welke Kramer?quote:Op donderdag 20 mei 2010 16:09 schreef naatje_1 het volgende:
Echt, wat een ongelofelijke slome duikelaar is die Kramer zeg
Duh, dat doet iedereenquote:Op donderdag 20 mei 2010 16:28 schreef -Hans- het volgende:
Vanavond weer Veenstra Veenstra. Kan niet wachten!
Ik vind het wel een leuk chansonquote:Op donderdag 20 mei 2010 16:32 schreef alors het volgende:
[..]
Ik hoop het echt niet, en ook die Stevie Ann
Jepsquote:Op donderdag 20 mei 2010 16:09 schreef alors het volgende:
Had die gozer de 5e dag van het Popduel nog gewonnen? Ik was even debat kijken
Echt super iddquote:Op donderdag 20 mei 2010 16:55 schreef Etcetera het volgende:
Ik vind de muziek van Caro Emeral heerlijkBeetje jazzy sound
Al word ik het na een heel album wel een beetje zat hoorquote:Op donderdag 20 mei 2010 16:55 schreef Etcetera het volgende:
Ik vind de muziek van Caro Emeral heerlijkBeetje jazzy sound
Niet echt nieuw meer neequote:Op donderdag 20 mei 2010 18:52 schreef alors het volgende:
On the run is toch helemaal niet echt nieuw? Anyway het is kut, dus mute.
Q-Musicquote:Op donderdag 20 mei 2010 18:54 schreef Captain_Slow het volgende:
Q Music heeft nu ook een topic![]()
![]()
[ afbeelding ]
we zullen je missen!!!!quote:Op donderdag 20 mei 2010 18:59 schreef Paul het volgende:
Snel wegwezen, die Veenstra komt eraan brrr
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.know'm sayin?
word? word.
quote:Op donderdag 20 mei 2010 19:04 schreef alors het volgende:
[..]
we zullen je missen!!!!QFTSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 20 mei 2010 19:04 schreef alors het volgende:
[..]
we zullen je missen!!!!AlorsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
Want want!quote:
Als onze baby op z'n moeder lijkt wordt hij geboren tijdens de finale Nederland-Duitsland....quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |