abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_82433422
Heb je inmiddels al een ei gevonden Vrouwtje_T?
Gezien de lengte van je cyclussen is dag 22 niet erg afwijkend, dus hopelijk heb je vandaag een positieve test.

Volgens mij duurt de piek niet zolang, dus ik denk dat je hem inderdaad zou kunnen missen.
Was het ook niet zo dat de piek gedurende de dag opbouwt en dat je daarom ook beter niet 's ochtends test?
pi_82434485
Vroutje T misschien eens tegen de avond testen? Ik had ook smorgens geen streep. Toen deed ik 's avonds en toen wel. En de volgende ochtend weer niet.

Wat Kolonia zegt dus!
Good mums have sticky floors, dirty ovens and happy kids!!
pi_82434697
Sorry dames dat ik niet zo actief mee post. Ik lees wel mee en wens jullie allemaal een mooie test toe

BJ Ja! Omdat het bij Rienk best lang duurde en we de kinderen niet al te veel uit elkaar willen hebben zijn we alweer 'begonnen' We verwachten nu nog niks en mocht ik in september nog geen duidelijke cyclus hebben laat ik even eieren tellen bij mn fertiliteitsarts Maar nu blijf ik nog gezellig hier
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  maandag 7 juni 2010 @ 13:09:38 #129
185640 vrouwtje-theelepel
Vrouwtje-theelepel
pi_82438352
Nog geen ei gezien, met die digitale testen mag je ook s'morgens testen. Ik had vandaag de laatste en vanaf nu koop ik ze niet meer, ik word er alleen maar chagrijnig van. We klussen gewoon om de dag en zien wel wat het word. Ik heb zelf het gevoel dat ik mijn eisprong allang gehad heb. Als dit weer een hele lange cyclus word ga ik weer terug naar de gyn. voor een chemische curettage. Ze had het erover dat dat de boel weer kan opstarten.

Hoe is het nou met Grizzly???
pi_82439427
VT jij hebt net als ik een langere cyclus. Dat je nog geen ei hebt, dat kan best. Er is nog hoop voor je! Lees hieronder maar even:

Ik heb vanmorgen een folikelmeting gehad en vandaag dag 19 was ei pas 14mm, moet nu woensdag (dag 21) terugkomen. Hopelijk ei dan netjes 18mm en een eisprong. Dat betekend dus dat ik pas rond dag 21/22 een dikke Streep op mijn ovulatietest kan verwachten. Hij is nu wel al goed zichtbaar maar knalt er nog niet af. Ik zou eigenlijk een samenlevingstest krijgen, de folikelmeting was er voor het eerst bij.
Poging 17/18 is begonnen... Nu wel raak?
  maandag 7 juni 2010 @ 20:56:29 #131
12913 GreatWhiteSilence
Bite me! (Not you, Annicka!)
pi_82464730
Ik laat ook mijn gezicht maar weer eens zien, ook al ben ik er de laatste tijd niet echt mee bezig geweest.

Ik heb momenteel wel goede hoop trouwens (net zoals de andere paar keren ). Ik ben moe, heb krampjes in de buik, ben soms een beetje misselijk. Maar we gaan komend weekend een weekje met vakantie, samen met mijn schoonouders, dus ik denk niet dat testen erin zit. Mijn NOD is echter in het begin van de vakantie, dus het wordt misschien wel een spannend weekje...
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
pi_82470871
Oeh! Spannend GWS!!
Laat je het weten zodra je terug bent?

Fijne vakantie alvast!
  maandag 7 juni 2010 @ 22:38:49 #133
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_82471175
quote:
Op maandag 7 juni 2010 11:34 schreef Vlindur het volgende:
Sorry dames dat ik niet zo actief mee post. Ik lees wel mee en wens jullie allemaal een mooie test toe

BJ Ja! Omdat het bij Rienk best lang duurde en we de kinderen niet al te veel uit elkaar willen hebben zijn we alweer 'begonnen' We verwachten nu nog niks en mocht ik in september nog geen duidelijke cyclus hebben laat ik even eieren tellen bij mn fertiliteitsarts Maar nu blijf ik nog gezellig hier
spannend zeg!! bij ons heeft het ook 1,5 jaar geduurd ongeveer, hoop dat het voor een 2e wat sneller zal gaan... maar dat is idd afwachten.
in elk geval veel succes! en een broertje of zusje voor Rienk zou wel errrrrg leuk zijn!
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_82498204
Jeej, m'n eerste natuurlijke heeft zich vandaag maar eens aangediend...
Nou weet ik ook meteen weer waarom ik zo vroeg aan de pil ging...
  dinsdag 8 juni 2010 @ 15:25:33 #135
12913 GreatWhiteSilence
pi_82498411
Tss, zul je net zien, hè?

Heb ik net een dag tevoren gepost dat het er hoopvol uitziet, word ik de dag erna ongesteld, ineens een vrij korte cyclus (26 dagen, terwijl het eerst 36, 30, 30 was)...

Verfokte wet van Fok...

Maar ja, voordeel is wel dat we een rustige vakantie hebben...
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
pi_82498574
Jammer dames!

GWS, fijne vakantie toch!
pi_82500186
Jammer dames.
Hopelijk is het volgende maand raak.
pi_82504649
Ik sluit me bij Kolonia aan.
pi_82504855
Wordt voor jullie wel tijd voor een streepjes regen
  dinsdag 8 juni 2010 @ 19:47:37 #140
Vrouwtje-theelepel
pi_82511837
@ Ciscostar: Ik hoop dat dit de laatste ronde voor jou is!

@ GWS: balen, het klonk erg hoopvol.
  dinsdag 8 juni 2010 @ 22:03:41 #141
128491 J-net
Prettig gestoord
pi_82521927
Meld zich hier aan. K lees al een poosje mee, heb veel voorbij zien komen. En na maanden twijfelen toch dan toch maar alle middelen ter voorkoming de deur uit gegooid en we gaan ervoor.
Heb cyclus van gemiddeld 31 dagen. Heb leuke Iphone app die dat voor me berekend (heb het al sinds juni vorig jaar bijgehouden). K hoef nog niet in het rijtje, maar k ga misschien wat actiever worden.

Leef erg mee met iedereen hier.
~~~~~~Dream as if you 'll live forever, live like you 'll die today~~~~~
  dinsdag 8 juni 2010 @ 22:29:38 #142
12913 GreatWhiteSilence
pi_82523932
Welkom J-net. En bereid je maar voor op heel wat onzekere momenten.

Neem een voorbeeld aan mij: ik hoop momenteel dat mijn menstruatie een innestelingsbloeding was.

<--- en deze, maar dan wat exorcist-achtiger...

[ Bericht 0% gewijzigd door GreatWhiteSilence op 09-06-2010 08:25:00 ]
pi_82536034
Welkom j-net

over een uurtje ik weer naar gyn, ben benieuwd hoe alles er vandaag uitziet.
pi_82536326
Welkom en succes J-net.

Ik hoop dat je een mooi groot ei hebt Cisco.
pi_82537045
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 09:40 schreef Kolonia het volgende:
Welkom en succes J-net.

Ik hoop dat je een mooi groot ei hebt Cisco.
Ik hoop het ook.. Nog niet echt "pizzadraden" maar misschien zit er binnenin zat hoop dat ei goed is, sperma leeft en snel zwanger ben
  woensdag 9 juni 2010 @ 10:15:47 #146
Vrouwtje-theelepel
pi_82537438
Ik hoop het ook Cisko!

Welkom J-net!

GRIZZLY???
pi_82540818
Cisco ik duim voor je!

Welkom Jnet!

Wij gaan deze maand elke dag sex hebben Ben benieuwd hoelang we het volhouden
Gister is gelukt, daarvoor was ik ongesteld
pi_82541131
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 10:15 schreef vrouwtje-theelepel het volgende:
GRIZZLY???
Hij is al drie weken niet op FOK! geweest.

Hopelijk is dat een goed teken en post hij binnenkort streepjes.
  woensdag 9 juni 2010 @ 11:42:25 #149
171422 LadyBlack
paint it black
pi_82541356
Oei, ik post in het streepjestopic

Hallo dames, ik kom me hier nog niet melden, maar wel vast een vraagje stellen:
Wanneer begin je met foliumzuur slikken? Ik meen me te herinneren dat dat gewoon zo vroeg mogelijk moet, maar misschien is dat wel onzin?

Ik ga volgende week op vakantie en wil de week erna mijn spiraaltje laten verwijderen. Dan kijken of mijn cyclus nog normaal loopt (was altijd keurig regelmatig) en dan.... beginnen

-edit- Ik zal voortaan eerst even verder kijken dan mn neus lang is
Heb de link in de OP aangeklikt en ik denk dat ik maar eens een potje foliumzuur ga aanschaffen

[ Bericht 19% gewijzigd door LadyBlack op 09-06-2010 11:56:15 ]
pi_82541557
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 11:28 schreef Vlindur het volgende:
Cisco ik duim voor je!

Welkom Jnet!

Wij gaan deze maand elke dag sex hebben Ben benieuwd hoelang we het volhouden
Gister is gelukt, daarvoor was ik ongesteld
Ik heb dat ook een keer een maand geprobeerd Heeft niet geholpen en het leuke was er vanaf

Op een gegeven moment leek zijn sperma wel op water
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')