quote:Op woensdag 19 mei 2010 23:34 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
't werd mij ee nbeetje te klef. zussenliefde ok, maar dan wil er wel pics van!
blinde aap ;-)quote:Op woensdag 19 mei 2010 23:54 schreef Pino112 het volgende:
Excuus voor mijn andere topic, zag hem NERGENS staan
Nu maar hopen dat de muziek een beetje goed is.quote:Op donderdag 20 mei 2010 08:53 schreef -Hans- het volgende:
Vandaag weer lekker 3FM luisteren. Zin in!
Eind deze maand stoppen ze met hun column bij Giel, dus je gebeden worden verhoord.quote:Op donderdag 20 mei 2010 09:28 schreef Roel_Jewel het volgende:
GVD, leven die Veldhuis en Kemper nog steeds?![]()
![]()
![]()
Het werd es tijd. Verschrikkelijk en na 138 keer totaal al helemaal niet meer grappig.quote:Op donderdag 20 mei 2010 09:29 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Eind deze maand stoppen ze met hun column bij Giel, dus je gebeden worden verhoord.
* Sirolf vind het nog wel leuk eigenlijk.
avond nog wel, hoelang ben ik weggeweestquote:
Te langquote:Op donderdag 20 mei 2010 09:46 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
avond nog wel, hoelang ben ik weggeweest
blijkbaar jaquote:
quote:Op donderdag 20 mei 2010 10:00 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
blijkbaar ja![]()
Don't look back in angerop ItunesFM
QFT !quote:Op donderdag 20 mei 2010 11:34 schreef Sersjee het volgende:
Mooier dan dit worden ze vandaag niet meer.
Bronquote:De Britse puzzelaar die zeven jaar deed over een puzzel van 5000 stukjes en toen tot de ontdekking kwam dat het laatste cruciale deeltje miste, heeft het ding eindelijk kunnen afmaken.
De fabrikant die de puzzel van de prent 'De terugkeer van de verloren zoon' maakte, hoorde van zijn pech en besloot te helpen. De puzzel is niet meer in productie, maar speciaal voor de 86- jarige man werd het stukje nagemaakt en bij hem thuis afgeleverd.
" Het is de terugkeer van het verloren puzzelstukje!", reageerde Harris blij. De fabrikant heeft de man ook een nieuwe puzzel gegeven, voor al zijn moeite.
Awww gelukkig maar, ik vond het oprecht sneuquote:Op donderdag 20 mei 2010 13:17 schreef Etcetera het volgende:
[ afbeelding ]
Heeft een vervolg gekregen:
[..]
Bron
Happy end
Yeaajquote:Op donderdag 20 mei 2010 13:17 schreef Etcetera het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Bron
Happy end
Nicequote:Op donderdag 20 mei 2010 13:17 schreef Etcetera het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Bron
Happy end
LOL WTFquote:Op donderdag 20 mei 2010 13:41 schreef themauster het volgende:
3FM heeft een nieuwe locatiestudio
http://radioplayer.omroep.nl/3fm-default-video/
Die gebruiken ze op locatie, lijkt me. Zullen wel aan het testen zijn.quote:Op donderdag 20 mei 2010 13:58 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
LOL WTF, zijn ze de 'gewone' studio aan het verbouwen ofzo?
Hmm, kan ook. Het wordt toch eens tijd dat ze de centrale studio gaan verbouwenquote:Op donderdag 20 mei 2010 13:59 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Die gebruiken ze op locatie, lijkt me. Zullen wel aan het testen zijn.
De echte wordt natuurlijk Lets Dance To Joy Divisonquote:Op donderdag 20 mei 2010 14:19 schreef Sirolf het volgende:
Ah, een UitJeDipTip om 14.17 uur.
Technotronic.
Doe ik wel in gedachtenquote:
Ik ben in plaats daarvan net even een ijsje wezen halen bij de langsrijdende ijsverkoper hier. Is dat ook goed?quote:
quote:Op donderdag 20 mei 2010 15:34 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik ben in plaats daarvan net even een ijsje wezen halen bij de langsrijdende ijsverkoper hier. Is dat ook goed?
Lijkt wel op elkaar jaquote:Op donderdag 20 mei 2010 15:39 schreef Captain_Slow het volgende:
Ik heb nu al heel lang met Sia dat ik hem op het begin van een ander nummer vind lijken, maar ik kwam steeds niet op de naam van dat nummer nu wel.
Sia:
Black Kids:
Ben ik de enige die dat hoort?
welke Kramer?quote:Op donderdag 20 mei 2010 16:09 schreef naatje_1 het volgende:
Echt, wat een ongelofelijke slome duikelaar is die Kramer zeg
Duh, dat doet iedereenquote:Op donderdag 20 mei 2010 16:28 schreef -Hans- het volgende:
Vanavond weer Veenstra Veenstra. Kan niet wachten!
Ik vind het wel een leuk chansonquote:Op donderdag 20 mei 2010 16:32 schreef alors het volgende:
[..]
Ik hoop het echt niet, en ook die Stevie Ann
Jepsquote:Op donderdag 20 mei 2010 16:09 schreef alors het volgende:
Had die gozer de 5e dag van het Popduel nog gewonnen? Ik was even debat kijken
Echt super iddquote:Op donderdag 20 mei 2010 16:55 schreef Etcetera het volgende:
Ik vind de muziek van Caro Emeral heerlijkBeetje jazzy sound
Al word ik het na een heel album wel een beetje zat hoorquote:Op donderdag 20 mei 2010 16:55 schreef Etcetera het volgende:
Ik vind de muziek van Caro Emeral heerlijkBeetje jazzy sound
Niet echt nieuw meer neequote:Op donderdag 20 mei 2010 18:52 schreef alors het volgende:
On the run is toch helemaal niet echt nieuw? Anyway het is kut, dus mute.
Q-Musicquote:Op donderdag 20 mei 2010 18:54 schreef Captain_Slow het volgende:
Q Music heeft nu ook een topic![]()
![]()
[ afbeelding ]
we zullen je missen!!!!quote:Op donderdag 20 mei 2010 18:59 schreef Paul het volgende:
Snel wegwezen, die Veenstra komt eraan brrr
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.know'm sayin?
word? word.
quote:Op donderdag 20 mei 2010 19:04 schreef alors het volgende:
[..]
we zullen je missen!!!!QFTSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 20 mei 2010 19:04 schreef alors het volgende:
[..]
we zullen je missen!!!!AlorsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
Want want!quote:
Als onze baby op z'n moeder lijkt wordt hij geboren tijdens de finale Nederland-Duitsland....quote:
quote:Op donderdag 20 mei 2010 19:56 schreef Sirolf het volgende:
Oh help, verkiezingsreclame op 3FM...
En dan ook nog eens zo'n gigantisch verhaal ophangen. Na 10 woorden ben je de aandacht van de meeste luisteraars echt wel kwijt.
en dan nog wel van de CUquote:
Wanneer was dat te zien?quote:Op donderdag 20 mei 2010 19:58 schreef hole1988 het volgende:
voor de geïnteresseerde de nieuwe locatie studio
[ afbeelding ]
Was meer iets voor Radio1 deze spot iddquote:Op donderdag 20 mei 2010 19:56 schreef Sirolf het volgende:
Oh help, verkiezingsreclame op 3FM...
En dan ook nog eens zo'n gigantisch verhaal ophangen. Na 10 woorden ben je de aandacht van de meeste luisteraars echt wel kwijt.
tussen 13:30 en 14:15quote:
geen idee, ben na 3 seconden bier gaan halen.quote:
quote:Op donderdag 20 mei 2010 19:58 schreef hole1988 het volgende:
voor de geïnteresseerde de nieuwe locatie studio
[ afbeelding ]
CU en vooruitdenken?quote:Op donderdag 20 mei 2010 20:10 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Vooruitdenken ofzoiets...
Met de achteruitkijkspiegel
de CU heeft volgens mij ook last van een enorme dode hoek, dingen die ze stelselmatig niet (willen?) zien.quote:
Dan monteren ze toch een dodehoekspiegel?quote:Op donderdag 20 mei 2010 20:18 schreef Againzender het volgende:
[..]
de CU heeft volgens mij ook last van een enorme dode hoek, dingen die ze stelselmatig niet (willen?) zien.
Druk met school enzo. Pauper projecten. Nu moet ik 2 projecten tegelijk doen, het laatste project van dit jaar, en een deel van volgend jaar, aangezien ik het eerste half jaar op stage gaquote:
Ga eens partijprogramma's lezen dan! Tis je burgelijke plicht!quote:Op donderdag 20 mei 2010 20:55 schreef Vinniiee het volgende:
Stembiljet ding binnen gekregen, ben verdomme nog geen maand 18
Geen idee waar ik op mot stemmen
Nu wel jaquote:Op donderdag 20 mei 2010 20:57 schreef alors het volgende:
[..]
Ga eens partijprogramma's lezen dan! Tis je burgelijke plicht!
Kijk vooral naar de partij die voor je op komt als je klaar bent met je studie. Hoop geblaat is korte termijn, daar kan jij later de dupe van zijn. Probeer naar de lange termijn te kijken (politici kunnen dat niet helaas)quote:Op donderdag 20 mei 2010 20:57 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nu wel jaGeen tijd voor. Welke partij komt op voor studenten?
D66quote:Op donderdag 20 mei 2010 20:57 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nu wel jaGeen tijd voor. Welke partij komt op voor studenten?
Ik vind onderwijs wel een belangrijk iets, ook na mijn eigen studie. Een economie als Nederlandse moet het grotendeels hebben van kennis, en daar moet je structureel in investeren. En niet steeds de normen naar beneden bijstellen om maar zoveel mogelijk % hoogopgeleid te kunnen noemen, terwijl je bij wijze van spreke dat papiertje bij een pakje boter krijgt.quote:Op donderdag 20 mei 2010 21:03 schreef Againzender het volgende:
[..]
Kijk vooral naar de partij die voor je op komt als je klaar bent met je studie. Hoop geblaat is korte termijn, daar kan jij later de dupe van zijn. Probeer naar de lange termijn te kijken (politici kunnen dat niet helaas)
LOLquote:Op donderdag 20 mei 2010 21:08 schreef alors het volgende:
Ik ben via Spotify Spice Girls albums aan het luisterenIk ken alles nog uit mijn hoofd
![]()
Ik heb Spotify Free, dat werkt ook goed. Geen open hier, kreeg vandaag van iemand een invite. Toch fijn dan.quote:Op donderdag 20 mei 2010 21:13 schreef Roel_Jewel het volgende:
Voor degene die ook een Spotify Premium account hebben: om de hogere bitrate van Premium te krijgen moet je dat in de settings ff aanvinken.
Straks ga ik misschien nog naar het HBO, als ik daarmee klaar ben, ben ik vanaf nu 6/7 jaar verderquote:Op donderdag 20 mei 2010 21:03 schreef Againzender het volgende:
[..]
Kijk vooral naar de partij die voor je op komt als je klaar bent met je studie. Hoop geblaat is korte termijn, daar kan jij later de dupe van zijn. Probeer naar de lange termijn te kijken (politici kunnen dat niet helaas)
Ik heb Premium genomen. Ff maandje proberen (ook met iPhone app). Erg handigquote:Op donderdag 20 mei 2010 21:14 schreef gerbenp het volgende:
[..]
Ik heb Spotify Free, dat werkt ook goed. Geen open hier, kreeg vandaag van iemand een invite. Toch fijn dan.
Klopt, maar de default bitrate is volgens mij ook al 160 kbit/sec (Vorbis q5).quote:Op donderdag 20 mei 2010 21:13 schreef Roel_Jewel het volgende:
Voor degene die ook een Spotify Premium account hebben: om de hogere bitrate van Premium te krijgen moet je dat in de settings ff aanvinken.
Nee, maar als je wel Premium hebt, wil je natuurlijk wel krijgen waarvoor je betaald hebtquote:Op donderdag 20 mei 2010 21:18 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Klopt, maar de default bitrate is volgens mij ook al 160 kbit/sec (Vorbis q5).
Dus voor de bitrate heb ik geen Premium nodig.
Here you goquote:Op donderdag 20 mei 2010 21:21 schreef alors het volgende:
[..]
gemist, deze muziek is het wel weer waard om weer in te schakelen.
Klopt, waar je voor betaald moet je ook wel krijgen natuurlijk.quote:Op donderdag 20 mei 2010 21:22 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Nee, maar als je wel Premium hebt, wil je natuurlijk wel krijgen waarvoor je betaald hebt. 320 kb/s dus
.
thnxquote:
quote:Op donderdag 20 mei 2010 21:23 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Klopt, waar je voor betaald moet je ook wel krijgen natuurlijk.
En daarnaast zal je de reclamebanners en commercials ook vast niet missen.
quote:Op donderdag 20 mei 2010 21:25 schreef Sersjee het volgende:
Afgelopen weekend kwam een vriend voor het eerst in tijden weer eens bij me thuis en het viel hem op dat ik voor iemand zonder bad toch vrij veel badeenden had. Uiteraard e.e.a. uitgelegd en als het goed is doet ie nu elke avond mee met de wincode, want hij wil ook zo'n ding.
godzijdank, tis al erg genoeg dat ie af en toe nog afgestoft wordt.quote:Op donderdag 20 mei 2010 21:26 schreef Timo20 het volgende:
Kurt Nilssen - Nooit meer wat van gehoord
Herkenbaar...quote:Op donderdag 20 mei 2010 21:25 schreef Sersjee het volgende:
Afgelopen weekend kwam een vriend voor het eerst in tijden weer eens bij me thuis en het viel hem op dat ik voor iemand zonder bad toch vrij veel badeenden had. Uiteraard e.e.a. uitgelegd en als het goed is doet ie nu elke avond mee met de wincode, want hij wil ook zo'n ding.
quote:Op donderdag 20 mei 2010 21:25 schreef Sersjee het volgende:
quote:
Ik heb er 2 die me nu aanstaren, de 3e (de gesigneerde) staat in een cd-rek in de woonkamer.quote:Op donderdag 20 mei 2010 21:30 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Herkenbaar...
* Sirolf heeft 3 MetMichielInBadeenden die me op dit moment aan zitten te staren van bovenop m'n monitors.
Dat mag je wel eens rap gaan doen dan, straks zijn ze te groot!quote:Op donderdag 20 mei 2010 21:27 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..].
Owja, kut, da's waar.... ik moet deze nog ff ophalen
[ afbeelding ]
De Grote Markt kan vast in gereedheid worden gebracht? Mooi man.quote:Op donderdag 20 mei 2010 21:36 schreef -Hans- het volgende:
Ik leg de bezem alvast klaar want nog 1x winnen en dan is de clean sweep een feit. Spannende pot en uiteindelijk toch gewonnen. w00t!
Die truc heb ik ook gebruikt idd. Ik zou echt in no-time aan die 20 uur zitten...quote:Op donderdag 20 mei 2010 21:41 schreef borisz het volgende:
Ik heb ook spotify free. Had ooit een account aangemaakt. Kon hem nu overzetten van UK naar NL
Ik dus ook, heb gewoon de proxy er af gehaald en mijn profiel overgezet naar Nederlandquote:Op donderdag 20 mei 2010 21:42 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Die truc heb ik ook gebruikt idd. Ik zou echt in no-time aan die 20 uur zitten...
Wat voor gegevens heb je nodig? Er is wel een Amerikaanse overheidssite die veel statistieken van landen bijhoudt.quote:Op donderdag 20 mei 2010 21:42 schreef Vinniiee het volgende:
Weet iemand waar ik de internationale Centraal Bureau van Statistiek kan vinden? World Wide of alleen europa, maakt niet uit.
eurostatquote:Op donderdag 20 mei 2010 21:42 schreef Vinniiee het volgende:
Weet iemand waar ik de internationale Centraal Bureau van Statistiek kan vinden? World Wide of alleen europa, maakt niet uit.
Ter voorbereiding van 3VOOR12quote:Op donderdag 20 mei 2010 21:42 schreef alors het volgende:
Zo, het is bijna 22 uur en er worden opeens goede platen gedraaid.
Hoeveel 65+'ers er zijn. Eventueel hoeveel mensen verlamd of een andere aandoening aan hun benen hebben, maar dat is niet gemakkelijk te vinden. Zelfs niet op het CBS hier.quote:Op donderdag 20 mei 2010 21:44 schreef alors het volgende:
[..]
Wat voor gegevens heb je nodig? Er is wel een Amerikaanse overheidssite die veel statistieken van landen bijhoudt.
https://www.cia.gov/library/publications/the-world-factbook/
die.
Maar waarvan moet je dat weten? Nederland, Europa, de hele wereld?quote:Op donderdag 20 mei 2010 21:47 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ter voorbereiding van 3VOOR12
[..]
Hoeveel 65+'ers er zijn. Eventueel hoeveel mensen verlamd of een andere aandoening aan hun benen hebben, maar dat is niet gemakkelijk te vinden. Zelfs niet op het CBS hier.
Als ze zaterdag kampioen worden dan is de huldiging waarschijnlijk as. maandag. Super tof dat de wedstrijd van zaterdag door de NOS (en RTV Noord) live wordt uitgezondenquote:Op donderdag 20 mei 2010 21:38 schreef Sersjee het volgende:
[..]
De Grote Markt kan vast in gereedheid worden gebracht? Mooi man.
Euw, vergetenquote:Op donderdag 20 mei 2010 21:49 schreef alors het volgende:
[..]
Maar waarvan moet je dat weten? Nederland, Europa, de hele wereld?
Ik kan me nog herinneren dat Kelly Clarkson hem niet wilde feliciteren op World Idol...quote:Op donderdag 20 mei 2010 21:26 schreef Timo20 het volgende:
Kurt Nilssen - Nooit meer wat van gehoord
Bij eurostat kan ik het ook niet echt vinden. Wel dat van de 27 EU landen 17% 65 en ouder is (in 2008!!). Aan de hand daarvan kun je het zelf ook berekenenquote:Op donderdag 20 mei 2010 21:54 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Euw, vergetenDacht dat ik dat gezegd had. Anyway, van Nederland heb ik al gevonden (tenminste, de 65+ers), zou het graag nog van Europa willen weten.
* Vinniiee moet eigenlijk naar de kapper, maar te lui om te gaan
Hier nu:quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |