Balen zegquote:Op maandag 31 mei 2010 16:06 schreef Roosjes_83 het volgende:
[..]
Nee, helaasdit weekend toch ongesteld geworden.
Naja, nieuwe ronde nieuwe kansen
NOD mag naar 26 juni
heerlijk iemand die zo positief isquote:Op maandag 31 mei 2010 16:58 schreef Roosjes_83 het volgende:
jup nu gaan we ronde 9 in. Maar het komt vast wel goed, zoals je zegt kan het in 1 keer gedaan zijn
Ik moest hier wel een klein beetje om lachenquote:Op dinsdag 1 juni 2010 13:58 schreef stengeltje het volgende:
van die enkele keer veel te atletische seks op de ienieminie badkamer van ons hotel op de terugweg. Was de spierpijn helaas toch voor niks
Je mag alle positiviteit hebben die je wilt, heb voldoende voor iedereenquote:Op dinsdag 1 juni 2010 09:21 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
heerlijk iemand die zo positief is
Pakt een beetje van jou positiviteit af![]()
Ja c_a het komt was goed
haha dat was hier ookquote:Op dinsdag 1 juni 2010 17:41 schreef GirlGoneBad het volgende:
* GirlGoneBad 's duimen draaien overuren voor iedereen!
Hier inmiddels dag 30 na de 'kunstmatige. Nog steeds geen tekenen van
, maar de misselijkheid is redelijk weggetrokken. We nog wat last van duizelingen en mijn vriend meent te zien dat mijn tepels groter zijn? Vaag verhaal dus...
We hebben aan niemand verteld dat we 'bezig' zijn, maar op een of andere manier moet iedereen, maar dan ook iedereen, opmerkingen moeten maken in de trant van 'het zal wel niet lang meer duren bij jullie hè?'
GEK word ik er van!
spannend zeg!! bij ons heeft het ook 1,5 jaar geduurd ongeveer, hoop dat het voor een 2e wat sneller zal gaan... maar dat is idd afwachten.quote:Op maandag 7 juni 2010 11:34 schreef Vlindur het volgende:
Sorry dames dat ik niet zo actief mee post.Ik lees wel mee en wens jullie allemaal een mooie test toe
![]()
BJ Ja! Omdat het bij Rienk best lang duurde en we de kinderen niet al te veel uit elkaar willen hebben zijn we alweer 'begonnen'We verwachten nu nog niks en mocht ik in september nog geen duidelijke cyclus hebben laat ik even eieren tellen bij mn fertiliteitsarts
Maar nu blijf ik nog gezellig hier
Ik hoop het ook.. Nog niet echt "pizzadraden" maar misschien zit er binnenin zatquote:Op woensdag 9 juni 2010 09:40 schreef Kolonia het volgende:
Welkom en succes J-net.![]()
Ik hoop dat je een mooi groot ei hebt Cisco.
Hij is al drie weken niet op FOK! geweest.quote:Op woensdag 9 juni 2010 10:15 schreef vrouwtje-theelepel het volgende:
GRIZZLY???
quote:Op woensdag 9 juni 2010 11:28 schreef Vlindur het volgende:
Cisco ik duim voor je!![]()
Welkom Jnet!
Wij gaan deze maand elke dag sex hebbenBen benieuwd hoelang we het volhouden
![]()
Gister is gelukt, daarvoor was ik ongesteld
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |