eurostatquote:Op donderdag 20 mei 2010 21:42 schreef Vinniiee het volgende:
Weet iemand waar ik de internationale Centraal Bureau van Statistiek kan vinden? World Wide of alleen europa, maakt niet uit.
Ter voorbereiding van 3VOOR12quote:Op donderdag 20 mei 2010 21:42 schreef alors het volgende:
Zo, het is bijna 22 uur en er worden opeens goede platen gedraaid.
Hoeveel 65+'ers er zijn. Eventueel hoeveel mensen verlamd of een andere aandoening aan hun benen hebben, maar dat is niet gemakkelijk te vinden. Zelfs niet op het CBS hier.quote:Op donderdag 20 mei 2010 21:44 schreef alors het volgende:
[..]
Wat voor gegevens heb je nodig? Er is wel een Amerikaanse overheidssite die veel statistieken van landen bijhoudt.
https://www.cia.gov/library/publications/the-world-factbook/
die.
Maar waarvan moet je dat weten? Nederland, Europa, de hele wereld?quote:Op donderdag 20 mei 2010 21:47 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ter voorbereiding van 3VOOR12
[..]
Hoeveel 65+'ers er zijn. Eventueel hoeveel mensen verlamd of een andere aandoening aan hun benen hebben, maar dat is niet gemakkelijk te vinden. Zelfs niet op het CBS hier.
Als ze zaterdag kampioen worden dan is de huldiging waarschijnlijk as. maandag. Super tof dat de wedstrijd van zaterdag door de NOS (en RTV Noord) live wordt uitgezondenquote:Op donderdag 20 mei 2010 21:38 schreef Sersjee het volgende:
[..]
De Grote Markt kan vast in gereedheid worden gebracht? Mooi man.
Euw, vergetenquote:Op donderdag 20 mei 2010 21:49 schreef alors het volgende:
[..]
Maar waarvan moet je dat weten? Nederland, Europa, de hele wereld?
Ik kan me nog herinneren dat Kelly Clarkson hem niet wilde feliciteren op World Idol...quote:Op donderdag 20 mei 2010 21:26 schreef Timo20 het volgende:
Kurt Nilssen - Nooit meer wat van gehoord
Bij eurostat kan ik het ook niet echt vinden. Wel dat van de 27 EU landen 17% 65 en ouder is (in 2008!!). Aan de hand daarvan kun je het zelf ook berekenenquote:Op donderdag 20 mei 2010 21:54 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Euw, vergetenDacht dat ik dat gezegd had. Anyway, van Nederland heb ik al gevonden (tenminste, de 65+ers), zou het graag nog van Europa willen weten.
* Vinniiee moet eigenlijk naar de kapper, maar te lui om te gaan
Hier nu:quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |