Nee, heel de wereld slaapt nog.quote:Op zondag 23 mei 2010 08:18 schreef amaranta het volgende:
Groof, dat heeft toch niks te maken met hoe schoon je huis is. En ik vond j huis gewoon schoon hoor.
Is ze met de buurmeisjes aan het fietsen?
Spruw is toch een schimmelinfectie?quote:Op zondag 23 mei 2010 08:20 schreef Groofsken het volgende:
[..]
Nee, heel de wereld slaapt nog.
En die spruw moet toch ergens vandaan komen? Ik kan er gewoon niet goed bij met mijn verstand. Waar komt het vandaan, wat kan ik er aan doen, hoe krijg ik het BLIJVEND weg??? Zoiets.
Je hoeft je nergens schuldig om te voelen. Ik kookte ook (en nog steeds steriliseer ik alles elke dag) alles elke dag uit, spenen, flessen etc. Maar toch kregen ze spruw. Ze stoppen op de creche ook van alles in hun mondje, net als andere kinderen. En er hoeft er maar 1 spruw te hebben om het door te geven. Een creche maakt zo ver ik weet niet al het speelgoed dagelijks schoon.quote:Op zondag 23 mei 2010 08:15 schreef Groofsken het volgende:
Goedemorgen! Hier ook nog geen omvallende glazen. Wel misluktgeverfde teennagels, maar hey, dat kan de pret niet drukken.
Faja, dank voor je reactie op de spruw van R. HAP gebeld, strakjes receptje ophalen. En de tip van de nieuwe spenen was ook een goede en ik ga maar extra heet wassen enzo.
Het slaat ws nergens op, maar ik voel me dus echt een beetje schuldig over die spruw. Alsof de boel niet goed schoon is in huis(terwijl ik nu een werkster heb notabene). S heeft het nooit gehad.
Dat is een washandjequote:
Niks, is een hydrofielwashand zodat d'r buik niet koud wordtquote:
Zo fijn vond ik het tweede zinnetje eigenlijk nietquote:Op zondag 23 mei 2010 20:16 schreef NieuweUser het volgende:
Aahh Faja!!![]()
Leonieke, fijn toch dat je baas positief reageerde!Groot gelijk hoor, dat je dan eerder naar huis moet. Ik vind het nu ook weleens lastig dat ik stipt om 17.30 uur weg moet, terwijl sommige collega's nog weleens blijven zitten, maar het kan niet anders!
Vandaag zijn wij een dagje weg geweest met Isa en zijn nog uit eten geweest! Ging erg goed, Isa lag lekker in de kinderwagen naast ons te slapen! Wat is het toch een lief meisje!
Ik ben realistisch genoeg om te beseffen dat ik die 14 weken nooit meer zal kunnen opnemenquote:Op zondag 23 mei 2010 20:22 schreef Meimeltje het volgende:
Faja: dat is nog eens een hele mooie lach ook!
Leonieke: en wanneer moet je die 14 weken dan opmaken? Ik maakte voorheen ook te veel overuren, maar nu we een nieuw lokatiehoofd hebben is de regel dat als je overuren 'moet' maken ze ook zo snel mogelijk (liefst dezelfde week) weer opneemt. Hoop voor je dat het werk dat je hebt dan ook minder gaat worden anders lijkt me hegt toch niet haalbaar.
quote:Op zondag 23 mei 2010 17:45 schreef Morretje het volgende:
Hier gaat het goed, mevrouw is zelfs al weer een beetje gegroeid, drinkt goed en slaapt veel.![]()
Oh, en foto volgens 'opdracht'![]()
[ link | afbeelding ]
Zal straks even wat foto's plaatsen in het fototopic.quote:Op zondag 23 mei 2010 20:07 schreef leonieke het volgende:
Happy wat klinkt dat als een leuk weekend. Kom je ons geen foto's showen van Daan op de boot? Zie je het een beetje zitten voor volgende week?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A grand adventure has begun.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |