Klopt, waar je voor betaald moet je ook wel krijgen natuurlijk.quote:Op donderdag 20 mei 2010 21:22 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Nee, maar als je wel Premium hebt, wil je natuurlijk wel krijgen waarvoor je betaald hebt. 320 kb/s dus
.
thnxquote:
quote:Op donderdag 20 mei 2010 21:23 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Klopt, waar je voor betaald moet je ook wel krijgen natuurlijk.
En daarnaast zal je de reclamebanners en commercials ook vast niet missen.
quote:Op donderdag 20 mei 2010 21:25 schreef Sersjee het volgende:
Afgelopen weekend kwam een vriend voor het eerst in tijden weer eens bij me thuis en het viel hem op dat ik voor iemand zonder bad toch vrij veel badeenden had. Uiteraard e.e.a. uitgelegd en als het goed is doet ie nu elke avond mee met de wincode, want hij wil ook zo'n ding.
godzijdank, tis al erg genoeg dat ie af en toe nog afgestoft wordt.quote:Op donderdag 20 mei 2010 21:26 schreef Timo20 het volgende:
Kurt Nilssen - Nooit meer wat van gehoord
Herkenbaar...quote:Op donderdag 20 mei 2010 21:25 schreef Sersjee het volgende:
Afgelopen weekend kwam een vriend voor het eerst in tijden weer eens bij me thuis en het viel hem op dat ik voor iemand zonder bad toch vrij veel badeenden had. Uiteraard e.e.a. uitgelegd en als het goed is doet ie nu elke avond mee met de wincode, want hij wil ook zo'n ding.
quote:Op donderdag 20 mei 2010 21:25 schreef Sersjee het volgende:
quote:
Ik heb er 2 die me nu aanstaren, de 3e (de gesigneerde) staat in een cd-rek in de woonkamer.quote:Op donderdag 20 mei 2010 21:30 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Herkenbaar...
* Sirolf heeft 3 MetMichielInBadeenden die me op dit moment aan zitten te staren van bovenop m'n monitors.
Dat mag je wel eens rap gaan doen dan, straks zijn ze te groot!quote:Op donderdag 20 mei 2010 21:27 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..].
Owja, kut, da's waar.... ik moet deze nog ff ophalen
[ afbeelding ]
De Grote Markt kan vast in gereedheid worden gebracht? Mooi man.quote:Op donderdag 20 mei 2010 21:36 schreef -Hans- het volgende:
Ik leg de bezem alvast klaar want nog 1x winnen en dan is de clean sweep een feit. Spannende pot en uiteindelijk toch gewonnen. w00t!
Die truc heb ik ook gebruikt idd. Ik zou echt in no-time aan die 20 uur zitten...quote:Op donderdag 20 mei 2010 21:41 schreef borisz het volgende:
Ik heb ook spotify free. Had ooit een account aangemaakt. Kon hem nu overzetten van UK naar NL
Ik dus ook, heb gewoon de proxy er af gehaald en mijn profiel overgezet naar Nederlandquote:Op donderdag 20 mei 2010 21:42 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Die truc heb ik ook gebruikt idd. Ik zou echt in no-time aan die 20 uur zitten...
Wat voor gegevens heb je nodig? Er is wel een Amerikaanse overheidssite die veel statistieken van landen bijhoudt.quote:Op donderdag 20 mei 2010 21:42 schreef Vinniiee het volgende:
Weet iemand waar ik de internationale Centraal Bureau van Statistiek kan vinden? World Wide of alleen europa, maakt niet uit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |