abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_81821359
Daaag Stef En tot in het volgende topic.
pi_81821429
Wupwup en Emma naar de grote baby's.. Trix' en Stef erachteraan...

neehoor, veel plezier daar en tot over een maandje

bj, werkse vandaag!
pi_81821488
quote:
Op maandag 24 mei 2010 09:18 schreef Keshet het volgende:
Teigetje is nog steeds neusbril-loos!
Eerst was 'ie dinsdagochtend afgegaan en 's nachts weer opgegaan ivm te veel dalingen. Donderdagochtend is poging 2 gestart en dat gaat tot nu toe perfect!

Onder een spoiler ivm Wet van FOK!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kesthet, wat een goed nieuws! Ik duim mee!
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  maandag 24 mei 2010 @ 10:18:47 #208
105888 renzell
Ik wil alleen maar zwemmen.
pi_81821810
Wat spannend Keshet! Ik duim mee. En mag ze dan ook mee naar huis direct? Of moet ze dan nog die 48 uur 'wireless'?
pi_81821926
Ooooh wat goed.
Ik duim hier heel hard. Hopelijk mag ze nu snel mee naar huis. Spannend en leuk lijkt me
  maandag 24 mei 2010 @ 10:34:17 #210
61183 leonieke
Dan toch?
pi_81822153
Inca Veel plezier met je knappe Stef in het volgende topic
Een andere baan is niet direct een optie. Of er zou echt iets uit de lucht moeten vallen. Ik vind mijn job zo leuk dat ik eigenlijk niets anders zou willen doen op het moment. Maar als er geen ondersteuning komt, zal ik hem toch moeten zeggen dat ik een aantal zaken niet meer zal kunnen uitvoeren. Ik verdien echt niet genoeg om volledige dagen te werken + 's avonds nog thuis te werken + verlof en overuren op te sparen. Ik zou gewoon vrij vlug 'op' zijn als dit de situatie zou worden.

Keshet wat goed! Ik ben ook nieuwsgierig wanneer ze nu naar huis zal mogen

Vlindur, ik kan me voorstellen dat je het daar soms moeilijk mee hebt, hoor Rienk is uiteraard een enorm verrijking in je leven, maar het lijkt me niet eenvoudig om dan zoiets te moeten opgeven.
pi_81822181
Keshet dat klinkt al super goed nieuws En uiteraard draaien de duimen hier in meervoud overuren

Harley wat stoer!! Zo een klein ukkie in een zijspan

Incantrix en Stef tot in het volgende topic wat vliegt de tijd toch
pi_81822399
quote:
Op zondag 23 mei 2010 21:24 schreef Shandaly het volgende:
Gave foto's Harley; dat je dat nu al aandurft met zo'n kleintje... Ik vind het al heel wat om nu met Lars naar de supermarkt te gaan of in het park te gaan wandelen; en hij is maar een heel klein beetje jonger dan jullie Travis, toch?
Travis was precies 1 maand oud gisteren hij is dus nog net voordat hij 1 maand oud was mee geweest met de motor. Scheelt dus maar 5 dagen.
quote:
Op zondag 23 mei 2010 21:30 schreef SacreCoeur het volgende:
Ik zat stiekem even te kijken maar wat een gave foto's zeg harley!
Sommige beperken zich vaak in hun doen & laten met een kindje erbij, maar tof dat jullie dat niet doen.
dat hebben we vanaf het begin gezegd dat we zo min mogelijk willen laten. Wij rijden nl zo'n 10 gehandicaptenritten met het zijspan per jaar. Die weekendjes weg dat zijn onze vakantietjes
quote:
Op maandag 24 mei 2010 09:18 schreef Keshet het volgende:
Teigetje is nog steeds neusbril-loos!
Eerst was 'ie dinsdagochtend afgegaan en 's nachts weer opgegaan ivm te veel dalingen. Donderdagochtend is poging 2 gestart en dat gaat tot nu toe perfect!

Onder een spoiler ivm Wet van FOK!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
natuurlijk duimen we mee. Steeds kleine stapjes de goede richting op!!!
quote:
Op maandag 24 mei 2010 05:58 schreef Vlindur het volgende:
Harley wat gaaf! Dat is dan echt het voordeel van een zijspan! Wij zitten zaten elk jaar met pinksteren een langweekend in Duitsland met de motor, maar dit jaar gaat dat niet meer omdat we Rienk nu hebben en die wil ik toch echt niet bij anderen laten logeren en er is geen plek meer voor hem op de motor. wel jammer, ik wilde wel met de auto, maar daar had vriendlief geen zin in. Dus nu gaat hij straks de Elfstedentocht op de motor doen Rienk en ik blijven dus thuis
SPOILER
klote van je pols maar kun je dan niet met de auto mee zodat je toch de gezelligheid voor en na de rit meemaakt? Hier blijft mama tijdens de ritten ook bij de tent (samen met genoeg vrienden en bekenden) dan ben je er toch ff uit.
quote:
Op maandag 24 mei 2010 09:18 schreef Incantrix het volgende:
Harley, wat is Travis een enorm schattig ventje! Geweldig dat jullie lekker weg zijn geweest Wij durfden het niet aan om te gaan kamperen in het kader van de kou 's-nachts, maar dat ging dus goed? En hij sliep in dat campingbedje? Oh mensen, nu krijg ik toch echt zin om ook weer te gaan kamperen hoor! Nouja, we hebben altijd Lowlands nog enzo
...
Want ja, het is dus echt zo ver, al kan ik het nauwelijks geloven: mijn ventje is een half jaar oud!

Van

[ afbeelding ]

tot

[ afbeelding ]

Ik zou nooit meer zonder hem kunnen!

Lieve allemaal, ik blijf met jullie meelezen hoor! Dikke voor jullie en jullie kleintje!
we hebben een babyfoon die helemaal draadloos kan werken incl temperatuur en luchtvochtigheidsmeter erin. Dis we konden het goed monitoren. Toen het kouder als 16 graden werd geeft ie een signaal af en toen hebben we em naast In puka ook nog in een dekentje gewikkeld en dan dubbele deken eroverheen. Koud heeft ie het niet gehad. Zijn neusje is het enige wat een beetje koeler aanvoelde zijn oren en wangen niet eens!

Ook alle voorbij rijdende motoren (Indian weekend en veel Harleys dus zat herrie. En de live band op 20 meter afstand doen hel niks. En hij rijdt liever met het zijspan mee als datte stil moet liggen.
pi_81822404
Ik duim ook mee Keshet

en Emma en Stef alweer 6 maanden! woei
pi_81822506
Oeh Keshet, wat spannend! Ik duim mee met jullie!
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
  maandag 24 mei 2010 @ 11:01:20 #215
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_81822826
Doei Stefje Nooitgenoeg! Ik zal je missen! En ook je mama met haar briljante samenvattingen! Veel plezier aan de overkant. Doe maar goed truucjes afkijken van de grote baby'tjes; dan kun je die straks weer aan Teigetje en alle andere kleintjes hier leren!

Ladies & Harley: Whoa, rustig! 48 uur wireless is helaas nog niet hetzelfde als naar huis mogen.
D. en ik moeten deze week nog alles omtrent sondevoeding leren. Nou heeft mevrouw vannacht wel even drie flesjes leeggedronken dus misschien is dat niet eens meer nodig! Teigetje krijgt nog wat sprays voor haar longetjes; er wordt nog geprobeerd om deze af te bouwen voor ze thuis is; zodat we thuis niet hoeven te sprayen. (Lees: Teigetje in houdgreep nemen en 10 minuten worstelen.)
Enne, don't jinx it he, de klok telt nog door.
A grand adventure has begun.
  maandag 24 mei 2010 @ 11:10:35 #216
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_81823076
duim, duim, duim
  maandag 24 mei 2010 @ 11:22:03 #217
265732 Keshet
pi_81823433
Ah, crap! De dokter wil er niet aan dat de daling van zaterdagnacht niet in rust was. Die daling gebeurde net nadat ze een flesje had gedronken, haar neussonde was vervangen, de stickers voor de monitor waren vervangen, haar luier was verschoond en ze gesprayed was.
Ze sliep echt nog geen 5 minuten toen ze die daling had en als je 't helemaal volgens de regels doet was die daling dus in rust.

* Keshet gaat de dokter zoeken en al haar overtuigingskracht/charmes/roebels/whatever in de strijd gooien.

De nieuwe deadline is 4 uur vannacht!
  maandag 24 mei 2010 @ 11:23:48 #218
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_81823482
quote:
Op maandag 24 mei 2010 11:22 schreef Keshet het volgende:
Ah, crap! De dokter wil er niet aan dat de daling van zaterdagnacht niet in rust was. Die daling gebeurde net nadat ze een flesje had gedronken, haar neussonde was vervangen, de stickers voor de monitor waren vervangen, haar luier was verschoond en ze gesprayed was.
Ze sliep echt nog geen 5 minuten toen ze die daling had en als je 't helemaal volgens de regels doet was die daling dus in rust.

* Keshet gaat de dokter zoeken en al haar overtuigingskracht/charmes/roebels/whatever in de strijd gooien.

De nieuwe deadline is 4 uur vannacht!
stomme principiele dokter ook
duim opnieuw.
duim duim duim
  maandag 24 mei 2010 @ 11:47:28 #219
57497 happyme28
I'm so happy
pi_81824262
Bummer..... dan duimen we gewoon tot 4 uur vannacht door hoor Keshet! Het gaat haar lukken gewoon!
pi_81824661
Keshet, de dokter doet het niet om jou te stangen maar voor de kleine, en 1 dagje extra monitor is nu veel maar straks natuurlijk niet meer. Kan je frustratie goed begrijpen (zou hetzelfde hebben) maar komt allemaal goed en morgen maak je je er al niet meer druk om

Hier nog een klein filmpke van waar Travis zich heeft vermaakt afgelopen weekend (wij ook hoor)
  maandag 24 mei 2010 @ 12:18:50 #221
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_81825425
lieve lieve Keshet; ik snap je frustratie.. maar de arts heeft het beste voor met Teigetje; ik zeg het hier ook vaak tegen familie; liever 1 dag te lang aan de monitor, als een dag te vroeg naar de afdeling. (dus van de monitor af..met alle gevolgen van dien....).
maar ik snap wel dat het een tegenvaller is hoor... daarom een dikke

ahhh Stef gaat ons al verlaten! en lieve Trix dus ook..... veel plezier bij de grote beebs. We zien jullie snel weer.... (uh over een kleine 2 weken?

het is hier drukkkkk; en ik MOET dus nu kolven... (eigenlijk ben ik vaak al een uur eerder, maar dat lukte niet....).

dus dr zo nog een paar uur hard tegenaan; en dan vanmiddag als ik thuiskom doe ik helemaal NIETS meer.
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_81827585
* Muks breekt in om heel veel te duimen voor teigetje... kom op je kunt het !!!
soms moet je iets achter laten om verder te komen, soms moet je heel veel achter je laten om een ander mens te worden
  maandag 24 mei 2010 @ 13:49:32 #223
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_81828646
stef!
pi_81831770
Keshet ik ga weer met mijn duimen in draaistand.... Zet hem op teigetje!!!

Harley, wat tof die foto's en leuk ook dat jullie dat doen!

Hier de hele dag een hangerig, huilend kind met beetje verhoging (37.7 en counting) en afgelopen 2 dagen dunne en nu (donker) groen poep.... Zou het??? Ben benieuwd ik heb er nu even voor de baby-tv geparkeerd in de wipper en dat leidt gelukkig een beetje af.
  maandag 24 mei 2010 @ 15:24:20 #225
300054 Marlinde
Dolgelukkige mama van Tessa
pi_81832039
Keshet ook wij duimen met je mee!

Lijnloos: Wat zielig voor Minke (en jouw natuurlijk ook!) Hopen dat het snel beter gaat met de kleine meid!

Sorry, maar even weinig tijd om te posten hier. Nog even de laatste puntjes op de i zetten ivm de bruiloft
Oma was gisteren jarig dus vanavond voor het eerst uiteten met Tessa erbij, vind het erg spannend! Morgen jarig en woensdag trouwen
Drukke dagen dus
je bent zo klein en lief
we vinden je zo volmaakt
je hebt ons door je komst
nóg gelukkiger gemaakt
  maandag 24 mei 2010 @ 16:46:49 #226
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_81834699
trixie en wup, van harte met jullie grote baby's!

is teigetje van de neusbril af?Balen! naja, het komt wel steeds dichterbij! (Lukt het relacteren?)

morretje, ook welkom met je kleine isabel!
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_81839781
Ik heb Morretje nog helemaal niet welkom geheten hier.... *schaam*.

Welkom Morretje en Isabel.
pi_81841759
en terug
  maandag 24 mei 2010 @ 20:20:55 #229
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_81843089
Marlinde, ik ga je nu alvast een hele fijne bruiloft wensen. Dan vergeet ik het in ieder geval niet! Geniet ervan. Laat je niet leven die dag, maar (be) leef de dag zelf.
Wat draag je? Een trouwjurk? Of iets anders?
pi_81848107
Zo er is weer aardig wat gebeurd in een paar dagen zie ik. We hebben topicverlaters, Emma en Stef Dag grote kleintjes, tot over een paar maanden!

En weer wat nieuwe aanwas. Welkom Morretje en Draakje met jullie meisjes. Meisjes zijn

Teigetje die neusbrilletjes maar stom vindt. Nu nog even die schone lijst halen en dan wordt het feest! Keshet, ik vind het nu al spannend voor jullie met de thuiskomst in het vooruitzicht

Sindell, het is zo leuk als ze bewust geluiden gaan produceren Hannah gaat nu echt 'terugpraten'. Ik lig dan in een deuk om haar geluiden en daar moet zij dan weer om lachen.

Harley met zijn ukkie in de zijspan Ik zou het denk ik wat te luidruchtig vinden voor een baby, maar ik heb dan ook geen zijspan aan mijn motor

Lijnloos, denk je aan tandjes? Misschien kan je bij Minke al een bobbeltje voelen op haar tandvlees. Ik hoop dat je in ieder geval snel van de ziekigheidjes af bent.

Marlinde, hopelijk is het goed gegaan in het restaurant. Je hebt een druk weekje zo te zien. Wat Amaranta zegt: geniet van je dag (en je nacht voor zover dat gaat lukken ). Ik vond mijn trouwdag fantastisch en ik denk er heel vaak aan terug (in augustus 2 jaar geleden).

Ik ben vandaag voor het eerst een dagje zonder kind geweest. Heb samen met Yppy en Jojogirl een heerlijk dagje sauna gedaan en mijn man had dus vandaag zijn eerste echt pappadag. Het is allemaal heel erg goed gegaan dus ik heb er nu echt vertrouwen in. Ik heb in het Elysium trouwens gekolfd (180 ml!) en dat was echt perfect geregeld. Kreeg een kamertje in de 'massagetuin' met een fijne stoel en een koelkastje waar ik de melk in mocht zetten. Werd zelfs afgelost door een andere kolfster.
pi_81849557
Keshet wat fijn dat het nu zoveel dichterbij komt dat Teigetje naar huis mag! Ik duim dat de lijst snel helemaal schoon is!!
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
pi_81849877
Octo, dat klinkt als een heerlijk dagje!

Ik dacht inderdaad aan tandjes maar ik voel of zie nog helemaal niks. Gelukkig sloeg het rond 4 uur om en was ze weer haar vrolijke zelfje. Ook geen verhoging meer sindsdien! Was maar goed ook, want mijn ouders kwamen en we gingen gezellig uit eten vanwege mijn paps verjaardag. Dat was nu erg gezellig allemaal!
  maandag 24 mei 2010 @ 22:32:48 #233
300054 Marlinde
pi_81850920
Amaranta: Dankje Een echte trouwjurk is het niet, wel een mooie witte jurk

Octo: Dankje Tessa gaat dan ook 's nachts bij mijn ouders slapen, vind het wel spannend allemaal, maar ook wel weer fijn dat wij echt samen de tijd hebben zeg maar

Oh en Tessa is zo lief! Ze heeft zich zo goed gedragen Ze vonden haar allemaal zo lief, schattig enz Even lekker nog bij Oom op schoot gezeten en daarna lekker in de kinderwagen gaan slapen, terwijl het heel druk was Ben dus heel trots op mn meisje
En ik ben zo ontzettend zenuwachtig voor woensdag
je bent zo klein en lief
we vinden je zo volmaakt
nóg gelukkiger gemaakt
  dinsdag 25 mei 2010 @ 05:20:32 #234
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_81857539
goedemorgen *kolfmodus*

@Octo; klinkt als een heerlijk dagje zeg! lekker ontspannen in de sauna...

@Marlinde; ik wil je ook alvast een hele fijne dag wensen; geniet ervan! en krijgen we ook foto's van je outfit te zien??? ik ben altijd zoooo nieuwsgierig!

@Lijnloos; tandjes kunnen natuurlijk best...

ik duim ook nog steeda hard voor Teigetje Keshet! ze gaat deze week vast de schone lijst halen!

Ik heb vandaag nog een late dienst... gisteren was het echt enorm druk. Hoop dat het vandaag iets rustiger is, (had van8 ook weer meer last van mijn bekken, terwijl dat de laatste week eigenlijk best goed ging). Hoop dat ik zo nog een paar uur kan slapen...
  dinsdag 25 mei 2010 @ 06:31:07 #235
265732 Keshet
pi_81857657
Lijnloos nog gefeliciteerd met je vaders verjaardag! Fijn dat Minke weer opgeknapt is en haar heerlijke zelfje is!

Hoe is Tessa's nacht geweest Marlinde? Heeft ze lekker geslapen na de drukke dag?
Van harte gefelciteerd met je verjaardag! Ik wil je ook alvast heel veel plezier en wensen voor morgen. Je gaat gewoon trouwen! Ik hoop dat de dag helemaal gaat verlopen zoals jullie willen en wens jullie alle goeds voor de toekomst!

Slaap lekker BJ! Hopelijk heb je straks geen last meer van je bekken. Naar lijkt me dat!

Raad eens wie er wireless door haar leventje gaat sinds 4 uur vannacht?
Gisteren zijn we ook gestart met het leren hoe we sondevoeding moeten geven. Dat ging super! Het geven van de sondevoeding an sich is ook totaal niet moeilijk; het spannendste/moeilijkste deel is hoe te reageren als er iets niet goed gaat. Het lastige daaraan is natuurlijk dat je dat niet kunt oefenen; maar we kunnen er wel op voorbereid worden. Dus, allemaal best spannend. maar hopelijk hoeven we het niet lang te doen en lukt het iedere dag een beetje beter om haar flesjes op te drinken.
* Keshet is zooo trots op haar kleine muppetje!
pi_81857697
Teigetje!!! wat goed!!! Jeetje, ik word er helemaal plaatsvervangend hyper van!

Marlinde gefeliciteerd!
pi_81857786
Go Teigetje
soms moet je iets achter laten om verder te komen, soms moet je heel veel achter je laten om een ander mens te worden
pi_81857884
Wireless
pi_81858370
Oh Teigertje wat goed Echt heel heel fijn om te lezen. Laat staan hoe fijn het voor je ouders moet zijn en voor jezelf! Super gewoon

Ik heb een vraagje over water met dit warme weer. Mag je je kind naast de voedingen (max) een beetje water uit de fles geven? Mart lijkt nogal op zijn vader, snel warm met zweten.

[ Bericht 0% gewijzigd door ymme op 25-05-2010 08:47:10 ]
  dinsdag 25 mei 2010 @ 08:42:57 #240
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_81858639
Keshet wat een goed nieuws! Wat een geweldig sterk meiske is Teigetje toch
  dinsdag 25 mei 2010 @ 08:58:51 #241
143848 huuphuup
Dorksided
pi_81858931
Ymme volgens mij mag dat wel, als je maar niet zoveel water geeft dat Mart daardoor zn flesjes laat staan. Bel anders je CB even voor advies.

Keshet wat goed!!!
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_81859196
Hier ook een warme baby

Heel raar, Leander had (en heeft) het áltijd koud. We hebben net een familieweekend gehad met onder andere zwemmen. En Florian was dolgelukkig in het water En hélemaal niet koud, we zijn er bijna een uur ingebleven en er toen uitgegaan omdat Leander koud werd

En 's nachts ook. Huilt hij, weet ik niet waarom, probeer het eens met dekentje afdoen

En slaap is overrated... Fam. weekend ging heel goed (20:00-2300 slapen, voeding, slapen, wakker om 3:30 en om 5:00 helemaal en bij ons in bed, 6:00 fles en samen tot 7:00. Dat is voor ons heel relaxed!)

Vannacht was het weer bal. Gedonder vanaf 2:00. Uiteindelijk om 4:00 een klein flesje gemaakt (60 cc) die ging op een slokje na op (precies goed dus) en daarna volgde een enórme poepluier.
Maar hij heeft het echt niet nodig, want vanmorgen dronk hij zijn fles dus echt niet leeg Dus honger was het waarschijnlijk niet....
  dinsdag 25 mei 2010 @ 09:23:17 #243
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_81859436
Keshet, wat een hipheid! Helemaal top zeg!!

Jeumig, Free, ik hoop echt dat jullie snel meer (aaneengesloten) rust zullen krijgen, slaapgebrek is zo naar..

Octo, lekker zeg, een dagje ertussenuit!

En Marlinde, alvast een hele mooie bruiloft gewenst, het wordt vast een supermooie dag
3!
  dinsdag 25 mei 2010 @ 09:46:01 #244
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_81860087
keshet! wat goed van teigetje!

Marlinde, heel veel plezier vandaag!
pi_81861058
quote:
Harley met zijn ukkie in de zijspan Ik zou het denk ik wat te luidruchtig vinden voor een baby, maar ik heb dan ook geen zijspan aan mijn motor
och het scheelt dat mijn zijspan aan een goldwing hangt en niet aan mijn Harley davidson
maar als hij een beetje jengelt en ik leg em
in zin autostoel is er nog niets aan de hand en jengelt ie lekker verder maar zodra ik start dan kijkt ie vrolijk rond en slaapt ie binnen 2 minuten. En hoe meer drempels of viltjes hoe liever.
Ook de harleys die telkens 's langs de tent reden doen hem echt niets en slaapt ie dwars doorheen ( nou hoort ie die ook al sinds dag 1 oa de mijne maar ook veel vn vrienden en familie.

Keshet, zie je wel dat het goedkomt! Weer een stapje verder!! Gefeliciteerd
pi_81862599
Teigetje wat goed!
  dinsdag 25 mei 2010 @ 11:42:43 #247
57497 happyme28
I'm so happy
pi_81863899
Teigetje wat goooeeedddd!!! En Keshet, succes met de 'sonde-voeding-training'! (is dat nu de laatste hindernis die jullie moeten nemen voor ze mee naar huis mag??)

Free, wat zwaar zulke nachten zeg. Hoop dat het snel beter wordt (maar volgens mij heb ik dit al vaker getypt en is het helaas dus nog af en toe echt bal met Florian.... )

En om maar basaal even te vervolgen met: ik heb Daan schoon en op tijd op het KDV afgeleverd vanmorgen (en zit nu dus weer op mijn werk ). Ik kan niet wachten tot ik weer naar huis kan vanmiddag en mijn mannetje weer kan knuffelen!
pi_81864153
quote:
Op dinsdag 25 mei 2010 10:21 schreef harley het volgende:

[..]

och het scheelt dat mijn zijspan aan een goldwing hangt en niet aan mijn Harley davidson
maar als hij een beetje jengelt en ik leg em
in zin autostoel is er nog niets aan de hand en jengelt ie lekker verder maar zodra ik start dan kijkt ie vrolijk rond en slaapt ie binnen 2 minuten. En hoe meer drempels of viltjes hoe liever.
Ook de harleys die telkens 's langs de tent reden doen hem echt niets en slaapt ie dwars doorheen ( nou hoort ie die ook al sinds dag 1 oa de mijne maar ook veel vn vrienden en familie.

Keshet, zie je wel dat het goedkomt! Weer een stapje verder!! Gefeliciteerd
Rienk geeft ook niks om motoren qua herrie
Maar wij doen sowieso nooit zachtjes voor Rienk 'omdat' hij slaapt Je kan een bom laten afgaan, maar als ik de deur van zn slaapkamer open doe om te kijken hoe hij er bij ligt wordt ie wakker

Keshet! *WOEI*

Free, wat kut dat die nachten nog niet willen Lijkt me zo vermoeiend!
Heb je al es geprobeerd om hem op zn eigen kamer te laten slapen?
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_81864380
Wat goed Keshet!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_81865065
Wij doen ook niet moeilijk hoor met geluid, slapend of niet. Afgelopen zaterdag nog naar de carwash geweest en Minke sliep terwijl we met die grote stofzuigers naast de maxicosi bezigwaren... geen kick gegeven.

Free

Happy, goed gedaan hoor! best effe wennen de eerste "echte" keer... Persoonlijk vind ik dat nog het leukste moment van de dag: om naar huis te gaan en dan Minke weer lekker beet kunnen pakken en helemaal platknuffelen. Die stralende glimlach zodra ze je ziet
pi_81865595
quote:
Op dinsdag 25 mei 2010 11:49 schreef Vlindur het volgende:

Free, wat kut dat die nachten nog niet willen Lijkt me zo vermoeiend!
Heb je al es geprobeerd om hem op zn eigen kamer te laten slapen?
ja, maar da raak ik midden in de nacht in de war En hij slaapt er niet beter om...

(dingen als: 'huh? Florian huilt? Hmmm, waar issie? ow, het is de babyfoon,*lampje* oja, hij ligt hiernaast... Dan moet ik nu mijn bed uit... *sjoksjok* en tegen de tijd dat ik daar ben is hij overstuur

Terwijl ik bij de co-sleeper alleen maar mijn hand hoef uitsteken
pi_81866965
quote:
Op dinsdag 25 mei 2010 12:30 schreef freecell het volgende:

[..]

ja, maar da raak ik midden in de nacht in de war En hij slaapt er niet beter om...

(dingen als: 'huh? Florian huilt? Hmmm, waar issie? ow, het is de babyfoon,*lampje* oja, hij ligt hiernaast... Dan moet ik nu mijn bed uit... *sjoksjok* en tegen de tijd dat ik daar ben is hij overstuur

Terwijl ik bij de co-sleeper alleen maar mijn hand hoef uitsteken
Dan moet je het lekker zo laten idd

Maar is er niet iets met hem aan de hand dan? Dit gaat toch al veels te lang zo door?
pi_81868783
Leah slaap nu door als ze op haar eigen kamertje ligt. Ik vind het best jammer.

Wij slapen een verdieping hoger en ik geef haar nog een laatste borstvoeding in bed om een uur of tien en dan vind ik het wel handig om haar meteen in het bedje naast me terug te leggen ipv naar beneden te brengen en 's morgens weer te gaan halen (ik geef de ochtendvoeding ook in bed).

Maar naast me wordt ze vaak wakker om een uur of 2.00 en begint ze te huilen. Leg ik haar dan naar beneden op haar kamer is het goed.
Leg ik haar meteen beneden na de avondvoeding is het ook goed.

Maar ik vind het zo gezelllig naast me en ik moet nog wennen aan het lege bedje dus soms ligt ze naast me en soms op haar kamer.

Ze drinkt in ieder geval niet meer 's nachts en dit heeft toch 5 maanden geduurd voor ze zover was...

[ Bericht 3% gewijzigd door lily op 25-05-2010 14:13:29 ]
pi_81868874
en Teigetje wireless
pi_81869149
quote:
Op dinsdag 25 mei 2010 13:09 schreef Vlindur het volgende:

[..]

Dan moet je het lekker zo laten idd

Maar is er niet iets met hem aan de hand dan? Dit gaat toch al veels te lang zo door?
Geen idee... Hij slaapt gewoon niet...
Maar als ik hem tussen ons in leg (vaak vroeg in de ochtend) gaat hij gewoon weer pitten, dus volgens mij is er niet iets dramatisch mis met hem
Hij is ook nog maar 3 maanden oud natuurlijk....
pi_81869259
Hier gingen de nachten ook altijd zo als bij jou, freecell. Een week of 2 geleden begon het langzaam beter te gaan...zomaar...
  dinsdag 25 mei 2010 @ 14:31:29 #257
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_81869883
ooo Freecell; nog steeds slechte nachten dus...

en voor Teigetje!!!!

en nu ga ik richting werk!
  dinsdag 25 mei 2010 @ 16:46:51 #258
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_81875878
was er niet een mama van een kleine baby jarig vandaag?
er staat mij iets bij dat er mensen 25 en 26 mei jarig zijn.
naja, bij deze. gefeliciteerd met je verjaardag
pi_81876420
Asyniur was gister jarig!
Gefeliciteerd!

En Marlinde is ook jarig zie ik, gefeliciteerd!
pi_81876492
Volgens mij is Marlinde vandaag jarig. Gefeliciteerd

Teigetje draadloos whooooooot

Freecell, ik zou toch nog wat langer proberen om Florian op een eigen kamertje te laten slapen. Dat brullen kan ook onwennigheid zijn. Ik merk hier in ieder geval dat Hannah veel beter slaapt op haar eigen kamertje. In het begin ging ze ook gelijk brullen wanneer ze wakker werd, nu gaat ze eerst 'roepen'. Ik kan zelfs rekenen op een lachebekkie en getrappel als ik de kamer binnenkom

Heb vandaag weer met de kleine waterrat gezwommen. Helaas was het in de kleedkamer ervoor EN erna keihard brullen, maar zodra we in het water lagen hebben we weer genoten. Ze is een natuurtalentje met het kopje onder gaan. Ook de andere babietjes vindt ze fascinerend, vooral de jongetjes Eenmaal thuis heeft ze 2 uurtjes in haar kamertje geslapen. Ze heeft even een paar minuutjes gejengeld en daarna hoorde ik haar kletsen door de babyfoon en een paar minuutjes later was het stil.

En Asy gisteren jarig geweest Alsnog gefeliciteerd
pi_81876694
tvp
Ik ben niet labiel, ik ben emotioneel flexibel.
  dinsdag 25 mei 2010 @ 17:38:37 #262
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_81878427
ah, het was asy! gefeliciteerd!
En wie was dan vandaag?
pi_81878575
quote:
Op dinsdag 25 mei 2010 17:38 schreef DaviniaHR het volgende:
ah, het was asy! gefeliciteerd!
En wie was dan vandaag?
quote:
Op dinsdag 25 mei 2010 16:58 schreef Vlindur het volgende:
Asyniur was gister jarig!
Gefeliciteerd!

En Marlinde is ook jarig zie ik, gefeliciteerd!
Lezen dame!
pi_81878577
Ik ben een beetje dom.

[ Bericht 76% gewijzigd door ymme op 25-05-2010 17:52:46 ]
pi_81878629
Dames, gefeliciteerd Beter laat dan nooit toch
  dinsdag 25 mei 2010 @ 17:45:42 #266
57497 happyme28
I'm so happy
pi_81878763
Oe... shame on me... Gefeliciteerd nog Asy! en Marlinde ook gefeliciteerd!

Hier de eerste werkdag overleefd, is me best goed bevallen maar ben blij dat ik weer thuis ben. Helaas (al ben ik er natuurlijk wel blij om) slaapt Daan dus nog niet kunnen knuffelen, maar dat maak ik straks wel goed. Hij heeft het super gedaan, 2 flesjes helemaal leeg gedronken en 3 mooie slaapjes gedaan. Hij is wel bekaf dus thuis heeft Marky 'm meteen neergelegd en hij is in slaap gevallen.

Morgen thuiswerken, dus dan is ie weer lekker bij me
pi_81878835
Fijn dat het de eerste werkdag goed is gegaan Happy
pi_81878846
quote:
Op dinsdag 25 mei 2010 17:41 schreef ymme het volgende:
20 mei was ik... En niemand hier die daar aan dacht
*knip*

Edit, niet liegen, je bent van alle kanten gefelicteerd!
Het kleine babietjes topic (0-6 maanden) deel 46
pi_81878969
Schaam me diep
pi_81879057
Oh wat dom van mij

Mag ik de vergeetachtigheid nog op de hormonen afschuiven?
pi_81879102
quote:
Op dinsdag 25 mei 2010 17:52 schreef ymme het volgende:
Oh wat dom van mij

Mag ik de vergeetachtigheid nog op de hormonen afschuiven?
Nou, vooruit dan
pi_81879154
quote:
Op dinsdag 25 mei 2010 17:53 schreef Vlindur het volgende:

[..]

Nou, vooruit dan
Gelukkig
pi_81879675
Asy nog gefeli!

En Marlinde! Taart!
quote:
Op dinsdag 25 mei 2010 16:59 schreef octopussy het volgende:

Overdag en 's avonds slaapt hij daar ook en hij brult er niet meer of minder dan in onze kamer. Alleen verder bij ons weg en dat is onhandig!

Freecell, ik zou toch nog wat langer proberen om Florian op een eigen kamertje te laten slapen. Dat brullen kan ook onwennigheid zijn. Ik merk hier in ieder geval dat Hannah veel beter slaapt op haar eigen kamertje. In het begin ging ze ook gelijk brullen wanneer ze wakker werd, nu gaat ze eerst 'roepen'. Ik kan zelfs rekenen op een lachebekkie en getrappel als ik de kamer binnenkom
pi_81880604
Oh ja!

Rienk. Krijgt. Een. Tandje!

pi_81880817
gefeliciteerd alle jarigen

en happy: heb je de eerste werkdag al achter de rug Hemeltjelief, wat gaat dat snel.

en Rienk heeft een tandje
  dinsdag 25 mei 2010 @ 18:48:26 #276
300054 Marlinde
pi_81881508
Bedankt voor jullie felicitaties
Ik heb een lekker taartje, hapje?

Ik ga nu snel, ben ontzettend zenuwachtig voor morgen. Ga dus alles nu alvast opzoeken en in de luiertas doen enzo
Morgen zal ik dus niet reageren, tot later dames
je bent zo klein en lief
we vinden je zo volmaakt
nóg gelukkiger gemaakt
  dinsdag 25 mei 2010 @ 19:39:04 #277
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_81883884
Groetjes vanuit centerparks.
Gefeliciteerd alle jarigen en ex jarigen en bruidjes in spe.

Ik ga lekker bankhangen nu.
  dinsdag 25 mei 2010 @ 19:41:22 #278
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_81884039
jeeeeej ik moet ook nog ff jompelen voor de verjaardagen van Marlinde en Asy

en oeee fijne dag morgen Marlinde! ik ben ook heeeeel erg nieuwsgierig wat Tessa voor mooie outfit aankrijgt!

en hier is het wederom druk; dus ff snel snel snel aan het kolven... Morgen en overmorgen lekker vrij; hopen dat het een beetje leuk weer is; dan ga ik nog ff met Evie de deur uit.. (en anders gaan we ff shoppen samen )
  dinsdag 25 mei 2010 @ 20:28:55 #279
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_81886810
Keshet, wat goed .

Marlinde, gefeliciteerd .
pi_81887674
Tandje?
Neeeeeee joh, dat doen we pas in het volgende topic! Heus!

Is dat bij twee kinderen uit één gezin vaak gelijk trouwens? Want Leander begon echt pas met 9 maanden oid
pi_81887699
Dames gefeliciteerd met jullie verjaardagen!! Zo vergeet ik tenminste niemand

Ik ben ook in mei jarig geweest, 9 mei...op moederdag dus zelfs

Rienk al zn eerste tandje, wat snel!!

Marlinde, morgen de trouwdag?? Alvast heeeeel veel plezier!!
pi_81887768
Freecell: Vroeg me ook af of het erfelijk is wanneer ze hun eerste tandjes krijgen Kyllian was vrij vroeg met zn 5 maanden en 8 dagen. Dat is Dyon morgen, maar denk niet dat hij dat gaat redden
pi_81887800
Vandaag was er bij het zwemmen een baby van 4 maanden die al 2 tandjes had
pi_81887841
Wauwww 4 maanden
pi_81887867
Ga je trouwen Marlinde? Wat leuk!!
gefeliciteerd en een prachtige dag gewenst
  dinsdag 25 mei 2010 @ 20:48:07 #286
61183 leonieke
Dan toch?
pi_81887954
quote:
Op dinsdag 25 mei 2010 20:43 schreef freecell het volgende:
Tandje?

Is dat bij twee kinderen uit één gezin vaak gelijk trouwens? Want Leander begon echt pas met 9 maanden oid
Voor zover ik het hier begrepen heb: nee. Ik was veel vroeger dan mijn zus (ook met mijn definitief gebit, had met mijn eerste communie al al mijn nieuwe tanden terwijl de meeste kinderen op de foto staan met een aantal tanden die ontbreken ).

En voor de rest ben ik het al een beetje vergeten Ik weet wel nog dat Teigetje wireless is en dat je jammer genoeg weer geen goeie nacht hebt gehad. Hopelijk slapen de twee zonen vannacht goed, Freecell

En alle jarigen: van harte en veel plezier morgen Marlinde
  dinsdag 25 mei 2010 @ 21:01:36 #287
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_81888850
Oh man, ik vind het heerlijk om weer te werken (drie korte dagen per week, maar toch, het is werk hè ) en ik vind het ook helemaal niet moeilijk om de kindjes weg te brengen. Maar als ik dan vergadering heb (2 à 3 keer in de maand) en dus langer moet werken dan zit ik zo op hete kolen, dan wil ik echt zo graag de kindjes ophalen, dan is elke minuut die het uitloopt er één teveel en ik voel het gewoon nu nog . Ik ben al drie keer bij ze gaan kijken, ik heb ze dan echt gemist. Bah, ik hou helemaal niet van dit soort lange dagen.

Suf . Ik ben echt zo verwend met mijn over het algemeen korte werkdagen.
pi_81889796
Hihi Groofsken, dat is toch heel normaal lijkt me!! Als mijn dagen langer zijn dan mis is ze ook echt.
Gaan de kids naar het kdv?
pi_81890186
Oh rienk al een tandje?! Verklaart wel waarom hij zo slecht dronk afgelopen dagen denk ik... Das dan ook klaar wellicht...
  dinsdag 25 mei 2010 @ 21:17:59 #290
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_81890249
Ja, is ook wel normaal. Maar ik word er echt wezenlijk onrustig van, loop dan echt met mijn ziel onder mijn arm de secondes van de klok af te kijken... Ik moet dat wel nog wat beter leren relativeren zeg maar .

En ja kdv.
pi_81891319
quote:
Op dinsdag 25 mei 2010 20:43 schreef freecell het volgende:
Tandje?

Geen idee. Elise had haar eerste tandje met 7 maanden en 8 dagen en Claire vorige week met 4 maanden en 19 dagen. Wel dezelfde tand overigens, tweede tandje van Elise was er 10 dagen later en die verwacht ik nu bij Claire nog niet.
Slecht drinken is hier overigens na het tandje helaas niet beter geworden, ik gooi het op het ik-ben-4-maanden-en-alles-is-interessanter-dan-drinken (wat helaas weer voor de zoveelste keer geresulteerd is in een verstopt melkkanaal, zucht, maar dat is nu weer opgelost gelukkig).
  dinsdag 25 mei 2010 @ 21:37:23 #292
265732 Keshet
pi_81891960
Raad eens wie er zaterdag naar huis mag?

dinsdag 25 mei 2010 @ 21:39:05 #293
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_81892101
Oh echt!!!!!!!!!????????? wow!!!!
pi_81892131
WOAAAHHH!!!!
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
pi_81892195
Keshet, wat GAAF!!!!!!!!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_81892265
Wauw, wat gaaf keshet!
  dinsdag 25 mei 2010 @ 21:41:59 #297
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_81892367
Wat gaaaaaaf!
I`m not weird. I`m limited edition.
pi_81892382
Keshet!!!!

Wat een geweldig nieuws!!!!!!
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_81892414
Wat geweldig en spannend, Keshet
pi_81892445
Keshet wat supertof!!!!!! Wat een geweldig nieuws!
  dinsdag 25 mei 2010 @ 21:46:21 #301
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_81892761
Gossiemijnes!!! Keshet! Jullie hebben es geschaft!
*wegpinkt*
I'm so glamourous I piss glitter!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')