quote:Op zondag 13 juni 2010 21:59 schreef Ciscostar het volgende:
Ik wil graag uit de openingspost. Ik ben niet zwanger, ik wil er gewoon even uit. Uitleg volgt nog wel keer
Ik wens en hoop dat jullie geweldige meiden heel snel zwanger zijn!!
Ik moet zeggen dat ik me er deze maand niet zo mee bezig heb gehouden. Ok 2 avonden (feestjes) flink gedronken, had ik echt even nodig.quote:Op woensdag 16 juni 2010 14:08 schreef vrouwtje-theelepel het volgende:
Tis rustig hier. Hoe is het bij jou Charmed -angel? Ik zit nu op dat 31 maar gezien dat ik tot en met dag 22 geen ei heb gezien wacht ik tot dag 37 voor ik eventueel zou gaan testen. Ik voel nog niks, mijn emoties zijn wel een beetje raar maar ik ga nergens vanuit.
ik denk dat we allemaal een beetje verslagen zijn over Ciscoquote:Op woensdag 16 juni 2010 14:08 schreef vrouwtje-theelepel het volgende:
Tis rustig hier. Hoe is het bij jou Charmed -angel? Ik zit nu op dat 31 maar gezien dat ik tot en met dag 22 geen ei heb gezien wacht ik tot dag 37 voor ik eventueel zou gaan testen. Ik voel nog niks, mijn emoties zijn wel een beetje raar maar ik ga nergens vanuit.
Hey,quote:Op donderdag 17 juni 2010 04:51 schreef Draakjuh het volgende:
hallo allemaal,
sinds kort ben ik gestopt met de prikpil en probeer zwanger te worden.
hebben jullie ervaring met de prikpil en zwanger worden?
ik weet niet hoe mijn cyclus is omdat ik door de prikpil niet meer ongesteld werd.
ik ben een maand geleden gestopt met de prikpil, tegelijk met mijn zus met haar pil.
en tja wat kan je zeggen als je samen zwanger wil worden lukt dit meestal niet.
mijn zus is na het stoppen van de pil niet meer ongesteld geweest en zwanger :S
ik ben wel erg blij voor haar, maar vind het ook erg vervelend dat ik een beetje jaloers voel.
ik weet wel dat het met de prikpil tot 2 jaar ongeveer kan duren maar zo is het ook niet
echt leuk
dus nu maar aan het echte werk en ontdekken hoe mijn cyclus is en klussen
groetjes en succes
Lief dat je wil duimenquote:Op donderdag 17 juni 2010 09:30 schreef Kolonia het volgende:
Welkom Draakjuh.![]()
Ik hoop dat de hormonen snel uit je bloed zijn en je zus en jij iig even samen zwanger zijn.![]()
Tijd om in de duimstand te gaan voor Charmed_A en Vrouwtje_T.
K heb op mn Iphone een application die dat voor je berekent maar wel met de marge van een week, dus dat is ruim.quote:Op donderdag 17 juni 2010 13:38 schreef stengeltje het volgende:
Hier gezellig aan het klussen! Geen idee van ovulatie, dus gewoon om de dag en dan zien we het over een week of 2 wel...
Weet je wat iedereen denkt? Dat ik zwanger terug kom van vakantiequote:Op vrijdag 18 juni 2010 09:39 schreef Kolonia het volgende:
Charmed_A.![]()
Het duurt bij jou al veel te lang.
Ik hoop zó dat het binnenkort wel raak is.
Ik heb inderdaad ook een iPhone app die het kan berekenen. Zelf kan ik het echter ook wel ongeveer bedenken met een marge van een week, omdat ik rond m'n ovulatie een paar dagen ineens meeeegaveel zin heb in seks. Misschien ga ik als het lang gaat duren voordat ik zwanger ben wel aan de nauwkeurigere methodes denken, maar voorlopig is dit even goed genoeg....quote:Op donderdag 17 juni 2010 18:57 schreef J-net het volgende:
[..]
K heb op mn Iphone een application die dat voor je berekent maar wel met de marge van een week, dus dat is ruim.
Ach we shall see.
dank je wel voor je reactie`.quote:Op donderdag 17 juni 2010 13:01 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Hey,
Ik ben ook een ex prikpiller en voor mij nooit weer. Werd na 10 maanden eindelijk ongesteld en bleek toen PCOS te hebben. Ik weet niet of het door de prikpil komt, maar ik kon iig niet zwanger worden omdat ik soms weken achtereen ongesteld was. Na een hoop ziekenhuis bezoekjes verder met medicijnen was ik na 2 jaar eindelijk zwanger. Rienk is vandaag 6 maanden precies en we zijn al bezig voor een 2e omdat het bij hem zolang duurde.
Ik hoop voor jou dat alles wel goed blijkt, maar ik zou maar eens gaan zoeken op prikpil met google. Er staan genoeg ervaringen tussen.
Succes iig!!
Ik heb ook een paar keer de hoop opgegeven, maar die is iedere keer weer teruggekomen.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:19 schreef danic het volgende:
Ik merk wel dat ik er rustiger onder ben dan voorheen, waarom weet ik niet, het lijkt wel alsof ik een beetje de hoop heb opgegeven.
Ik weet dat ik dat eigenlijk niet mag zeggen, want er zijn veel meiden die veel langer bezig zijn dan ik, maar zo voelt het wel een beetje......
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |