van tandjes heeft.. En we hebben de verwijzing voor de helmpjespoli meteen meegekregen, dus dan kan die groef nog even worden nagekeken. Overigens hebben tot nu toe zowel de fysio als de huisarts én het CB bij het zien van Stef's afplatting gezegd dat zíj geen reden zien om hem nog een helmpje aan te meten, dus ik ga ervan uit dat we in Rotterdam klaar zijn zodra er naar zijn fontanellen is gekeken.

En we hebben vanavond even dik geshopt voor de vakantie en Stef heeft nu echt een enorme hoeveelheid nieuwe spullen.. Waarbij ik absoluut hélemaal weg ben van zijn Baby Banz, we hebben er lang over getwijfeld, maar nu er zo vaak felle zonneschijn is en je altijd met zonlicht onder kapjes en zonnehoedjes door zit hebben we 'm toch maar gekocht en hij is LIEHIEF! Hij vind 'm, geheel tegen verwachting in, ook niet eens vervelend en laat 'm gewoon zitten..
3!
pi_81694147
Dat vraagt om een foto natuurlijk!
pi_81694372
8950 gram Dat is 2 kilo zwaarder dan mijn meisje Echt grappig hoe dat verschilt. Enneh, mooie curve ook Incantrix!

Keshet, haha die curves! Heb je al eens geprobeerd om ze in te vullen op uitgerekende datum ipv geboortedatum?
  donderdag 20 mei 2010 @ 22:00:49 #51
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_81694640
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 21:52 schreef lily het volgende:
Dat vraagt om een foto natuurlijk!
Haha, ik was al onderweg



Wupwup, dat is inderdaad wel een verschil, haha! Maar Stef is ook wel echt een spekkie hoor, ik sjouw me rot met dat kind Wanneer moet jij weer naar het CB?
3!
pi_81694662
Mooie curves allemaal! Die van Keshet springt er natuurlijk wel tussenuit! Wat groeit je meisje wel goed zeg!
pi_81694685
Wat een stuk zeg
  donderdag 20 mei 2010 @ 22:02:00 #54
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_81694730
Haha, lekker ding he?
3!
pi_81694738
Wow Stef!! Staat je goed hoor!! Isa heeft ook een Baby Banz!
pi_81694794
ik voel een baby banz foto-topic aankomen
  donderdag 20 mei 2010 @ 22:05:14 #57
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_81694939
Haha, jeej! Babybanz zijn bij deze hip
3!
pi_81698544
Oh trix, wat een knapperd!!! *ik hoor iets rammelen....
pi_81701439
Oh handsome Stef

Had van Friso een babyzonnebrilletje liggen (met zachte pootjes) en heb dat eens bij Hannah opgezet. Ziet er hilarisch uit, maar zit natuurlijk direct scheef als ze haar hoofd draait. Babybanz zijn leuk.
pi_81701729
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 19:29 schreef Keshet het volgende:
Andere vraag: In het reiswiegje van de wandelwagen he, moeten daar nou nog iets van lakentjes oid in/op/tussen/onder?
Wat heerlijk om te zien dat je tegenwoordig met dit soort dingen bezig mag/kan houden!!!
  vrijdag 21 mei 2010 @ 00:25:18 #61
48000 Vlinder
1 + 1 = 3, nee 5!
pi_81702184
Stef
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 19:29 schreef Keshet het volgende:

Andere vraag: In het reiswiegje van de wandelwagen he, moeten daar nou nog iets van lakentjes oid in/op/tussen/onder?
Bij de hema hebben ze ook antilekmatjes van heel dik katoen, die heb ik er ook nog onder voor een eventueel ongelukje. Is nog nooit gebeurd, But you never know
En dan inderdaad een aankleedkussenhoes of een hoeslakentje voor een wiegje. En dan een lakentje en een Fleece.
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_81705431
Stoere Stef!

Leander heeft nog steeds een Banz gaan dus ook heel lang mee!
  vrijdag 21 mei 2010 @ 08:03:55 #63
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_81705828
Morgen. Ja, morgen, geen goede morgen in ieder geval
Ik zal jullie even haarfijn uitleggen waarom je niet wilt dat je kind gaat eten
Het begon ermee dat mijn dochter mij onder zachte dwang, lees dekbed weghalen, mij sommeerde uit bed te komen. Omdat Fabian in de kamer ernaast ligt te slapen, en ik liever niet heb dat ze gaat gillen, heb ik gehoor gegeven aan haar smeekbede. Ik sliep net, dus was niet op mn opperstebest.

Beneden:
Eva honger.
Oke, boterham gemaakt en glas melk. Ik dacht nog. Wat zou ik haar toch graag de melk uit een fles willen geven. Meestal krijgt een half glas wat ik daarna bijvul. Maar het ging al een paar dagen goed. Dus een vol glas melk.
Ik draai me om om koffie voor mezelf te pakken.
OH EPALLEN!!! (gevallen). OVERAL, maar dan ook OVERAL, lag melk. Ik was dus nog niet wakker, of ik kon op mn knietjes de vloer gaan poetsen niet leuk zeg ik je.

EN zo gaat het dus ALTIJD. OHOH EPALLEN!! Melk, water, sap, noem maar op. Alles is epallen.
De beker midden op tafel zetten, welnee, hij MOET op het randje, zodat ze hem 'per ongeluk' met haar elleboog kan omgooien.
En om dan niet te spreken over al het eten dat op de grond beland elke maaltijd.

Nee, nu, met mijn ochtendhumeur enzo, zou ik terugwillen naar de flessentijd. Kind op de bank, flesjee erbij. Tot strakjes.

En Fabian was ook veels te vroeg wakker weer, gisteren was dus een hoge uitzondering.


Oh, en ik heb nog een roze babybanz van Eva. Voor de liefhebbers, ¤7,50
Fabian krijgt een andere.
  vrijdag 21 mei 2010 @ 08:08:16 #64
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_81705888
Oh jee Amaranta . Veel succes vandaag. S drinkt 's ochtends op de bank nogsteeds een fles pap, terwijl ze prima uit een beker kan drinken en met een lepel kan eten. Ik denk dat ik ook maar eens de volgende stap moet gaan zetten Een goed begin is het halve werk .

Stef is inderdaad een heel lekker ding . Stoer hoor met zo'n zonnebrilletje .
pi_81705906
Amarante, ik kan maar één ding doen: Komt wel weer goed schatje!

Oh, en heb je die 10 euro retour bon nog in de aanbieding van Friso? Ik zou hem wel kunnen gebruiken, wij gaan met een maandje toch over op nr. 2 en goedkoper is in dit geval natuurlijk beter
  vrijdag 21 mei 2010 @ 08:10:42 #66
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_81705911
haha, verder hou ik wel heel veel van dr.
Maar zodra ze gaat drinken is het hier altijd
'EPALLEN'
Laatst was ze uit logeren. En toen we klaar waren met eten (rob en ik) keken we naar de vloer en moesten we bijna huilen van blijdschap. De vloer was schoon.

Ik heb van Fabian geen babybanz fotos, maar wel een foto met zijn zus haar nieuw zonnebril. Staat echter op de andere laptop.
  vrijdag 21 mei 2010 @ 08:29:50 #67
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_81706196
Amaranta, haha! Ik kan me de frustratie een beetje voorstellen hoor!
Hopelijk is de rest van de dag beter!
Heb je een foto van de BB? Ik heb wel interesse!

Stef is goed gegroeid!
ben benieuwd wat ze op 1 juni zeggen!

Bedabkt voor de tips over het reiswiegje ladies!

Teigetje heeft vannacht haar neusbril niet opgekregen en geen incidenten gehad. De dag daarvoor 2.
't gaat dus steeds beter.
A grand adventure has begun.
pi_81706220
Even een snelle tvp
Gisteren jarig gewest, vanavond vieren, dus druk druk vandaag.
  vrijdag 21 mei 2010 @ 08:43:54 #69
300054 Marlinde
Dolgelukkige mama van Tessa
pi_81706488
Nog gefeliciteerd Ymme
je bent zo klein en lief
we vinden je zo volmaakt
je hebt ons door je komst
nóg gelukkiger gemaakt
pi_81706549
Gefeliciteerd Ymme...

Keshet, dat gaat goed zeg!!! Nu dus nog een dagje op deze manier en die kleine komt gewoon richting huis! Spannend hoor!
pi_81706668
toch een goeiemorgen amaranta (en de rest natuurlijk ook)

Die van mij begon ook niet zo lekker trouwens. Leah wilde om 5 uur drinken terwijl ik vandaag om 6.30 op moest. Ze dronk tot 5.30 dus ik had nog een uurtje om me om te draaien maar daar dachten mijn zonen weer anders over die van 5.30 tot 6.30 aan het klieren waren op hun kamers
quote:
Op vrijdag 21 mei 2010 08:08 schreef Groofsken het volgende:
S drinkt 's ochtends op de bank nogsteeds een fles pap, terwijl ze prima uit een beker kan drinken en met een lepel kan eten.
Dit deed ik ook met die van mij. Gewoonte...gemakzucht..whatever. Alleen 's morgens nog melk uit een fles. Tot een jaar of 5,6 . Verder ben ik (en mijn kinderen) normaal hoor
pi_81706676
Keshet, echt te gek
  vrijdag 21 mei 2010 @ 09:11:32 #73
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_81707092
Jahaaa, een babybanz fototopic! zal ik de mijne even bij aviva op dr koppie zetten

stef, knappe kerel!

amaranta, kan ik je plezieren met een kopje ?
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_81707341
Ymme, gefeliciteerd!

Keshet, wat goed van Teigetje!
  vrijdag 21 mei 2010 @ 09:44:01 #75
57497 happyme28
I'm so happy
pi_81707917
Goedemorgen allen! Ik ben vandaag kindloos.... Daan is wennen op het KDV de hele dag, dinsdag moet ik weer beginnen met werken Ik ga zo lekker naar de schoonheidsspecialiste en verder denk gewoon relaxen want ik ben helemaal nog niet 100%. Ik hoest de longen uit mijn lijf en vannacht heeft Daan ook erg onrustig geslapen, hij moest veel hoesten en had veel snot in zijn neusje.

Verder zag ik mooie curves voorbij komen. Lijnloos, ik zou inderdaad eens een afspraak maken met een kinderarts. Misschien heeft die nog goede tips toch? Baat het niet dan schaadt het niet. Daan komt vooral aan in de breedte heb ik het idee en niet echt in de lengte. Volgende week wordt ie weer gewogen en gemeten. Ben wel benieuwd.

Keshet, hoop dat het lukt om nog wat bv te kunnen geven (mijn borsten geven nog steeds en ik ben al 4 weken gestopt ) Trouwens mooie curve voor Teigetje en ook al een dag zonder incidenten. Wat een goed nieuws allemaal!!

Marlinde, fijn dat het plasje van Tessa weer goed is

Groofsken, ook even een voor de heupjes van R.
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 20:20 schreef octopussy het volgende:
Nog even over mijn geweldige kind wat zo stevig op haar beentjes staat: dat mag dus niet meer van de kinderarts Niet goed voor de motoriek die nodig is om te kunnen kruipen en tijgeren en ze kan gaan weigeren om te zitten. Goed dat ik het nog even nagevraagd hebt, want dit wist ik dus niet.
Dit wist ik dus ook niet. Daan staat ook al zo lekker, maar dan ook maar even niet meer doen dan.

Stef, die BB staat je

Amaranta, gewoon even

Ymme, nog gefeliciteerd!

En nu moet ik vliegen naar de schoonheidsspecialiste! Laterzzz... ik mis mijn kind
  vrijdag 21 mei 2010 @ 10:20:40 #76
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_81709025
Lijnloos, pm me je adres maar.

Keshet, ik doe het even zo.
http://link.marktplaats.nl/336186211

Dat is de MP advertentie van de bril.
  vrijdag 21 mei 2010 @ 10:21:42 #77
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_81709058
Haha het gaat inmiddels alweer. Eva zit nu op 'school'(psz).
Maar bedankt voor de koffie en de kusjes

Ymme, gefeliciteerd met je verjaardag.
pi_81709162
quote:
Op vrijdag 21 mei 2010 10:20 schreef amaranta het volgende:
Lijnloos, pm me je adres maar.

Keshet, ik doe het even zo.
http://link.marktplaats.nl/336186211

Dat is de MP advertentie van de bril.
Done! Tnx joh!
  vrijdag 21 mei 2010 @ 10:28:37 #79
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_81709301
Dr zit nog een coupon bij, maar die hou ik zelf. Is voor gratis groente en fruithapje
En dan staat erbij.
Want een kanjer, jouw kindje van 5 maanden. Stap voor stap ontwikkelt je kindje zich steeds meer. Vanaf circa 5 maanden is je baby klaar voor het eerste hapje. Reken maar dat dát een (knoei)festijn wordt, dus houd je camera in de aanslag om dit overgetelijke moment vast te leggen.

Best opmerkelijk dat juist zij spreken van 5 maanden.
pi_81709379
Inderdaad vaag... *mompelt iets over tegenstrijdige adviezen...
pi_81709647
*mompelt iets over commercie en geld verdienen

Incantrix wij moeten over 2 weken weer naar het CB. Eerst een midweekje Texel

Amaranta, je nagellak past bij de zonnebril
  vrijdag 21 mei 2010 @ 10:47:41 #82
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_81709889
quote:
Op vrijdag 21 mei 2010 10:40 schreef WupWup het volgende:
*mompelt iets over commercie en geld verdienen

Incantrix wij moeten over 2 weken weer naar het CB. Eerst een midweekje Texel

Amaranta, je nagellak past bij de zonnebril
Dat dus
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
  vrijdag 21 mei 2010 @ 10:48:09 #83
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_81709908
dat heb ik natuurlijk expres gedaan
  vrijdag 21 mei 2010 @ 12:44:50 #84
48000 Vlinder
1 + 1 = 3, nee 5!
pi_81714962
quote:
Op vrijdag 21 mei 2010 10:28 schreef amaranta het volgende:
Dr zit nog een coupon bij, maar die hou ik zelf. Is voor gratis groente en fruithapje
En dan staat erbij.
Want een kanjer, jouw kindje van 5 maanden. Stap voor stap ontwikkelt je kindje zich steeds meer. Vanaf circa 5 maanden is je baby klaar voor het eerste hapje. Reken maar dat dát een (knoei)festijn wordt, dus houd je camera in de aanslag om dit overgetelijke moment vast te leggen.

Best opmerkelijk dat juist zij spreken van 5 maanden.
Ik heb ze ook
Op de potjes staat trouwens wel 4+

Over mijn moeder:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  vrijdag 21 mei 2010 @ 12:49:01 #85
48000 Vlinder
1 + 1 = 3, nee 5!
pi_81715106
Oh en een dikke Zoen voor Amaranta en dr ochtenddraakje

En Ymme gefelciteerd!

Verder ff niet zo bij..
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  vrijdag 21 mei 2010 @ 13:02:23 #86
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_81715641
Ja, wat wordt je dan bewust van zoiets he Vlindur. Dat je mama ook gewoon zo kwetsbaar is.
Vergeef maar ik heb alleen even gemist waaraan ze geopereerd wordt.
Fijn dat je bij McLaura terecht kunt, heerlijk zo'n forum waar je fijne vriendschappen op kunt bouwen.

He groofsken!?
  vrijdag 21 mei 2010 @ 13:03:33 #87
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_81715684
Achja 4+ is ook een soort van 5 he.
Is net zoals op school een 7- krijgen. Dat staat net wat fijner dan een 6+ en volgens mij komt het echt op het zelfde neer. (6+ = 6,75 7- = 6,75??)
pi_81715794
6+ = 6,25.... dus net niet hetzelfde

Maar fijn vlindur dat je Rienk even kan onderbrengen tijdens de operatie van je moeder... ik zal voor haar duimen dat het goed gaat. Raar he? Dat ouders toch in eens niet onsterfelijk blijken te zijn... zelf laatst ook van die stelling terugmoeten komen...
  vrijdag 21 mei 2010 @ 13:10:40 #89
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_81716054
quote:
Op vrijdag 21 mei 2010 13:06 schreef Lijnloos het volgende:
6+ = 6,25.... dus net niet hetzelfde

Maar fijn vlindur dat je Rienk even kan onderbrengen tijdens de operatie van je moeder... ik zal voor haar duimen dat het goed gaat. Raar he? Dat ouders toch in eens niet onsterfelijk blijken te zijn... zelf laatst ook van die stelling terugmoeten komen...
Oh dat kan natuurlijk ook. Maar wat is dan een 6- 5,75??
(en ik ben notabene leerkracht )
pi_81716230
- = - 0,25
+ = +0,25
... dus ja, 6- = 5,75 ... net iets minder dan 6, maar meer dan 5,5... lang leven decimale cijfers.
  vrijdag 21 mei 2010 @ 13:16:59 #91
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_81716362
Ochja, nou weeet ik het weer. + is inderdaad + 25 dus mijn aanname klopt inderdaad niet.
  vrijdag 21 mei 2010 @ 13:18:03 #92
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_81716410
gelukkig hoef ik nooit cijfers te geven
pi_81716842
Gewoon doen met G, V, O.... moet genoeg zijn toch?
  vrijdag 21 mei 2010 @ 13:46:03 #94
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_81717781
quote:
Op vrijdag 21 mei 2010 13:27 schreef Lijnloos het volgende:
Gewoon doen met G, V, O.... moet genoeg zijn toch?
Wij werken met G-RV-V-O-Zw
ikmis eigenlijk twijfelachtig, want tussen onvoldoende en zwak zit nogal een groot gat dan.
Ik geef ook nooit een zwak op een rapport, dat demotiveert enorm. Een onvoldoende komt ook hard genoeg aan.
Daarom zou ik eigenlijk liever willen dat we ozuden werken met voldoende, twijfelachtig, onvoldoende.
(Zwak, dat klinkt echt niet)
  vrijdag 21 mei 2010 @ 13:47:16 #95
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_81717827
Ik geef dus ook weleens een O- dan weten ze dat het onvoldoende is, maar net wat minder.
Dat is voor het zelfvertrouwen van het kind veel beter dan dat er Zw staat.
En motiverender om er een V van te maken bij het voglende rapport.
Van een zw naar een V is een veel grotere klus.
pi_81717945
apart want gevoelsmatig klinkt zwak voor mij veel minder drastisch dan onvoldoende...
als ik jou volgorde niet zou zien dan zou ik zwak kwalificeren als tussen voldoende en onvoldoende... soort 6- idee..
  vrijdag 21 mei 2010 @ 13:53:35 #97
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_81718098
quote:
Op vrijdag 21 mei 2010 13:50 schreef p_iglet het volgende:
apart want gevoelsmatig klinkt zwak voor mij veel minder drastisch dan onvoldoende...
als ik jou volgorde niet zou zien dan zou ik zwak kwalificeren als tussen voldoende en onvoldoende... soort 6- idee..
ja, ik kan me daar wat bij voorstellen. Maar bij ons op school is dus zwak het laagste, en de kinderen weten dat.En het staat zo uitgelegd op het rapport.

Een onvoldoende op het rapport is al 'straf' genoeg.
En natuurlijk zit daar altijjd een mondelinge toelichting bij.

Maar dat is mijn persoonlijke mening, ik heb genoeg collega's die wel een zwak geven op het rapport.
pi_81718722
Hmm, grappig hoe dat werkt inderdaad... maar ik kan me wel voorstellen dat zwak niet echt top is voor zo'n kind.

Ik heb vanochtend nog effe naar de huisarts gebeld voor Minke's gewicht en die verwees me weer net zo hard naar het cb... want die hebben haar dossier, dus zouden beter kunnen oordelen. Nou het cb gebeld en ik ben op de lijst gezet voor het telefonisch spreekuur van vanmiddag... niet dat ik me nog heel erg zorgen maak of zo hoor, maar ik vind het wel een prettig idee dat zij ook op de hoogte zijn en blijven en dat we niet achteraf achter de feiten aan moeten gaan lopen. En tips zijn uiteraard dan ook welkom van hun kant. Ben benieuwd...

Edit: Nou geen reden voor zorgen dus ook volgens het cb... gewoon nog even in de gaten houden, maar waarschijnlijk is dit dus inderdaad haar lijntje... Pas als ze niet meer vrolijk/alert/plast/ziekig wordt weer aan de bel trekken. Maar ze zou het in elk geval noteren...

[ Bericht 17% gewijzigd door Lijnloos op 21-05-2010 14:36:37 ]
  vrijdag 21 mei 2010 @ 14:39:45 #99
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_81720175
Vlindur

Die cuves van Teigetje

amaranta wat een vervelend om zo wakker te worden zeg!

Stef, coole dude!
  vrijdag 21 mei 2010 @ 14:50:36 #100
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_81720703
Amaranta .

En ja, leuk zo'n vriendschap , en samen naar K3 .
  vrijdag 21 mei 2010 @ 15:25:10 #101
48000 Vlinder
1 + 1 = 3, nee 5!
pi_81722352
quote:
Op vrijdag 21 mei 2010 13:02 schreef amaranta het volgende:
Ja, wat wordt je dan bewust van zoiets he Vlindur. Dat je mama ook gewoon zo kwetsbaar is.
Vergeef maar ik heb alleen even gemist waaraan ze geopereerd wordt.
Fijn dat je bij McLaura terecht kunt, heerlijk zo'n forum waar je fijne vriendschappen op kunt bouwen.

He groofsken!?
Ze moet een nieuwe hartklep en 2 bypasses. Nogal link en eng vind ik.

En inderdaad, vriendschappen via een forum is onbetaalbaar
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_81722794
Een voor Vlinder. Lastig, hè, om je ouder zo mee te maken? Ik ben me er zo van bewust dat als ik 's ochtends de gordijnen opentrek als Ivan wakker is geworden dat hij dan denkt dat ik diegene ben die de zon tevoorschijn tovert. En als ik hem wil verschuiven dan doe ik dat met zijn buik in één handpalm. Voor hem ben ik groot en sterk en zorgzaam en vanzelfsprekend. Als alles loopt zoals het hoort te lopen dan zal hij ook ooit meemaken dat ik sterfelijk ben, dat hij op zijn eigen benen staat en dat de zon opkomt of ik er nu ben of niet. Dat is een moeilijk besef. Ik hoop dat het voor jou nog lang niet zover is!
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  vrijdag 21 mei 2010 @ 15:41:33 #103
48000 Vlinder
1 + 1 = 3, nee 5!
pi_81723145
quote:
Op vrijdag 21 mei 2010 15:33 schreef Claudia_x het volgende:
Een voor Vlinder. Lastig, hè, om je ouder zo mee te maken? Ik ben me er zo van bewust dat als ik 's ochtends de gordijnen opentrek als Ivan wakker is geworden dat hij dan denkt dat ik diegene ben die de zon tevoorschijn tovert. En als ik hem wil verschuiven dan doe ik dat met zijn buik in één handpalm. Voor hem ben ik groot en sterk en zorgzaam en vanzelfsprekend. Als alles loopt zoals het hoort te lopen dan zal hij ook ooit meemaken dat ik sterfelijk ben, dat hij op zijn eigen benen staat en dat de zon opkomt of ik er nu ben of niet. Dat is een moeilijk besef. Ik hoop dat het voor jou nog lang niet zover is!
Wat zeg je dat toch weer mooi

Dank je
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  vrijdag 21 mei 2010 @ 17:35:10 #104
300054 Marlinde
Dolgelukkige mama van Tessa
pi_81728596
Vlindur: Wat naar zeg! Sterkte!!

Claudia wat zeg je dat inderdaad mooi zeg! Nu zit ik er zelf ook zo over na te denken en ik krijg er gek genoeg echt tranen van in mn ogen
je bent zo klein en lief
we vinden je zo volmaakt
je hebt ons door je komst
nóg gelukkiger gemaakt
  vrijdag 21 mei 2010 @ 17:53:00 #105
61183 leonieke
Dan toch?
pi_81729358
Claudia wat zeg je het inderdaad mooi. En omdat het overlijden van mijn grootmoeder nog zo vers in het geheugen ligt, lopen de tranen hier over mijn wangen. Ik wou dat ik me ook zo mooi kon uitdrukken

Vlindur: veel sterkte Ik hoop dat de operatie en het herstel heel voorspoedig verlopen.

En wat komt 1 juni opeens zo vlug dichterbij! Er zijn periodes geweest waarin ik echt dacht dat de tijd stil stond, maar nu heb ik maar één volledige week zwangerschapsverlof meer en nog een paar dagen er rond (en eigenlijk loopt mijn zwangerschapsverlof dinsdag af maar ben ik nog een week thuis omdat ik nog een gewone week verlof heb genomen)
  vrijdag 21 mei 2010 @ 19:07:35 #106
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_81732137
ooo Claudia; ik krijg er ook emo-ogen van...

en voor Vlindur alvast heel veel sterkte en succes gewenst. Gelukkig doen ze de betreffende operatie wel aan de lopende band.. dus het gaat vast helemaal goed komen.
(ik heb ook ooit in zwolle op de thoraxchirurgie gewerkt en ben nog steeds verbaast hoe snel mensen na zo'n operatie herstellen! meestal gingen ze na 5 dagen alweer na het eigen ziekenhuis en binnen een week waren ze thuis!).
Ik hoop dat voor jouw moeder hetzelfde zal gelden...

ik ben weinig online de laatste dagen, moet veel werken en zie Evie dan al zo weinig... dus de tijd dat ik thuis ben voor de late dienst ben ik lekker met mijn meisje bezig..
(vanmorgen was Evie om 10 uur wakker en ik moet iets na 14 uur weer weg...en als ik straks thuis kom, slaapt ze al lang...niet leuk en gezellig...)
Gelukkig ben ik morgen 1 dagje vrij en dan ga ik ongelofelijk genieten van mijn lieve meisje EN van het mooie weer
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_81734963
Vlindur, heb gemist wat je moeder heeft, maar ook van mij alvast heel veel sterkte.

Leonieke: genietse van je laatste week verlof.

Heerlijk he dit weer! Allemaal alvast fijne zonnige pinksterdagen! Hier ook 3 dagen vrij, maar wel achterwacht dus hopelijk blijft het rustig en hoef ik dus niet alsnog te werken.
pi_81743748
ik weet niet hoe snel jullie gaan maar ik zet even een stiekeme tvp kan ik me een beetje bij jullie inlezen....
  vrijdag 21 mei 2010 @ 22:59:21 #109
61183 leonieke
Dan toch?
pi_81743888
BJ nogal logisch dat je hier niet veel te vinden bent nu je Evie zo vaak zo lang moet missen. Lekker genieten van de momenten dat jullie wel samen wakker zijn

Meimeltje, ik ga mijn best doen om te genieten Wel nog een aantal zaken lezen voor het doopsel van Thomas volgende week zondag, maar dat komt ook wel in orde (en nog iets nieuws van kleren zoeken )

Welkom dracu En de link naar je ticker moet je nog veranderen naar een foto van je mooie schat
pi_81744955
Draculetetje, welkom hier met je kleine schat! Hoe gaat het met jullie?
pi_81747016
Vlinder logisch dat je het spannend vind allemaal, het is toch je moeder. Hopelijk herstelt ze snel van de operatie en kunnen jullie deze spannende (angstige) tijd achter jullie laten.

En zeker mooi hoor al die vriendschappen die online zijn begonnen. Ik vind het ook zo hartverwarmend om te lezen hoe Keshet, Simmu nu beide (en andere in het verleden) gesteund worden door de vele lieve berichtjes van compleet vreemden.

Draculletje welkom!

Davina, fijn dat jullie oppasmoeder goed is bevallen de eerste dag.

Claudia je verwoord het heel erg mooi. Hoe jij nu de wereld bent van je kleine man en straks de wereld gewoon door blijft draaien ook al ben je er zelf niet meer als hij groter is.

Wou jullie nog even 2 filmpjes showen van mijn draaikont




Oh en we hebben sinds een paar dagen een bumbo

niet helemaal scherp maar degene die wel scherp is kijkt hij heel erg moeilijk op

[ Bericht 0% gewijzigd door Faja-Lobi op 22-05-2010 19:55:31 ]
pi_81753225
Jeetje Dijon wat ben je snel!!! Knap mannetje!
Deze Dyon doet het allemaal rustig aan. Hij kan wel draaien, maar doet het dus maar zeldem. Hij vindt het veel leuker om rustig alles om zich heen te bekijken.
pi_81754396
oooohh faja dat wordt een hartenbreker hoor! Wat een heerlijk bekkie

Draculettetje, jij bent toch pas net zwanger Gefeliciteerd met de kleine!
  zaterdag 22 mei 2010 @ 11:22:59 #114
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_81755322
quote:
Op vrijdag 21 mei 2010 22:56 schreef draculettetje het volgende:
ik weet niet hoe snel jullie gaan maar ik zet even een stiekeme tvp kan ik me een beetje bij jullie inlezen....
Welkom meid!
Gewoon lekker op je eigen tempo.
Hier mag dat gewoon en word je ook niet ingehaald of blijf je achter door andere moeders met kleine babies!
We (ik spreek gewoon namens iedereen) vinden het leuk om over alle babies wat te lezen. En of dat nou elke dag is of maar 1 keer in de week, dat geeft niet.
Zo blijven we lekker op de hoogte.
pi_81755502
Sterkte met je moeder Vlindur , had het helemaal niet meegekregen

Knap hoor Dijon, en waar zijn je haartjes gebleven?!

Herkenbaar hoor BJ, werken in de zorg is ook weer niet altijd leuk! Als ik een lange ochtenddienst heb slaapt Wolf nog, en als ik terug ben slaapt hij alweer eind van de middag (maar dan zie ik hem nog wel bij een laatste flesje rond 7)
Ik moet vanmiddag de slaap in (en over 2 groepen zit ik maar met 4 clienten enorm luxe), maar ben gelukkig morgen om 10.00 alweer vrij en maandag ook nog vrij, heerlijk dus niks te mopperen

Wat trekken jullie je (niet zo kleine) baby aan met dit weer? een korte broek en tshirt kan toch wel nu he?
Ik twijfel toch wel regelmatig met kledingkeuze
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
  zaterdag 22 mei 2010 @ 11:32:44 #116
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_81755592
Dijon! Wat ben je leuk! En wat rol je al goed.

Leonieke, jouw verlof zit er bijna op. Ben benieuwd hoe het je zal vergaan als je weer gaat werken. Vooral omdat je enerzijds ook al best welzin hebt. Hoop voor je dat het niet tegenvalt dan.

Claudia, jouw mooie woorden zo waar. En wat faja zegt ook. Nu ben je alles, en straks gaat alles verder zonder jou. mijn man vindt zijn moeder niet zo heel aardig, ik zou het heel erg vinden als mijn kinderen mij niet aardig vonden
  zaterdag 22 mei 2010 @ 11:49:12 #117
61183 leonieke
Dan toch?
pi_81756054
quote:
Op zaterdag 22 mei 2010 11:32 schreef amaranta het volgende:
Dijon! Wat ben je leuk! En wat rol je al goed.

Leonieke, jouw verlof zit er bijna op. Ben benieuwd hoe het je zal vergaan als je weer gaat werken. Vooral omdat je enerzijds ook al best welzin hebt. Hoop voor je dat het niet tegenvalt dan.

Claudia, jouw mooie woorden zo waar. En wat faja zegt ook. Nu ben je alles, en straks gaat alles verder zonder jou. mijn man vindt zijn moeder niet zo heel aardig, ik zou het heel erg vinden als mijn kinderen mij niet aardig vonden
Ik hoop ook dat het zal meevallen. Ik kijk er zeker naar uit Maar zal ook zo blij zijn als ik 's avonds terug naar huis kan (en ik heb één groot voordeel: als het niet goed meevalt, heb ik nog genoeg verlof staan om af en toe nog een snipperdag te nemen ).
  zaterdag 22 mei 2010 @ 11:49:32 #118
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_81756069
We waren gisteren met de wandelwagen naar de stad gelopen. We wilden uit eten en dat gaat dan net wat makkelijker als er geen baby aan je hangt in een doek.
En onz buikslaper is heel nieuwsgierig, dus zo lopen wij dan door de stad. En horen aan alle kanten oohs en aahs kijk die baby nou.

  zaterdag 22 mei 2010 @ 11:56:21 #119
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_81756283
hahaaa Amaranta wat een tof gezicht zo! leuk joh! ook al zo lekker nieuwsgierig! Evie wil tegenwoordig ook niet meer slapen als we op pad zijn; die kijkt veeeeel liever om dr heen....


en nog zo'n toffe foto van Dijon in de bumbo; wat wordt ie alweer groot zeg!!!

Ik ben vandaag 1 dagje vrij en ga zo Evie ook maar eens wat zomers aantrekken en dan lekker de deur uit samen...
(en nog even de bestelde Tripp Trapp ophalen bij babypark...)
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_81757135
Amaranta zo lopen wij ook vaak met Claire en idd de oehs en ahs en mensen die hun partner dan aanstoten zijn opvallend veel. Eén keer dacht ik zelfs dat iemand d'r zo uit de bak zou plukken, die was helemaal hoteldebotel. Fijn om het ook eens bij iemand anders te zien, want je ziet het niet vaak. Lief hoor
pi_81757275
Geweldig Amaranta Wat een knap ventje!

BJ: gelukkig nog wel een dagje vrij. Heerlijk he dat ze eindelijk zomerkleertjes aan kunnen

Wij gaan zo even naar de Praxis. Kan niet ver weg vanwege mn achterwachtdienst, maar ben gelukkig nog niet opgeroepen.

Hier ook de triptrap weer in elkaar gezet. Hij zit er af en toe heel kort in, maar vind hm nog wel iets te klein ervoor. Zal over een maandje wel kunnen.
  zaterdag 22 mei 2010 @ 12:48:51 #122
61183 leonieke
Dan toch?
pi_81757755
Hier zouden we het niet moeten doen. Thomas wil helemaal niet op zijn buik liggen Maar echt hélemaal niet
  zaterdag 22 mei 2010 @ 13:15:43 #123
48000 Vlinder
1 + 1 = 3, nee 5!
pi_81758466
Bij hoeveel maanden -moet- een kindje gaan rollen? Die grapjas hier doet het nog niet Buikliggen vind ie prima, maar zelf draaien doet ie niet hoor, dat moet zn moeder doen.


Gister wisten we ook niet wat ons overkwam. Huilen, Huilen en Huilen was het. Hij wilde niet drinken, hij wilde niet slapen en hij wilde niet zitten/liggen bij ons. Rondjes lopen, iets anders was niet goed.
Hij drinkt al tijden slecht (zie flesvoedingstopic) maar dit sloeg alles. Uiteindelijk er toch 100cc in gekregen en toen ging hij lekker slapen, maar vanochtend liet ie weer 80 staan, en om 10:00 weer 100

Sprongetje he? Ja he? Ja toch?
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  zaterdag 22 mei 2010 @ 13:20:14 #124
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_81758592
Haha Amaranta , draait ie ook zelf op zijn buik?

Die van mij wil ook niet meer op zijn rug in de wagenbak .
  zaterdag 22 mei 2010 @ 13:21:08 #125
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_81758608
Is het trouwens wel Fabian? Hij ziet er anders uit ...
pi_81758808
Wat goed Dijon!!

En Fabian, zo kun je alles goed zien!

Vlindur, sprongetje! Kan niet missen..!

Ik zit er ook aan te denken een Bumbo te kopen. Waar kun je die het beste halen?
pi_81760802
Vlindur: ze gaan vanzelf wel op hun moment draaien De oudste was hier ook veel sneller, maar ach zo'n rustige baby is ook weleens lekker

Leonieke: Dyon vind op zn buik liggen ook helemaal niets. Ja voor heel ff, misschien 2 minuten ofzo.
  zaterdag 22 mei 2010 @ 14:47:46 #128
61183 leonieke
Dan toch?
pi_81760921
quote:
Op zaterdag 22 mei 2010 14:42 schreef Meimeltje het volgende:
Vlindur: ze gaan vanzelf wel op hun moment draaien De oudste was hier ook veel sneller, maar ach zo'n rustige baby is ook weleens lekker

Leonieke: Dyon vind op zn buik liggen ook helemaal niets. Ja voor heel ff, misschien 2 minuten ofzo.
Wij geraken al zo ver niet meer. Ik heb hem daarnet ff op zijn buik gelegd en direct op zijn rug rollen. Maar ik durf het filmpje van vorige week niet online te gooien want het lijkt eerder op mishandeling. Zo krijsen.
Van Kind&Gezin hebben ze goed zeggen dat we hem regelmatig op zijn buik moeten leggen voor zijn motoriek. Meneer heeft zo'n eigen willetje dat het geen halve minuut meer duurt
pi_81760937
quote:
Op zaterdag 22 mei 2010 11:29 schreef Poppejans het volgende:

Knap hoor Dijon, en waar zijn je haartjes gebleven?!

Allemaal uitgevallen, alleen op zijn achterhoofd niet
  zaterdag 22 mei 2010 @ 16:16:01 #130
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_81763043
faja, je hebt nathan gekloond! tis wel ook een goed gelukt exemplaar!

draakje, welkom!

vlindur, aviva rolt ook niet. dat is voor baby's, en aviva is een meisje. komt wel. of niet. ze lacht iig mooi naar haar broer, das veel leuker
sterkte met het drinken van rienk!

klein vraagje: ben ik raar dat ik aviva nu al heb ingesmeerd? (eli was al ruim 9 mnd toen het warm werd, zij is nog wel heel mini. en een licht huidje... )
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_81763124
Davinia: insmeren kan geen kwaad toch. Beter voor de zekerheid wel als niet en verbranden Als we hier met deze zon veel buiten zouden zijn had ik Dyon ook ingesmeerd, maar die ligt liever binnen te slapen met dit mooie weer
pi_81765213
Draaien gebeurt hier ook maar sporadisch en altijd als we niet kijken. Het staat dus ook nog steeds niet op film.

Leonieke, ik zou Thomas gewoon lekker op z'n buikje leggen en er zelf naast gaan zitten. Iedere keer als hij op z'n rug draait even terug draaien door weer aan z'n armpje te trekken (of zeg ik nu iets heel fouts zo deed ik het altijd). Het krijsen moet je gewoon zien als dat ze zich frustreren omdat ze iets nog niet kunnen (tenzij er natuurlijk een medisch probleem is). Elke dag even doen, en ook elke dag even op de buik bij het aankleden. Zo doe ik altijd het rompertje en truitje aan terwijl Claire op d'r buik ligt. Toen ze nog huilde bij het op d'r buik liggen kon me dat lekker weinig schelen, want dat deed ze ook bij het aantrekken van het truitje dus dat brullen zou hoe dan ook komen

Ohja Davinia lekker insmeren hoor, heb ik half april ook al eens gedaan toen we een hele dag naar buiten gingen. Ik ben er niet zo consequent mee maar wel als ik weet dat we echt veel buiten gaan zijn.
pi_81766787
<spam>

Mocht je reclame willen maken kun je contact opnemen met pr@fok.nl

[ Bericht 44% gewijzigd door RockabeIIa op 22-05-2010 19:09:51 ]
pi_81766811


[ Bericht 76% gewijzigd door Peter1612 op 22-05-2010 18:35:23 ]
pi_81767717
Leah rolt ook nog niet hoor.

Ze blijft gewoon parmantig op haar buik liggen, hoofdje omhoog en maar lachen. Als ze moe wordt legt ze haar hoofd neer en blijft ze zo liggen.
  zaterdag 22 mei 2010 @ 19:07:31 #136
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_81767813
Evie rolt al vanaf 2 maanden, maar doet dit ook maar sporadisch haha...
Vandaag wel 2 keer zien rollen; maar soms ook dagenlang helemaal niet
naja ik maak me er niet druk om, want ze 'kan' het wel...
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_81767894
Ook als ze het (nog) niet kunnen niet druk over maken hoor
  zaterdag 22 mei 2010 @ 19:12:43 #138
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_81767946
Haha, Fabian rolt soms. Hij ligt altijd op zn buik en soms treffen we hem aan op zn rug.
En hij schuift al de kamer rond. Op zn buik, achteruit. Hij zet zich soms ook af door zn knietjes onder zn lichaam te brengen.
Maar of het snel is weet ik niet. Ik zal eens terug moeten zoeken wanneer Eva dat allemaal deed.
Ga me er in ieder geval geen zorgen om maken. Komt allemaal wel goed.
  zaterdag 22 mei 2010 @ 19:13:10 #139
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_81767958
quote:
Op zaterdag 22 mei 2010 19:10 schreef lily het volgende:
Ook als ze het (nog) niet kunnen niet druk over maken hoor
neej dat is ook zo; de een is daar ook sneller mee dan de ander lijkt mij?
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_81768041
quote:
Op zaterdag 22 mei 2010 19:13 schreef Beessie-Jen het volgende:

[..]

neej dat is ook zo; de een is daar ook sneller mee dan de ander lijkt mij?
ja, absoluut. En sommige kinderen slaan ook dingen over. Mijn zoontjes hebben beiden niet gekropen. En mijn oudste liep pas met 25 maanden. Echt heel extreem laat. Het was een billenschuiver en dat hield hij heel lang vol.
pi_81769563
Davinia, ik vind Dijon dus helemaal niet zo extreem veel op zijn broer lijken. Ze hebben alle drie wel wat van elkaar weg maar toch allemaal ook weer hun eigen gezicht. Of ik zie het als moeder helemaal niet omdat ik ze iedere dag zie.

Wat ik me trouwens afvroeg, de kindjes die hier wel draaien doen ze dat beide kanten op of hebben ze een voorkeur voor welke kant ze draaien? Dijon die draait alleen maar van zijn rug naar zijn rechter zij en dan door naar zijn buik.

Over insmeren met zonnebrand, mijn kinderen zijn getint maar ik smeer ze toch echt in zodra de zon schijnt. Dus helemaal met een lichte huid zou ik het zeker doen. En ik doe ook bij Dijon een hoedje op tegen de zon.

En wij hebben vandaag een "nieuwe" gezinsauto gekocht, een Opel Zafira. Over 2 weekjes ophalen.
pi_81769701
Minke "banaant" (net niet rollen dus) allebei de kanten op. Van buik naar rug is het maar net welke kant ze zich op laat vallen... niet echt voorkeur dus. Wel heb ik het idee dat haar motoriek aan haar linkerkant beter is dan de rechterkant. Net iets gerichter grijpen en zo... Ook duimen doet ze eigenlijk alleen met links. Ik vraag me daarom wel af of ze dan bijvoorbeeld ook linkshandig wordt?

Oh en gefeliciteerd met de nieuwe auto!
  zaterdag 22 mei 2010 @ 20:18:30 #143
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_81770152
Die van mij rolt ook nog niet .

En ik maak me ook geen zorgen. Hij banaant, hij speelt met zijn voetjes, hij valt soms om (van buik naar rug), en hij is tevreden en goedlachs.

S kon trouwens voor het jaar lopen, maar 'liep' liever op haar knietjes. Twee maanden kon ik haar rechtop zetten en zette ze een stap of 5, als een soort van kunstje, om vervolgens lekker op haar knietjes verder te gaan . Ze liep echt met 14 maanden, alleen nog maar lopen bedoel ik dan hè .
  zaterdag 22 mei 2010 @ 21:04:57 #144
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_81771780
Oh en ik vermoed dat R weer spruw heeft. Maar nou weet ik niet of ik het weer moet behandelen, nu hij alleen nog maar kunstvoeding krijgt. Weet iemand dat?

Ik zag het net in één wangetje en hij doet sinds twee dagen mopperig/zielig bij het drinken.

Ik snap eigenlijk ook echt bniet hoe hij daar nou aan komt. Ik stoom de flessen elke avond, gebruik bij elke voeding een schoon doekje, hij heeft geen speen, duimt niet, sabbelt ook niet op mijn vinger... Bleh .
pi_81772162
dank allemaal voor het warme welkom, heb nooit veel in OUD gepost maar dit welkom doet me goed
ik zag leuke foto's voorbij komen! wat grappig om te zien ook, lurk natuurlijk al een tijdje met jullie mee toen jullie zwanger waren en nu gewoon die kindjes alweer zo groot

Faja wij hebben ook een zafira echt een fijne auto!

vlindur sterkte

groofsken wat vervelend dat R waarschijnlijk weer spruw heeft, heb er toevallig vandaag de uitleg over gehad.
Eigenlijk zou vandaag de laatste kraamdag zijn maar ik heb verlenging tot maandag en dat vinden we wel fijn,
ben vandaag wel weer een kwartiertje beneden geweest maar verder val ik nog steeds bijna flauw als ik naar toilet etc moet, het gaat wel elke dag wat beter en ik trek eerder bij!
Ons meisje doet het goed en is over een paar minuten precies een week oud! vreemd idee hoor
pi_81772560
quote:
Op zaterdag 22 mei 2010 21:04 schreef Groofsken het volgende:
Oh en ik vermoed dat R weer spruw heeft. Maar nou weet ik niet of ik het weer moet behandelen, nu hij alleen nog maar kunstvoeding krijgt. Weet iemand dat?

Ik zag het net in één wangetje en hij doet sinds twee dagen mopperig/zielig bij het drinken.

Ik snap eigenlijk ook echt bniet hoe hij daar nou aan komt. Ik stoom de flessen elke avond, gebruik bij elke voeding een schoon doekje, hij heeft geen speen, duimt niet, sabbelt ook niet op mijn vinger... Bleh .
Spruw is een hardnekkige schimmelinfectie die naar mijn weten niet zonder behandeling verdwijnt. Ik neem aan dat het niks uit maakt of je nou borstvoeding of kunstvoeding geeft. Mijn oudste 2 kinderen hadden ook allebei spruw met borstvoeding en kunstvoeding.

Een vaginale schimmelinfectie behandel je ook ongeacht of je nou wel of niet sexueel actief bent, je zit niet te wachten op een jeukende en brandende doos. Een kind zit niet te wachten op een pijnlijke mond met drinken.
  zaterdag 22 mei 2010 @ 21:32:52 #147
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_81772711
draakje, mooie geboortedatum heeft je dochter

groof, het lijkt me dat je 'gewoon' na iedere voeding wat daktarin moet smeren in zn mondje, en wrs is het het makkelijkst om de flessenspenen te vervangen en de rest goed uit te koken dagelijks. en dan hopen dat het snel werkt. anders gentiaan violet, das nog sterker dan daktarin. succes ermee iig!
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
  zaterdag 22 mei 2010 @ 22:42:48 #148
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_81774737
Vlindur, jeetje, nu komt het echt heel snel dichterbij zeg! Dikke voor jou, ik ga heel hard duimen voor je mama, ok? Ik kan me heel goed voorstellen dat dit iets is waar je het liefst even fast-forward bij zou doen, gewoon doorspoelen die hap, want dit wil je allemaal niet.. Maar hopelijk gaat het na de operatie dan ook weer snel beter met je mama en gaat ze er veel profijt van hebben! Komt vast goed lieverd

Claudia, zoals de rest al zegt: wat verwoord je dat helder.. Prachtig en confronterend tegelijk.

Draakje! Ik had even gemist dat je bent bevallen, maar woah!! Wat cool! Meis, nog heel erg gefeliciteerd, hoe gaat het nu met jou? En met de kleine?

Faja, haha, wat cool zeg! En grats met de nieuwe auto, die zijn erg fijn heb ik begrepen!

Poppejans, geniet lekker van je vrije dagen! Ga je nog wat leuks doen, behalve knuffelen met je Wolfje? Ow, wij doen Stef op het moment een t-shirt aan en een lange broek, maar een korte broek kan volgens mij ook wel op de betere dagen. Stef heeft een soort van cancan-ding going on, hij trekt zijn broekspijpen altijd helemaal omhoog Eigenlijk zit hij ook gewoon 90% van de tijd in een korte broek, omdat hij dus altijd aan zijn broek loopt te trekken..

Leonieke, woah, ook alweer bijna werken! Ik denk dat het je prima gaat bevallen, ik vond het eerst wel eng om te gaan beginnen, maar toen ik eenmaal weer daar was heb ik geen moment spijt gehad dat het alweer voorbij was met het verlof. Een beetje andere dingen doen als alleen maar baby-dingen en huishouden is toch ook wel erg fijn

Amaranta, oh! Wat líef!! Haha, geweldige foto

Vlindur, Stef rolt ook nog helemaal niet zo lang hoor, en dan nog doet hij dat eigenlijk nauwelijks. Alleen als wij niet kijken eigenlijk, als we in de buurt zijn gaat hij gewoon lopen drammen tot wíj hem omdraaien

Ennuhm, ja, hiero is het best We zijn vandaag weer met Stef wezen zwemmen en dat was weer helemaal super, daarna was hij zo moe dat hij al op de arm van zijn papa in slaap viel (zittend dus, met zo'n lodderend hoofdje ) en later thuis heeft hij ook nog eens twee-en-een-half uur geslapen!! We wisten niet wat ons overkwam en zijn ook een paar keer gaan kijken (ondanks dat we hem hoorden ademen over de babyfoon) want echt, als hij een uur slaapt overdag is het veel, normaalgesproken. Ik kreeg echt al van die halve waanbeelden over coma's en dergelijke
3!
pi_81774854
quote:
Op zaterdag 22 mei 2010 20:01 schreef Faja-Lobi het volgende:
En wij hebben vandaag een "nieuwe" gezinsauto gekocht, een Opel Zafira. Over 2 weekjes ophalen.
oh, fijn is dat!

Ik heb een week of wat geleden een Volkswagen Sharan gekocht. Wat een ruimte!!! Geweldig! En hoog zit ie..
We hadden al een Opel Astra station maar ik wilde perse een wagen waarin 3 volwaardige stoelen met gordels zaten achterin. Nu hebben we 7 plaatsen Best associaal maar ook weer ruimte om de vriendjes mee te nemen..

Binnenkort ga ik met de kinderen en twee vriendjes naar de Efteling. Kan alles mooi in 1 auto
pi_81774962
Oh, en Vlindur...heel veel sterkte voor je mama! Was het maar al achter de rug!

en Draakje, welkom met je lieve Isabel
pi_81775100
De Opel Zafira heeft ook 7 zitplaatsen waarvan de achterste 2 ook in de bodem geklapt kunnen worden en dan heb je een mega kofferbak. Alle 3 de kinderen passen op de middelste rij, in 2 kinderstoelen en 1 verhoging. Met 3 kinderen moet je wel een grote auto rijden.
  zondag 23 mei 2010 @ 08:11:34 #152
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_81782209
Goedemorgen! Goed zowaar! Geen omvallende melk vooralsnog
zondagochtend
  zondag 23 mei 2010 @ 08:15:29 #153
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_81782222
Goedemorgen! Hier ook nog geen omvallende glazen. Wel misluktgeverfde teennagels, maar hey, dat kan de pret niet drukken.

Faja, dank voor je reactie op de spruw van R. HAP gebeld, strakjes receptje ophalen . En de tip van de nieuwe spenen was ook een goede en ik ga maar extra heet wassen enzo.

Het slaat ws nergens op, maar ik voel me dus echt een beetje schuldig over die spruw. Alsof de boel niet goed schoon is in huis (terwijl ik nu een werkster heb notabene). S heeft het nooit gehad.
  zondag 23 mei 2010 @ 08:16:28 #154
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_81782224
Mijn dochter is trouwens as we speak al buiten aan het fietsen en dan heb ik het nog weten te rekken .
  zondag 23 mei 2010 @ 08:18:54 #155
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_81782234
Groof, dat heeft toch niks te maken met hoe schoon je huis is. En ik vond j huis gewoon schoon hoor.

Is ze met de buurmeisjes aan het fietsen?
  zondag 23 mei 2010 @ 08:19:28 #156
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_81782235
Mijn dochter is aan het puntenslijpen. Niet dat ze het kan, maar ze doet een poging.
  zondag 23 mei 2010 @ 08:20:18 #157
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_81782240
quote:
Op zondag 23 mei 2010 08:18 schreef amaranta het volgende:
Groof, dat heeft toch niks te maken met hoe schoon je huis is. En ik vond j huis gewoon schoon hoor.

Is ze met de buurmeisjes aan het fietsen?
Nee, heel de wereld slaapt nog.

En die spruw moet toch ergens vandaan komen? Ik kan er gewoon niet goed bij met mijn verstand. Waar komt het vandaan, wat kan ik er aan doen, hoe krijg ik het BLIJVEND weg??? Zoiets .
  zondag 23 mei 2010 @ 08:28:38 #158
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_81782268
quote:
Op zondag 23 mei 2010 08:20 schreef Groofsken het volgende:

[..]

Nee, heel de wereld slaapt nog.

En die spruw moet toch ergens vandaan komen? Ik kan er gewoon niet goed bij met mijn verstand. Waar komt het vandaan, wat kan ik er aan doen, hoe krijg ik het BLIJVEND weg??? Zoiets .
Spruw is toch een schimmelinfectie?
Misschien is R. gewoon wel drager ofzo. (Net zoals bij een koortslip?? Je hebt mensen die die schimmel hebben en dus koorstlippen hebben, en mensen die hem nooit hebben, of zeg ik nu wat stoms).

mama boekje lezen?
Doei
pi_81782287
quote:
Op zondag 23 mei 2010 08:15 schreef Groofsken het volgende:
Goedemorgen! Hier ook nog geen omvallende glazen. Wel misluktgeverfde teennagels, maar hey, dat kan de pret niet drukken.

Faja, dank voor je reactie op de spruw van R. HAP gebeld, strakjes receptje ophalen . En de tip van de nieuwe spenen was ook een goede en ik ga maar extra heet wassen enzo.

Het slaat ws nergens op, maar ik voel me dus echt een beetje schuldig over die spruw. Alsof de boel niet goed schoon is in huis (terwijl ik nu een werkster heb notabene). S heeft het nooit gehad.
Je hoeft je nergens schuldig om te voelen. Ik kookte ook (en nog steeds steriliseer ik alles elke dag) alles elke dag uit, spenen, flessen etc. Maar toch kregen ze spruw. Ze stoppen op de creche ook van alles in hun mondje, net als andere kinderen. En er hoeft er maar 1 spruw te hebben om het door te geven. Een creche maakt zo ver ik weet niet al het speelgoed dagelijks schoon.
pi_81782790
Goedemorgen!

Vervelend van de spruw Groofsken!!

Vlindur, sterkte alvast met je moeder!

En over het draaien, weet niet meer wie het vroeg, maar Isa heeft wel een voorkeur met draaien. Ze draait altijd over haar linkerzij op haar buik. Via de andere kant heb ik het haar nog niet zien doen!
  zondag 23 mei 2010 @ 11:32:12 #161
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_81784896
Groofs; je hoeft je niet schuldig voelen hoor! net wat Amaranta zegt; op het KDV komt er van alles in aanraking met het mondje...

Ik ben weer aan het werk op deze mooie pinksterdag; ik hoop dat we vandaag een beetje op tijd wegkunnen, dan ga ik nog lekker een rondje met Evie lopen denk ik...
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_81785329
Ik 'mag' hier nu ook posten...
I 21-5-10 ♥ T 1-11-12 ♥ K 4-11-18 ♥
  zondag 23 mei 2010 @ 13:17:37 #163
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_81787920
Vlindurtje, het komt allemaal wel goed

Claudia, mooi gezegd!

Draakje, welkom hier!

Faja met haar rollende mannetje en nieuwe auto!

Die foto van Fabian

Lijnloos, hier hetzelfde! Bananen en altijd grijpen met links. Ook probeert hij alleen links op zijn duim/vingers te zuigen. Hij kan alles ook prima rechts overigens, maar geeft de voorkeur aan links. Volgens cb moeten we wel rechts stimuleren om ook te gebruiken. Ik let dus wel op hoe ik hem soms neer leg/zet.

Alweer spruw bij R Denk wel dat je het toch moet behandelen. Blijft een schimmel. Blijkbaar is hij er gewoon gevoelig voor. Is gewoon pech hebben...

Stef jongen, was het zwemmen vermoeiend?

Morretje ook welkom!
En je mag hier alleen mee posten als je een foto van je meisje post
geldt ook voor draakje

Hier een eigenwijs kaboutertje. Hij lag net te brullen in zijn bed. Ik slaak een zucht, zeg tegen mijn man: ik ga wel weer even kijken en opeens is het stil
Mijn man is zojuist boven gaan kijken. Harry heeft zich helemaal naar boven gewurmd in de wieg en ligt daar dus nu voor pampus
Proberen maar weer opnieuw een soort van ritme erin te krijgen: wakker/spelen/verschonen, dan eten en dan naar bed.
pi_81789041
Vandaag 6 maanden en zo'n 4 uur geleden kreeg ik een klein wondertje op m'n buik gelegd. Van het kleine hulpeloze wezentje is ze uitgegroeid tot een heus echt persoontje dat lacht, kletst, rolt en inmiddels ook pogingen doet tot kruipen ( ). Ze geniet enorm van de borstvoeding en de draagdoeken (en mama ook) en we gaan voorlopig zo door... alleen wel in het volgende topic! Tot gauw allemaal!

Een uurtje oud


3 weken


3 maanden


4 maanden


Anderhalve week geleden


pi_81789254
Haha Harry! Hij had je vast gehoord!

Over dat draaien, Isa draait dus altijd via links terwijl ze een voorkeur voor liggen naar rechts heeft. Verder grijpt ze veel met rechts.

Ohja, ze heeft ook ontdekt hoe ze kan gillen!
  zondag 23 mei 2010 @ 15:00:31 #166
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_81791054
wupwup tot ziensin het voglende topic!
Dat bv truitje heb ik ook maar dan in het anderkleurs.
  zondag 23 mei 2010 @ 15:01:08 #167
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_81791068
Wat heeft ze trouwens aan in het badje?
  zondag 23 mei 2010 @ 16:13:27 #168
61183 leonieke
Dan toch?
pi_81792995
WupWup tot ziens En veel plezier met je mooie meid in het volgende topic.

En ik heb vandaag iets gedaan want ik nog nooit heb gedaan. Mijn opdracht op het werk uitgerekend en een mail gestuurd naar mijn baas met de vraag om vanaf september ondersteuning te krijgen voor een aantal van mijn taken. Ik ben 100% aangesteld en als ik het uitreken (zijn altijd schattingen natuurlijk) kom ik op ongeveer 155%. Ik vraag me af wat het resultaat zal zijn.
En waarom heb ik dat nu gestuurd? Omdat ik vanaf september op tijd naar huis moet om thomas op te halen bij de onthaalmoeder en ik mijn werk gewoon niet meer deftig ga kunnen uitvoeren. Ik heb dan ook geen zin om volgend jaar een slechte evaluatie te krijgen omdat ik mijn werk minder grondig uitvoer in vergelijking met vroeger. Het was al te veel, maar zolang Thomas er niet was, vormde dat niet echt een probleem. Dan bleef ik gewoon tot 19 of 20u werken (ipv 16.40u).
I wonder...
pi_81794841
quote:
Op zondag 23 mei 2010 15:01 schreef amaranta het volgende:
Wat heeft ze trouwens aan in het badje?
Dat is een washandje

Vervelend van de spruw Groofsken, zo irritant lijkt me dat, dat het een steeds terugkomend iets kan worden

Dag Emma en WupWup,tot gauw en wat een heerlijk meisje heb je

Wolf leek steeds dorstig vandaag, vast door het warme weer, dus ik geef hem net een flesje water. Hij begint enthousiast te zuigen totdat hij wat binnen krijgt, mij aankijkt van ''hoe verzin je DIT"en de fles met een mep van zich afslaat

*effe meerdere pagina's bijlezen gaat
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_81794895
Klinkt heel logisch hoor Leonieke, je prioriteiten liggen nu ergens anders; thuis is echt belangrijker!
Eind van de middag=dan ook echt eind van de middag
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_81795548
quote:
Op zondag 23 mei 2010 15:01 schreef amaranta het volgende:
Wat heeft ze trouwens aan in het badje?
Niks, is een hydrofielwashand zodat d'r buik niet koud wordt
En dat voedingsshirt is stom: de gaten zitten zo ongeveer onder m'n oksels
pi_81795745
Poppejans, briljant!

Leonieke, klinkt heel verstandig en netjes op tijd ook voor je baas om iets anders te kunnen regelen!

Hier gaat het goed, mevrouw is zelfs al weer een beetje gegroeid, drinkt goed en slaapt veel.
Oh, en foto volgens 'opdracht'

I 21-5-10 ♥ T 1-11-12 ♥ K 4-11-18 ♥
pi_81795765
Wupwup: wat leuk om het verschil in die maanden te zien! Gefeli met de 6 maanden

Leonieke: zulke lange dagen moet ik ook niet aan denken hoor en natuurlijk al helemaal niet met kind erbij! Groot gelijk dus dat je dat gaat aangeven.
pi_81795788
Morretje wat een lieffie
pi_81796813
Wat een popje Morretje, wat een mooi tevreden gezichtje
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_81796990
Wupwup tot in het volgende topic! Wat een mooie meid zeg!

Morretje, welkom! Schatje hoor!
  zondag 23 mei 2010 @ 19:15:25 #177
198722 Dizzy-Miss-Lizzy
spin me around
pi_81798147
Mor wat een poppetje En wat fijn dat het zo goed gaat
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
  zondag 23 mei 2010 @ 19:50:30 #178
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_81799443
ahhhhh morretje; wat lieffffffff en nog zo lekker klein ook

besef steeds meer dat mijn kleine meisje al bijna een grote beeb is....
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
  zondag 23 mei 2010 @ 20:02:19 #179
57497 happyme28
I'm so happy
pi_81799916
Leo, groot gelijk heb je hoor! Ik zal ook minder uren extra gaan maken, misschien wel wat vaker wat thuis doen, maar in ieder geval op tijd van kantoor weg.

Morretje, wat een poppetje! Gefeliciteerd nog met de kleine.

Wupwup, tot ziens in het volgende topic!

Hier een heerlijk weekend op de boot gehad. Daan vond het prachtig, zat heerlijk om zich heen te kijken, schrok totaal niet van de motor en heeft goed geslapen.

Hij heeft trouwens wel iets nieuws, hij steekt steeds zijn tong een beetje uit in de linker bovenhoek en sabbelt op zijn bovenlip. Lastig uit te leggen, maar het is een heel grappig gezicht. Vraag me alleen af waarom hij het doet.
pi_81799939
Morretje wat een klein moppie is het!

Poppejans, water is ook stukken minder lekker dan borstvoeding (vinden babies dan)

Wupwup tot ziens in het andere topic

Ik heb eindelijk voor het eerst een lachende baby op de foto


[sub]en die is nu aan het brullen in de box[/sub
  zondag 23 mei 2010 @ 20:07:26 #181
61183 leonieke
Dan toch?
pi_81800110
Mja, het is eigenlijk de eerste keer dat ik het uitgerekend heb en mijn mond viel eigenlijk open. Het is nu wel heel duidelijk geworden waarom ik nog 14 weken verlof staan heb als ik op 1 juni terug ga werken. Als hij er niets aan doet, zal ik hem laten weten dat ik bepaalde taken gewoon niet of minder goed zal kunnen uitvoeren.

(En waarom ik ook een beetje geschrokken was: ik was donderdagavond nog eens naar het werk geweest omdat er om 17u een vergadering begon voor volgend academiejaar. Het was ook met een collega waar mijn man en ik heel goed mee overeenkomen en we gingen achteraf ook nog iets eten. Beetje combinatie van werk en plezier dus. Maar ik kwam daar mijn baas en een paar andere collega's tegen en één ervan vroeg hoe het nu ging gaan met de onthaalmoeder. Toen ik zei dat ik in september om 17u naar huis zal moeten om Thomas op te halen reageerde mijn baas dat dat helemaal geen probleem was ( dus) en dat ik dan maar gewoon thuis moest verder werken als mijn werk niet af was (dat was duidelijk eerder ). Toen had ik zoiets van: hmz... ik word maar betaald om 38u te dien en zou eigenlijk graag genieten van de momenten dat ik bij Thomas ben, dus misschien toch maar alles eventjes uitrekenen en verduidelijken.)

Poppejans: Thomas moet hier echt ook geen druppel water hebben. Het lijkt wel vergif ofzo in zijn ogen

Morretje: wat een schatje En wat leuk dat ze goed drinkt. Ik vond het toch een geruststelling toen Thomas vlug terug bijkwam

Happy wat klinkt dat als een leuk weekend. Kom je ons geen foto's showen van Daan op de boot? Zie je het een beetje zitten voor volgende week?

Faja: wat een toffe foto Hier is het nog steeds niet gelukt om Thomas lachend op de foto te krijgen Vanaf dat hij de camera ziet, begint hij boos te kijken. Wel grappig, maar hij kan zo lief lachen. Dus we blijven volharden
pi_81800484
Aahh Faja!!

Leonieke, fijn toch dat je baas positief reageerde! Groot gelijk hoor, dat je dan eerder naar huis moet. Ik vind het nu ook weleens lastig dat ik stipt om 17.30 uur weg moet, terwijl sommige collega's nog weleens blijven zitten, maar het kan niet anders!

Vandaag zijn wij een dagje weg geweest met Isa en zijn nog uit eten geweest! Ging erg goed, Isa lag lekker in de kinderwagen naast ons te slapen! Wat is het toch een lief meisje!
pi_81800760
Faja: dat is nog eens een hele mooie lach ook!

Leonieke: en wanneer moet je die 14 weken dan opmaken? Ik maakte voorheen ook te veel overuren, maar nu we een nieuw lokatiehoofd hebben is de regel dat als je overuren 'moet' maken ze ook zo snel mogelijk (liefst dezelfde week) weer opneemt. Hoop voor je dat het werk dat je hebt dan ook minder gaat worden anders lijkt me hegt toch niet haalbaar.
  zondag 23 mei 2010 @ 20:22:45 #184
61183 leonieke
Dan toch?
pi_81800781
quote:
Op zondag 23 mei 2010 20:16 schreef NieuweUser het volgende:
Aahh Faja!!

Leonieke, fijn toch dat je baas positief reageerde! Groot gelijk hoor, dat je dan eerder naar huis moet. Ik vind het nu ook weleens lastig dat ik stipt om 17.30 uur weg moet, terwijl sommige collega's nog weleens blijven zitten, maar het kan niet anders!

Vandaag zijn wij een dagje weg geweest met Isa en zijn nog uit eten geweest! Ging erg goed, Isa lag lekker in de kinderwagen naast ons te slapen! Wat is het toch een lief meisje!
Zo fijn vond ik het tweede zinnetje eigenlijk niet
Ik wordt maar betaald om 38u per week te werken en begin elke dag om 8u. Met mijn middagpauze erbij moet ik dus elke dag werken tot 16.30u. Al de uren die ik langer blijf, zijn eigenlijk al te veel, laat staan de uren die ik thuis zou moeten werken Ik begrijp best dat hij 's avonds nog thuis werkt. Hij komt 's ochtends maar toe rond 9.30u en vertrekt 's avonds meestal ten laatste om 17u en hij is de baas. Die moeten gewoon meer werken, vind ik (+ dat hij ook nog eens dubbel zoveel verdient als ik ).
Begrijp me niet verkeerd: ik ga nu niet constant uurtjes tellen nu Thomas er is (dat ligt niet in mijn aard), maar mijn baas mag wel weten dat ik 155% werk ipv 100% waar ze me voor betalen.

Wat fijn dat het dagje uit zo goed is meegevallen Heerlijk hé om zo samen weg te gaan
  zondag 23 mei 2010 @ 20:25:35 #185
61183 leonieke
Dan toch?
pi_81800912
quote:
Op zondag 23 mei 2010 20:22 schreef Meimeltje het volgende:
Faja: dat is nog eens een hele mooie lach ook!

Leonieke: en wanneer moet je die 14 weken dan opmaken? Ik maakte voorheen ook te veel overuren, maar nu we een nieuw lokatiehoofd hebben is de regel dat als je overuren 'moet' maken ze ook zo snel mogelijk (liefst dezelfde week) weer opneemt. Hoop voor je dat het werk dat je hebt dan ook minder gaat worden anders lijkt me hegt toch niet haalbaar.
Ik ben realistisch genoeg om te beseffen dat ik die 14 weken nooit meer zal kunnen opnemen Maar ik wil ze ook niet allemaal zomaar opgeven. Ik ga sowieso proberen om elke week een dag thuis te zijn: ofwel de dag dat P. ook thuis is en Thomas niet naar de onthaalmoeder gaat ofwel een andere dag zodat ik 's ochtends kan poetsen en boodschappen doen en dan Thomas bv vroeger ophaal van bij de onthaalmoeder. Daar ben ik nog niet helemaal uit.
En toegegeven, het zou gewoon al ideaal zijn als ik een pak minder overuren zou maken en dat de teller op 14 weken zou blijven staan. Er komen jaarlijks gewoon x aantal weken bij en dat is niet meer gezond (is trouwens niet alleen bij mij, hoor, twee andere collega's van het secretariaat hebben nog meer verlof staan ).
pi_81801358
Als je ze niet meer op 'kunt' nemen, kun je ze dan niet uit laten betalen Leo?
  zondag 23 mei 2010 @ 20:37:56 #187
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_81801579
quote:
Op zondag 23 mei 2010 17:45 schreef Morretje het volgende:
Hier gaat het goed, mevrouw is zelfs al weer een beetje gegroeid, drinkt goed en slaapt veel.
Oh, en foto volgens 'opdracht'

[ link | afbeelding ]


Leonie, wat goed van je!
omdat ik weet hoe moeilijk je dat vindt...

Faja
pi_81801614
Lijkt me dat het dan toch wel verplicht is om ze uitbetaald te krijgen als je ze niet op kunt nemen...
Ik heb dat in ieder geval wel laten doen naast de paar weken extra verlof vanwege alle overuren.
  zondag 23 mei 2010 @ 20:40:14 #189
57497 happyme28
I'm so happy
pi_81801757
quote:
Op zondag 23 mei 2010 20:07 schreef leonieke het volgende:
Happy wat klinkt dat als een leuk weekend. Kom je ons geen foto's showen van Daan op de boot? Zie je het een beetje zitten voor volgende week?
Zal straks even wat foto's plaatsen in het fototopic.

Ik heb op zich wel zin om overmorgen aan het werk te gaan, al is het alleen maar om iedereen weer te spreken en bij te praten over alles. Maar het is niet anders en gelukkig ben ik woensdag al weer thuis. Het zal vast goedkomen als ik weer in het ritme zit en Daan doet het tot nu toe hardstikke goed op het KDV. Hij is vrijdag de hele dag geweest, heeft gewoon zijn 2 (lange) slaapjes gedaan, netjes zijn fles op gedronken en de meiden zeiden dat hij de hele tijd aan het lachen was. Ze waren buiten en Daan is de enige kleine baby dus die zat in het midden in de schommelstoel en alle kleinere babietjes stonden eromheen naar Daan te kijken en Daan bleef maar lachen
pi_81801943
Wat fijn Happy! Je kunt Daan daar dus met een gerust hart achterlaten!
pi_81803218
Tijdje beetje offline geweest

Maar we zijn nu net weer terug van leuke 2 dagen weg.

Aangezien Travis alweer precies een maand oud is vandaag was het gisteren wel tijd om met de motor een weekendje weg te gaan !
Eerst in het zijspan mee
Overdag in de schaduw buiten en snachts lekker geslapen in de tent !







  zondag 23 mei 2010 @ 21:09:02 #192
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_81803713
Kun je ze niet laten uitbetalen Leonie?
pi_81804671
Goed gedaan Leonieke, en nu ook voet bij stuk houden he? Je werkt om te kunnen leven, niet andersom; en 155% werken is leuk zolang je het zelf wilt, maar mag niet van je verwacht worden...
Trouwens... die mail vandaag verstuurd? Het is zondag! Lang pinksterweekend zelfs, ga weekend houden!

Gave foto's Harley; dat je dat nu al aandurft met zo'n kleintje... Ik vind het al heel wat om nu met Lars naar de supermarkt te gaan of in het park te gaan wandelen; en hij is maar een heel klein beetje jonger dan jullie Travis, toch?

'k moet wel wennen aan deze temperaturen zeg... Op Lars' kamertje is het al bijna 30 graden, omdat daar de zon 's middags op staat. 'k moet misschien toch maar iets verzinnen om het daar iets koeler te kunnen houden de komende zomer. Iemand een goed idee?
En als we het dan toch over goede ideeen hebben... weet iemand een adres waar je huidkleurige voedingsbeha's kunt kopen? Overal waar ik kijk is het of wit, of zwart... of iets anders bonts, maar dat valt allemaal zo op onder witte zomerse t-shirtjes en bloesjes... zelfs de zoogcompressen schijnen door, staat erg charmant.. not!
  zondag 23 mei 2010 @ 21:30:22 #194
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_81805126
Ik zat stiekem even te kijken maar wat een gave foto's zeg harley!
Sommige beperken zich vaak in hun doen & laten met een kindje erbij, maar tof dat jullie dat niet doen.

En shandaly bij Isa is het ook verschrikkelijk heet,wij hebben de zon de hele dag & daarom hebben we extra verduisterende blindeer rolgordijnen genomen. En je kan altijd een klein ventilatortje neer zetten. Wij hebben in ieder geval geen last meer van de warmte.
  zondag 23 mei 2010 @ 23:19:15 #195
61183 leonieke
Dan toch?
pi_81812168
Overuren worden niet uitbetaald bij ons

Shandaly, ik heb hem vandaag verstuurd omdat ik hem nu durfde te versturen Het ligt echt niet in mijn aard om zoiets te doen en nu ik die beslissing had genomen van het uit te rekenen en het te laten weten, moest ik wel doorzetten. De kans was namelijk heel groot dat ik het morgen of overmorgen niet meer zou durven

Happy, wat fijn dat Daan het zo goed doet op het KDV. Lijkt me toch een hele geruststelling als alles daar goed gaat.
  maandag 24 mei 2010 @ 05:58:01 #196
48000 Vlinder
1 + 1 = 3, nee 5!
pi_81820117
Harley wat gaaf! Dat is dan echt het voordeel van een zijspan! Wij zitten zaten elk jaar met pinksteren een langweekend in Duitsland met de motor, maar dit jaar gaat dat niet meer omdat we Rienk nu hebben en die wil ik toch echt niet bij anderen laten logeren en er is geen plek meer voor hem op de motor. wel jammer, ik wilde wel met de auto, maar daar had vriendlief geen zin in. Dus nu gaat hij straks de Elfstedentocht op de motor doen Rienk en ik blijven dus thuis
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  maandag 24 mei 2010 @ 06:27:27 #197
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_81820159
@Leonieke; ik ben trots op je! heel goed dat je voor jezelf opkomt hoor! en ik hoop dat je baas dr goed op gaat reageren..

@Vlindur: jammer dat je niet meer motor rijdt; maja je hebt dr ook wel heeeeeel veel voor terug gekregen he? lekker met Rienk pinksteren vieren!

Morretje inclusief babietje van harte welkom hier!

@Freecell: hoe gaat het eigenlijk bij jou nu in de nachten???

@Keshet; hoe is het met je kleine meisje? mag ze bijna mee? nog steeds 'brilloos"?

WupWup; ik weet niet of je het nog leest; maar een dag te laat; tot snel bij de grote babietjes!

Ik moet weer werken... ik hoop dat iedereen lekker geniet van het mooie weer vandaag, vind het wel jammer dat ik dat net niet tref; moet morgen ook nog werken namelijk en de voorspellingen voor woensdag zijn niet enorm gunstig...naja part of the job he?
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
  maandag 24 mei 2010 @ 09:12:11 #198
57497 happyme28
I'm so happy
pi_81820720
Goedemorgen!

Leuke foto's Harley! Lekker hè, naar buiten met dat mooie weer!

Vlindur, voor je het weet is Rienk groot genoeg om achterop te kunnen (maar ik snap dat je het ondanks hoe geweldig Rienk is, het af en toe best mist).

Hier nog even onze voetballer in actie:
Gewoon met je handen die beestje pakken wordt inmiddels saai......dat kan ook anders....
Daan aan het voetballen
  maandag 24 mei 2010 @ 09:18:08 #199
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_81820796
Teigetje is nog steeds neusbril-loos!
Eerst was 'ie dinsdagochtend afgegaan en 's nachts weer opgegaan ivm te veel dalingen. Donderdagochtend is poging 2 gestart en dat gaat tot nu toe perfect!

Onder een spoiler ivm Wet van FOK!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
A grand adventure has begun.
  maandag 24 mei 2010 @ 09:18:41 #200
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_81820799
Harley, wat is Travis een enorm schattig ventje! Geweldig dat jullie lekker weg zijn geweest Wij durfden het niet aan om te gaan kamperen in het kader van de kou 's-nachts, maar dat ging dus goed? En hij sliep in dat campingbedje? Oh mensen, nu krijg ik toch echt zin om ook weer te gaan kamperen hoor! Nouja, we hebben altijd Lowlands nog enzo

BJ, werk ze, wat jammer dat je deze pinksteren niet vrij bent!

Leonieke, good for you! Stel nou dat je baas het op de spits gaat drijven en dit van je zou blijven verwachten, wat ga je dan doen? Is het een optie om een andere baan te gaan zoeken? Gewoon (nouja.. je snapt me wel) je 14 weken opnemen en dan verder gaan kijken? Lastig allemaal zeg, lijkt me niet makkelijk zo.

Wupwup, wat een enorme ontwikkeling gaat zo'n klein mensje door in die paar maanden he? Wat een superleuke foto's! Ennuhm, wij komen met je mee!

Want ja, het is dus echt zo ver, al kan ik het nauwelijks geloven: mijn ventje is een half jaar oud!

Van



tot





Ik zou nooit meer zonder hem kunnen!

Lieve allemaal, ik blijf met jullie meelezen hoor! Dikke voor jullie en jullie kleintje!
3!
  maandag 24 mei 2010 @ 09:25:17 #201
57497 happyme28
I'm so happy
pi_81820866
Keshet, we duimen hier onze duimer eraf!! Ik hoop zo dat ze het redt tot vanmiddag!!

Inca, Stef is een echte kerel van inmiddels een half jaar. Veel plezier in het volgende topic en tot over 3 maanden.

Bedenk me net dat ons ventje vandaag 3 maanden is!
pi_81820876
Wat een goed nieuws Keshet!! Ik duim met je mee!!

En Stef, al een half jaar! Gefeliciteerd! En tot in het volgende topic!
pi_81820988
Dag lieve Inca en Stef, tot gauw!

Feli met je 3maand dag Daan!, wat gaat dat snel

ik duim heel hard mee Keshet, zou toch prachtig zijn op deze schitterende dag
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
  maandag 24 mei 2010 @ 09:44:23 #204
18860 sindell
Seriously
pi_81821125
Muhh, die kindjes worden veel te snel groot Dag Stef

Wat goed van kleine Teigetje, zet um op!!

Laura wordt ook snel groot, ze heeft sinds eergisteren ontdekt dat ze een stem heeft Nu zit ze in de box tegen de beestjes te praten, echt lachen dit huuuhhhhh huuuhhhh luuuuuhhh eeeuhhhh
pi_81821359
Daaag Stef En tot in het volgende topic.
pi_81821429
Wupwup en Emma naar de grote baby's.. Trix' en Stef erachteraan...

neehoor, veel plezier daar en tot over een maandje

bj, werkse vandaag!
pi_81821488
quote:
Op maandag 24 mei 2010 09:18 schreef Keshet het volgende:
Teigetje is nog steeds neusbril-loos!
Eerst was 'ie dinsdagochtend afgegaan en 's nachts weer opgegaan ivm te veel dalingen. Donderdagochtend is poging 2 gestart en dat gaat tot nu toe perfect!

Onder een spoiler ivm Wet van FOK!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kesthet, wat een goed nieuws! Ik duim mee!
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  maandag 24 mei 2010 @ 10:18:47 #208
105888 renzell
Ik wil alleen maar zwemmen.
pi_81821810
Wat spannend Keshet! Ik duim mee. En mag ze dan ook mee naar huis direct? Of moet ze dan nog die 48 uur 'wireless'?
pi_81821926
Ooooh wat goed.
Ik duim hier heel hard. Hopelijk mag ze nu snel mee naar huis. Spannend en leuk lijkt me
  maandag 24 mei 2010 @ 10:34:17 #210
61183 leonieke
Dan toch?
pi_81822153
Inca Veel plezier met je knappe Stef in het volgende topic
Een andere baan is niet direct een optie. Of er zou echt iets uit de lucht moeten vallen. Ik vind mijn job zo leuk dat ik eigenlijk niets anders zou willen doen op het moment. Maar als er geen ondersteuning komt, zal ik hem toch moeten zeggen dat ik een aantal zaken niet meer zal kunnen uitvoeren. Ik verdien echt niet genoeg om volledige dagen te werken + 's avonds nog thuis te werken + verlof en overuren op te sparen. Ik zou gewoon vrij vlug 'op' zijn als dit de situatie zou worden.

Keshet wat goed! Ik ben ook nieuwsgierig wanneer ze nu naar huis zal mogen

Vlindur, ik kan me voorstellen dat je het daar soms moeilijk mee hebt, hoor Rienk is uiteraard een enorm verrijking in je leven, maar het lijkt me niet eenvoudig om dan zoiets te moeten opgeven.
pi_81822181
Keshet dat klinkt al super goed nieuws En uiteraard draaien de duimen hier in meervoud overuren

Harley wat stoer!! Zo een klein ukkie in een zijspan

Incantrix en Stef tot in het volgende topic wat vliegt de tijd toch
pi_81822399
quote:
Op zondag 23 mei 2010 21:24 schreef Shandaly het volgende:
Gave foto's Harley; dat je dat nu al aandurft met zo'n kleintje... Ik vind het al heel wat om nu met Lars naar de supermarkt te gaan of in het park te gaan wandelen; en hij is maar een heel klein beetje jonger dan jullie Travis, toch?
Travis was precies 1 maand oud gisteren hij is dus nog net voordat hij 1 maand oud was mee geweest met de motor. Scheelt dus maar 5 dagen.
quote:
Op zondag 23 mei 2010 21:30 schreef SacreCoeur het volgende:
Ik zat stiekem even te kijken maar wat een gave foto's zeg harley!
Sommige beperken zich vaak in hun doen & laten met een kindje erbij, maar tof dat jullie dat niet doen.
dat hebben we vanaf het begin gezegd dat we zo min mogelijk willen laten. Wij rijden nl zo'n 10 gehandicaptenritten met het zijspan per jaar. Die weekendjes weg dat zijn onze vakantietjes
quote:
Op maandag 24 mei 2010 09:18 schreef Keshet het volgende:
Teigetje is nog steeds neusbril-loos!
Eerst was 'ie dinsdagochtend afgegaan en 's nachts weer opgegaan ivm te veel dalingen. Donderdagochtend is poging 2 gestart en dat gaat tot nu toe perfect!

Onder een spoiler ivm Wet van FOK!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
natuurlijk duimen we mee. Steeds kleine stapjes de goede richting op!!!
quote:
Op maandag 24 mei 2010 05:58 schreef Vlindur het volgende:
Harley wat gaaf! Dat is dan echt het voordeel van een zijspan! Wij zitten zaten elk jaar met pinksteren een langweekend in Duitsland met de motor, maar dit jaar gaat dat niet meer omdat we Rienk nu hebben en die wil ik toch echt niet bij anderen laten logeren en er is geen plek meer voor hem op de motor. wel jammer, ik wilde wel met de auto, maar daar had vriendlief geen zin in. Dus nu gaat hij straks de Elfstedentocht op de motor doen Rienk en ik blijven dus thuis
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
klote van je pols maar kun je dan niet met de auto mee zodat je toch de gezelligheid voor en na de rit meemaakt? Hier blijft mama tijdens de ritten ook bij de tent (samen met genoeg vrienden en bekenden) dan ben je er toch ff uit.
quote:
Op maandag 24 mei 2010 09:18 schreef Incantrix het volgende:
Harley, wat is Travis een enorm schattig ventje! Geweldig dat jullie lekker weg zijn geweest Wij durfden het niet aan om te gaan kamperen in het kader van de kou 's-nachts, maar dat ging dus goed? En hij sliep in dat campingbedje? Oh mensen, nu krijg ik toch echt zin om ook weer te gaan kamperen hoor! Nouja, we hebben altijd Lowlands nog enzo
...
Want ja, het is dus echt zo ver, al kan ik het nauwelijks geloven: mijn ventje is een half jaar oud!

Van

[ afbeelding ]

tot

[ afbeelding ]



Ik zou nooit meer zonder hem kunnen!

Lieve allemaal, ik blijf met jullie meelezen hoor! Dikke voor jullie en jullie kleintje!
we hebben een babyfoon die helemaal draadloos kan werken incl temperatuur en luchtvochtigheidsmeter erin. Dis we konden het goed monitoren. Toen het kouder als 16 graden werd geeft ie een signaal af en toen hebben we em naast In puka ook nog in een dekentje gewikkeld en dan dubbele deken eroverheen. Koud heeft ie het niet gehad. Zijn neusje is het enige wat een beetje koeler aanvoelde zijn oren en wangen niet eens!

Ook alle voorbij rijdende motoren (Indian weekend en veel Harleys dus zat herrie. En de live band op 20 meter afstand doen hel niks. En hij rijdt liever met het zijspan mee als datte stil moet liggen.
pi_81822404
Ik duim ook mee Keshet

en Emma en Stef alweer 6 maanden! woei
pi_81822506
Oeh Keshet, wat spannend! Ik duim mee met jullie!
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
  maandag 24 mei 2010 @ 11:01:20 #215
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_81822826
Doei Stefje Nooitgenoeg! Ik zal je missen! En ook je mama met haar briljante samenvattingen! Veel plezier aan de overkant. Doe maar goed truucjes afkijken van de grote baby'tjes; dan kun je die straks weer aan Teigetje en alle andere kleintjes hier leren!

Ladies & Harley: Whoa, rustig! 48 uur wireless is helaas nog niet hetzelfde als naar huis mogen.
D. en ik moeten deze week nog alles omtrent sondevoeding leren. Nou heeft mevrouw vannacht wel even drie flesjes leeggedronken dus misschien is dat niet eens meer nodig! Teigetje krijgt nog wat sprays voor haar longetjes; er wordt nog geprobeerd om deze af te bouwen voor ze thuis is; zodat we thuis niet hoeven te sprayen. (Lees: Teigetje in houdgreep nemen en 10 minuten worstelen.)
Enne, don't jinx it he, de klok telt nog door.
A grand adventure has begun.
  maandag 24 mei 2010 @ 11:10:35 #216
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_81823076
duim, duim, duim
  maandag 24 mei 2010 @ 11:22:03 #217
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_81823433
Ah, crap! De dokter wil er niet aan dat de daling van zaterdagnacht niet in rust was. Die daling gebeurde net nadat ze een flesje had gedronken, haar neussonde was vervangen, de stickers voor de monitor waren vervangen, haar luier was verschoond en ze gesprayed was.
Ze sliep echt nog geen 5 minuten toen ze die daling had en als je 't helemaal volgens de regels doet was die daling dus in rust.

* Keshet gaat de dokter zoeken en al haar overtuigingskracht/charmes/roebels/whatever in de strijd gooien.

De nieuwe deadline is 4 uur vannacht!
A grand adventure has begun.
  maandag 24 mei 2010 @ 11:23:48 #218
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_81823482
quote:
Op maandag 24 mei 2010 11:22 schreef Keshet het volgende:
Ah, crap! De dokter wil er niet aan dat de daling van zaterdagnacht niet in rust was. Die daling gebeurde net nadat ze een flesje had gedronken, haar neussonde was vervangen, de stickers voor de monitor waren vervangen, haar luier was verschoond en ze gesprayed was.
Ze sliep echt nog geen 5 minuten toen ze die daling had en als je 't helemaal volgens de regels doet was die daling dus in rust.

* Keshet gaat de dokter zoeken en al haar overtuigingskracht/charmes/roebels/whatever in de strijd gooien.

De nieuwe deadline is 4 uur vannacht!
stomme principiele dokter ook
duim opnieuw.
duim duim duim
  maandag 24 mei 2010 @ 11:47:28 #219
57497 happyme28
I'm so happy
pi_81824262
Bummer..... dan duimen we gewoon tot 4 uur vannacht door hoor Keshet! Het gaat haar lukken gewoon!
pi_81824661
Keshet, de dokter doet het niet om jou te stangen maar voor de kleine, en 1 dagje extra monitor is nu veel maar straks natuurlijk niet meer. Kan je frustratie goed begrijpen (zou hetzelfde hebben) maar komt allemaal goed en morgen maak je je er al niet meer druk om


Hier nog een klein filmpke van waar Travis zich heeft vermaakt afgelopen weekend (wij ook hoor)
  maandag 24 mei 2010 @ 12:18:50 #221
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_81825425
lieve lieve Keshet; ik snap je frustratie.. maar de arts heeft het beste voor met Teigetje; ik zeg het hier ook vaak tegen familie; liever 1 dag te lang aan de monitor, als een dag te vroeg naar de afdeling. (dus van de monitor af..met alle gevolgen van dien....).
maar ik snap wel dat het een tegenvaller is hoor... daarom een dikke

ahhh Stef gaat ons al verlaten! en lieve Trix dus ook..... veel plezier bij de grote beebs. We zien jullie snel weer.... (uh over een kleine 2 weken?

het is hier drukkkkk; en ik MOET dus nu kolven... (eigenlijk ben ik vaak al een uur eerder, maar dat lukte niet....).

dus dr zo nog een paar uur hard tegenaan; en dan vanmiddag als ik thuiskom doe ik helemaal NIETS meer.
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_81827585
* Muks breekt in om heel veel te duimen voor teigetje... kom op je kunt het !!!
soms moet je iets achter laten om verder te komen, soms moet je heel veel achter je laten om een ander mens te worden
  maandag 24 mei 2010 @ 13:49:32 #223
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_81828646
stef!
pi_81831770
Keshet ik ga weer met mijn duimen in draaistand.... Zet hem op teigetje!!!

Harley, wat tof die foto's en leuk ook dat jullie dat doen!

Hier de hele dag een hangerig, huilend kind met beetje verhoging (37.7 en counting) en afgelopen 2 dagen dunne en nu (donker) groen poep.... Zou het??? Ben benieuwd ik heb er nu even voor de baby-tv geparkeerd in de wipper en dat leidt gelukkig een beetje af.
  maandag 24 mei 2010 @ 15:24:20 #225
300054 Marlinde
Dolgelukkige mama van Tessa
pi_81832039
Keshet ook wij duimen met je mee!

Lijnloos: Wat zielig voor Minke (en jouw natuurlijk ook!) Hopen dat het snel beter gaat met de kleine meid!

Sorry, maar even weinig tijd om te posten hier. Nog even de laatste puntjes op de i zetten ivm de bruiloft
Oma was gisteren jarig dus vanavond voor het eerst uiteten met Tessa erbij, vind het erg spannend! Morgen jarig en woensdag trouwen
Drukke dagen dus
je bent zo klein en lief
we vinden je zo volmaakt
je hebt ons door je komst
nóg gelukkiger gemaakt
  maandag 24 mei 2010 @ 16:46:49 #226
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_81834699
trixie en wup, van harte met jullie grote baby's!

is teigetje van de neusbril af?Balen! naja, het komt wel steeds dichterbij! (Lukt het relacteren?)

morretje, ook welkom met je kleine isabel!
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_81839781
Ik heb Morretje nog helemaal niet welkom geheten hier.... *schaam*.

Welkom Morretje en Isabel.
pi_81841759
en terug
  maandag 24 mei 2010 @ 20:20:55 #229
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_81843089
Marlinde, ik ga je nu alvast een hele fijne bruiloft wensen. Dan vergeet ik het in ieder geval niet! Geniet ervan. Laat je niet leven die dag, maar (be) leef de dag zelf.
Wat draag je? Een trouwjurk? Of iets anders?
pi_81848107
Zo er is weer aardig wat gebeurd in een paar dagen zie ik. We hebben topicverlaters, Emma en Stef Dag grote kleintjes, tot over een paar maanden!

En weer wat nieuwe aanwas. Welkom Morretje en Draakje met jullie meisjes. Meisjes zijn

Teigetje die neusbrilletjes maar stom vindt. Nu nog even die schone lijst halen en dan wordt het feest! Keshet, ik vind het nu al spannend voor jullie met de thuiskomst in het vooruitzicht

Sindell, het is zo leuk als ze bewust geluiden gaan produceren Hannah gaat nu echt 'terugpraten'. Ik lig dan in een deuk om haar geluiden en daar moet zij dan weer om lachen.

Harley met zijn ukkie in de zijspan Ik zou het denk ik wat te luidruchtig vinden voor een baby, maar ik heb dan ook geen zijspan aan mijn motor

Lijnloos, denk je aan tandjes? Misschien kan je bij Minke al een bobbeltje voelen op haar tandvlees. Ik hoop dat je in ieder geval snel van de ziekigheidjes af bent.

Marlinde, hopelijk is het goed gegaan in het restaurant. Je hebt een druk weekje zo te zien. Wat Amaranta zegt: geniet van je dag (en je nacht voor zover dat gaat lukken ). Ik vond mijn trouwdag fantastisch en ik denk er heel vaak aan terug (in augustus 2 jaar geleden).

Ik ben vandaag voor het eerst een dagje zonder kind geweest. Heb samen met Yppy en Jojogirl een heerlijk dagje sauna gedaan en mijn man had dus vandaag zijn eerste echt pappadag. Het is allemaal heel erg goed gegaan dus ik heb er nu echt vertrouwen in. Ik heb in het Elysium trouwens gekolfd (180 ml!) en dat was echt perfect geregeld. Kreeg een kamertje in de 'massagetuin' met een fijne stoel en een koelkastje waar ik de melk in mocht zetten. Werd zelfs afgelost door een andere kolfster.
pi_81849557
Keshet wat fijn dat het nu zoveel dichterbij komt dat Teigetje naar huis mag! Ik duim dat de lijst snel helemaal schoon is!!
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
pi_81849877
Octo, dat klinkt als een heerlijk dagje!

Ik dacht inderdaad aan tandjes maar ik voel of zie nog helemaal niks. Gelukkig sloeg het rond 4 uur om en was ze weer haar vrolijke zelfje. Ook geen verhoging meer sindsdien! Was maar goed ook, want mijn ouders kwamen en we gingen gezellig uit eten vanwege mijn paps verjaardag. Dat was nu erg gezellig allemaal!
  maandag 24 mei 2010 @ 22:32:48 #233
300054 Marlinde
Dolgelukkige mama van Tessa
pi_81850920
Amaranta: Dankje Een echte trouwjurk is het niet, wel een mooie witte jurk

Octo: Dankje Tessa gaat dan ook 's nachts bij mijn ouders slapen, vind het wel spannend allemaal, maar ook wel weer fijn dat wij echt samen de tijd hebben zeg maar

Oh en Tessa is zo lief! Ze heeft zich zo goed gedragen Ze vonden haar allemaal zo lief, schattig enz Even lekker nog bij Oom op schoot gezeten en daarna lekker in de kinderwagen gaan slapen, terwijl het heel druk was Ben dus heel trots op mn meisje
En ik ben zo ontzettend zenuwachtig voor woensdag
je bent zo klein en lief
we vinden je zo volmaakt
je hebt ons door je komst
nóg gelukkiger gemaakt
  dinsdag 25 mei 2010 @ 05:20:32 #234
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_81857539
goedemorgen *kolfmodus*

@Octo; klinkt als een heerlijk dagje zeg! lekker ontspannen in de sauna...

@Marlinde; ik wil je ook alvast een hele fijne dag wensen; geniet ervan! en krijgen we ook foto's van je outfit te zien??? ik ben altijd zoooo nieuwsgierig!

@Lijnloos; tandjes kunnen natuurlijk best...

ik duim ook nog steeda hard voor Teigetje Keshet! ze gaat deze week vast de schone lijst halen!

Ik heb vandaag nog een late dienst... gisteren was het echt enorm druk. Hoop dat het vandaag iets rustiger is, (had van8 ook weer meer last van mijn bekken, terwijl dat de laatste week eigenlijk best goed ging). Hoop dat ik zo nog een paar uur kan slapen...
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
  dinsdag 25 mei 2010 @ 06:31:07 #235
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_81857657
Lijnloos nog gefeliciteerd met je vaders verjaardag! Fijn dat Minke weer opgeknapt is en haar heerlijke zelfje is!

Hoe is Tessa's nacht geweest Marlinde? Heeft ze lekker geslapen na de drukke dag?
Van harte gefelciteerd met je verjaardag! Ik wil je ook alvast heel veel plezier en wensen voor morgen. Je gaat gewoon trouwen! Ik hoop dat de dag helemaal gaat verlopen zoals jullie willen en wens jullie alle goeds voor de toekomst!

Slaap lekker BJ! Hopelijk heb je straks geen last meer van je bekken. Naar lijkt me dat!

Raad eens wie er wireless door haar leventje gaat sinds 4 uur vannacht?
Gisteren zijn we ook gestart met het leren hoe we sondevoeding moeten geven. Dat ging super! Het geven van de sondevoeding an sich is ook totaal niet moeilijk; het spannendste/moeilijkste deel is hoe te reageren als er iets niet goed gaat. Het lastige daaraan is natuurlijk dat je dat niet kunt oefenen; maar we kunnen er wel op voorbereid worden. Dus, allemaal best spannend. maar hopelijk hoeven we het niet lang te doen en lukt het iedere dag een beetje beter om haar flesjes op te drinken.
* Keshet is zooo trots op haar kleine muppetje!
A grand adventure has begun.
pi_81857697
Teigetje!!! wat goed!!! Jeetje, ik word er helemaal plaatsvervangend hyper van!

Marlinde gefeliciteerd!
pi_81857786
Go Teigetje
soms moet je iets achter laten om verder te komen, soms moet je heel veel achter je laten om een ander mens te worden
pi_81857884
Wireless
pi_81858370
Oh Teigertje wat goed Echt heel heel fijn om te lezen. Laat staan hoe fijn het voor je ouders moet zijn en voor jezelf! Super gewoon

Ik heb een vraagje over water met dit warme weer. Mag je je kind naast de voedingen (max) een beetje water uit de fles geven? Mart lijkt nogal op zijn vader, snel warm met zweten.

[ Bericht 0% gewijzigd door ymme op 25-05-2010 08:47:10 ]
  dinsdag 25 mei 2010 @ 08:42:57 #240
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_81858639
Keshet wat een goed nieuws! Wat een geweldig sterk meiske is Teigetje toch
  dinsdag 25 mei 2010 @ 08:58:51 #241
143848 huuphuup
Dorksided
pi_81858931
Ymme volgens mij mag dat wel, als je maar niet zoveel water geeft dat Mart daardoor zn flesjes laat staan. Bel anders je CB even voor advies.

Keshet wat goed!!!
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_81859196
Hier ook een warme baby

Heel raar, Leander had (en heeft) het áltijd koud. We hebben net een familieweekend gehad met onder andere zwemmen. En Florian was dolgelukkig in het water En hélemaal niet koud, we zijn er bijna een uur ingebleven en er toen uitgegaan omdat Leander koud werd

En 's nachts ook. Huilt hij, weet ik niet waarom, probeer het eens met dekentje afdoen

En slaap is overrated... Fam. weekend ging heel goed (20:00-2300 slapen, voeding, slapen, wakker om 3:30 en om 5:00 helemaal en bij ons in bed, 6:00 fles en samen tot 7:00. Dat is voor ons heel relaxed!)

Vannacht was het weer bal. Gedonder vanaf 2:00. Uiteindelijk om 4:00 een klein flesje gemaakt (60 cc) die ging op een slokje na op (precies goed dus) en daarna volgde een enórme poepluier.
Maar hij heeft het echt niet nodig, want vanmorgen dronk hij zijn fles dus echt niet leeg Dus honger was het waarschijnlijk niet....
  dinsdag 25 mei 2010 @ 09:23:17 #243
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_81859436
Keshet, wat een hipheid! Helemaal top zeg!!

Jeumig, Free, ik hoop echt dat jullie snel meer (aaneengesloten) rust zullen krijgen, slaapgebrek is zo naar..

Octo, lekker zeg, een dagje ertussenuit!

En Marlinde, alvast een hele mooie bruiloft gewenst, het wordt vast een supermooie dag
3!
  dinsdag 25 mei 2010 @ 09:46:01 #244
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_81860087
keshet! wat goed van teigetje!

Marlinde, heel veel plezier vandaag!
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_81861058
quote:
Harley met zijn ukkie in de zijspan Ik zou het denk ik wat te luidruchtig vinden voor een baby, maar ik heb dan ook geen zijspan aan mijn motor
och het scheelt dat mijn zijspan aan een goldwing hangt en niet aan mijn Harley davidson
maar als hij een beetje jengelt en ik leg em
in zin autostoel is er nog niets aan de hand en jengelt ie lekker verder maar zodra ik start dan kijkt ie vrolijk rond en slaapt ie binnen 2 minuten. En hoe meer drempels of viltjes hoe liever.
Ook de harleys die telkens 's langs de tent reden doen hem echt niets en slaapt ie dwars doorheen ( nou hoort ie die ook al sinds dag 1 oa de mijne maar ook veel vn vrienden en familie.


Keshet, zie je wel dat het goedkomt! Weer een stapje verder!! Gefeliciteerd
pi_81862599
Teigetje wat goed!
  dinsdag 25 mei 2010 @ 11:42:43 #247
57497 happyme28
I'm so happy
pi_81863899
Teigetje wat goooeeedddd!!! En Keshet, succes met de 'sonde-voeding-training'! (is dat nu de laatste hindernis die jullie moeten nemen voor ze mee naar huis mag??)

Free, wat zwaar zulke nachten zeg. Hoop dat het snel beter wordt (maar volgens mij heb ik dit al vaker getypt en is het helaas dus nog af en toe echt bal met Florian.... )

En om maar basaal even te vervolgen met: ik heb Daan schoon en op tijd op het KDV afgeleverd vanmorgen (en zit nu dus weer op mijn werk ). Ik kan niet wachten tot ik weer naar huis kan vanmiddag en mijn mannetje weer kan knuffelen!
  dinsdag 25 mei 2010 @ 11:49:14 #248
48000 Vlinder
1 + 1 = 3, nee 5!
pi_81864153
quote:
Op dinsdag 25 mei 2010 10:21 schreef harley het volgende:

[..]

och het scheelt dat mijn zijspan aan een goldwing hangt en niet aan mijn Harley davidson
maar als hij een beetje jengelt en ik leg em
in zin autostoel is er nog niets aan de hand en jengelt ie lekker verder maar zodra ik start dan kijkt ie vrolijk rond en slaapt ie binnen 2 minuten. En hoe meer drempels of viltjes hoe liever.
Ook de harleys die telkens 's langs de tent reden doen hem echt niets en slaapt ie dwars doorheen ( nou hoort ie die ook al sinds dag 1 oa de mijne maar ook veel vn vrienden en familie.


Keshet, zie je wel dat het goedkomt! Weer een stapje verder!! Gefeliciteerd
Rienk geeft ook niks om motoren qua herrie
Maar wij doen sowieso nooit zachtjes voor Rienk 'omdat' hij slaapt Je kan een bom laten afgaan, maar als ik de deur van zn slaapkamer open doe om te kijken hoe hij er bij ligt wordt ie wakker


Keshet! *WOEI*

Free, wat kut dat die nachten nog niet willen Lijkt me zo vermoeiend!
Heb je al es geprobeerd om hem op zn eigen kamer te laten slapen?
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_81864380
Wat goed Keshet!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_81865065
Wij doen ook niet moeilijk hoor met geluid, slapend of niet. Afgelopen zaterdag nog naar de carwash geweest en Minke sliep terwijl we met die grote stofzuigers naast de maxicosi bezigwaren... geen kick gegeven.

Free

Happy, goed gedaan hoor! best effe wennen de eerste "echte" keer... Persoonlijk vind ik dat nog het leukste moment van de dag: om naar huis te gaan en dan Minke weer lekker beet kunnen pakken en helemaal platknuffelen. Die stralende glimlach zodra ze je ziet
pi_81865595
quote:
Op dinsdag 25 mei 2010 11:49 schreef Vlindur het volgende:


Free, wat kut dat die nachten nog niet willen Lijkt me zo vermoeiend!
Heb je al es geprobeerd om hem op zn eigen kamer te laten slapen?
ja, maar da raak ik midden in de nacht in de war En hij slaapt er niet beter om...

(dingen als: 'huh? Florian huilt? Hmmm, waar issie? ow, het is de babyfoon,*lampje* oja, hij ligt hiernaast... Dan moet ik nu mijn bed uit... *sjoksjok* en tegen de tijd dat ik daar ben is hij overstuur

Terwijl ik bij de co-sleeper alleen maar mijn hand hoef uitsteken
  dinsdag 25 mei 2010 @ 13:09:31 #252
48000 Vlinder
1 + 1 = 3, nee 5!
pi_81866965
quote:
Op dinsdag 25 mei 2010 12:30 schreef freecell het volgende:

[..]

ja, maar da raak ik midden in de nacht in de war En hij slaapt er niet beter om...

(dingen als: 'huh? Florian huilt? Hmmm, waar issie? ow, het is de babyfoon,*lampje* oja, hij ligt hiernaast... Dan moet ik nu mijn bed uit... *sjoksjok* en tegen de tijd dat ik daar ben is hij overstuur

Terwijl ik bij de co-sleeper alleen maar mijn hand hoef uitsteken
Dan moet je het lekker zo laten idd

Maar is er niet iets met hem aan de hand dan? Dit gaat toch al veels te lang zo door?
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_81868783
Leah slaap nu door als ze op haar eigen kamertje ligt. Ik vind het best jammer.

Wij slapen een verdieping hoger en ik geef haar nog een laatste borstvoeding in bed om een uur of tien en dan vind ik het wel handig om haar meteen in het bedje naast me terug te leggen ipv naar beneden te brengen en 's morgens weer te gaan halen (ik geef de ochtendvoeding ook in bed).

Maar naast me wordt ze vaak wakker om een uur of 2.00 en begint ze te huilen. Leg ik haar dan naar beneden op haar kamer is het goed.
Leg ik haar meteen beneden na de avondvoeding is het ook goed.

Maar ik vind het zo gezelllig naast me en ik moet nog wennen aan het lege bedje dus soms ligt ze naast me en soms op haar kamer.

Ze drinkt in ieder geval niet meer 's nachts en dit heeft toch 5 maanden geduurd voor ze zover was...

[ Bericht 3% gewijzigd door lily op 25-05-2010 14:13:29 ]
pi_81868874
en Teigetje wireless
pi_81869149
quote:
Op dinsdag 25 mei 2010 13:09 schreef Vlindur het volgende:

[..]

Dan moet je het lekker zo laten idd

Maar is er niet iets met hem aan de hand dan? Dit gaat toch al veels te lang zo door?
Geen idee... Hij slaapt gewoon niet...
Maar als ik hem tussen ons in leg (vaak vroeg in de ochtend) gaat hij gewoon weer pitten, dus volgens mij is er niet iets dramatisch mis met hem
Hij is ook nog maar 3 maanden oud natuurlijk....
pi_81869259
Hier gingen de nachten ook altijd zo als bij jou, freecell. Een week of 2 geleden begon het langzaam beter te gaan...zomaar...
  dinsdag 25 mei 2010 @ 14:31:29 #257
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_81869883
ooo Freecell; nog steeds slechte nachten dus...

en voor Teigetje!!!!

en nu ga ik richting werk!
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
  dinsdag 25 mei 2010 @ 16:46:51 #258
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_81875878
was er niet een mama van een kleine baby jarig vandaag?
er staat mij iets bij dat er mensen 25 en 26 mei jarig zijn.
naja, bij deze. gefeliciteerd met je verjaardag
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
  dinsdag 25 mei 2010 @ 16:58:25 #259
48000 Vlinder
1 + 1 = 3, nee 5!
pi_81876420
Asyniur was gister jarig!
Gefeliciteerd!


En Marlinde is ook jarig zie ik, gefeliciteerd!
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_81876492
Volgens mij is Marlinde vandaag jarig. Gefeliciteerd

Teigetje draadloos whooooooot

Freecell, ik zou toch nog wat langer proberen om Florian op een eigen kamertje te laten slapen. Dat brullen kan ook onwennigheid zijn. Ik merk hier in ieder geval dat Hannah veel beter slaapt op haar eigen kamertje. In het begin ging ze ook gelijk brullen wanneer ze wakker werd, nu gaat ze eerst 'roepen'. Ik kan zelfs rekenen op een lachebekkie en getrappel als ik de kamer binnenkom

Heb vandaag weer met de kleine waterrat gezwommen. Helaas was het in de kleedkamer ervoor EN erna keihard brullen, maar zodra we in het water lagen hebben we weer genoten. Ze is een natuurtalentje met het kopje onder gaan. Ook de andere babietjes vindt ze fascinerend, vooral de jongetjes Eenmaal thuis heeft ze 2 uurtjes in haar kamertje geslapen. Ze heeft even een paar minuutjes gejengeld en daarna hoorde ik haar kletsen door de babyfoon en een paar minuutjes later was het stil.

En Asy gisteren jarig geweest Alsnog gefeliciteerd
pi_81876694
tvp
Ik ben niet labiel, ik ben emotioneel flexibel.
  dinsdag 25 mei 2010 @ 17:38:37 #262
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_81878427
ah, het was asy! gefeliciteerd!
En wie was dan vandaag?
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
  dinsdag 25 mei 2010 @ 17:41:58 #263
48000 Vlinder
1 + 1 = 3, nee 5!
pi_81878575
quote:
Op dinsdag 25 mei 2010 17:38 schreef DaviniaHR het volgende:
ah, het was asy! gefeliciteerd!
En wie was dan vandaag?
quote:
Op dinsdag 25 mei 2010 16:58 schreef Vlindur het volgende:
Asyniur was gister jarig!
Gefeliciteerd!


En Marlinde is ook jarig zie ik, gefeliciteerd!
Lezen dame!
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_81878577
Ik ben een beetje dom.

[ Bericht 76% gewijzigd door ymme op 25-05-2010 17:52:46 ]
pi_81878629
Dames, gefeliciteerd Beter laat dan nooit toch
  dinsdag 25 mei 2010 @ 17:45:42 #266
57497 happyme28
I'm so happy
pi_81878763
Oe... shame on me... Gefeliciteerd nog Asy! en Marlinde ook gefeliciteerd!

Hier de eerste werkdag overleefd, is me best goed bevallen maar ben blij dat ik weer thuis ben. Helaas (al ben ik er natuurlijk wel blij om) slaapt Daan dus nog niet kunnen knuffelen, maar dat maak ik straks wel goed. Hij heeft het super gedaan, 2 flesjes helemaal leeg gedronken en 3 mooie slaapjes gedaan. Hij is wel bekaf dus thuis heeft Marky 'm meteen neergelegd en hij is in slaap gevallen.

Morgen thuiswerken, dus dan is ie weer lekker bij me
pi_81878835
Fijn dat het de eerste werkdag goed is gegaan Happy
  dinsdag 25 mei 2010 @ 17:47:40 #268
48000 Vlinder
1 + 1 = 3, nee 5!
pi_81878846
quote:
Op dinsdag 25 mei 2010 17:41 schreef ymme het volgende:
20 mei was ik... En niemand hier die daar aan dacht
*knip*


Edit, niet liegen, je bent van alle kanten gefelicteerd!
Het kleine babietjes topic (0-6 maanden) deel 46
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_81878969
Schaam me diep
pi_81879057
Oh wat dom van mij

Mag ik de vergeetachtigheid nog op de hormonen afschuiven?
  dinsdag 25 mei 2010 @ 17:53:07 #271
48000 Vlinder
1 + 1 = 3, nee 5!
pi_81879102
quote:
Op dinsdag 25 mei 2010 17:52 schreef ymme het volgende:
Oh wat dom van mij

Mag ik de vergeetachtigheid nog op de hormonen afschuiven?
Nou, vooruit dan
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_81879154
quote:
Op dinsdag 25 mei 2010 17:53 schreef Vlindur het volgende:

[..]

Nou, vooruit dan
Gelukkig
pi_81879675
Asy nog gefeli!

En Marlinde! Taart!
quote:
Op dinsdag 25 mei 2010 16:59 schreef octopussy het volgende:

Overdag en 's avonds slaapt hij daar ook en hij brult er niet meer of minder dan in onze kamer. Alleen verder bij ons weg en dat is onhandig!

Freecell, ik zou toch nog wat langer proberen om Florian op een eigen kamertje te laten slapen. Dat brullen kan ook onwennigheid zijn. Ik merk hier in ieder geval dat Hannah veel beter slaapt op haar eigen kamertje. In het begin ging ze ook gelijk brullen wanneer ze wakker werd, nu gaat ze eerst 'roepen'. Ik kan zelfs rekenen op een lachebekkie en getrappel als ik de kamer binnenkom
  dinsdag 25 mei 2010 @ 18:26:57 #274
48000 Vlinder
1 + 1 = 3, nee 5!
pi_81880604
Oh ja!

Rienk. Krijgt. Een. Tandje!

♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_81880817
gefeliciteerd alle jarigen

en happy: heb je de eerste werkdag al achter de rug Hemeltjelief, wat gaat dat snel.

en Rienk heeft een tandje
  dinsdag 25 mei 2010 @ 18:48:26 #276
300054 Marlinde
Dolgelukkige mama van Tessa
pi_81881508
Bedankt voor jullie felicitaties
Ik heb een lekker taartje, hapje?

Ik ga nu snel, ben ontzettend zenuwachtig voor morgen. Ga dus alles nu alvast opzoeken en in de luiertas doen enzo
Morgen zal ik dus niet reageren, tot later dames
je bent zo klein en lief
we vinden je zo volmaakt
je hebt ons door je komst
nóg gelukkiger gemaakt
  dinsdag 25 mei 2010 @ 19:39:04 #277
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_81883884
Groetjes vanuit centerparks.
Gefeliciteerd alle jarigen en ex jarigen en bruidjes in spe.

Ik ga lekker bankhangen nu.
  dinsdag 25 mei 2010 @ 19:41:22 #278
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_81884039
jeeeeej ik moet ook nog ff jompelen voor de verjaardagen van Marlinde en Asy

en oeee fijne dag morgen Marlinde! ik ben ook heeeeel erg nieuwsgierig wat Tessa voor mooie outfit aankrijgt!

en hier is het wederom druk; dus ff snel snel snel aan het kolven... Morgen en overmorgen lekker vrij; hopen dat het een beetje leuk weer is; dan ga ik nog ff met Evie de deur uit.. (en anders gaan we ff shoppen samen )
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
  dinsdag 25 mei 2010 @ 20:28:55 #279
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_81886810
Keshet, wat goed .

Marlinde, gefeliciteerd .
pi_81887674
Tandje?
Neeeeeee joh, dat doen we pas in het volgende topic! Heus!

Is dat bij twee kinderen uit één gezin vaak gelijk trouwens? Want Leander begon echt pas met 9 maanden oid
pi_81887699
Dames gefeliciteerd met jullie verjaardagen!! Zo vergeet ik tenminste niemand

Ik ben ook in mei jarig geweest, 9 mei...op moederdag dus zelfs

Rienk al zn eerste tandje, wat snel!!

Marlinde, morgen de trouwdag?? Alvast heeeeel veel plezier!!
pi_81887768
Freecell: Vroeg me ook af of het erfelijk is wanneer ze hun eerste tandjes krijgen Kyllian was vrij vroeg met zn 5 maanden en 8 dagen. Dat is Dyon morgen, maar denk niet dat hij dat gaat redden
pi_81887800
Vandaag was er bij het zwemmen een baby van 4 maanden die al 2 tandjes had
pi_81887841
Wauwww 4 maanden
pi_81887867
Ga je trouwen Marlinde? Wat leuk!!
gefeliciteerd en een prachtige dag gewenst
  dinsdag 25 mei 2010 @ 20:48:07 #286
61183 leonieke
Dan toch?
pi_81887954
quote:
Op dinsdag 25 mei 2010 20:43 schreef freecell het volgende:
Tandje?
Neeeeeee joh, dat doen we pas in het volgende topic! Heus!

Is dat bij twee kinderen uit één gezin vaak gelijk trouwens? Want Leander begon echt pas met 9 maanden oid
Voor zover ik het hier begrepen heb: nee. Ik was veel vroeger dan mijn zus (ook met mijn definitief gebit, had met mijn eerste communie al al mijn nieuwe tanden terwijl de meeste kinderen op de foto staan met een aantal tanden die ontbreken ).

En voor de rest ben ik het al een beetje vergeten Ik weet wel nog dat Teigetje wireless is en dat je jammer genoeg weer geen goeie nacht hebt gehad. Hopelijk slapen de twee zonen vannacht goed, Freecell

En alle jarigen: van harte en veel plezier morgen Marlinde
  dinsdag 25 mei 2010 @ 21:01:36 #287
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_81888850
Oh man, ik vind het heerlijk om weer te werken (drie korte dagen per week, maar toch, het is werk hè ) en ik vind het ook helemaal niet moeilijk om de kindjes weg te brengen. Maar als ik dan vergadering heb (2 à 3 keer in de maand) en dus langer moet werken dan zit ik zo op hete kolen, dan wil ik echt zo graag de kindjes ophalen, dan is elke minuut die het uitloopt er één teveel en ik voel het gewoon nu nog . Ik ben al drie keer bij ze gaan kijken, ik heb ze dan echt gemist. Bah, ik hou helemaal niet van dit soort lange dagen.

Suf . Ik ben echt zo verwend met mijn over het algemeen korte werkdagen.
pi_81889796
Hihi Groofsken, dat is toch heel normaal lijkt me!! Als mijn dagen langer zijn dan mis is ze ook echt.
Gaan de kids naar het kdv?
pi_81890186
Oh rienk al een tandje?! Verklaart wel waarom hij zo slecht dronk afgelopen dagen denk ik... Das dan ook klaar wellicht...
  dinsdag 25 mei 2010 @ 21:17:59 #290
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_81890249
Ja, is ook wel normaal. Maar ik word er echt wezenlijk onrustig van, loop dan echt met mijn ziel onder mijn arm de secondes van de klok af te kijken... Ik moet dat wel nog wat beter leren relativeren zeg maar .

En ja kdv.
pi_81891319
quote:
Op dinsdag 25 mei 2010 20:43 schreef freecell het volgende:
Tandje?
Neeeeeee joh, dat doen we pas in het volgende topic! Heus!

Is dat bij twee kinderen uit één gezin vaak gelijk trouwens? Want Leander begon echt pas met 9 maanden oid
Geen idee. Elise had haar eerste tandje met 7 maanden en 8 dagen en Claire vorige week met 4 maanden en 19 dagen. Wel dezelfde tand overigens, tweede tandje van Elise was er 10 dagen later en die verwacht ik nu bij Claire nog niet.
Slecht drinken is hier overigens na het tandje helaas niet beter geworden, ik gooi het op het ik-ben-4-maanden-en-alles-is-interessanter-dan-drinken (wat helaas weer voor de zoveelste keer geresulteerd is in een verstopt melkkanaal, zucht, maar dat is nu weer opgelost gelukkig).
  dinsdag 25 mei 2010 @ 21:37:23 #292
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_81891960
Raad eens wie er zaterdag naar huis mag?

A grand adventure has begun.
  dinsdag 25 mei 2010 @ 21:39:05 #293
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_81892101
Oh echt!!!!!!!!!????????? wow!!!!
pi_81892131
WOAAAHHH!!!!
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
pi_81892195
Keshet, wat GAAF!!!!!!!!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_81892265
Wauw, wat gaaf keshet!
  dinsdag 25 mei 2010 @ 21:41:59 #297
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_81892367
Wat gaaaaaaf!
I`m not weird. I`m limited edition.
pi_81892382
Keshet!!!!



Wat een geweldig nieuws!!!!!!
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_81892414
Wat geweldig en spannend, Keshet
pi_81892445
Keshet wat supertof!!!!!! Wat een geweldig nieuws!
  dinsdag 25 mei 2010 @ 21:46:21 #301
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_81892761
Gossiemijnes!!! Keshet! Jullie hebben es geschaft!
*wegpinkt*
I'm so glamourous I piss glitter!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')