abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_81775100
De Opel Zafira heeft ook 7 zitplaatsen waarvan de achterste 2 ook in de bodem geklapt kunnen worden en dan heb je een mega kofferbak. Alle 3 de kinderen passen op de middelste rij, in 2 kinderstoelen en 1 verhoging. Met 3 kinderen moet je wel een grote auto rijden.
  zondag 23 mei 2010 @ 08:11:34 #152
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_81782209
Goedemorgen! Goed zowaar! Geen omvallende melk vooralsnog
zondagochtend
  zondag 23 mei 2010 @ 08:15:29 #153
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_81782222
Goedemorgen! Hier ook nog geen omvallende glazen. Wel misluktgeverfde teennagels, maar hey, dat kan de pret niet drukken.

Faja, dank voor je reactie op de spruw van R. HAP gebeld, strakjes receptje ophalen . En de tip van de nieuwe spenen was ook een goede en ik ga maar extra heet wassen enzo.

Het slaat ws nergens op, maar ik voel me dus echt een beetje schuldig over die spruw. Alsof de boel niet goed schoon is in huis (terwijl ik nu een werkster heb notabene). S heeft het nooit gehad.
  zondag 23 mei 2010 @ 08:16:28 #154
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_81782224
Mijn dochter is trouwens as we speak al buiten aan het fietsen en dan heb ik het nog weten te rekken .
  zondag 23 mei 2010 @ 08:18:54 #155
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_81782234
Groof, dat heeft toch niks te maken met hoe schoon je huis is. En ik vond j huis gewoon schoon hoor.

Is ze met de buurmeisjes aan het fietsen?
  zondag 23 mei 2010 @ 08:19:28 #156
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_81782235
Mijn dochter is aan het puntenslijpen. Niet dat ze het kan, maar ze doet een poging.
  zondag 23 mei 2010 @ 08:20:18 #157
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_81782240
quote:
Op zondag 23 mei 2010 08:18 schreef amaranta het volgende:
Groof, dat heeft toch niks te maken met hoe schoon je huis is. En ik vond j huis gewoon schoon hoor.

Is ze met de buurmeisjes aan het fietsen?
Nee, heel de wereld slaapt nog.

En die spruw moet toch ergens vandaan komen? Ik kan er gewoon niet goed bij met mijn verstand. Waar komt het vandaan, wat kan ik er aan doen, hoe krijg ik het BLIJVEND weg??? Zoiets .
  zondag 23 mei 2010 @ 08:28:38 #158
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_81782268
quote:
Op zondag 23 mei 2010 08:20 schreef Groofsken het volgende:

[..]

Nee, heel de wereld slaapt nog.

En die spruw moet toch ergens vandaan komen? Ik kan er gewoon niet goed bij met mijn verstand. Waar komt het vandaan, wat kan ik er aan doen, hoe krijg ik het BLIJVEND weg??? Zoiets .
Spruw is toch een schimmelinfectie?
Misschien is R. gewoon wel drager ofzo. (Net zoals bij een koortslip?? Je hebt mensen die die schimmel hebben en dus koorstlippen hebben, en mensen die hem nooit hebben, of zeg ik nu wat stoms).

mama boekje lezen?
Doei
pi_81782287
quote:
Op zondag 23 mei 2010 08:15 schreef Groofsken het volgende:
Goedemorgen! Hier ook nog geen omvallende glazen. Wel misluktgeverfde teennagels, maar hey, dat kan de pret niet drukken.

Faja, dank voor je reactie op de spruw van R. HAP gebeld, strakjes receptje ophalen . En de tip van de nieuwe spenen was ook een goede en ik ga maar extra heet wassen enzo.

Het slaat ws nergens op, maar ik voel me dus echt een beetje schuldig over die spruw. Alsof de boel niet goed schoon is in huis (terwijl ik nu een werkster heb notabene). S heeft het nooit gehad.
Je hoeft je nergens schuldig om te voelen. Ik kookte ook (en nog steeds steriliseer ik alles elke dag) alles elke dag uit, spenen, flessen etc. Maar toch kregen ze spruw. Ze stoppen op de creche ook van alles in hun mondje, net als andere kinderen. En er hoeft er maar 1 spruw te hebben om het door te geven. Een creche maakt zo ver ik weet niet al het speelgoed dagelijks schoon.
pi_81782790
Goedemorgen!

Vervelend van de spruw Groofsken!!

Vlindur, sterkte alvast met je moeder!

En over het draaien, weet niet meer wie het vroeg, maar Isa heeft wel een voorkeur met draaien. Ze draait altijd over haar linkerzij op haar buik. Via de andere kant heb ik het haar nog niet zien doen!
  zondag 23 mei 2010 @ 11:32:12 #161
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_81784896
Groofs; je hoeft je niet schuldig voelen hoor! net wat Amaranta zegt; op het KDV komt er van alles in aanraking met het mondje...

Ik ben weer aan het werk op deze mooie pinksterdag; ik hoop dat we vandaag een beetje op tijd wegkunnen, dan ga ik nog lekker een rondje met Evie lopen denk ik...
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_81785329
Ik 'mag' hier nu ook posten...
I 21-5-10 ♥ T 1-11-12 ♥ K 4-11-18 ♥
  zondag 23 mei 2010 @ 13:17:37 #163
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_81787920
Vlindurtje, het komt allemaal wel goed

Claudia, mooi gezegd!

Draakje, welkom hier!

Faja met haar rollende mannetje en nieuwe auto!

Die foto van Fabian

Lijnloos, hier hetzelfde! Bananen en altijd grijpen met links. Ook probeert hij alleen links op zijn duim/vingers te zuigen. Hij kan alles ook prima rechts overigens, maar geeft de voorkeur aan links. Volgens cb moeten we wel rechts stimuleren om ook te gebruiken. Ik let dus wel op hoe ik hem soms neer leg/zet.

Alweer spruw bij R Denk wel dat je het toch moet behandelen. Blijft een schimmel. Blijkbaar is hij er gewoon gevoelig voor. Is gewoon pech hebben...

Stef jongen, was het zwemmen vermoeiend?

Morretje ook welkom!
En je mag hier alleen mee posten als je een foto van je meisje post
geldt ook voor draakje

Hier een eigenwijs kaboutertje. Hij lag net te brullen in zijn bed. Ik slaak een zucht, zeg tegen mijn man: ik ga wel weer even kijken en opeens is het stil
Mijn man is zojuist boven gaan kijken. Harry heeft zich helemaal naar boven gewurmd in de wieg en ligt daar dus nu voor pampus
Proberen maar weer opnieuw een soort van ritme erin te krijgen: wakker/spelen/verschonen, dan eten en dan naar bed.
pi_81789041
Vandaag 6 maanden en zo'n 4 uur geleden kreeg ik een klein wondertje op m'n buik gelegd. Van het kleine hulpeloze wezentje is ze uitgegroeid tot een heus echt persoontje dat lacht, kletst, rolt en inmiddels ook pogingen doet tot kruipen ( ). Ze geniet enorm van de borstvoeding en de draagdoeken (en mama ook) en we gaan voorlopig zo door... alleen wel in het volgende topic! Tot gauw allemaal!

Een uurtje oud

3 weken

3 maanden

4 maanden

Anderhalve week geleden

pi_81789254
Haha Harry! Hij had je vast gehoord!

Over dat draaien, Isa draait dus altijd via links terwijl ze een voorkeur voor liggen naar rechts heeft. Verder grijpt ze veel met rechts.

Ohja, ze heeft ook ontdekt hoe ze kan gillen!
  zondag 23 mei 2010 @ 15:00:31 #166
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_81791054
wupwup tot ziensin het voglende topic!
Dat bv truitje heb ik ook maar dan in het anderkleurs.
  zondag 23 mei 2010 @ 15:01:08 #167
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_81791068
Wat heeft ze trouwens aan in het badje?
  zondag 23 mei 2010 @ 16:13:27 #168
61183 leonieke
Dan toch?
pi_81792995
WupWup tot ziens En veel plezier met je mooie meid in het volgende topic.

En ik heb vandaag iets gedaan want ik nog nooit heb gedaan. Mijn opdracht op het werk uitgerekend en een mail gestuurd naar mijn baas met de vraag om vanaf september ondersteuning te krijgen voor een aantal van mijn taken. Ik ben 100% aangesteld en als ik het uitreken (zijn altijd schattingen natuurlijk) kom ik op ongeveer 155%. Ik vraag me af wat het resultaat zal zijn.
En waarom heb ik dat nu gestuurd? Omdat ik vanaf september op tijd naar huis moet om thomas op te halen bij de onthaalmoeder en ik mijn werk gewoon niet meer deftig ga kunnen uitvoeren. Ik heb dan ook geen zin om volgend jaar een slechte evaluatie te krijgen omdat ik mijn werk minder grondig uitvoer in vergelijking met vroeger. Het was al te veel, maar zolang Thomas er niet was, vormde dat niet echt een probleem. Dan bleef ik gewoon tot 19 of 20u werken (ipv 16.40u).
I wonder...
pi_81794841
quote:
Op zondag 23 mei 2010 15:01 schreef amaranta het volgende:
Dat is een washandje

Vervelend van de spruw Groofsken, zo irritant lijkt me dat, dat het een steeds terugkomend iets kan worden

Dag Emma en WupWup,tot gauw en wat een heerlijk meisje heb je

Wolf leek steeds dorstig vandaag, vast door het warme weer, dus ik geef hem net een flesje water. Hij begint enthousiast te zuigen totdat hij wat binnen krijgt, mij aankijkt van ''hoe verzin je DIT"en de fles met een mep van zich afslaat

*effe meerdere pagina's bijlezen gaat
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_81794895
Klinkt heel logisch hoor Leonieke, je prioriteiten liggen nu ergens anders; thuis is echt belangrijker!
Eind van de middag=dan ook echt eind van de middag
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_81795548
quote:
Op zondag 23 mei 2010 15:01 schreef amaranta het volgende:
Niks, is een hydrofielwashand zodat d'r buik niet koud wordt
En dat voedingsshirt is stom: de gaten zitten zo ongeveer onder m'n oksels
pi_81795745
Poppejans, briljant!

Leonieke, klinkt heel verstandig en netjes op tijd ook voor je baas om iets anders te kunnen regelen!

Hier gaat het goed, mevrouw is zelfs al weer een beetje gegroeid, drinkt goed en slaapt veel.
Oh, en foto volgens 'opdracht'

I 21-5-10 ♥ T 1-11-12 ♥ K 4-11-18 ♥
pi_81795765
Wupwup: wat leuk om het verschil in die maanden te zien! Gefeli met de 6 maanden

Leonieke: zulke lange dagen moet ik ook niet aan denken hoor en natuurlijk al helemaal niet met kind erbij! Groot gelijk dus dat je dat gaat aangeven.
pi_81795788
Morretje wat een lieffie
pi_81796813
Wat een popje Morretje, wat een mooi tevreden gezichtje
pi_81796990
Wupwup tot in het volgende topic! Wat een mooie meid zeg!

Morretje, welkom! Schatje hoor!
  zondag 23 mei 2010 @ 19:15:25 #177
198722 Dizzy-Miss-Lizzy
spin me around
pi_81798147
Mor wat een poppetje En wat fijn dat het zo goed gaat
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
  zondag 23 mei 2010 @ 19:50:30 #178
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_81799443
ahhhhh morretje; wat lieffffffff en nog zo lekker klein ook

besef steeds meer dat mijn kleine meisje al bijna een grote beeb is....
  zondag 23 mei 2010 @ 20:02:19 #179
57497 happyme28
I'm so happy
pi_81799916
Leo, groot gelijk heb je hoor! Ik zal ook minder uren extra gaan maken, misschien wel wat vaker wat thuis doen, maar in ieder geval op tijd van kantoor weg.

Morretje, wat een poppetje! Gefeliciteerd nog met de kleine.

Wupwup, tot ziens in het volgende topic!

Hier een heerlijk weekend op de boot gehad. Daan vond het prachtig, zat heerlijk om zich heen te kijken, schrok totaal niet van de motor en heeft goed geslapen.

Hij heeft trouwens wel iets nieuws, hij steekt steeds zijn tong een beetje uit in de linker bovenhoek en sabbelt op zijn bovenlip. Lastig uit te leggen, maar het is een heel grappig gezicht. Vraag me alleen af waarom hij het doet.
pi_81799939
Morretje wat een klein moppie is het!

Poppejans, water is ook stukken minder lekker dan borstvoeding (vinden babies dan)

Wupwup tot ziens in het andere topic

Ik heb eindelijk voor het eerst een lachende baby op de foto

[sub]en die is nu aan het brullen in de box[/sub
  zondag 23 mei 2010 @ 20:07:26 #181
61183 leonieke
Dan toch?
pi_81800110
Mja, het is eigenlijk de eerste keer dat ik het uitgerekend heb en mijn mond viel eigenlijk open. Het is nu wel heel duidelijk geworden waarom ik nog 14 weken verlof staan heb als ik op 1 juni terug ga werken. Als hij er niets aan doet, zal ik hem laten weten dat ik bepaalde taken gewoon niet of minder goed zal kunnen uitvoeren.

(En waarom ik ook een beetje geschrokken was: ik was donderdagavond nog eens naar het werk geweest omdat er om 17u een vergadering begon voor volgend academiejaar. Het was ook met een collega waar mijn man en ik heel goed mee overeenkomen en we gingen achteraf ook nog iets eten. Beetje combinatie van werk en plezier dus. Maar ik kwam daar mijn baas en een paar andere collega's tegen en één ervan vroeg hoe het nu ging gaan met de onthaalmoeder. Toen ik zei dat ik in september om 17u naar huis zal moeten om Thomas op te halen reageerde mijn baas dat dat helemaal geen probleem was ( dus) en dat ik dan maar gewoon thuis moest verder werken als mijn werk niet af was (dat was duidelijk eerder ). Toen had ik zoiets van: hmz... ik word maar betaald om 38u te dien en zou eigenlijk graag genieten van de momenten dat ik bij Thomas ben, dus misschien toch maar alles eventjes uitrekenen en verduidelijken.)

Poppejans: Thomas moet hier echt ook geen druppel water hebben. Het lijkt wel vergif ofzo in zijn ogen

Morretje: wat een schatje En wat leuk dat ze goed drinkt. Ik vond het toch een geruststelling toen Thomas vlug terug bijkwam

Happy wat klinkt dat als een leuk weekend. Kom je ons geen foto's showen van Daan op de boot? Zie je het een beetje zitten voor volgende week?

Faja: wat een toffe foto Hier is het nog steeds niet gelukt om Thomas lachend op de foto te krijgen Vanaf dat hij de camera ziet, begint hij boos te kijken. Wel grappig, maar hij kan zo lief lachen. Dus we blijven volharden
pi_81800484
Aahh Faja!!

Leonieke, fijn toch dat je baas positief reageerde! Groot gelijk hoor, dat je dan eerder naar huis moet. Ik vind het nu ook weleens lastig dat ik stipt om 17.30 uur weg moet, terwijl sommige collega's nog weleens blijven zitten, maar het kan niet anders!

Vandaag zijn wij een dagje weg geweest met Isa en zijn nog uit eten geweest! Ging erg goed, Isa lag lekker in de kinderwagen naast ons te slapen! Wat is het toch een lief meisje!
pi_81800760
Faja: dat is nog eens een hele mooie lach ook!

Leonieke: en wanneer moet je die 14 weken dan opmaken? Ik maakte voorheen ook te veel overuren, maar nu we een nieuw lokatiehoofd hebben is de regel dat als je overuren 'moet' maken ze ook zo snel mogelijk (liefst dezelfde week) weer opneemt. Hoop voor je dat het werk dat je hebt dan ook minder gaat worden anders lijkt me hegt toch niet haalbaar.
  zondag 23 mei 2010 @ 20:22:45 #184
61183 leonieke
Dan toch?
pi_81800781
quote:
Op zondag 23 mei 2010 20:16 schreef NieuweUser het volgende:
Aahh Faja!!

Leonieke, fijn toch dat je baas positief reageerde! Groot gelijk hoor, dat je dan eerder naar huis moet. Ik vind het nu ook weleens lastig dat ik stipt om 17.30 uur weg moet, terwijl sommige collega's nog weleens blijven zitten, maar het kan niet anders!

Vandaag zijn wij een dagje weg geweest met Isa en zijn nog uit eten geweest! Ging erg goed, Isa lag lekker in de kinderwagen naast ons te slapen! Wat is het toch een lief meisje!
Zo fijn vond ik het tweede zinnetje eigenlijk niet
Ik wordt maar betaald om 38u per week te werken en begin elke dag om 8u. Met mijn middagpauze erbij moet ik dus elke dag werken tot 16.30u. Al de uren die ik langer blijf, zijn eigenlijk al te veel, laat staan de uren die ik thuis zou moeten werken Ik begrijp best dat hij 's avonds nog thuis werkt. Hij komt 's ochtends maar toe rond 9.30u en vertrekt 's avonds meestal ten laatste om 17u en hij is de baas. Die moeten gewoon meer werken, vind ik (+ dat hij ook nog eens dubbel zoveel verdient als ik ).
Begrijp me niet verkeerd: ik ga nu niet constant uurtjes tellen nu Thomas er is (dat ligt niet in mijn aard), maar mijn baas mag wel weten dat ik 155% werk ipv 100% waar ze me voor betalen.

Wat fijn dat het dagje uit zo goed is meegevallen Heerlijk hé om zo samen weg te gaan
  zondag 23 mei 2010 @ 20:25:35 #185
61183 leonieke
Dan toch?
pi_81800912
quote:
Op zondag 23 mei 2010 20:22 schreef Meimeltje het volgende:
Faja: dat is nog eens een hele mooie lach ook!

Leonieke: en wanneer moet je die 14 weken dan opmaken? Ik maakte voorheen ook te veel overuren, maar nu we een nieuw lokatiehoofd hebben is de regel dat als je overuren 'moet' maken ze ook zo snel mogelijk (liefst dezelfde week) weer opneemt. Hoop voor je dat het werk dat je hebt dan ook minder gaat worden anders lijkt me hegt toch niet haalbaar.
Ik ben realistisch genoeg om te beseffen dat ik die 14 weken nooit meer zal kunnen opnemen Maar ik wil ze ook niet allemaal zomaar opgeven. Ik ga sowieso proberen om elke week een dag thuis te zijn: ofwel de dag dat P. ook thuis is en Thomas niet naar de onthaalmoeder gaat ofwel een andere dag zodat ik 's ochtends kan poetsen en boodschappen doen en dan Thomas bv vroeger ophaal van bij de onthaalmoeder. Daar ben ik nog niet helemaal uit.
En toegegeven, het zou gewoon al ideaal zijn als ik een pak minder overuren zou maken en dat de teller op 14 weken zou blijven staan. Er komen jaarlijks gewoon x aantal weken bij en dat is niet meer gezond (is trouwens niet alleen bij mij, hoor, twee andere collega's van het secretariaat hebben nog meer verlof staan ).
pi_81801358
Als je ze niet meer op 'kunt' nemen, kun je ze dan niet uit laten betalen Leo?
  zondag 23 mei 2010 @ 20:37:56 #187
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_81801579
quote:
Op zondag 23 mei 2010 17:45 schreef Morretje het volgende:
Hier gaat het goed, mevrouw is zelfs al weer een beetje gegroeid, drinkt goed en slaapt veel.
Oh, en foto volgens 'opdracht'

[ link | afbeelding ]

Leonie, wat goed van je!
omdat ik weet hoe moeilijk je dat vindt...

Faja
pi_81801614
Lijkt me dat het dan toch wel verplicht is om ze uitbetaald te krijgen als je ze niet op kunt nemen...
Ik heb dat in ieder geval wel laten doen naast de paar weken extra verlof vanwege alle overuren.
  zondag 23 mei 2010 @ 20:40:14 #189
57497 happyme28
I'm so happy
pi_81801757
quote:
Op zondag 23 mei 2010 20:07 schreef leonieke het volgende:
Happy wat klinkt dat als een leuk weekend. Kom je ons geen foto's showen van Daan op de boot? Zie je het een beetje zitten voor volgende week?
Zal straks even wat foto's plaatsen in het fototopic.

Ik heb op zich wel zin om overmorgen aan het werk te gaan, al is het alleen maar om iedereen weer te spreken en bij te praten over alles. Maar het is niet anders en gelukkig ben ik woensdag al weer thuis. Het zal vast goedkomen als ik weer in het ritme zit en Daan doet het tot nu toe hardstikke goed op het KDV. Hij is vrijdag de hele dag geweest, heeft gewoon zijn 2 (lange) slaapjes gedaan, netjes zijn fles op gedronken en de meiden zeiden dat hij de hele tijd aan het lachen was. Ze waren buiten en Daan is de enige kleine baby dus die zat in het midden in de schommelstoel en alle kleinere babietjes stonden eromheen naar Daan te kijken en Daan bleef maar lachen
pi_81801943
Wat fijn Happy! Je kunt Daan daar dus met een gerust hart achterlaten!
pi_81803218
Tijdje beetje offline geweest

Maar we zijn nu net weer terug van leuke 2 dagen weg.

Aangezien Travis alweer precies een maand oud is vandaag was het gisteren wel tijd om met de motor een weekendje weg te gaan !
Eerst in het zijspan mee
Overdag in de schaduw buiten en snachts lekker geslapen in de tent !

zondag 23 mei 2010 @ 21:09:02 #192
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_81803713
Kun je ze niet laten uitbetalen Leonie?
pi_81804671
Goed gedaan Leonieke, en nu ook voet bij stuk houden he? Je werkt om te kunnen leven, niet andersom; en 155% werken is leuk zolang je het zelf wilt, maar mag niet van je verwacht worden...
Trouwens... die mail vandaag verstuurd? Het is zondag! Lang pinksterweekend zelfs, ga weekend houden!

Gave foto's Harley; dat je dat nu al aandurft met zo'n kleintje... Ik vind het al heel wat om nu met Lars naar de supermarkt te gaan of in het park te gaan wandelen; en hij is maar een heel klein beetje jonger dan jullie Travis, toch?

'k moet wel wennen aan deze temperaturen zeg... Op Lars' kamertje is het al bijna 30 graden, omdat daar de zon 's middags op staat. 'k moet misschien toch maar iets verzinnen om het daar iets koeler te kunnen houden de komende zomer. Iemand een goed idee?
En als we het dan toch over goede ideeen hebben... weet iemand een adres waar je huidkleurige voedingsbeha's kunt kopen? Overal waar ik kijk is het of wit, of zwart... of iets anders bonts, maar dat valt allemaal zo op onder witte zomerse t-shirtjes en bloesjes... zelfs de zoogcompressen schijnen door, staat erg charmant.. not!
  zondag 23 mei 2010 @ 21:30:22 #194
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_81805126
Ik zat stiekem even te kijken maar wat een gave foto's zeg harley!
Sommige beperken zich vaak in hun doen & laten met een kindje erbij, maar tof dat jullie dat niet doen.

En shandaly bij Isa is het ook verschrikkelijk heet,wij hebben de zon de hele dag & daarom hebben we extra verduisterende blindeer rolgordijnen genomen. En je kan altijd een klein ventilatortje neer zetten. Wij hebben in ieder geval geen last meer van de warmte.
  zondag 23 mei 2010 @ 23:19:15 #195
61183 leonieke
Dan toch?
pi_81812168
Overuren worden niet uitbetaald bij ons

Shandaly, ik heb hem vandaag verstuurd omdat ik hem nu durfde te versturen Het ligt echt niet in mijn aard om zoiets te doen en nu ik die beslissing had genomen van het uit te rekenen en het te laten weten, moest ik wel doorzetten. De kans was namelijk heel groot dat ik het morgen of overmorgen niet meer zou durven

Happy, wat fijn dat Daan het zo goed doet op het KDV. Lijkt me toch een hele geruststelling als alles daar goed gaat.
pi_81820117
Harley wat gaaf! Dat is dan echt het voordeel van een zijspan! Wij zitten zaten elk jaar met pinksteren een langweekend in Duitsland met de motor, maar dit jaar gaat dat niet meer omdat we Rienk nu hebben en die wil ik toch echt niet bij anderen laten logeren en er is geen plek meer voor hem op de motor. wel jammer, ik wilde wel met de auto, maar daar had vriendlief geen zin in. Dus nu gaat hij straks de Elfstedentocht op de motor doen Rienk en ik blijven dus thuis
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  maandag 24 mei 2010 @ 06:27:27 #197
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_81820159
@Leonieke; ik ben trots op je! heel goed dat je voor jezelf opkomt hoor! en ik hoop dat je baas dr goed op gaat reageren..

@Vlindur: jammer dat je niet meer motor rijdt; maja je hebt dr ook wel heeeeeel veel voor terug gekregen he? lekker met Rienk pinksteren vieren!

Morretje inclusief babietje van harte welkom hier!

@Freecell: hoe gaat het eigenlijk bij jou nu in de nachten???

@Keshet; hoe is het met je kleine meisje? mag ze bijna mee? nog steeds 'brilloos"?

WupWup; ik weet niet of je het nog leest; maar een dag te laat; tot snel bij de grote babietjes!

Ik moet weer werken... ik hoop dat iedereen lekker geniet van het mooie weer vandaag, vind het wel jammer dat ik dat net niet tref; moet morgen ook nog werken namelijk en de voorspellingen voor woensdag zijn niet enorm gunstig...naja part of the job he?
  maandag 24 mei 2010 @ 09:12:11 #198
57497 happyme28
I'm so happy
pi_81820720
Goedemorgen!

Leuke foto's Harley! Lekker hè, naar buiten met dat mooie weer!

Vlindur, voor je het weet is Rienk groot genoeg om achterop te kunnen (maar ik snap dat je het ondanks hoe geweldig Rienk is, het af en toe best mist).

Hier nog even onze voetballer in actie:
Gewoon met je handen die beestje pakken wordt inmiddels saai......dat kan ook anders....
Daan aan het voetballen
  maandag 24 mei 2010 @ 09:18:08 #199
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_81820796
Teigetje is nog steeds neusbril-loos!
Eerst was 'ie dinsdagochtend afgegaan en 's nachts weer opgegaan ivm te veel dalingen. Donderdagochtend is poging 2 gestart en dat gaat tot nu toe perfect!

Onder een spoiler ivm Wet van FOK!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
A grand adventure has begun.
  maandag 24 mei 2010 @ 09:18:41 #200
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_81820799
Harley, wat is Travis een enorm schattig ventje! Geweldig dat jullie lekker weg zijn geweest Wij durfden het niet aan om te gaan kamperen in het kader van de kou 's-nachts, maar dat ging dus goed? En hij sliep in dat campingbedje? Oh mensen, nu krijg ik toch echt zin om ook weer te gaan kamperen hoor! Nouja, we hebben altijd Lowlands nog enzo

BJ, werk ze, wat jammer dat je deze pinksteren niet vrij bent!

Leonieke, good for you! Stel nou dat je baas het op de spits gaat drijven en dit van je zou blijven verwachten, wat ga je dan doen? Is het een optie om een andere baan te gaan zoeken? Gewoon (nouja.. je snapt me wel) je 14 weken opnemen en dan verder gaan kijken? Lastig allemaal zeg, lijkt me niet makkelijk zo.

Wupwup, wat een enorme ontwikkeling gaat zo'n klein mensje door in die paar maanden he? Wat een superleuke foto's! Ennuhm, wij komen met je mee!

Want ja, het is dus echt zo ver, al kan ik het nauwelijks geloven: mijn ventje is een half jaar oud!

Van

tot

Ik zou nooit meer zonder hem kunnen!

Lieve allemaal, ik blijf met jullie meelezen hoor! Dikke voor jullie en jullie kleintje!
3!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')