Haha, ik was al onderwegquote:
Wat heerlijk om te zien dat je tegenwoordig met dit soort dingen bezig mag/kan houden!!!quote:Op donderdag 20 mei 2010 19:29 schreef Keshet het volgende:
Andere vraag: In het reiswiegje van de wandelwagen he, moeten daar nou nog iets van lakentjes oid in/op/tussen/onder?
Bij de hema hebben ze ook antilekmatjes van heel dik katoen, die heb ik er ook nog onder voor een eventueel ongelukje. Is nog nooit gebeurd, But you never knowquote:Op donderdag 20 mei 2010 19:29 schreef Keshet het volgende:
Andere vraag: In het reiswiegje van de wandelwagen he, moeten daar nou nog iets van lakentjes oid in/op/tussen/onder?
Dit deed ik ook met die van mij. Gewoonte...gemakzucht..whatever. Alleen 's morgens nog melk uit een fles. Tot een jaar of 5,6 . Verder ben ik (en mijn kinderen) normaal hoorquote:Op vrijdag 21 mei 2010 08:08 schreef Groofsken het volgende:
S drinkt 's ochtends op de bank nogsteeds een fles pap, terwijl ze prima uit een beker kan drinken en met een lepel kan eten.
quote:Op donderdag 20 mei 2010 20:20 schreef octopussy het volgende:
Nog even over mijn geweldige kind wat zo stevig op haar beentjes staat: dat mag dus niet meer van de kinderartsNiet goed voor de motoriek die nodig is om te kunnen kruipen en tijgeren en ze kan gaan weigeren om te zitten. Goed dat ik het nog even nagevraagd hebt, want dit wist ik dus niet.
Done! Tnx joh!quote:Op vrijdag 21 mei 2010 10:20 schreef amaranta het volgende:
Lijnloos, pm me je adres maar.
Keshet, ik doe het even zo.
http://link.marktplaats.nl/336186211
Dat is de MP advertentie van de bril.
Dat dusquote:Op vrijdag 21 mei 2010 10:40 schreef WupWup het volgende:
*mompelt iets over commercie en geld verdienen
Incantrix wij moeten over 2 weken weer naar het CB. Eerst een midweekje Texel![]()
Amaranta, je nagellak past bij de zonnebril
Ik heb ze ookquote:Op vrijdag 21 mei 2010 10:28 schreef amaranta het volgende:
Dr zit nog een coupon bij, maar die hou ik zelf. Is voor gratis groente en fruithapje
En dan staat erbij.
Want een kanjer, jouw kindje van 5 maanden. Stap voor stap ontwikkelt je kindje zich steeds meer. Vanaf circa 5 maanden is je baby klaar voor het eerste hapje. Reken maar dat dát een (knoei)festijn wordt, dus houd je camera in de aanslag om dit overgetelijke moment vast te leggen.
Best opmerkelijk dat juist zij spreken van 5 maanden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
Oh dat kan natuurlijk ook. Maar wat is dan een 6- 5,75??quote:Op vrijdag 21 mei 2010 13:06 schreef Lijnloos het volgende:
6+ = 6,25.... dus net niet hetzelfde
Maar fijn vlindur dat je Rienk even kan onderbrengen tijdens de operatie van je moeder... ik zal voor haar duimen dat het goed gaat. Raar he? Dat ouders toch in eens niet onsterfelijk blijken te zijn... zelf laatst ook van die stelling terugmoeten komen...
Wij werken met G-RV-V-O-Zwquote:Op vrijdag 21 mei 2010 13:27 schreef Lijnloos het volgende:
Gewoon doen met G, V, O.... moet genoeg zijn toch?
ja, ik kan me daar wat bij voorstellen. Maar bij ons op school is dus zwak het laagste, en de kinderen weten dat.En het staat zo uitgelegd op het rapport.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 13:50 schreef p_iglet het volgende:
apart want gevoelsmatig klinkt zwak voor mij veel minder drastisch dan onvoldoende...
als ik jou volgorde niet zou zien dan zou ik zwak kwalificeren als tussen voldoende en onvoldoende... soort 6- idee..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |