Ze moet een nieuwe hartklep en 2 bypasses. Nogal link en eng vind ik.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 13:02 schreef amaranta het volgende:
Ja, wat wordt je dan bewust van zoiets he Vlindur. Dat je mama ook gewoon zo kwetsbaar is.
Vergeef maar ik heb alleen even gemist waaraan ze geopereerd wordt.
Fijn dat je bij McLaura terecht kunt, heerlijk zo'n forum waar je fijne vriendschappen op kunt bouwen.He groofsken!?
Wat zeg je dat toch weer mooiquote:Op vrijdag 21 mei 2010 15:33 schreef Claudia_x het volgende:
Eenvoor Vlinder. Lastig, hè, om je ouder zo mee te maken? Ik ben me er zo van bewust dat als ik 's ochtends de gordijnen opentrek als Ivan wakker is geworden dat hij dan denkt dat ik diegene ben die de zon tevoorschijn tovert. En als ik hem wil verschuiven dan doe ik dat met zijn buik in één handpalm. Voor hem ben ik groot en sterk en zorgzaam en vanzelfsprekend. Als alles loopt zoals het hoort te lopen dan zal hij ook ooit meemaken dat ik sterfelijk ben, dat hij op zijn eigen benen staat en dat de zon opkomt of ik er nu ben of niet. Dat is een moeilijk besef. Ik hoop dat het voor jou nog lang niet zover is!
Welkom meid!quote:Op vrijdag 21 mei 2010 22:56 schreef draculettetje het volgende:
ik weet niet hoe snel jullie gaan maar ik zet even een stiekeme tvp kan ik me een beetje bij jullie inlezen....
Ik hoop ook dat het zal meevallen. Ik kijk er zeker naar uitquote:Op zaterdag 22 mei 2010 11:32 schreef amaranta het volgende:
Dijon! Wat ben je leuk! En wat rol je al goed.
Leonieke, jouw verlof zit er bijna op. Ben benieuwd hoe het je zal vergaan als je weer gaat werken. Vooral omdat je enerzijds ook al best welzin hebt. Hoop voor je dat het niet tegenvalt dan.
Claudia, jouw mooie woordenzo waar. En wat faja zegt ook. Nu ben je alles, en straks gaat alles verder zonder jou. mijn man vindt zijn moeder niet zo heel aardig, ik zou het heel erg vinden als mijn kinderen mij niet aardig vonden
Wij geraken al zo ver niet meer. Ik heb hem daarnet ff op zijn buik gelegd en direct op zijn rug rollen. Maar ik durf het filmpje van vorige week niet online te gooien want het lijkt eerder op mishandeling. Zo krijsen.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 14:42 schreef Meimeltje het volgende:
Vlindur: ze gaan vanzelf wel op hun moment draaienDe oudste was hier ook veel sneller, maar ach zo'n rustige baby is ook weleens lekker
Leonieke: Dyon vind op zn buik liggen ook helemaal niets. Ja voor heel ff, misschien 2 minuten ofzo.
Allemaal uitgevallen, alleen op zijn achterhoofd nietquote:Op zaterdag 22 mei 2010 11:29 schreef Poppejans het volgende:
Knap hoor Dijon, en waar zijn je haartjes gebleven?!![]()
neej dat is ook zo; de een is daar ook sneller mee dan de ander lijkt mij?quote:Op zaterdag 22 mei 2010 19:10 schreef lily het volgende:
Ook als ze het (nog) niet kunnen niet druk over maken hoor
ja, absoluut. En sommige kinderen slaan ook dingen over. Mijn zoontjes hebben beiden niet gekropen. En mijn oudste liep pas met 25 maanden. Echt heel extreem laat. Het was een billenschuiver en dat hield hij heel lang vol.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 19:13 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
neej dat is ook zo; de een is daar ook sneller mee dan de ander lijkt mij?
Spruw is een hardnekkige schimmelinfectie die naar mijn weten niet zonder behandeling verdwijnt. Ik neem aan dat het niks uit maakt of je nou borstvoeding of kunstvoeding geeft. Mijn oudste 2 kinderen hadden ook allebei spruw met borstvoeding en kunstvoeding.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 21:04 schreef Groofsken het volgende:
Oh en ik vermoed dat R weer spruw heeft. Maar nou weet ik niet of ik het weer moet behandelen, nu hij alleen nog maar kunstvoeding krijgt. Weet iemand dat?
Ik zag het net in één wangetje en hij doet sinds twee dagen mopperig/zielig bij het drinken.
Ik snap eigenlijk ook echt bniet hoe hij daar nou aan komt. Ik stoom de flessen elke avond, gebruik bij elke voeding een schoon doekje, hij heeft geen speen, duimt niet, sabbelt ook niet op mijn vinger... Bleh.
oh, fijn is dat!quote:Op zaterdag 22 mei 2010 20:01 schreef Faja-Lobi het volgende:
En wij hebben vandaag een "nieuwe" gezinsauto gekocht, een Opel Zafira. Over 2 weekjes ophalen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |