quote:Op maandag 24 mei 2010 09:18 schreef Keshet het volgende:
Teigetje is nog steeds neusbril-loos!
Eerst was 'ie dinsdagochtend afgegaan en 's nachts weer opgegaan ivm te veel dalingen. Donderdagochtend is poging 2 gestart en dat gaat tot nu toe perfect!
Onder een spoiler ivm Wet van FOK!
Kesthet, wat een goed nieuws!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik duim mee!
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
Travis was precies 1 maand oud gisteren hij is dus nog net voordat hij 1 maand oud was mee geweest met de motor. Scheelt dus maar 5 dagen.quote:Op zondag 23 mei 2010 21:24 schreef Shandaly het volgende:
Gave foto's Harley; dat je dat nu al aandurft met zo'n kleintje... Ik vind het al heel wat om nu met Lars naar de supermarkt te gaan of in het park te gaan wandelen; en hij is maar een heel klein beetje jonger dan jullie Travis, toch?
dat hebben we vanaf het begin gezegd dat we zo min mogelijk willen laten. Wij rijden nl zo'n 10 gehandicaptenritten met het zijspan per jaar. Die weekendjes weg dat zijn onze vakantietjesquote:Op zondag 23 mei 2010 21:30 schreef SacreCoeur het volgende:
Ik zat stiekem even te kijken maar wat een gave foto's zeg harley!
Sommige beperken zich vaak in hun doen & laten met een kindje erbij, maar tof dat jullie dat niet doen.
quote:Op maandag 24 mei 2010 09:18 schreef Keshet het volgende:
Teigetje is nog steeds neusbril-loos!
Eerst was 'ie dinsdagochtend afgegaan en 's nachts weer opgegaan ivm te veel dalingen. Donderdagochtend is poging 2 gestart en dat gaat tot nu toe perfect!
Onder een spoiler ivm Wet van FOK!
natuurlijk duimen we mee. Steeds kleine stapjes de goede richting op!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op maandag 24 mei 2010 05:58 schreef Vlindur het volgende:
Harley wat gaaf! Dat is dan echt het voordeel van een zijspan!Wij zitten zaten elk jaar met pinksteren een langweekend in Duitsland met de motor, maar dit jaar gaat dat niet meer omdat we Rienk nu hebben en die wil ik toch echt niet bij anderen laten logeren en er is geen plek meer voor hem op de motor. wel jammer, ik wilde wel met de auto, maar daar had vriendlief geen zin in. Dus nu gaat hij straks de Elfstedentocht op de motor doen
Rienk en ik blijven dus thuis
klote van je pols maar kun je dan niet met de auto mee zodat je toch de gezelligheid voor en na de rit meemaakt? Hier blijft mama tijdens de ritten ook bij de tent (samen met genoeg vrienden en bekenden) dan ben je er toch ff uit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.we hebben een babyfoon die helemaal draadloos kan werken incl temperatuur en luchtvochtigheidsmeter erin. Dis we konden het goed monitoren. Toen het kouder als 16 graden werd geeft ie een signaal af en toen hebben we em naast In puka ook nog in een dekentje gewikkeld en dan dubbele deken eroverheen. Koud heeft ie het niet gehad. Zijn neusje is het enige wat een beetje koeler aanvoelde zijn oren en wangen niet eens!quote:Op maandag 24 mei 2010 09:18 schreef Incantrix het volgende:
Harley, wat is Travis een enorm schattig ventje! Geweldig dat jullie lekker weg zijn geweestWij durfden het niet aan om te gaan kamperen in het kader van de kou 's-nachts, maar dat ging dus goed? En hij sliep in dat campingbedje? Oh mensen, nu krijg ik toch echt zin om ook weer te gaan kamperen hoor! Nouja, we hebben altijd Lowlands nog enzo
...
Want ja, het is dus echt zo ver, al kan ik het nauwelijks geloven: mijn ventje is een half jaar oud!
Van
[ afbeelding ]
tot
[ afbeelding ]
Ik zou nooit meer zonder hem kunnen!
Lieve allemaal, ik blijf met jullie meelezen hoor! Dikkevoor jullie en jullie kleintje!
Ook alle voorbij rijdende motoren (Indian weekend en veel Harleys dus zat herrie. En de live band op 20 meter afstand doen hel niks. En hij rijdt liever met het zijspan mee als datte stil moet liggen.
stomme principiele dokter ookquote:Op maandag 24 mei 2010 11:22 schreef Keshet het volgende:
Ah, crap! De dokter wil er niet aan dat de daling van zaterdagnacht niet in rust was. Die daling gebeurde net nadat ze een flesje had gedronken, haar neussonde was vervangen, de stickers voor de monitor waren vervangen, haar luier was verschoond en ze gesprayed was.
Ze sliep echt nog geen 5 minuten toen ze die daling had en als je 't helemaal volgens de regels doet was die daling dus in rust.![]()
* Keshet gaat de dokter zoeken en al haar overtuigingskracht/charmes/roebels/whatever in de strijd gooien.
De nieuwe deadline is 4 uur vannacht!
och het scheelt dat mijn zijspan aan een goldwing hangt en niet aan mijn Harley davidsonquote:Harley met zijn ukkie in de zijspanIk zou het denk ik wat te luidruchtig vinden voor een baby, maar ik heb dan ook geen zijspan aan mijn motor
![]()
Rienk geeft ook niks om motoren qua herriequote:Op dinsdag 25 mei 2010 10:21 schreef harley het volgende:
[..]
och het scheelt dat mijn zijspan aan een goldwing hangt en niet aan mijn Harley davidson![]()
maar als hij een beetje jengelt en ik leg em
in zin autostoel is er nog niets aan de hand en jengelt ie lekker verder maar zodra ik start dan kijkt ie vrolijk rond en slaapt ie binnen 2 minuten. En hoe meer drempels of viltjes hoe liever.
Ook de harleys die telkens 's langs de tent reden doen hem echt niets en slaapt ie dwars doorheen ( nou hoort ie die ook al sinds dag 1 oa de mijne maar ook veel vn vrienden en familie.
Keshet, zie je wel dat het goedkomt! Weer een stapje verder!! Gefeliciteerd
ja, maar da raak ik midden in de nacht in de warquote:Op dinsdag 25 mei 2010 11:49 schreef Vlindur het volgende:
Free, wat kut dat die nachten nog niet willenLijkt me zo vermoeiend!
![]()
Heb je al es geprobeerd om hem op zn eigen kamer te laten slapen?
Dan moet je het lekker zo laten iddquote:Op dinsdag 25 mei 2010 12:30 schreef freecell het volgende:
[..]
ja, maar da raak ik midden in de nacht in de warEn hij slaapt er niet beter om...
(dingen als: 'huh? Florian huilt? Hmmm, waar issie?ow, het is de babyfoon,*lampje* oja, hij ligt hiernaast... Dan moet ik nu mijn bed uit... *sjoksjok* en tegen de tijd dat ik daar ben is hij overstuur
Terwijl ik bij de co-sleeper alleen maar mijn hand hoef uitsteken
Geen idee... Hij slaapt gewoon niet...quote:Op dinsdag 25 mei 2010 13:09 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Dan moet je het lekker zo laten idd
Maar is er niet iets met hem aan de hand dan? Dit gaat toch al veels te lang zo door?
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 17:38 schreef DaviniaHR het volgende:
ah, het was asy!![]()
gefeliciteerd!
![]()
En wie was dan vandaag?
Lezen dame!quote:Op dinsdag 25 mei 2010 16:58 schreef Vlindur het volgende:
Asyniur was gister jarig!![]()
Gefeliciteerd!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En Marlinde is ook jarig zie ik, gefeliciteerd!![]()
*knip*quote:Op dinsdag 25 mei 2010 17:41 schreef ymme het volgende:
20 mei was ik... En niemand hier die daar aan dacht
Nou, vooruit danquote:Op dinsdag 25 mei 2010 17:52 schreef ymme het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Oh wat dom van mij
![]()
![]()
Mag ik de vergeetachtigheid nog op de hormonen afschuiven?
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 16:59 schreef octopussy het volgende:
Overdag en 's avonds slaapt hij daar ook en hij brult er niet meer of minder dan in onze kamer. Alleen verder bij ons weg en dat is onhandig!
Freecell, ik zou toch nog wat langer proberen om Florian op een eigen kamertje te laten slapen. Dat brullen kan ook onwennigheid zijn. Ik merk hier in ieder geval dat Hannah veel beter slaapt op haar eigen kamertje. In het begin ging ze ook gelijk brullen wanneer ze wakker werd, nu gaat ze eerst 'roepen'. Ik kan zelfs rekenen op een lachebekkie en getrappel als ik de kamer binnenkom![]()
Voor zover ik het hier begrepen heb: nee. Ik was veel vroeger dan mijn zus (ook met mijn definitief gebit, had met mijn eerste communie al al mijn nieuwe tanden terwijl de meeste kinderen op de foto staan met een aantal tanden die ontbrekenquote:Op dinsdag 25 mei 2010 20:43 schreef freecell het volgende:
Tandje?
Neeeeeee joh, dat doen we pas in het volgende topic! Heus!
Is dat bij twee kinderen uit één gezin vaak gelijk trouwens? Want Leander begon echt pas met 9 maanden oid
Geen idee. Elise had haar eerste tandje met 7 maanden en 8 dagen en Claire vorige week met 4 maanden en 19 dagen. Wel dezelfde tand overigens, tweede tandje van Elise was er 10 dagen later en die verwacht ik nu bij Claire nog niet.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 20:43 schreef freecell het volgende:
Tandje?
Neeeeeee joh, dat doen we pas in het volgende topic! Heus!
Is dat bij twee kinderen uit één gezin vaak gelijk trouwens? Want Leander begon echt pas met 9 maanden oid
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |