abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_81722352
quote:
Op vrijdag 21 mei 2010 13:02 schreef amaranta het volgende:
Ja, wat wordt je dan bewust van zoiets he Vlindur. Dat je mama ook gewoon zo kwetsbaar is.
Vergeef maar ik heb alleen even gemist waaraan ze geopereerd wordt.
Fijn dat je bij McLaura terecht kunt, heerlijk zo'n forum waar je fijne vriendschappen op kunt bouwen.

He groofsken!?
Ze moet een nieuwe hartklep en 2 bypasses. Nogal link en eng vind ik.

En inderdaad, vriendschappen via een forum is onbetaalbaar
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_81722794
Een voor Vlinder. Lastig, hè, om je ouder zo mee te maken? Ik ben me er zo van bewust dat als ik 's ochtends de gordijnen opentrek als Ivan wakker is geworden dat hij dan denkt dat ik diegene ben die de zon tevoorschijn tovert. En als ik hem wil verschuiven dan doe ik dat met zijn buik in één handpalm. Voor hem ben ik groot en sterk en zorgzaam en vanzelfsprekend. Als alles loopt zoals het hoort te lopen dan zal hij ook ooit meemaken dat ik sterfelijk ben, dat hij op zijn eigen benen staat en dat de zon opkomt of ik er nu ben of niet. Dat is een moeilijk besef. Ik hoop dat het voor jou nog lang niet zover is!
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_81723145
quote:
Op vrijdag 21 mei 2010 15:33 schreef Claudia_x het volgende:
Een voor Vlinder. Lastig, hè, om je ouder zo mee te maken? Ik ben me er zo van bewust dat als ik 's ochtends de gordijnen opentrek als Ivan wakker is geworden dat hij dan denkt dat ik diegene ben die de zon tevoorschijn tovert. En als ik hem wil verschuiven dan doe ik dat met zijn buik in één handpalm. Voor hem ben ik groot en sterk en zorgzaam en vanzelfsprekend. Als alles loopt zoals het hoort te lopen dan zal hij ook ooit meemaken dat ik sterfelijk ben, dat hij op zijn eigen benen staat en dat de zon opkomt of ik er nu ben of niet. Dat is een moeilijk besef. Ik hoop dat het voor jou nog lang niet zover is!
Wat zeg je dat toch weer mooi

Dank je
  vrijdag 21 mei 2010 @ 17:35:10 #104
300054 Marlinde
Dolgelukkige mama van Tessa
pi_81728596
Vlindur: Wat naar zeg! Sterkte!!

Claudia wat zeg je dat inderdaad mooi zeg! Nu zit ik er zelf ook zo over na te denken en ik krijg er gek genoeg echt tranen van in mn ogen
je bent zo klein en lief
we vinden je zo volmaakt
je hebt ons door je komst
nóg gelukkiger gemaakt
  vrijdag 21 mei 2010 @ 17:53:00 #105
61183 leonieke
Dan toch?
pi_81729358
Claudia wat zeg je het inderdaad mooi. En omdat het overlijden van mijn grootmoeder nog zo vers in het geheugen ligt, lopen de tranen hier over mijn wangen. Ik wou dat ik me ook zo mooi kon uitdrukken

Vlindur: veel sterkte Ik hoop dat de operatie en het herstel heel voorspoedig verlopen.

En wat komt 1 juni opeens zo vlug dichterbij! Er zijn periodes geweest waarin ik echt dacht dat de tijd stil stond, maar nu heb ik maar één volledige week zwangerschapsverlof meer en nog een paar dagen er rond (en eigenlijk loopt mijn zwangerschapsverlof dinsdag af maar ben ik nog een week thuis omdat ik nog een gewone week verlof heb genomen)
  vrijdag 21 mei 2010 @ 19:07:35 #106
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_81732137
ooo Claudia; ik krijg er ook emo-ogen van...

en voor Vlindur alvast heel veel sterkte en succes gewenst. Gelukkig doen ze de betreffende operatie wel aan de lopende band.. dus het gaat vast helemaal goed komen.
(ik heb ook ooit in zwolle op de thoraxchirurgie gewerkt en ben nog steeds verbaast hoe snel mensen na zo'n operatie herstellen! meestal gingen ze na 5 dagen alweer na het eigen ziekenhuis en binnen een week waren ze thuis!).
Ik hoop dat voor jouw moeder hetzelfde zal gelden...

ik ben weinig online de laatste dagen, moet veel werken en zie Evie dan al zo weinig... dus de tijd dat ik thuis ben voor de late dienst ben ik lekker met mijn meisje bezig..
(vanmorgen was Evie om 10 uur wakker en ik moet iets na 14 uur weer weg...en als ik straks thuis kom, slaapt ze al lang...niet leuk en gezellig...)
Gelukkig ben ik morgen 1 dagje vrij en dan ga ik ongelofelijk genieten van mijn lieve meisje EN van het mooie weer
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_81734963
Vlindur, heb gemist wat je moeder heeft, maar ook van mij alvast heel veel sterkte.

Leonieke: genietse van je laatste week verlof.

Heerlijk he dit weer! Allemaal alvast fijne zonnige pinksterdagen! Hier ook 3 dagen vrij, maar wel achterwacht dus hopelijk blijft het rustig en hoef ik dus niet alsnog te werken.
pi_81743748
ik weet niet hoe snel jullie gaan maar ik zet even een stiekeme tvp kan ik me een beetje bij jullie inlezen....
  vrijdag 21 mei 2010 @ 22:59:21 #109
61183 leonieke
Dan toch?
pi_81743888
BJ nogal logisch dat je hier niet veel te vinden bent nu je Evie zo vaak zo lang moet missen. Lekker genieten van de momenten dat jullie wel samen wakker zijn

Meimeltje, ik ga mijn best doen om te genieten Wel nog een aantal zaken lezen voor het doopsel van Thomas volgende week zondag, maar dat komt ook wel in orde (en nog iets nieuws van kleren zoeken )

Welkom dracu En de link naar je ticker moet je nog veranderen naar een foto van je mooie schat
pi_81744955
Draculetetje, welkom hier met je kleine schat! Hoe gaat het met jullie?
pi_81747016
Vlinder logisch dat je het spannend vind allemaal, het is toch je moeder. Hopelijk herstelt ze snel van de operatie en kunnen jullie deze spannende (angstige) tijd achter jullie laten.

En zeker mooi hoor al die vriendschappen die online zijn begonnen. Ik vind het ook zo hartverwarmend om te lezen hoe Keshet, Simmu nu beide (en andere in het verleden) gesteund worden door de vele lieve berichtjes van compleet vreemden.

Draculletje welkom!

Davina, fijn dat jullie oppasmoeder goed is bevallen de eerste dag.

Claudia je verwoord het heel erg mooi. Hoe jij nu de wereld bent van je kleine man en straks de wereld gewoon door blijft draaien ook al ben je er zelf niet meer als hij groter is.

Wou jullie nog even 2 filmpjes showen van mijn draaikont

Oh en we hebben sinds een paar dagen een bumbo

niet helemaal scherp maar degene die wel scherp is kijkt hij heel erg moeilijk op

[ Bericht 0% gewijzigd door Faja-Lobi op 22-05-2010 19:55:31 ]
pi_81753225
Jeetje Dijon wat ben je snel!!! Knap mannetje!
Deze Dyon doet het allemaal rustig aan. Hij kan wel draaien, maar doet het dus maar zeldem. Hij vindt het veel leuker om rustig alles om zich heen te bekijken.
pi_81754396
oooohh faja dat wordt een hartenbreker hoor! Wat een heerlijk bekkie

Draculettetje, jij bent toch pas net zwanger Gefeliciteerd met de kleine!
  zaterdag 22 mei 2010 @ 11:22:59 #114
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_81755322
quote:
Op vrijdag 21 mei 2010 22:56 schreef draculettetje het volgende:
ik weet niet hoe snel jullie gaan maar ik zet even een stiekeme tvp kan ik me een beetje bij jullie inlezen....
Welkom meid!
Gewoon lekker op je eigen tempo.
Hier mag dat gewoon en word je ook niet ingehaald of blijf je achter door andere moeders met kleine babies!
We (ik spreek gewoon namens iedereen) vinden het leuk om over alle babies wat te lezen. En of dat nou elke dag is of maar 1 keer in de week, dat geeft niet.
Zo blijven we lekker op de hoogte.
pi_81755502
Sterkte met je moeder Vlindur , had het helemaal niet meegekregen

Knap hoor Dijon, en waar zijn je haartjes gebleven?!

Herkenbaar hoor BJ, werken in de zorg is ook weer niet altijd leuk! Als ik een lange ochtenddienst heb slaapt Wolf nog, en als ik terug ben slaapt hij alweer eind van de middag (maar dan zie ik hem nog wel bij een laatste flesje rond 7)
Ik moet vanmiddag de slaap in (en over 2 groepen zit ik maar met 4 clienten enorm luxe), maar ben gelukkig morgen om 10.00 alweer vrij en maandag ook nog vrij, heerlijk dus niks te mopperen

Wat trekken jullie je (niet zo kleine) baby aan met dit weer? een korte broek en tshirt kan toch wel nu he?
Ik twijfel toch wel regelmatig met kledingkeuze
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
  zaterdag 22 mei 2010 @ 11:32:44 #116
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_81755592
Dijon! Wat ben je leuk! En wat rol je al goed.

Leonieke, jouw verlof zit er bijna op. Ben benieuwd hoe het je zal vergaan als je weer gaat werken. Vooral omdat je enerzijds ook al best welzin hebt. Hoop voor je dat het niet tegenvalt dan.

Claudia, jouw mooie woorden zo waar. En wat faja zegt ook. Nu ben je alles, en straks gaat alles verder zonder jou. mijn man vindt zijn moeder niet zo heel aardig, ik zou het heel erg vinden als mijn kinderen mij niet aardig vonden
  zaterdag 22 mei 2010 @ 11:49:12 #117
61183 leonieke
Dan toch?
pi_81756054
quote:
Op zaterdag 22 mei 2010 11:32 schreef amaranta het volgende:
Dijon! Wat ben je leuk! En wat rol je al goed.

Leonieke, jouw verlof zit er bijna op. Ben benieuwd hoe het je zal vergaan als je weer gaat werken. Vooral omdat je enerzijds ook al best welzin hebt. Hoop voor je dat het niet tegenvalt dan.

Claudia, jouw mooie woorden zo waar. En wat faja zegt ook. Nu ben je alles, en straks gaat alles verder zonder jou. mijn man vindt zijn moeder niet zo heel aardig, ik zou het heel erg vinden als mijn kinderen mij niet aardig vonden
Ik hoop ook dat het zal meevallen. Ik kijk er zeker naar uit Maar zal ook zo blij zijn als ik 's avonds terug naar huis kan (en ik heb één groot voordeel: als het niet goed meevalt, heb ik nog genoeg verlof staan om af en toe nog een snipperdag te nemen ).
  zaterdag 22 mei 2010 @ 11:49:32 #118
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_81756069
We waren gisteren met de wandelwagen naar de stad gelopen. We wilden uit eten en dat gaat dan net wat makkelijker als er geen baby aan je hangt in een doek.
En onz buikslaper is heel nieuwsgierig, dus zo lopen wij dan door de stad. En horen aan alle kanten oohs en aahs kijk die baby nou.

zaterdag 22 mei 2010 @ 11:56:21 #119
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_81756283
hahaaa Amaranta wat een tof gezicht zo! leuk joh! ook al zo lekker nieuwsgierig! Evie wil tegenwoordig ook niet meer slapen als we op pad zijn; die kijkt veeeeel liever om dr heen....

en nog zo'n toffe foto van Dijon in de bumbo; wat wordt ie alweer groot zeg!!!

Ik ben vandaag 1 dagje vrij en ga zo Evie ook maar eens wat zomers aantrekken en dan lekker de deur uit samen...
(en nog even de bestelde Tripp Trapp ophalen bij babypark...)
pi_81757135
Amaranta zo lopen wij ook vaak met Claire en idd de oehs en ahs en mensen die hun partner dan aanstoten zijn opvallend veel. Eén keer dacht ik zelfs dat iemand d'r zo uit de bak zou plukken, die was helemaal hoteldebotel. Fijn om het ook eens bij iemand anders te zien, want je ziet het niet vaak. Lief hoor
pi_81757275
Geweldig Amaranta Wat een knap ventje!

BJ: gelukkig nog wel een dagje vrij. Heerlijk he dat ze eindelijk zomerkleertjes aan kunnen

Wij gaan zo even naar de Praxis. Kan niet ver weg vanwege mn achterwachtdienst, maar ben gelukkig nog niet opgeroepen.

Hier ook de triptrap weer in elkaar gezet. Hij zit er af en toe heel kort in, maar vind hm nog wel iets te klein ervoor. Zal over een maandje wel kunnen.
  zaterdag 22 mei 2010 @ 12:48:51 #122
61183 leonieke
Dan toch?
pi_81757755
Hier zouden we het niet moeten doen. Thomas wil helemaal niet op zijn buik liggen Maar echt hélemaal niet
pi_81758466
Bij hoeveel maanden -moet- een kindje gaan rollen? Die grapjas hier doet het nog niet Buikliggen vind ie prima, maar zelf draaien doet ie niet hoor, dat moet zn moeder doen.

Gister wisten we ook niet wat ons overkwam. Huilen, Huilen en Huilen was het. Hij wilde niet drinken, hij wilde niet slapen en hij wilde niet zitten/liggen bij ons. Rondjes lopen, iets anders was niet goed.
Hij drinkt al tijden slecht (zie flesvoedingstopic) maar dit sloeg alles. Uiteindelijk er toch 100cc in gekregen en toen ging hij lekker slapen, maar vanochtend liet ie weer 80 staan, en om 10:00 weer 100

Sprongetje he? Ja he? Ja toch?
  zaterdag 22 mei 2010 @ 13:20:14 #124
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_81758592
Haha Amaranta , draait ie ook zelf op zijn buik?

Die van mij wil ook niet meer op zijn rug in de wagenbak .
  zaterdag 22 mei 2010 @ 13:21:08 #125
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_81758608
Is het trouwens wel Fabian? Hij ziet er anders uit ...
pi_81758808
Wat goed Dijon!!

En Fabian, zo kun je alles goed zien!

Vlindur, sprongetje! Kan niet missen..!

Ik zit er ook aan te denken een Bumbo te kopen. Waar kun je die het beste halen?
pi_81760802
Vlindur: ze gaan vanzelf wel op hun moment draaien De oudste was hier ook veel sneller, maar ach zo'n rustige baby is ook weleens lekker

Leonieke: Dyon vind op zn buik liggen ook helemaal niets. Ja voor heel ff, misschien 2 minuten ofzo.
  zaterdag 22 mei 2010 @ 14:47:46 #128
61183 leonieke
Dan toch?
pi_81760921
quote:
Op zaterdag 22 mei 2010 14:42 schreef Meimeltje het volgende:
Vlindur: ze gaan vanzelf wel op hun moment draaien De oudste was hier ook veel sneller, maar ach zo'n rustige baby is ook weleens lekker

Leonieke: Dyon vind op zn buik liggen ook helemaal niets. Ja voor heel ff, misschien 2 minuten ofzo.
Wij geraken al zo ver niet meer. Ik heb hem daarnet ff op zijn buik gelegd en direct op zijn rug rollen. Maar ik durf het filmpje van vorige week niet online te gooien want het lijkt eerder op mishandeling. Zo krijsen.
Van Kind&Gezin hebben ze goed zeggen dat we hem regelmatig op zijn buik moeten leggen voor zijn motoriek. Meneer heeft zo'n eigen willetje dat het geen halve minuut meer duurt
pi_81760937
quote:
Op zaterdag 22 mei 2010 11:29 schreef Poppejans het volgende:

Knap hoor Dijon, en waar zijn je haartjes gebleven?!

Allemaal uitgevallen, alleen op zijn achterhoofd niet
  zaterdag 22 mei 2010 @ 16:16:01 #130
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_81763043
faja, je hebt nathan gekloond! tis wel ook een goed gelukt exemplaar!

draakje, welkom!

vlindur, aviva rolt ook niet. dat is voor baby's, en aviva is een meisje. komt wel. of niet. ze lacht iig mooi naar haar broer, das veel leuker
sterkte met het drinken van rienk!

klein vraagje: ben ik raar dat ik aviva nu al heb ingesmeerd? (eli was al ruim 9 mnd toen het warm werd, zij is nog wel heel mini. en een licht huidje... )
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_81763124
Davinia: insmeren kan geen kwaad toch. Beter voor de zekerheid wel als niet en verbranden Als we hier met deze zon veel buiten zouden zijn had ik Dyon ook ingesmeerd, maar die ligt liever binnen te slapen met dit mooie weer
pi_81765213
Draaien gebeurt hier ook maar sporadisch en altijd als we niet kijken. Het staat dus ook nog steeds niet op film.

Leonieke, ik zou Thomas gewoon lekker op z'n buikje leggen en er zelf naast gaan zitten. Iedere keer als hij op z'n rug draait even terug draaien door weer aan z'n armpje te trekken (of zeg ik nu iets heel fouts zo deed ik het altijd). Het krijsen moet je gewoon zien als dat ze zich frustreren omdat ze iets nog niet kunnen (tenzij er natuurlijk een medisch probleem is). Elke dag even doen, en ook elke dag even op de buik bij het aankleden. Zo doe ik altijd het rompertje en truitje aan terwijl Claire op d'r buik ligt. Toen ze nog huilde bij het op d'r buik liggen kon me dat lekker weinig schelen, want dat deed ze ook bij het aantrekken van het truitje dus dat brullen zou hoe dan ook komen

Ohja Davinia lekker insmeren hoor, heb ik half april ook al eens gedaan toen we een hele dag naar buiten gingen. Ik ben er niet zo consequent mee maar wel als ik weet dat we echt veel buiten gaan zijn.
pi_81766787
<spam>

Mocht je reclame willen maken kun je contact opnemen met pr@fok.nl

[ Bericht 44% gewijzigd door RockabeIIa op 22-05-2010 19:09:51 ]
pi_81766811

[ Bericht 76% gewijzigd door Peter1612 op 22-05-2010 18:35:23 ]
pi_81767717
Leah rolt ook nog niet hoor.

Ze blijft gewoon parmantig op haar buik liggen, hoofdje omhoog en maar lachen. Als ze moe wordt legt ze haar hoofd neer en blijft ze zo liggen.
  zaterdag 22 mei 2010 @ 19:07:31 #136
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_81767813
Evie rolt al vanaf 2 maanden, maar doet dit ook maar sporadisch haha...
Vandaag wel 2 keer zien rollen; maar soms ook dagenlang helemaal niet
naja ik maak me er niet druk om, want ze 'kan' het wel...
pi_81767894
Ook als ze het (nog) niet kunnen niet druk over maken hoor
  zaterdag 22 mei 2010 @ 19:12:43 #138
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_81767946
Haha, Fabian rolt soms. Hij ligt altijd op zn buik en soms treffen we hem aan op zn rug.
En hij schuift al de kamer rond. Op zn buik, achteruit. Hij zet zich soms ook af door zn knietjes onder zn lichaam te brengen.
Maar of het snel is weet ik niet. Ik zal eens terug moeten zoeken wanneer Eva dat allemaal deed.
Ga me er in ieder geval geen zorgen om maken. Komt allemaal wel goed.
  zaterdag 22 mei 2010 @ 19:13:10 #139
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_81767958
quote:
Op zaterdag 22 mei 2010 19:10 schreef lily het volgende:
Ook als ze het (nog) niet kunnen niet druk over maken hoor
neej dat is ook zo; de een is daar ook sneller mee dan de ander lijkt mij?
pi_81768041
quote:
Op zaterdag 22 mei 2010 19:13 schreef Beessie-Jen het volgende:

[..]

neej dat is ook zo; de een is daar ook sneller mee dan de ander lijkt mij?
ja, absoluut. En sommige kinderen slaan ook dingen over. Mijn zoontjes hebben beiden niet gekropen. En mijn oudste liep pas met 25 maanden. Echt heel extreem laat. Het was een billenschuiver en dat hield hij heel lang vol.
pi_81769563
Davinia, ik vind Dijon dus helemaal niet zo extreem veel op zijn broer lijken. Ze hebben alle drie wel wat van elkaar weg maar toch allemaal ook weer hun eigen gezicht. Of ik zie het als moeder helemaal niet omdat ik ze iedere dag zie.

Wat ik me trouwens afvroeg, de kindjes die hier wel draaien doen ze dat beide kanten op of hebben ze een voorkeur voor welke kant ze draaien? Dijon die draait alleen maar van zijn rug naar zijn rechter zij en dan door naar zijn buik.

Over insmeren met zonnebrand, mijn kinderen zijn getint maar ik smeer ze toch echt in zodra de zon schijnt. Dus helemaal met een lichte huid zou ik het zeker doen. En ik doe ook bij Dijon een hoedje op tegen de zon.

En wij hebben vandaag een "nieuwe" gezinsauto gekocht, een Opel Zafira. Over 2 weekjes ophalen.
pi_81769701
Minke "banaant" (net niet rollen dus) allebei de kanten op. Van buik naar rug is het maar net welke kant ze zich op laat vallen... niet echt voorkeur dus. Wel heb ik het idee dat haar motoriek aan haar linkerkant beter is dan de rechterkant. Net iets gerichter grijpen en zo... Ook duimen doet ze eigenlijk alleen met links. Ik vraag me daarom wel af of ze dan bijvoorbeeld ook linkshandig wordt?

Oh en gefeliciteerd met de nieuwe auto!
  zaterdag 22 mei 2010 @ 20:18:30 #143
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_81770152
Die van mij rolt ook nog niet .

En ik maak me ook geen zorgen. Hij banaant, hij speelt met zijn voetjes, hij valt soms om (van buik naar rug), en hij is tevreden en goedlachs.

S kon trouwens voor het jaar lopen, maar 'liep' liever op haar knietjes. Twee maanden kon ik haar rechtop zetten en zette ze een stap of 5, als een soort van kunstje, om vervolgens lekker op haar knietjes verder te gaan . Ze liep echt met 14 maanden, alleen nog maar lopen bedoel ik dan hè .
  zaterdag 22 mei 2010 @ 21:04:57 #144
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_81771780
Oh en ik vermoed dat R weer spruw heeft. Maar nou weet ik niet of ik het weer moet behandelen, nu hij alleen nog maar kunstvoeding krijgt. Weet iemand dat?

Ik zag het net in één wangetje en hij doet sinds twee dagen mopperig/zielig bij het drinken.

Ik snap eigenlijk ook echt bniet hoe hij daar nou aan komt. Ik stoom de flessen elke avond, gebruik bij elke voeding een schoon doekje, hij heeft geen speen, duimt niet, sabbelt ook niet op mijn vinger... Bleh .
pi_81772162
dank allemaal voor het warme welkom, heb nooit veel in OUD gepost maar dit welkom doet me goed
ik zag leuke foto's voorbij komen! wat grappig om te zien ook, lurk natuurlijk al een tijdje met jullie mee toen jullie zwanger waren en nu gewoon die kindjes alweer zo groot

Faja wij hebben ook een zafira echt een fijne auto!

vlindur sterkte

groofsken wat vervelend dat R waarschijnlijk weer spruw heeft, heb er toevallig vandaag de uitleg over gehad.
Eigenlijk zou vandaag de laatste kraamdag zijn maar ik heb verlenging tot maandag en dat vinden we wel fijn,
ben vandaag wel weer een kwartiertje beneden geweest maar verder val ik nog steeds bijna flauw als ik naar toilet etc moet, het gaat wel elke dag wat beter en ik trek eerder bij!
Ons meisje doet het goed en is over een paar minuten precies een week oud! vreemd idee hoor
pi_81772560
quote:
Op zaterdag 22 mei 2010 21:04 schreef Groofsken het volgende:
Oh en ik vermoed dat R weer spruw heeft. Maar nou weet ik niet of ik het weer moet behandelen, nu hij alleen nog maar kunstvoeding krijgt. Weet iemand dat?

Ik zag het net in één wangetje en hij doet sinds twee dagen mopperig/zielig bij het drinken.

Ik snap eigenlijk ook echt bniet hoe hij daar nou aan komt. Ik stoom de flessen elke avond, gebruik bij elke voeding een schoon doekje, hij heeft geen speen, duimt niet, sabbelt ook niet op mijn vinger... Bleh .
Spruw is een hardnekkige schimmelinfectie die naar mijn weten niet zonder behandeling verdwijnt. Ik neem aan dat het niks uit maakt of je nou borstvoeding of kunstvoeding geeft. Mijn oudste 2 kinderen hadden ook allebei spruw met borstvoeding en kunstvoeding.

Een vaginale schimmelinfectie behandel je ook ongeacht of je nou wel of niet sexueel actief bent, je zit niet te wachten op een jeukende en brandende doos. Een kind zit niet te wachten op een pijnlijke mond met drinken.
  zaterdag 22 mei 2010 @ 21:32:52 #147
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_81772711
draakje, mooie geboortedatum heeft je dochter

groof, het lijkt me dat je 'gewoon' na iedere voeding wat daktarin moet smeren in zn mondje, en wrs is het het makkelijkst om de flessenspenen te vervangen en de rest goed uit te koken dagelijks. en dan hopen dat het snel werkt. anders gentiaan violet, das nog sterker dan daktarin. succes ermee iig!
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
  zaterdag 22 mei 2010 @ 22:42:48 #148
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_81774737
Vlindur, jeetje, nu komt het echt heel snel dichterbij zeg! Dikke voor jou, ik ga heel hard duimen voor je mama, ok? Ik kan me heel goed voorstellen dat dit iets is waar je het liefst even fast-forward bij zou doen, gewoon doorspoelen die hap, want dit wil je allemaal niet.. Maar hopelijk gaat het na de operatie dan ook weer snel beter met je mama en gaat ze er veel profijt van hebben! Komt vast goed lieverd

Claudia, zoals de rest al zegt: wat verwoord je dat helder.. Prachtig en confronterend tegelijk.

Draakje! Ik had even gemist dat je bent bevallen, maar woah!! Wat cool! Meis, nog heel erg gefeliciteerd, hoe gaat het nu met jou? En met de kleine?

Faja, haha, wat cool zeg! En grats met de nieuwe auto, die zijn erg fijn heb ik begrepen!

Poppejans, geniet lekker van je vrije dagen! Ga je nog wat leuks doen, behalve knuffelen met je Wolfje? Ow, wij doen Stef op het moment een t-shirt aan en een lange broek, maar een korte broek kan volgens mij ook wel op de betere dagen. Stef heeft een soort van cancan-ding going on, hij trekt zijn broekspijpen altijd helemaal omhoog Eigenlijk zit hij ook gewoon 90% van de tijd in een korte broek, omdat hij dus altijd aan zijn broek loopt te trekken..

Leonieke, woah, ook alweer bijna werken! Ik denk dat het je prima gaat bevallen, ik vond het eerst wel eng om te gaan beginnen, maar toen ik eenmaal weer daar was heb ik geen moment spijt gehad dat het alweer voorbij was met het verlof. Een beetje andere dingen doen als alleen maar baby-dingen en huishouden is toch ook wel erg fijn

Amaranta, oh! Wat líef!! Haha, geweldige foto

Vlindur, Stef rolt ook nog helemaal niet zo lang hoor, en dan nog doet hij dat eigenlijk nauwelijks. Alleen als wij niet kijken eigenlijk, als we in de buurt zijn gaat hij gewoon lopen drammen tot wíj hem omdraaien

Ennuhm, ja, hiero is het best We zijn vandaag weer met Stef wezen zwemmen en dat was weer helemaal super, daarna was hij zo moe dat hij al op de arm van zijn papa in slaap viel (zittend dus, met zo'n lodderend hoofdje ) en later thuis heeft hij ook nog eens twee-en-een-half uur geslapen!! We wisten niet wat ons overkwam en zijn ook een paar keer gaan kijken (ondanks dat we hem hoorden ademen over de babyfoon) want echt, als hij een uur slaapt overdag is het veel, normaalgesproken. Ik kreeg echt al van die halve waanbeelden over coma's en dergelijke
3!
pi_81774854
quote:
Op zaterdag 22 mei 2010 20:01 schreef Faja-Lobi het volgende:
En wij hebben vandaag een "nieuwe" gezinsauto gekocht, een Opel Zafira. Over 2 weekjes ophalen.
oh, fijn is dat!

Ik heb een week of wat geleden een Volkswagen Sharan gekocht. Wat een ruimte!!! Geweldig! En hoog zit ie..
We hadden al een Opel Astra station maar ik wilde perse een wagen waarin 3 volwaardige stoelen met gordels zaten achterin. Nu hebben we 7 plaatsen Best associaal maar ook weer ruimte om de vriendjes mee te nemen..

Binnenkort ga ik met de kinderen en twee vriendjes naar de Efteling. Kan alles mooi in 1 auto
pi_81774962
Oh, en Vlindur...heel veel sterkte voor je mama! Was het maar al achter de rug!

en Draakje, welkom met je lieve Isabel
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')