Druk met school enzo. Pauper projecten. Nu moet ik 2 projecten tegelijk doen, het laatste project van dit jaar, en een deel van volgend jaar, aangezien ik het eerste half jaar op stage gaquote:
Ga eens partijprogramma's lezen dan! Tis je burgelijke plicht!quote:Op donderdag 20 mei 2010 20:55 schreef Vinniiee het volgende:
Stembiljet ding binnen gekregen, ben verdomme nog geen maand 18
Geen idee waar ik op mot stemmen
Nu wel jaquote:Op donderdag 20 mei 2010 20:57 schreef alors het volgende:
[..]
Ga eens partijprogramma's lezen dan! Tis je burgelijke plicht!
Kijk vooral naar de partij die voor je op komt als je klaar bent met je studie. Hoop geblaat is korte termijn, daar kan jij later de dupe van zijn. Probeer naar de lange termijn te kijken (politici kunnen dat niet helaas)quote:Op donderdag 20 mei 2010 20:57 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nu wel jaGeen tijd voor. Welke partij komt op voor studenten?
D66quote:Op donderdag 20 mei 2010 20:57 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nu wel jaGeen tijd voor. Welke partij komt op voor studenten?
Ik vind onderwijs wel een belangrijk iets, ook na mijn eigen studie. Een economie als Nederlandse moet het grotendeels hebben van kennis, en daar moet je structureel in investeren. En niet steeds de normen naar beneden bijstellen om maar zoveel mogelijk % hoogopgeleid te kunnen noemen, terwijl je bij wijze van spreke dat papiertje bij een pakje boter krijgt.quote:Op donderdag 20 mei 2010 21:03 schreef Againzender het volgende:
[..]
Kijk vooral naar de partij die voor je op komt als je klaar bent met je studie. Hoop geblaat is korte termijn, daar kan jij later de dupe van zijn. Probeer naar de lange termijn te kijken (politici kunnen dat niet helaas)
LOLquote:Op donderdag 20 mei 2010 21:08 schreef alors het volgende:
Ik ben via Spotify Spice Girls albums aan het luisterenIk ken alles nog uit mijn hoofd
![]()
Ik heb Spotify Free, dat werkt ook goed. Geen open hier, kreeg vandaag van iemand een invite. Toch fijn dan.quote:Op donderdag 20 mei 2010 21:13 schreef Roel_Jewel het volgende:
Voor degene die ook een Spotify Premium account hebben: om de hogere bitrate van Premium te krijgen moet je dat in de settings ff aanvinken.
Straks ga ik misschien nog naar het HBO, als ik daarmee klaar ben, ben ik vanaf nu 6/7 jaar verderquote:Op donderdag 20 mei 2010 21:03 schreef Againzender het volgende:
[..]
Kijk vooral naar de partij die voor je op komt als je klaar bent met je studie. Hoop geblaat is korte termijn, daar kan jij later de dupe van zijn. Probeer naar de lange termijn te kijken (politici kunnen dat niet helaas)
Ik heb Premium genomen. Ff maandje proberen (ook met iPhone app). Erg handigquote:Op donderdag 20 mei 2010 21:14 schreef gerbenp het volgende:
[..]
Ik heb Spotify Free, dat werkt ook goed. Geen open hier, kreeg vandaag van iemand een invite. Toch fijn dan.
Klopt, maar de default bitrate is volgens mij ook al 160 kbit/sec (Vorbis q5).quote:Op donderdag 20 mei 2010 21:13 schreef Roel_Jewel het volgende:
Voor degene die ook een Spotify Premium account hebben: om de hogere bitrate van Premium te krijgen moet je dat in de settings ff aanvinken.
Nee, maar als je wel Premium hebt, wil je natuurlijk wel krijgen waarvoor je betaald hebtquote:Op donderdag 20 mei 2010 21:18 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Klopt, maar de default bitrate is volgens mij ook al 160 kbit/sec (Vorbis q5).
Dus voor de bitrate heb ik geen Premium nodig.
Here you goquote:Op donderdag 20 mei 2010 21:21 schreef alors het volgende:
[..]
gemist, deze muziek is het wel weer waard om weer in te schakelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |