ja, maar da raak ik midden in de nacht in de warquote:Op dinsdag 25 mei 2010 11:49 schreef Vlindur het volgende:
Free, wat kut dat die nachten nog niet willenLijkt me zo vermoeiend!
![]()
Heb je al es geprobeerd om hem op zn eigen kamer te laten slapen?
Dan moet je het lekker zo laten iddquote:Op dinsdag 25 mei 2010 12:30 schreef freecell het volgende:
[..]
ja, maar da raak ik midden in de nacht in de warEn hij slaapt er niet beter om...
(dingen als: 'huh? Florian huilt? Hmmm, waar issie?ow, het is de babyfoon,*lampje* oja, hij ligt hiernaast... Dan moet ik nu mijn bed uit... *sjoksjok* en tegen de tijd dat ik daar ben is hij overstuur
Terwijl ik bij de co-sleeper alleen maar mijn hand hoef uitsteken
Geen idee... Hij slaapt gewoon niet...quote:Op dinsdag 25 mei 2010 13:09 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Dan moet je het lekker zo laten idd
Maar is er niet iets met hem aan de hand dan? Dit gaat toch al veels te lang zo door?
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 17:38 schreef DaviniaHR het volgende:
ah, het was asy!![]()
gefeliciteerd!
![]()
En wie was dan vandaag?
Lezen dame!quote:Op dinsdag 25 mei 2010 16:58 schreef Vlindur het volgende:
Asyniur was gister jarig!![]()
Gefeliciteerd!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En Marlinde is ook jarig zie ik, gefeliciteerd!![]()
*knip*quote:Op dinsdag 25 mei 2010 17:41 schreef ymme het volgende:
20 mei was ik... En niemand hier die daar aan dacht
Nou, vooruit danquote:Op dinsdag 25 mei 2010 17:52 schreef ymme het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Oh wat dom van mij
![]()
![]()
Mag ik de vergeetachtigheid nog op de hormonen afschuiven?
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 16:59 schreef octopussy het volgende:
Overdag en 's avonds slaapt hij daar ook en hij brult er niet meer of minder dan in onze kamer. Alleen verder bij ons weg en dat is onhandig!
Freecell, ik zou toch nog wat langer proberen om Florian op een eigen kamertje te laten slapen. Dat brullen kan ook onwennigheid zijn. Ik merk hier in ieder geval dat Hannah veel beter slaapt op haar eigen kamertje. In het begin ging ze ook gelijk brullen wanneer ze wakker werd, nu gaat ze eerst 'roepen'. Ik kan zelfs rekenen op een lachebekkie en getrappel als ik de kamer binnenkom![]()
Voor zover ik het hier begrepen heb: nee. Ik was veel vroeger dan mijn zus (ook met mijn definitief gebit, had met mijn eerste communie al al mijn nieuwe tanden terwijl de meeste kinderen op de foto staan met een aantal tanden die ontbrekenquote:Op dinsdag 25 mei 2010 20:43 schreef freecell het volgende:
Tandje?
Neeeeeee joh, dat doen we pas in het volgende topic! Heus!
Is dat bij twee kinderen uit één gezin vaak gelijk trouwens? Want Leander begon echt pas met 9 maanden oid
Geen idee. Elise had haar eerste tandje met 7 maanden en 8 dagen en Claire vorige week met 4 maanden en 19 dagen. Wel dezelfde tand overigens, tweede tandje van Elise was er 10 dagen later en die verwacht ik nu bij Claire nog niet.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 20:43 schreef freecell het volgende:
Tandje?
Neeeeeee joh, dat doen we pas in het volgende topic! Heus!
Is dat bij twee kinderen uit één gezin vaak gelijk trouwens? Want Leander begon echt pas met 9 maanden oid
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |