abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_82781038
quote:
Op zondag 13 juni 2010 21:59 schreef Ciscostar het volgende:
Ik wil graag uit de openingspost. Ik ben niet zwanger, ik wil er gewoon even uit. Uitleg volgt nog wel keer

Ik wens en hoop dat jullie geweldige meiden heel snel zwanger zijn!!
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_82782767
Cisco,
pi_82784758
Cisco...
pi_82786484
Cisco
  maandag 14 juni 2010 @ 17:57:40 #205
128491 J-net
Prettig gestoord
pi_82796036
Sterkte Cisco!
~~~~~~Dream as if you 'll live forever, live like you 'll die today~~~~~
  maandag 14 juni 2010 @ 18:52:36 #206
185640 vrouwtje-theelepel
Vrouwtje-theelepel
pi_82798080
Jammer Cisco
Ik hoop dat jij snel een zwangerschap kunt komen melden. Sterkte.
pi_82798367
Ik lees nog steeds af en toe mee hier, ik hoop echt dat jullie allemaal snel in Z&G komen posten....
Cisco, hou moed erin!
Back in business.
pi_82820747
Cisco Hopelijk tot gauw weer.
pi_82823385
Cisco, hopelijk gaat alles goed met je. Sterkte!
pi_82844039
cisco, veel sterkte, ik hoop dat alles goed met je gaat.
pi_82845264
Cisco heeft in het "Als zwanger"-topic verteld waarom ze uit het lijstje wil.
  woensdag 16 juni 2010 @ 14:08:45 #212
Vrouwtje-theelepel
pi_82881213
Tis rustig hier. Hoe is het bij jou Charmed -angel? Ik zit nu op dat 31 maar gezien dat ik tot en met dag 22 geen ei heb gezien wacht ik tot dag 37 voor ik eventueel zou gaan testen. Ik voel nog niks, mijn emoties zijn wel een beetje raar maar ik ga nergens vanuit.
pi_82882588
quote:
Op woensdag 16 juni 2010 14:08 schreef vrouwtje-theelepel het volgende:
Tis rustig hier. Hoe is het bij jou Charmed -angel? Ik zit nu op dat 31 maar gezien dat ik tot en met dag 22 geen ei heb gezien wacht ik tot dag 37 voor ik eventueel zou gaan testen. Ik voel nog niks, mijn emoties zijn wel een beetje raar maar ik ga nergens vanuit.
Ik moet zeggen dat ik me er deze maand niet zo mee bezig heb gehouden. Ok 2 avonden (feestjes) flink gedronken, had ik echt even nodig.

Het is omdat mijn collega vandaag vroeg, hoe is het bij jou Anders had ik het nog geen eens door gehad dat mijn nod bijna is. Ze zei nog, 18-6 toch je nod

Erge pijn in me borsten dat wel, ook redelijk pijn in onderrug, maar dat kan ook fietspijn zijn.

Ik weet het echt niet, ik heb zoiets ik zie wel Ik eb zelfs geen testen in huis.

Ik doe morgen wel even temp meten, al dat geld aan testen word me een beetje teveel
pi_82882604
quote:
Op woensdag 16 juni 2010 14:08 schreef vrouwtje-theelepel het volgende:
ik denk dat we allemaal een beetje verslagen zijn over Cisco
pi_82916139
hallo allemaal,
sinds kort ben ik gestopt met de prikpil en probeer zwanger te worden.
hebben jullie ervaring met de prikpil en zwanger worden?
ik weet niet hoe mijn cyclus is omdat ik door de prikpil niet meer ongesteld werd.

ik ben een maand geleden gestopt met de prikpil, tegelijk met mijn zus met haar pil.
en tja wat kan je zeggen als je samen zwanger wil worden lukt dit meestal niet.
mijn zus is na het stoppen van de pil niet meer ongesteld geweest en zwanger :S
ik ben wel erg blij voor haar, maar vind het ook erg vervelend dat ik een beetje jaloers voel.
ik weet wel dat het met de prikpil tot 2 jaar ongeveer kan duren maar zo is het ook niet
echt leuk

dus nu maar aan het echte werk en ontdekken hoe mijn cyclus is en klussen

groetjes en succes
Draakjuh (L) Keiichi
16-06-2012 (L) Michelle
pi_82916884
Welkom Draakjuh!

Hier geen ervaringen met de prikpil, dus helaas kan ik je niet verder helpen.
Maar ik wil je toch heel veel succes wensen in de komende tijd en dat je gauw mag verhuizen naar Z&G!

En voor de mensen die geinteresseerd zijn in hoe het mij vergaat...
Hier is alles goed, we klussen niet heel regelmatig maar ik probeer wel een beetje in de gaten te houden wanneer m'n eitje moet komen. Ik zit nu op dag 9 na mijn NOD dus ik heb deze maand nog wel even te gaan.
pi_82917213
dank je wel
Draakjuh (L) Keiichi
16-06-2012 (L) Michelle
pi_82918514
Welkom Draakjuh.
Ik hoop dat de hormonen snel uit je bloed zijn en je zus en jij iig even samen zwanger zijn.

Tijd om in de duimstand te gaan voor Charmed_A en Vrouwtje_T.
  donderdag 17 juni 2010 @ 11:24:04 #219
128491 J-net
Prettig gestoord
pi_82922355
Welkom Draakjuh

K heb het afgelopen jaar mn cyclus al bijgehouden, mijn gemiddelde is 31 dagen (de laatste 3 maanden steady).

Dit betekent dat mijn ovulatie afgelopen maandag, dinsdag of woensdag is geweest.
En mijn NOD is 29 of 30 juni. (niet in de OP aub)

Ik ben zeer benieuwd en ik vind het best heel spannend eigenlijk. Heb al wel wat zitten rekenen mocht het deze eerste keer meteen raak zijn geweest.
Maar ach dat weten we over een week of 2 waarschijnlijk of het een productieve maand is geweest
Ach we hebben veel lol gehad mn man en ik en daar gaat het ook om

[ Bericht 0% gewijzigd door J-net op 17-06-2010 18:56:37 ]
pi_82926843
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 04:51 schreef Draakjuh het volgende:
hallo allemaal,
sinds kort ben ik gestopt met de prikpil en probeer zwanger te worden.
hebben jullie ervaring met de prikpil en zwanger worden?
ik weet niet hoe mijn cyclus is omdat ik door de prikpil niet meer ongesteld werd.

ik ben een maand geleden gestopt met de prikpil, tegelijk met mijn zus met haar pil.
en tja wat kan je zeggen als je samen zwanger wil worden lukt dit meestal niet.
mijn zus is na het stoppen van de pil niet meer ongesteld geweest en zwanger :S
ik ben wel erg blij voor haar, maar vind het ook erg vervelend dat ik een beetje jaloers voel.
ik weet wel dat het met de prikpil tot 2 jaar ongeveer kan duren maar zo is het ook niet
echt leuk

dus nu maar aan het echte werk en ontdekken hoe mijn cyclus is en klussen

groetjes en succes
Hey,

Ik ben ook een ex prikpiller en voor mij nooit weer. Werd na 10 maanden eindelijk ongesteld en bleek toen PCOS te hebben. Ik weet niet of het door de prikpil komt, maar ik kon iig niet zwanger worden omdat ik soms weken achtereen ongesteld was. Na een hoop ziekenhuis bezoekjes verder met medicijnen was ik na 2 jaar eindelijk zwanger. Rienk is vandaag 6 maanden precies en we zijn al bezig voor een 2e omdat het bij hem zolang duurde.

Ik hoop voor jou dat alles wel goed blijkt, maar ik zou maar eens gaan zoeken op prikpil met google. Er staan genoeg ervaringen tussen.

Succes iig!!

J-net, klinkt goed bij jullie. Ik zal duimen voor een vette +
De rest ook veel succes!
En ik zit ook nog steeds aan Cisco te denken, vind het zo sneu
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_82928643
Hoi Draakjuh, ik kan je helaas ook niet verder helpen. Ik ben na 3 jaar prikpil direct overgestapt op een Mirena. Na het verwijderen van de Mirena was ik wel gelijk zwanger, maar dat zegt niet zoveel, omdat mijn prikpilhormonen toen al lang de tijd hadden gehad om uit mijn lijf te verdwijnen.

Hopelijk komt je cyclus snel goed op gang en kun je aan de slag!

Hier gezellig aan het klussen! Geen idee van ovulatie, dus gewoon om de dag en dan zien we het over een week of 2 wel...
pi_82929317
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 09:30 schreef Kolonia het volgende:
Welkom Draakjuh.
Ik hoop dat de hormonen snel uit je bloed zijn en je zus en jij iig even samen zwanger zijn.

Tijd om in de duimstand te gaan voor Charmed_A en Vrouwtje_T.
Lief dat je wil duimen

maar ik denk dat ik vandaag of morgen ongesteld word. Temp laag en pijn in me onderrug
  donderdag 17 juni 2010 @ 18:57:35 #223
128491 J-net
Prettig gestoord
pi_82944421
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 13:38 schreef stengeltje het volgende:

Hier gezellig aan het klussen! Geen idee van ovulatie, dus gewoon om de dag en dan zien we het over een week of 2 wel...
K heb op mn Iphone een application die dat voor je berekent maar wel met de marge van een week, dus dat is ruim.
Ach we shall see.
pi_82952996
Wil een mod mijn NOD op 17-7-2010 zetten?

Vanmiddag ongesteld geworden.
  vrijdag 18 juni 2010 @ 08:20:53 #225
128491 J-net
Prettig gestoord
pi_82965023
Jammer Charmed_Angel!
pi_82965056
Ahw, charmed angel, wat jammer zeg.
pi_82965194
Welkom draakje,
Hier geen ervaring met de prikpil hellaas. Maar wel met een (schoon)zus die later begon dan wij en die nu met een enorme toeter loopt. Ik gun het haar van harte maar het was wel even slikken.
Ik hoop dat jij ook snel met een mooie buik rond loopt zodat je samen met je zus kan genieten van jullie zwanger zijn.

En ook nog een welkom aan J-net want volgens mij had ik dat nog niet gedaan.
pi_82966653
Charmed_A.

Het duurt bij jou al veel te lang.
Ik hoop zó dat het binnenkort wel raak is.
  vrijdag 18 juni 2010 @ 09:56:49 #229
Vrouwtje-theelepel
pi_82967133
Balen Charmed-angel!

Welkom draakjuh!

Ik ben bang dat dit voor mij weer een hele lange cyclus gaat worden. Ik heb nog helemaal geen ongesteldheidstekenen. Vandaag dag 33, afwachten maar.
pi_82967541
quote:
Op vrijdag 18 juni 2010 09:39 schreef Kolonia het volgende:
Charmed_A.

Het duurt bij jou al veel te lang.
Ik hoop zó dat het binnenkort wel raak is.
Weet je wat iedereen denkt? Dat ik zwanger terug kom van vakantie ik vertrek 15-09 naar Tenerife 2 weken lang

in sep ben ik ongeveer 13 rondes bezig. Dus ik hou me daar ook aan vast, als het eerder is is datnatuurlijk super
pi_82967574
Weet je wat grappig is ik heb deze keer geen testjes gebruikt goedkope maand dus
pi_82970362
Draakje welkom!

C-A, alweer niet..
pi_82975547
He nou CA, ik had het echt gehoopt voor je!

Welkom Draakje!

Ik ga zondag testen. Pijn in mijn onderrug en gerommel in mijn buik, maar dat kan natuurlijk net zo goed de menstruatie aankondigen.
  vrijdag 18 juni 2010 @ 14:58:26 #234
12913 GreatWhiteSilence
Bite me! (Not you, Annicka!)
pi_82981908
Cisco, wat een tegenslag. Dat verwacht je toch ook niet...

c_a, balen, wel handig dat het een goedkope maand was...

Draakje, welkom.

Entreri, spannend!

Hier terug van vakantie, helaas toch ongesteld geworden, al vermoeden wij dat het een vroege miskraam is geweest. Het zag er namelijk zéér veelbelovend uit: moe tot op het bot, krampjes en oud bloed. Het voelde in ieder geval allemaal heel bekend aan, het voelde net zoals toen ik de eerste keer zwanger was. Het is trouwens de 4de (!) keer op een rij dat ik op de dertiende van de maand ongesteld werd.

Zet mijn NOD dus maar op 13 juli 2010.
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
pi_82998527
GWS, wat jammer
  vrijdag 18 juni 2010 @ 21:13:08 #236
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_82998772
Helaas dames... OP aangepast.
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_82999170
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 18:57 schreef J-net het volgende:

[..]

K heb op mn Iphone een application die dat voor je berekent maar wel met de marge van een week, dus dat is ruim.
Ach we shall see.
Ik heb inderdaad ook een iPhone app die het kan berekenen. Zelf kan ik het echter ook wel ongeveer bedenken met een marge van een week, omdat ik rond m'n ovulatie een paar dagen ineens meeeegaveel zin heb in seks. Misschien ga ik als het lang gaat duren voordat ik zwanger ben wel aan de nauwkeurigere methodes denken, maar voorlopig is dit even goed genoeg....

Jammer GWS en C_A! Hopelijk deze maand beter!
pi_83013087
Jammer GWS.
pi_83035776
GWS en C-A wat balen
Het wordt nu toch wel een keertje tijd hè!

Normaal gesproken zou hier de spanning ook wel toenemen, maar misschien komt dat nog als het straks het einde van de week is. Ik heb mijn NOD op vrijdag staan, maar dat is uitgaande van 29 dagen. Tot de afgelopen 2 maanden is dat ook altijd zo geweest. Maar door de afgelopen 2 maanden waarbij het steeds 32 of 31 dagen was, ga ik echt nog geen test pakken voor dag 32. Ik merk wel dat ik er rustiger onder ben dan voorheen, waarom weet ik niet, het lijkt wel alsof ik een beetje de hoop heb opgegeven.
Ik weet dat ik dat eigenlijk niet mag zeggen, want er zijn veel meiden die veel langer bezig zijn dan ik, maar zo voelt het wel een beetje......
pi_83037534
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 13:01 schreef Vlindur het volgende:

[..]

Hey,

Ik ben ook een ex prikpiller en voor mij nooit weer. Werd na 10 maanden eindelijk ongesteld en bleek toen PCOS te hebben. Ik weet niet of het door de prikpil komt, maar ik kon iig niet zwanger worden omdat ik soms weken achtereen ongesteld was. Na een hoop ziekenhuis bezoekjes verder met medicijnen was ik na 2 jaar eindelijk zwanger. Rienk is vandaag 6 maanden precies en we zijn al bezig voor een 2e omdat het bij hem zolang duurde.

Ik hoop voor jou dat alles wel goed blijkt, maar ik zou maar eens gaan zoeken op prikpil met google. Er staan genoeg ervaringen tussen.

Succes iig!!
dank je wel voor je reactie`.
gelukkig krijg ik binnen 6 maanden een oproep voor testen,
krijg dan bloed ondezoek en inwendig onderzoek.
dit omdat er onderzoek gedaan word over de vruchtbaarheid van ex-kanker patienten.

op internet had ik al gelezen dat de prikpil erg je hormoonen door de war konden brengen
en dat het tot 31 maanden zou kunnen duren voor je zwanger word.

ik ga er dan dus ook niet van uit dit jaar nog zwanger te worden als zou ik het wel heel graag willen.
Draakjuh (L) Keiichi
16-06-2012 (L) Michelle
pi_83046686
* GirlGoneBad is weer bijgelezen...

Jammer C-A en GWS... .

Danic, misschien is die rustigheid toch een teken? Anyway, ik blijf voor je duimen!
pi_83047193
quote:
Op zaterdag 19 juni 2010 22:19 schreef danic het volgende:
Ik merk wel dat ik er rustiger onder ben dan voorheen, waarom weet ik niet, het lijkt wel alsof ik een beetje de hoop heb opgegeven.
Ik weet dat ik dat eigenlijk niet mag zeggen, want er zijn veel meiden die veel langer bezig zijn dan ik, maar zo voelt het wel een beetje......
Ik heb ook een paar keer de hoop opgegeven, maar die is iedere keer weer teruggekomen.
Hoe langer je bezig bent, hoe meer je uit je omgeving hoort van mensen die er ook langer over hebben gedaan en waarbij het toch (vanzelf) goed is gekomen.
Daar put je ook weer hoop uit.
Komt goed hoor, vertrouwen houden.
pi_83047723
Jammer Charmed Angel en GWS

Ik herken het gevoel van Danic wel. Voel me deze maand ook wat rustiger. Normaal ben ik erg aan het kijken wat voor een kwaaltjes ik heb en hoe ik me voel maar deze maand ben ik daar totaal niet mee bezig. Voel me ook volstrekt normaal. Ik hoop natuurlijk nog wel dat het gewoon raak is maar ik het niet het gevoel dat dat zo zou kunnen zijn.

Ik heb sowieso ook wel heel erg dat ik hoop dat ik zwanger wordt maar dat ik het me niet voor kan stellen dat dat zou gaan lukken. Is natuurlijk niet goed want als je er vanuit gaat dat iets niet lukt gaat het ook niet lukken maar dat is heel erg het beeld wat ik in mijn hoofd heb. Misschien is het wel een beetje raar dat ik dat zo denk.

Nja goed, wellicht is het deze maand wel gewoon raak en wordt het vanzelf wat minder onwerkelijk.
pi_83049548
Roosjes verteld eigenlijk heel goed hoe ik me ook voel: ik wil het heel graag, maar kan me er niets bij voorstellen.
Die kwaaltjes kijk ik idd ook maar niet meer naar. Normaal gesproken heb ik een cyclus van 29 dagen en kreeg ik een week voor mijn NOD hardere, opgezwollen en pijnlijke borsten. Nu is dit zelfs vorige week al begonnen en in die mate dat de douchestraal al onprettig is. Daarbij zijn de afgelopen maanden ineens 31 en 32 dagen geweest.
Ik heb nu echt zoiets van: raar lijf! we zien het volgende week wel!
De aleve ligt inmiddels klaar, want de eerste dag wordt volgens mij steeds ondraaglijker. Als dat verergert ga ik toch maar eens met de huisarts praten, want dat is echt niet prettig.

Ik hoop natuurlijk gewoon dat die kwaaltjes er niet meer zijn vanaf volgende week
pi_83088351
He, jammer GWS!

Ik heb gisteren en vanmorgen getest, met de kruidvat 2 voor 5 testen. Op allebei kreeg ik een heel licht positief streepje (binnen de tijd). Ik durf echt niet te hopen dat het raak is, ben veel te bang dat het weer misgaat, dus nu ga ik proberen om tot woensdag te wachten en als ik dan niet ongesteld ben weer te testen. Heeft er iemand ervaring met vals positieve testen van kv? Als het wel goed zit zou het streepje woensdag toch wat donkerder moeten zijn? Mijn NOD is vandaag denk ik (14 dagen na een knallende ovu test).
  maandag 21 juni 2010 @ 09:46:41 #246
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_83088407
Entreri, kun je eens een foto maken en hier plaatsen?

Ik heb zelf bij de kruidvat testen nog geen vals positief meegemaakt, als ze uitslaan zit er HCG in je lichaam.

Dit kan echter ook HCG zijn van een mislukte innesteling, dus vandaar dat soms dames over vals positief spreken
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_83088431
Ja dat kan ik vanavond wel even proberen. Hij was vanmorgen niet donkerder dan gisteren dus dat gaf mij weinig hoop, maar goed, even afwachten maar denk ik.

Edit: ja, je hebt natuurlijk vals positief als in "de test is kapot" en vals positief als in "er is iets bevrucht maar niet ingenesteld". Maar ik heb elke maand getest afgelopen maanden en die testen bleven altijd spierwit.

Beetje stom misschien, maar ik had een soort extra hoop voor deze ronde omdat dit de laatste kans is om zwanger te worden voor de uitgerekende datum van mijn vorige zwangerschap (7 juli, in december met 12 weken een mk gehad). Het leek me zo mooi als ik dan weer zwanger was. Maar goed, geduld is een schone zaak (en ik ben er heel slecht in. ).

[ Bericht 34% gewijzigd door Entreri op 21-06-2010 10:06:27 ]
pi_83091455
@intreri: klinkt mij als positief hoor! je hoort overal 'een streepje is een streepje' dus dat zou inhouden dat je gewoon harstikke zwanger bent. Ik ga alvast voorzichtig voor je juichen
Je theorie dat je woensdag dan een duidelijkere streep moet hebben is logisch, maar volgens mij ook niet altijd waar. Het kan best 2 weken duren voordat de streep donkerder wordt. Maar als je woensdag weer een streepje hebt, dan is het volgens mij wel duidelijk
pi_83093013
Entreri, wat spannend!

Maar, zoals danic ook al zei, een streep is volgens mij toch ook echt een streep. Zeker als het twee keer gebeurt. Als je het echt zeker wilt weten kun je misschien nog even met een ander merk testen?
pi_83093654
Bedankt dames, ik hoop het zo,maar durf het nog niet echt te geloven. Ik heb nu twee kruidvattesten gedaan. Heb nog liggen: 2 gewone clear blue en een clear blue digital, 2 kv testen en 2 mat care (gewone geen ultra). Woensdag nog een kv test en dan misschien bij nog meer twijfel maar de digital proberen.

En ja, ik weet dat ik een beetje belachelijk veel testen in huis heb Ik voel me ook echt anders, gevoelige borsten, gerommel in mijn buik, en ik ruik alles weer heel goed. Naja, we zullen het zien.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')