Bronquote:De Britse puzzelaar die zeven jaar deed over een puzzel van 5000 stukjes en toen tot de ontdekking kwam dat het laatste cruciale deeltje miste, heeft het ding eindelijk kunnen afmaken.
De fabrikant die de puzzel van de prent 'De terugkeer van de verloren zoon' maakte, hoorde van zijn pech en besloot te helpen. De puzzel is niet meer in productie, maar speciaal voor de 86- jarige man werd het stukje nagemaakt en bij hem thuis afgeleverd.
" Het is de terugkeer van het verloren puzzelstukje!", reageerde Harris blij. De fabrikant heeft de man ook een nieuwe puzzel gegeven, voor al zijn moeite.
Awww gelukkig maar, ik vond het oprecht sneuquote:Op donderdag 20 mei 2010 13:17 schreef Etcetera het volgende:
[ afbeelding ]
Heeft een vervolg gekregen:
[..]
Bron
Happy end
Yeaajquote:Op donderdag 20 mei 2010 13:17 schreef Etcetera het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Bron
Happy end
Nicequote:Op donderdag 20 mei 2010 13:17 schreef Etcetera het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Bron
Happy end
LOL WTFquote:Op donderdag 20 mei 2010 13:41 schreef themauster het volgende:
3FM heeft een nieuwe locatiestudio
http://radioplayer.omroep.nl/3fm-default-video/
Die gebruiken ze op locatie, lijkt me. Zullen wel aan het testen zijn.quote:Op donderdag 20 mei 2010 13:58 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
LOL WTF, zijn ze de 'gewone' studio aan het verbouwen ofzo?
Hmm, kan ook. Het wordt toch eens tijd dat ze de centrale studio gaan verbouwenquote:Op donderdag 20 mei 2010 13:59 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Die gebruiken ze op locatie, lijkt me. Zullen wel aan het testen zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |