Nou, zeg dat welquote:Op donderdag 20 mei 2010 16:16 schreef vrouwtje-theelepel het volgende:
He, potver Cisco, Tis je zo gegund...
Dat zou inderdaad een mooi cadeautje zijn, ik hoop met je mee.quote:Op woensdag 26 mei 2010 09:18 schreef Kolonia het volgende:
17 DPO en temp is nog steeds hoog, maar mooi geen streepjes.![]()
Hopelijk morgen, zou een leuk cadeautje voor mijn jarige man zijn.![]()
Hoe staan de zaken bij Nienna en Danic?
Ik hoop heel hard dat we allebei gewoon langzaam HCG aanmaken.quote:Op woensdag 26 mei 2010 14:35 schreef -Nienna- het volgende:
Dat zou inderdaad een mooi cadeautje zijn, ik hoop met je mee.
Hier nog niks, ook nog niet weer getest, dat doe ik op zijn vroegst zaterdag pas weer.
Weeïg gevoel, checkquote:Op woensdag 26 mei 2010 14:45 schreef Kolonia het volgende:
[..]
Ik hoop heel hard dat we allebei gewoon langzaam HCG aanmaken.![]()
De tekenen zijn er hier in ieder geval wel: dezelfde hoofdpijn die ik had toen ik vroeger de pil slikte, eeen weeïg gevoel in mijn maag, trekkend gevoel onderin mijn buik, watermeloenen en een metalige smaak in mijn mond.
Alleen geen streepjes.
Jeetje 51 dagen! Ik hoop het toch niet voor je!quote:Op woensdag 26 mei 2010 14:52 schreef -Nienna- het volgende:
(Maar mijn gevoel zegt inmiddels, het zal wel niet en dit wordt weer zo'n leukerd van 51 dagen of meer)
Balen Danicquote:Op donderdag 27 mei 2010 09:08 schreef danic het volgende:
Ze zijn gearriveerd!![]()
![]()
En hoeGa straks even Aleve feminax halen wat dit is niet leuk zo.
Duimtnog harder voor jouquote:Op woensdag 26 mei 2010 14:52 schreef -Nienna- het volgende:
[..]
Weeïg gevoel, check
Trekkend gevoel, check
(beide met vlagen trouwens, niet constant)
Watermeloenen, nee, maar wel vooral 's avonds licht pijnlijk
Metalige smaak, nee
Leuk...onzekerheid
(Maar mijn gevoel zegt inmiddels, het zal wel niet en dit wordt weer zo'n leukerd van 51 dagen of meer)
Yep.quote:Op donderdag 27 mei 2010 09:09 schreef charmed_angel het volgende:
Pffffff irritant zeg, nog wel hoge temp?
Balen! Maar die pillen werken erg goed!quote:Op donderdag 27 mei 2010 09:08 schreef danic het volgende:
Ze zijn gearriveerd!![]()
![]()
En hoeGa straks even Aleve feminax halen wat dit is niet leuk zo.
Dat doen we speciaal voor de lurkers.quote:Op donderdag 27 mei 2010 14:12 schreef leonieke het volgende:
Een dikkevoor alle mensen die terug ongesteld zijn geworden en een
voor alle mensen die het hier zo spannend houden
Heel vreemd ja.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 11:11 schreef Entreri het volgende:
Kolonia, wat raar is dat hè ik had dus precies hetzelfde afgelopen cyclus.Als je niet zwanger bent heb je maar liever dat het doorzet want dan kun je ten minste weer verder....
Ik denk niet dat dit het geval is, want ik had juist helemaal geen vertrouwen in dit eitje omdat het van links kwam.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 12:43 schreef prinseszondererwt het volgende:
Kolonia, een paar maanden geleden had ik hetzelfde. Mijn gyn gaf toen aan dat het er weleens mee te maken kon hebben dat ik het zo graag wilde. Met andere woorden: ik wilde niet dat het kwam, dus kwam het ook niet. Toen ik het wat losliet kwam mijn ongesteldheid snel op gang. Dus even ter info, dat kan ook. Hoewel ik natuurlijk voor jou hoop dat het gewoon raak is.
Ik reken op echt helemaal niks, zie het wel. Maar zou zomaar kunnen.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 18:00 schreef -Nienna- het volgende:
Bedankt dames.
Het is nog steeds heel erg weinig, ik hoop nu maar op weer een kortere cyclus en dan moeten we maar een paar weken extra hard ons best doen (vervelend)
Kolonia, ik blijf toch nog even duimen dat het niet doorzet...
Cisco, toch nog spannend dus, ik ben benieuwd.
Succes meiden! Ja, iedereen natuurlijk, maar deze meiden wilde ik even 'uitlichten'!quote:Op woensdag 19 mei 2010 18:02 schreef vrouwtje-theelepel het volgende:
31 mei grizzlybear (01-2010)
18 juni charmed_angel (09-2009)
Vlindur (05-2010)
Helaas wel 1,5 jaar zelf klooien, 6 keer iui, rusttijd (op eigen verzoek) en toen 1 ivf en raak... Ik kwam tot de positieve test alleen in het 'Als zwanger worden.... topic' en was niet zo'n fervent Fok!ker.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 22:12 schreef Claudia_x het volgende:
Is dat zo, McLaura? Pff, dan is je geduld wel op de proef gesteld. Maar wat een resultaat!
Ik volgde het topic niet echt, vandaar ook dat ik het niet doorgelezen heb. Jammer vind ik wel dat ik via pm (van niet één van die meiden, maar van weer iemand anders) moest horen dat mensen zich door mijn bericht niet fijn voelden. Maar goed, dat heb ik hierboven al uitgelegd dus ik houd er maar over op.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 22:12 schreef Claudia_x het volgende:
Ik wens ook alle dames veel succes.Ik volg het topic op de voet en leef in stilte mee. Ik had zo gehoopt dat het voor Nienna en Kolonia raak was deze ronde.
Lief, dank je wel.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 22:12 schreef Claudia_x het volgende:
Ik had zo gehoopt dat het voor Nienna en Kolonia raak was deze ronde.
Had niet anders verwacht, was immers al ongesteld geweest. Teleurstelling had ik al gehad etc, maar het had zomaar kunnen zijn dat ik zwanger was ondanks de menstruatie. Zit nu op dag 10 van deze cyclus, gaan nu gewoon druk aan de klus, ovulatietesten, 3de samenlevingstest en zijn nu officieel anderhalf jaar bezig..quote:Op zaterdag 29 mei 2010 22:21 schreef -Nienna- het volgende:
[..]
Lief, dank je wel.
Cisco, toch wel negatief, jammer zeg
Dank je welquote:Op vrijdag 28 mei 2010 23:56 schreef McLaura het volgende:
[..]
Succes meiden! Ja, iedereen natuurlijk, maar deze meiden wilde ik even 'uitlichten'!
Nee, helaasquote:Op zondag 30 mei 2010 09:30 schreef Kolonia het volgende:
En nu heel hard duimen dat Roosjes en Grizzly wel streepjes komen posten.
Balen zegquote:Op maandag 31 mei 2010 16:06 schreef Roosjes_83 het volgende:
[..]
Nee, helaasdit weekend toch ongesteld geworden.
Naja, nieuwe ronde nieuwe kansen
NOD mag naar 26 juni
heerlijk iemand die zo positief isquote:Op maandag 31 mei 2010 16:58 schreef Roosjes_83 het volgende:
jup nu gaan we ronde 9 in. Maar het komt vast wel goed, zoals je zegt kan het in 1 keer gedaan zijn
Ik moest hier wel een klein beetje om lachenquote:Op dinsdag 1 juni 2010 13:58 schreef stengeltje het volgende:
van die enkele keer veel te atletische seks op de ienieminie badkamer van ons hotel op de terugweg. Was de spierpijn helaas toch voor niks
Je mag alle positiviteit hebben die je wilt, heb voldoende voor iedereenquote:Op dinsdag 1 juni 2010 09:21 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
heerlijk iemand die zo positief is
Pakt een beetje van jou positiviteit af![]()
Ja c_a het komt was goed
haha dat was hier ookquote:Op dinsdag 1 juni 2010 17:41 schreef GirlGoneBad het volgende:
* GirlGoneBad 's duimen draaien overuren voor iedereen!
Hier inmiddels dag 30 na de 'kunstmatige. Nog steeds geen tekenen van
, maar de misselijkheid is redelijk weggetrokken. We nog wat last van duizelingen en mijn vriend meent te zien dat mijn tepels groter zijn? Vaag verhaal dus...
We hebben aan niemand verteld dat we 'bezig' zijn, maar op een of andere manier moet iedereen, maar dan ook iedereen, opmerkingen moeten maken in de trant van 'het zal wel niet lang meer duren bij jullie hè?'
GEK word ik er van!
spannend zeg!! bij ons heeft het ook 1,5 jaar geduurd ongeveer, hoop dat het voor een 2e wat sneller zal gaan... maar dat is idd afwachten.quote:Op maandag 7 juni 2010 11:34 schreef Vlindur het volgende:
Sorry dames dat ik niet zo actief mee post.Ik lees wel mee en wens jullie allemaal een mooie test toe
![]()
BJ Ja! Omdat het bij Rienk best lang duurde en we de kinderen niet al te veel uit elkaar willen hebben zijn we alweer 'begonnen'We verwachten nu nog niks en mocht ik in september nog geen duidelijke cyclus hebben laat ik even eieren tellen bij mn fertiliteitsarts
Maar nu blijf ik nog gezellig hier
Ik hoop het ook.. Nog niet echt "pizzadraden" maar misschien zit er binnenin zatquote:Op woensdag 9 juni 2010 09:40 schreef Kolonia het volgende:
Welkom en succes J-net.![]()
Ik hoop dat je een mooi groot ei hebt Cisco.
Hij is al drie weken niet op FOK! geweest.quote:Op woensdag 9 juni 2010 10:15 schreef vrouwtje-theelepel het volgende:
GRIZZLY???
quote:Op woensdag 9 juni 2010 11:28 schreef Vlindur het volgende:
Cisco ik duim voor je!![]()
Welkom Jnet!
Wij gaan deze maand elke dag sex hebbenBen benieuwd hoelang we het volhouden
![]()
Gister is gelukt, daarvoor was ik ongesteld
Als je clomid hebt gehad dat moet je wel op bepaalde dagen sexen. En ook als is het om de dag, -moeten- is -moeten- en na 8 maanden is daar niet zoveel meer aanquote:Op woensdag 9 juni 2010 13:04 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Om de dag sex hebben werkt beter, dan wordt het niet zo'n 'moetje' en dan zo plannen dat je precies op de mogelijk vruchtbaarste dagen zit?
Ik slik al tijden foliumzuur: ik slik een pil voor vrouwen die zwanger willen worden/zwanger zijn/borstvoeding geven. Dus ik zal het nog wel een tijdje slikken ook...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Poging 17/18 is begonnen... Nu wel raak?
quote:Op woensdag 9 juni 2010 14:16 schreef Ciscostar het volgende:
Hieronder verslag van mijn bezoek aan gyn*Heel* *veel* sterkteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Het is jullie tijd nu wel, Ik hoop echt dat je je afspraak over 3 maanden kunt afzeggen
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
Sorry, had ik geen idee van, ik heb geen ervaring met die middelen.quote:Op woensdag 9 juni 2010 13:12 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Als je clomid hebt gehad dat moet je wel op bepaalde dagen sexen. En ook als is het om de dag, -moeten- is -moeten- en na 8 maanden is daar niet zoveel meer aan![]()
En bij pregnyl is het nog leuker. Dan moet je na 48? uur sex hebben omdat je ei een paar uur later springt. Dus dan -moet- je ook weer neuken![]()
Ik hoop echt dat nr 2 wel spontaan lukt(En ja, natuurlijk is elke dag niet goed voor het zaad, dat weet ik ook wel
) We gaan alleen maar onze conditie opkrikken zo
Ja, de eerste keer babykijken is mooi!quote:Op woensdag 9 juni 2010 14:53 schreef Ciscostar het volgende:
hopen wij ook, of veranderen in een echo afspraak
Voor mij nog niet hoor, eerst eens eventjes op vakantie en dan die spiraal eruitquote:Op woensdag 9 juni 2010 20:17 schreef RockabeIIa het volgende:
Welkom nieuwe dames! Hopelijk zijn jullie hier gauw weer weg. Moet er nog iets aan de OP toegevoegd worden?
Oh wat stomquote:Op vrijdag 11 juni 2010 13:15 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Vlindur bedanktJouw linkerpink (gok ik) heeft trouwens een afwijking naar rechts, dit is al de tweede keer dat je er GWA van maakt, in plaats van GWS...
![]()
Ben nu wel weg trouwens, tot over een week allemaal.![]()
Tsja, je hebt vrij lange cyclussen. Die van mij waren meestal 28 dagen, dat scheelt toch nogal. Misschien is het toch wel de eisprong danquote:Op vrijdag 11 juni 2010 22:38 schreef vrouwtje-theelepel het volgende:
Ik heb mijn eisprong 1x op dag 17 gevonden en 1x op dag 21. Deze maand ben ik begonnen met ovulatietesten op dag 14 en gestopt op dag 21 en heb geen ei gevonden. En toch heb ik het idee dat ik hem deze maand gemist heb maar dat hij al wel is geweest. Mijn cyclusverloop staat hieronder. Mijn vriend verklaart me al dagen zwanger omdat ik alleen maar loop te gapen wat vrij bekend voorkomt. Maja zonder ei kan je niet zwanger zijn he.
Oeh, wisselende gevoelens, hoofd/hart?quote:Op vrijdag 11 juni 2010 22:38 schreef vrouwtje-theelepel het volgende:
Ik heb mijn eisprong 1x op dag 17 gevonden en 1x op dag 21. Deze maand ben ik begonnen met ovulatietesten op dag 14 en gestopt op dag 21 en heb geen ei gevonden. En toch heb ik het idee dat ik hem deze maand gemist heb maar dat hij al wel is geweest. Mijn cyclusverloop staat hieronder. Mijn vriend verklaart me al dagen zwanger omdat ik alleen maar loop te gapen wat vrij bekend voorkomt. Maja zonder ei kan je niet zwanger zijn he.
quote:Op zondag 13 juni 2010 21:59 schreef Ciscostar het volgende:
Ik wil graag uit de openingspost. Ik ben niet zwanger, ik wil er gewoon even uit. Uitleg volgt nog wel keer
Ik wens en hoop dat jullie geweldige meiden heel snel zwanger zijn!!
Ik moet zeggen dat ik me er deze maand niet zo mee bezig heb gehouden. Ok 2 avonden (feestjes) flink gedronken, had ik echt even nodig.quote:Op woensdag 16 juni 2010 14:08 schreef vrouwtje-theelepel het volgende:
Tis rustig hier. Hoe is het bij jou Charmed -angel? Ik zit nu op dat 31 maar gezien dat ik tot en met dag 22 geen ei heb gezien wacht ik tot dag 37 voor ik eventueel zou gaan testen. Ik voel nog niks, mijn emoties zijn wel een beetje raar maar ik ga nergens vanuit.
ik denk dat we allemaal een beetje verslagen zijn over Ciscoquote:Op woensdag 16 juni 2010 14:08 schreef vrouwtje-theelepel het volgende:
Tis rustig hier. Hoe is het bij jou Charmed -angel? Ik zit nu op dat 31 maar gezien dat ik tot en met dag 22 geen ei heb gezien wacht ik tot dag 37 voor ik eventueel zou gaan testen. Ik voel nog niks, mijn emoties zijn wel een beetje raar maar ik ga nergens vanuit.
Hey,quote:Op donderdag 17 juni 2010 04:51 schreef Draakjuh het volgende:
hallo allemaal,
sinds kort ben ik gestopt met de prikpil en probeer zwanger te worden.
hebben jullie ervaring met de prikpil en zwanger worden?
ik weet niet hoe mijn cyclus is omdat ik door de prikpil niet meer ongesteld werd.
ik ben een maand geleden gestopt met de prikpil, tegelijk met mijn zus met haar pil.
en tja wat kan je zeggen als je samen zwanger wil worden lukt dit meestal niet.
mijn zus is na het stoppen van de pil niet meer ongesteld geweest en zwanger :S
ik ben wel erg blij voor haar, maar vind het ook erg vervelend dat ik een beetje jaloers voel.
ik weet wel dat het met de prikpil tot 2 jaar ongeveer kan duren maar zo is het ook niet
echt leuk
dus nu maar aan het echte werk en ontdekken hoe mijn cyclus is en klussen
groetjes en succes
Lief dat je wil duimenquote:Op donderdag 17 juni 2010 09:30 schreef Kolonia het volgende:
Welkom Draakjuh.![]()
Ik hoop dat de hormonen snel uit je bloed zijn en je zus en jij iig even samen zwanger zijn.![]()
Tijd om in de duimstand te gaan voor Charmed_A en Vrouwtje_T.
K heb op mn Iphone een application die dat voor je berekent maar wel met de marge van een week, dus dat is ruim.quote:Op donderdag 17 juni 2010 13:38 schreef stengeltje het volgende:
Hier gezellig aan het klussen! Geen idee van ovulatie, dus gewoon om de dag en dan zien we het over een week of 2 wel...
Weet je wat iedereen denkt? Dat ik zwanger terug kom van vakantiequote:Op vrijdag 18 juni 2010 09:39 schreef Kolonia het volgende:
Charmed_A.![]()
Het duurt bij jou al veel te lang.
Ik hoop zó dat het binnenkort wel raak is.
Ik heb inderdaad ook een iPhone app die het kan berekenen. Zelf kan ik het echter ook wel ongeveer bedenken met een marge van een week, omdat ik rond m'n ovulatie een paar dagen ineens meeeegaveel zin heb in seks. Misschien ga ik als het lang gaat duren voordat ik zwanger ben wel aan de nauwkeurigere methodes denken, maar voorlopig is dit even goed genoeg....quote:Op donderdag 17 juni 2010 18:57 schreef J-net het volgende:
[..]
K heb op mn Iphone een application die dat voor je berekent maar wel met de marge van een week, dus dat is ruim.
Ach we shall see.
dank je wel voor je reactie`.quote:Op donderdag 17 juni 2010 13:01 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Hey,
Ik ben ook een ex prikpiller en voor mij nooit weer. Werd na 10 maanden eindelijk ongesteld en bleek toen PCOS te hebben. Ik weet niet of het door de prikpil komt, maar ik kon iig niet zwanger worden omdat ik soms weken achtereen ongesteld was. Na een hoop ziekenhuis bezoekjes verder met medicijnen was ik na 2 jaar eindelijk zwanger. Rienk is vandaag 6 maanden precies en we zijn al bezig voor een 2e omdat het bij hem zolang duurde.
Ik hoop voor jou dat alles wel goed blijkt, maar ik zou maar eens gaan zoeken op prikpil met google. Er staan genoeg ervaringen tussen.
Succes iig!!
Ik heb ook een paar keer de hoop opgegeven, maar die is iedere keer weer teruggekomen.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:19 schreef danic het volgende:
Ik merk wel dat ik er rustiger onder ben dan voorheen, waarom weet ik niet, het lijkt wel alsof ik een beetje de hoop heb opgegeven.
Ik weet dat ik dat eigenlijk niet mag zeggen, want er zijn veel meiden die veel langer bezig zijn dan ik, maar zo voelt het wel een beetje......
Oh Suuz_, wat naar.quote:Op maandag 21 juni 2010 19:23 schreef Suuz_ het volgende:
Lieve meiden (en enkele heren)
Jullie mogen mij op de OP halen, mijn relatie van 8 jaar is gestrand...Dus wachten op het tweede streepje zit er voor mij voorlopig niet meer in.
Veel geluk allemaal en wie weet kom ik weer ooit terug hier!
Dat dus.quote:Op maandag 21 juni 2010 23:13 schreef RockabeIIa het volgende:
Verdorie dames, jullie hebben gewoon allemaal een dikke vette innestelingsbloeding!
*probleem opgelost!*
Ik heb gister getest, negatief maar weer ns. Ondertussen vandaag dag 37 en nog geen ong. tekenen. Ik zit ook gewoon beroerd in mijn vel het laatste jaar. Ik heb morgen een gesprek bij de huisarts.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 11:31 schreef Kolonia het volgende:
Vrouwtje_T, hoe is het?![]()
Volgens mij ging je vandaag testen, toch?
Gefeliciteerdquote:Op dinsdag 22 juni 2010 21:16 schreef Entreri het volgende:
Voor wie het leuk vindt om mee te spieken, Hier klikken voor een foto van mijn testen. De onderste is van vandaag, daarboven gister en daarboven zondag.
Ik wilde je nog wel werk besparen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |