Wat fijn dat je een goede nachtrust hebt gehadquote:Op donderdag 20 mei 2010 12:05 schreef WupWup het volgende:
Free het zou zomaar eens je baarmoeder kunnen zijn. Ken je het nummer van je huisarts al uit je hoofd?Laat er even naar kijken, want dat is iig niet iets wat je op z'n beloop moet laten.
Asyniur, dat heb ik ook geleerd van die hotspots. Maar Tico heeft recentere scholing, dus daar ga ik dan maar van uit![]()
We hebben hier een goede nacht gehad! Om half 12 gaan slapen, toen kwam ze iets voor drieën en de volgende keer was het iets voor zevenen![]()
![]()
Geen gemiep tussendoor, geen speen pluggen, gewoon slapen!
Klinkt naar, sterkte eniweequote:Op donderdag 20 mei 2010 12:56 schreef freecell het volgende:
Nuja, ik til het maar even het weekend over geloof ik
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben trouwens vorige week maandag gestopt met de pil (een andere dan een gewone pil, ivm curretage) Ik ben dus nu weer begonnen aan de nieuwe pil, maar ben juist gisteren ongesteld geworden. Veel, heel veelAls ik die pil doorslik ben ik dan voor woensdag 'klaar' ? Ik wil niet dat als we gaan trouwen ongesteld ben
Leo: Lijkt me best grappig, die kinesist
Lijnloos, ik zou inderdaad even de HA bellen, maar je hebt waarschijnlijk gewoon een klein mupkeNiet teveel zorgen maken hoor
je bent zo klein en lief
we vinden je zo volmaakt
je hebt ons door je komst
nóg gelukkiger gemaakt
Bwa, ik denk dat ze op een bepaald moment aan mijn gezicht zag dat ik last had door het gebrek aan buikspieren. Ze vroeg alleszins opeens: "gaat het nog?" en ik natuurlijk in al mijn stoerheid "jaja, geen probleem" *pufpuf*quote:Op donderdag 20 mei 2010 13:21 schreef Marlinde het volgende:
Leo: Lijkt me best grappig, die kinesist
Dat heb ik ook begrepen:quote:Op donderdag 20 mei 2010 10:33 schreef Asyniur het volgende:
Hier werd door kinderarts/lactatielkundige afgeraden om bv te verwarmen in magnetron. Omdat magnetron ongelijkmatig verwarmd krijg je altijd hotspots, waarbij de temperatuur oploopt tot boven 50 graden en op die plekken gaat dan al het goede van bv stuk. Ook als je tussendoor roert.
Ik zou denk ik ook contact opnemen met de huisarts, maar tegelijkertijd vind ik dat je je niet al te ongerust moet voelen, Lijnloos. In lengte groeit ze inderdaad mooi en het zou zo maar kunnen dat ze nu net haar eigen gewichtslijn heeft gevonden, ookal ligt die laag. Ze drinkt bovendien goed, meende ik laatst te hebben gelezen, dus je weet zeker dat ze genoeg binnenkrijgt. En ze doet het ook nog eens goed verder! Maar het is wel fijn om van iemand uit het medische circuit even geruststelling te krijgen, lijkt me.quote:Op donderdag 20 mei 2010 13:38 schreef octopussy het volgende:
Lijnloos, ik zou ook even preventief contact opnemen met de HA of de KA. Liever de problemen voor zijn dan dat je straks met een te licht kindje zit. Vooral omdat ze qua lengte wel goed gaat. Minke krijgt kunstvoeding toch? Je hebt dan in ieder geval mogelijkheden om de voeding aan te passen qua calorische waarde of hoeveelheden/frequentie.
Je hoeft je geen zorgen te maken (maar dat is gemakkelijker gezegd dan gedaan)![]()
Vervelend zeg, die buikklachten.quote:Ik ga trouwens zelf volgende week naar een chirurg wegens buikpijn. Heb tijdens de zwangerschap een paar vreselijke pijnaanvallen gehad (de reden waarom ik ook ingeleid ben) en na de bevalling heb ik af en toe weer een aanval. De huisarts zou het normaal op obstipatie gooien, maar gezien de gastric bypass wil ze toch onderzoek laten doen. Ik kreeg trouwens gelijk een preek dat ik meer groente en fruit moest eten (dat doe ik niet elke dag nl.) en meer moet drinken. Ik kan er helemaal niet tegen als mensen die mij niet kennen me de les gaan lezen over eten en drinken. Ik heb me er toch behoorlijk in verdiept voor mijn operatie
Maar dat staat ook in de richtlijn voor neonatologen waar ik uit citeerde, hoor! Ik gebruik zelf zonder gewetensbezwaren de magnetron. Dat doe ik nu voor flesvoeding maar dat deed ik indertijd ook voor afgekolfde moedermelk.quote:Op donderdag 20 mei 2010 14:59 schreef Keshet het volgende:
Claudia: De neonatologen die ik ken hebben er dan weer geen enkel probleem mee om bv in de magnetron op te warmen. Raar he, die tegenstrijdige adviezen!
Ow.quote:Op donderdag 20 mei 2010 15:03 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Maar dat staat ook in de richtlijn voor neonatologen waar ik uit citeerde, hoor! Ik gebruik zelf zonder gewetensbezwaren de magnetron. Dat doe ik nu voor flesvoeding maar dat deed ik indertijd ook voor afgekolfde moedermelk.
Ik kan de curves niet zien. Heb je ze elders gehost?
Maar daar ben jij waarschijnlijk ingelogd en wij kunnen die plaatjes niet zien. Misschien even op tinypic.com zetten?quote:Op donderdag 20 mei 2010 15:12 schreef Keshet het volgende:
[..]
Ow.![]()
Ik had 't topic even snel gescand. Mag ik dat als excuus opvoeren?![]()
De plaatjes staan gewoon nog op hun originele plekje, op bv.com.
Bwuh. Daar ga ik dan met al mijn IT kennis.quote:Op donderdag 20 mei 2010 15:13 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Maar daar ben jij waarschijnlijk ingelogd en wij kunnen die plaatjes niet zien. Misschien even op tinypic.com zetten?
quote:Op donderdag 20 mei 2010 16:39 schreef DaviniaHR het volgende:
madam ligt voor pampus in de tuin op een dubbel boxkleed te maffen. heerlijk!
wat kun je toch gelukkig worden van zo'n klein hoopje mens
Maatje kleinvallend, heet gewassen en in de droger gestopt 50/56.quote:Op donderdag 20 mei 2010 19:00 schreef huuphuup het volgende:
oh Keshet die curveswat gaaaf om te zien zeg hoe dat ineens zo omhoog klimt! Super!
![]()
in welke maat zit je meisje nu?
quote:Op donderdag 20 mei 2010 19:18 schreef Keshet het volgende:
[..]
Maatje kleinvallend, heet gewassen en in de droger gestopt 50/56.![]()
![]()
Ze is nu 42,5 centimer lang.
lekker zegquote:Op donderdag 20 mei 2010 16:39 schreef DaviniaHR het volgende:
madam ligt voor pampus in de tuin op een dubbel boxkleed te maffen. heerlijk!
wat kun je toch gelukkig worden van zo'n klein hoopje mens
Om het matrasje kan je een aankleedkussenhoes ding trekken en bij warm weer een dun lakentje voor over haar heen en een hydrofiel luier onder haar hoofdjequote:Op donderdag 20 mei 2010 19:29 schreef Keshet het volgende:
Ja, absoluut wel!
Ik probeer me nu nog een beetje in te houden. Eerst maar eens zien welke maat ze precies heeft als ze thuiskomt en hoe warm het dan is enzo.
Letterlijk 300 meter hier vandaan zit een (kleine) HEMA die 7 dagen per week open is, dus in noodgevallen is er zo iets extra's gehaald.
Andere vraag: In het reiswiegje van de wandelwagen he, moeten daar nou nog iets van lakentjes oid in/op/tussen/onder?
Haha, ik was al onderwegquote:
Wat heerlijk om te zien dat je tegenwoordig met dit soort dingen bezig mag/kan houden!!!quote:Op donderdag 20 mei 2010 19:29 schreef Keshet het volgende:
Andere vraag: In het reiswiegje van de wandelwagen he, moeten daar nou nog iets van lakentjes oid in/op/tussen/onder?
Bij de hema hebben ze ook antilekmatjes van heel dik katoen, die heb ik er ook nog onder voor een eventueel ongelukje. Is nog nooit gebeurd, But you never knowquote:Op donderdag 20 mei 2010 19:29 schreef Keshet het volgende:
Dit deed ik ook met die van mij. Gewoonte...gemakzucht..whatever. Alleen 's morgens nog melk uit een fles. Tot een jaar of 5,6 . Verder ben ik (en mijn kinderen) normaal hoorquote:Op vrijdag 21 mei 2010 08:08 schreef Groofsken het volgende:
S drinkt 's ochtends op de bank nogsteeds een fles pap, terwijl ze prima uit een beker kan drinken en met een lepel kan eten.
quote:Op donderdag 20 mei 2010 20:20 schreef octopussy het volgende:
Nog even over mijn geweldige kind wat zo stevig op haar beentjes staat: dat mag dus niet meer van de kinderartsNiet goed voor de motoriek die nodig is om te kunnen kruipen en tijgeren en ze kan gaan weigeren om te zitten. Goed dat ik het nog even nagevraagd hebt, want dit wist ik dus niet.
Done! Tnx joh!quote:Op vrijdag 21 mei 2010 10:20 schreef amaranta het volgende:
Lijnloos, pm me je adres maar.
Keshet, ik doe het even zo.
http://link.marktplaats.nl/336186211
Dat is de MP advertentie van de bril.
Dat dusquote:Op vrijdag 21 mei 2010 10:40 schreef WupWup het volgende:
*mompelt iets over commercie en geld verdienen
Incantrix wij moeten over 2 weken weer naar het CB. Eerst een midweekje Texel![]()
Amaranta, je nagellak past bij de zonnebril
Ik heb ze ookquote:Op vrijdag 21 mei 2010 10:28 schreef amaranta het volgende:
Dr zit nog een coupon bij, maar die hou ik zelf. Is voor gratis groente en fruithapje
En dan staat erbij.
Want een kanjer, jouw kindje van 5 maanden. Stap voor stap ontwikkelt je kindje zich steeds meer. Vanaf circa 5 maanden is je baby klaar voor het eerste hapje. Reken maar dat dát een (knoei)festijn wordt, dus houd je camera in de aanslag om dit overgetelijke moment vast te leggen.
Best opmerkelijk dat juist zij spreken van 5 maanden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
Oh dat kan natuurlijk ook. Maar wat is dan een 6- 5,75??quote:Op vrijdag 21 mei 2010 13:06 schreef Lijnloos het volgende:
6+ = 6,25.... dus net niet hetzelfde
Maar fijn vlindur dat je Rienk even kan onderbrengen tijdens de operatie van je moeder... ik zal voor haar duimen dat het goed gaat. Raar he? Dat ouders toch in eens niet onsterfelijk blijken te zijn... zelf laatst ook van die stelling terugmoeten komen...
Wij werken met G-RV-V-O-Zwquote:Op vrijdag 21 mei 2010 13:27 schreef Lijnloos het volgende:
Gewoon doen met G, V, O.... moet genoeg zijn toch?
ja, ik kan me daar wat bij voorstellen. Maar bij ons op school is dus zwak het laagste, en de kinderen weten dat.En het staat zo uitgelegd op het rapport.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 13:50 schreef p_iglet het volgende:
apart want gevoelsmatig klinkt zwak voor mij veel minder drastisch dan onvoldoende...
als ik jou volgorde niet zou zien dan zou ik zwak kwalificeren als tussen voldoende en onvoldoende... soort 6- idee..
Ze moet een nieuwe hartklep en 2 bypasses. Nogal link en eng vind ik.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 13:02 schreef amaranta het volgende:
Ja, wat wordt je dan bewust van zoiets he Vlindur. Dat je mama ook gewoon zo kwetsbaar is.
Vergeef maar ik heb alleen even gemist waaraan ze geopereerd wordt.
Fijn dat je bij McLaura terecht kunt, heerlijk zo'n forum waar je fijne vriendschappen op kunt bouwen.He groofsken!?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |