abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_81775100
De Opel Zafira heeft ook 7 zitplaatsen waarvan de achterste 2 ook in de bodem geklapt kunnen worden en dan heb je een mega kofferbak. Alle 3 de kinderen passen op de middelste rij, in 2 kinderstoelen en 1 verhoging. Met 3 kinderen moet je wel een grote auto rijden.
  zondag 23 mei 2010 @ 08:11:34 #152
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_81782209
Goedemorgen! Goed zowaar! Geen omvallende melk vooralsnog
zondagochtend
  zondag 23 mei 2010 @ 08:15:29 #153
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_81782222
Goedemorgen! Hier ook nog geen omvallende glazen. Wel misluktgeverfde teennagels, maar hey, dat kan de pret niet drukken.

Faja, dank voor je reactie op de spruw van R. HAP gebeld, strakjes receptje ophalen . En de tip van de nieuwe spenen was ook een goede en ik ga maar extra heet wassen enzo.

Het slaat ws nergens op, maar ik voel me dus echt een beetje schuldig over die spruw. Alsof de boel niet goed schoon is in huis (terwijl ik nu een werkster heb notabene). S heeft het nooit gehad.
  zondag 23 mei 2010 @ 08:16:28 #154
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_81782224
Mijn dochter is trouwens as we speak al buiten aan het fietsen en dan heb ik het nog weten te rekken .
  zondag 23 mei 2010 @ 08:18:54 #155
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_81782234
Groof, dat heeft toch niks te maken met hoe schoon je huis is. En ik vond j huis gewoon schoon hoor.

Is ze met de buurmeisjes aan het fietsen?
  zondag 23 mei 2010 @ 08:19:28 #156
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_81782235
Mijn dochter is aan het puntenslijpen. Niet dat ze het kan, maar ze doet een poging.
  zondag 23 mei 2010 @ 08:20:18 #157
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_81782240
quote:
Op zondag 23 mei 2010 08:18 schreef amaranta het volgende:
Groof, dat heeft toch niks te maken met hoe schoon je huis is. En ik vond j huis gewoon schoon hoor.

Is ze met de buurmeisjes aan het fietsen?
Nee, heel de wereld slaapt nog.

En die spruw moet toch ergens vandaan komen? Ik kan er gewoon niet goed bij met mijn verstand. Waar komt het vandaan, wat kan ik er aan doen, hoe krijg ik het BLIJVEND weg??? Zoiets .
  zondag 23 mei 2010 @ 08:28:38 #158
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_81782268
quote:
Op zondag 23 mei 2010 08:20 schreef Groofsken het volgende:

[..]

Nee, heel de wereld slaapt nog.

En die spruw moet toch ergens vandaan komen? Ik kan er gewoon niet goed bij met mijn verstand. Waar komt het vandaan, wat kan ik er aan doen, hoe krijg ik het BLIJVEND weg??? Zoiets .
Spruw is toch een schimmelinfectie?
Misschien is R. gewoon wel drager ofzo. (Net zoals bij een koortslip?? Je hebt mensen die die schimmel hebben en dus koorstlippen hebben, en mensen die hem nooit hebben, of zeg ik nu wat stoms).

mama boekje lezen?
Doei
pi_81782287
quote:
Op zondag 23 mei 2010 08:15 schreef Groofsken het volgende:
Goedemorgen! Hier ook nog geen omvallende glazen. Wel misluktgeverfde teennagels, maar hey, dat kan de pret niet drukken.

Faja, dank voor je reactie op de spruw van R. HAP gebeld, strakjes receptje ophalen . En de tip van de nieuwe spenen was ook een goede en ik ga maar extra heet wassen enzo.

Het slaat ws nergens op, maar ik voel me dus echt een beetje schuldig over die spruw. Alsof de boel niet goed schoon is in huis (terwijl ik nu een werkster heb notabene). S heeft het nooit gehad.
Je hoeft je nergens schuldig om te voelen. Ik kookte ook (en nog steeds steriliseer ik alles elke dag) alles elke dag uit, spenen, flessen etc. Maar toch kregen ze spruw. Ze stoppen op de creche ook van alles in hun mondje, net als andere kinderen. En er hoeft er maar 1 spruw te hebben om het door te geven. Een creche maakt zo ver ik weet niet al het speelgoed dagelijks schoon.
pi_81782790
Goedemorgen!

Vervelend van de spruw Groofsken!!

Vlindur, sterkte alvast met je moeder!

En over het draaien, weet niet meer wie het vroeg, maar Isa heeft wel een voorkeur met draaien. Ze draait altijd over haar linkerzij op haar buik. Via de andere kant heb ik het haar nog niet zien doen!
  zondag 23 mei 2010 @ 11:32:12 #161
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_81784896
Groofs; je hoeft je niet schuldig voelen hoor! net wat Amaranta zegt; op het KDV komt er van alles in aanraking met het mondje...

Ik ben weer aan het werk op deze mooie pinksterdag; ik hoop dat we vandaag een beetje op tijd wegkunnen, dan ga ik nog lekker een rondje met Evie lopen denk ik...
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_81785329
Ik 'mag' hier nu ook posten...
I 21-5-10 ♥ T 1-11-12 ♥ K 4-11-18 ♥
  zondag 23 mei 2010 @ 13:17:37 #163
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_81787920
Vlindurtje, het komt allemaal wel goed

Claudia, mooi gezegd!

Draakje, welkom hier!

Faja met haar rollende mannetje en nieuwe auto!

Die foto van Fabian

Lijnloos, hier hetzelfde! Bananen en altijd grijpen met links. Ook probeert hij alleen links op zijn duim/vingers te zuigen. Hij kan alles ook prima rechts overigens, maar geeft de voorkeur aan links. Volgens cb moeten we wel rechts stimuleren om ook te gebruiken. Ik let dus wel op hoe ik hem soms neer leg/zet.

Alweer spruw bij R Denk wel dat je het toch moet behandelen. Blijft een schimmel. Blijkbaar is hij er gewoon gevoelig voor. Is gewoon pech hebben...

Stef jongen, was het zwemmen vermoeiend?

Morretje ook welkom!
En je mag hier alleen mee posten als je een foto van je meisje post
geldt ook voor draakje

Hier een eigenwijs kaboutertje. Hij lag net te brullen in zijn bed. Ik slaak een zucht, zeg tegen mijn man: ik ga wel weer even kijken en opeens is het stil
Mijn man is zojuist boven gaan kijken. Harry heeft zich helemaal naar boven gewurmd in de wieg en ligt daar dus nu voor pampus
Proberen maar weer opnieuw een soort van ritme erin te krijgen: wakker/spelen/verschonen, dan eten en dan naar bed.
pi_81789041
Vandaag 6 maanden en zo'n 4 uur geleden kreeg ik een klein wondertje op m'n buik gelegd. Van het kleine hulpeloze wezentje is ze uitgegroeid tot een heus echt persoontje dat lacht, kletst, rolt en inmiddels ook pogingen doet tot kruipen ( ). Ze geniet enorm van de borstvoeding en de draagdoeken (en mama ook) en we gaan voorlopig zo door... alleen wel in het volgende topic! Tot gauw allemaal!

Een uurtje oud

3 weken

3 maanden

4 maanden

Anderhalve week geleden

pi_81789254
Haha Harry! Hij had je vast gehoord!

Over dat draaien, Isa draait dus altijd via links terwijl ze een voorkeur voor liggen naar rechts heeft. Verder grijpt ze veel met rechts.

Ohja, ze heeft ook ontdekt hoe ze kan gillen!
  zondag 23 mei 2010 @ 15:00:31 #166
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_81791054
wupwup tot ziensin het voglende topic!
Dat bv truitje heb ik ook maar dan in het anderkleurs.
  zondag 23 mei 2010 @ 15:01:08 #167
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_81791068
Wat heeft ze trouwens aan in het badje?
  zondag 23 mei 2010 @ 16:13:27 #168
61183 leonieke
Dan toch?
pi_81792995
WupWup tot ziens En veel plezier met je mooie meid in het volgende topic.

En ik heb vandaag iets gedaan want ik nog nooit heb gedaan. Mijn opdracht op het werk uitgerekend en een mail gestuurd naar mijn baas met de vraag om vanaf september ondersteuning te krijgen voor een aantal van mijn taken. Ik ben 100% aangesteld en als ik het uitreken (zijn altijd schattingen natuurlijk) kom ik op ongeveer 155%. Ik vraag me af wat het resultaat zal zijn.
En waarom heb ik dat nu gestuurd? Omdat ik vanaf september op tijd naar huis moet om thomas op te halen bij de onthaalmoeder en ik mijn werk gewoon niet meer deftig ga kunnen uitvoeren. Ik heb dan ook geen zin om volgend jaar een slechte evaluatie te krijgen omdat ik mijn werk minder grondig uitvoer in vergelijking met vroeger. Het was al te veel, maar zolang Thomas er niet was, vormde dat niet echt een probleem. Dan bleef ik gewoon tot 19 of 20u werken (ipv 16.40u).
I wonder...
pi_81794841
quote:
Op zondag 23 mei 2010 15:01 schreef amaranta het volgende:
Dat is een washandje

Vervelend van de spruw Groofsken, zo irritant lijkt me dat, dat het een steeds terugkomend iets kan worden

Dag Emma en WupWup,tot gauw en wat een heerlijk meisje heb je

Wolf leek steeds dorstig vandaag, vast door het warme weer, dus ik geef hem net een flesje water. Hij begint enthousiast te zuigen totdat hij wat binnen krijgt, mij aankijkt van ''hoe verzin je DIT"en de fles met een mep van zich afslaat

*effe meerdere pagina's bijlezen gaat
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_81794895
Klinkt heel logisch hoor Leonieke, je prioriteiten liggen nu ergens anders; thuis is echt belangrijker!
Eind van de middag=dan ook echt eind van de middag
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_81795548
quote:
Op zondag 23 mei 2010 15:01 schreef amaranta het volgende:
Niks, is een hydrofielwashand zodat d'r buik niet koud wordt
En dat voedingsshirt is stom: de gaten zitten zo ongeveer onder m'n oksels
pi_81795745
Poppejans, briljant!

Leonieke, klinkt heel verstandig en netjes op tijd ook voor je baas om iets anders te kunnen regelen!

Hier gaat het goed, mevrouw is zelfs al weer een beetje gegroeid, drinkt goed en slaapt veel.
Oh, en foto volgens 'opdracht'

I 21-5-10 ♥ T 1-11-12 ♥ K 4-11-18 ♥
pi_81795765
Wupwup: wat leuk om het verschil in die maanden te zien! Gefeli met de 6 maanden

Leonieke: zulke lange dagen moet ik ook niet aan denken hoor en natuurlijk al helemaal niet met kind erbij! Groot gelijk dus dat je dat gaat aangeven.
pi_81795788
Morretje wat een lieffie
pi_81796813
Wat een popje Morretje, wat een mooi tevreden gezichtje
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')