abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 21 juni 2010 @ 12:44:54 #251
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_83093696
Een streep is een streep. Kun je anders eens een foto posten?

voorzichtige juich alvast
Alexa en Seth zijn lief
See everything; overlook a great deal; correct a little
pi_83098892
Hoi Draakjuh! en de andere dames natuurlijk!

Ik ben ook nieuw hier en wat Draakjuh is overkomen heb ik ook! Mijn jongere zusje heeft afgelopen februari haar spiraaltje laten verwijderen en was direct zwanger, helaas kreeg ze een miskraam na 5,5 week en was ze meteen wéér zwanger zonder ongesteld te zijn geweest, inmiddels zit ze al op 8 weken dus het wordt allemaal wel spannend,
Ikzelf ben in Oktober 2009 gestopt, helaas tot nu toe ook geen 2e streepje te zien.
Geen idee wat er bij ons 'fout' gaat maar haar levensttijl is totaal ongezond; roken, zuipen en feesten en ik ben de brave hendrik en hier gebeurt nix behalve ongesteld worden.. pff, hele cyclus in de war, eerst nog wel met regelmaat maar toen werd het 53 dagen en de laatste keer 41 dagen,
gelukkig temperatuur ik nu sinds 2 periode,s van maanden kan ik niet meer spreken helaas,

Was mijn ei kwijt, gelukkig heb ik die nu weer gevonden, wel uit mijn rechter eierstok, volgens mij werkt mijn linker niet? En die was op dag 22 pas (!)
Wie heeft ook zo'n late ei?

Ook is deze poging behoorlijk serieus te noemen want we hebben het om de dag gedaan en in het weekend van mijn ei iedere dag, vorige week veel buikkrampjes gehad, tot wat speldeprikken, weeig gevoel in mijn maag, veel boeren, veel last van rommelende darmen en slechts 1 tepel is gevoelig, zegt natuurlijk niets want mijn lichaam kan mij zo goed in de maling nemen!
pi_83106470
Spannend Entreri.
Ik duim voor je dat de streepjes woensdag donkerder zijn.
Vooralsnog ben je PUPO.

Welkom Draakjuh.
Hopelijk lukt het nu snel.
pi_83108606
Welokm Kwinta en DRaakje!

En bedankt voor alle lieve reacties hier. Ik vind het zo vreselijk spannend.
  maandag 21 juni 2010 @ 19:01:55 #255
12913 GreatWhiteSilence
Bite me! (Not you, Annicka!)
pi_83110808
Maar dat ís het natuurlijk ook. En wellicht blijft het ook nog een tijdje spannend. Ik had in het begin van mijn zwangerschap constant last van spotting. Héél spannend...

Welkom Kwinta!
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
pi_83111553
dank je wel entreri, en jij veel succes.
spannend hoor

kwinta welkom en succes
Draakjuh (L) Keiichi
16-06-2012 (L) Michelle
pi_83111763
Entri! Wat spannend zeg! Ik ben echt heel benieuwd.

Kwinta: welkom hierzo
pi_83111794
Lieve meiden (en enkele heren)

Jullie mogen mij op de OP halen, mijn relatie van 8 jaar is gestrand...Dus wachten op het tweede streepje zit er voor mij voorlopig niet meer in.

Veel geluk allemaal en wie weet kom ik weer ooit terug hier!

pi_83112182
Jeetje Suuz, wat ontzettend vervelend. Ik wil je heel veel succes wensen in deze tijd.
  maandag 21 juni 2010 @ 20:26:12 #260
12913 GreatWhiteSilence
Bite me! (Not you, Annicka!)
pi_83115253
Jeutje, wat vervelend. Veel sterkte de komende tijd.

Hier heb ik opeens een tussenbloeding? Weird.
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
  maandag 21 juni 2010 @ 21:06:58 #261
128491 J-net
Prettig gestoord
pi_83117556
Entreri; spannend!!!

K voel hier ook anders dan in normale cyclus; maar had het er met vriendin over; wil ik dat niet gewoon voelen omdat ik hoop dat het meteen raak is.
Testen kan pas volgende week; normaliter zou ik rond de 29e ongeveer weer ongesteld moeten worden.
~~~~~~Dream as if you 'll live forever, live like you 'll die today~~~~~
pi_83119062
quote:
Op maandag 21 juni 2010 19:23 schreef Suuz_ het volgende:
Lieve meiden (en enkele heren)

Jullie mogen mij op de OP halen, mijn relatie van 8 jaar is gestrand...Dus wachten op het tweede streepje zit er voor mij voorlopig niet meer in.

Veel geluk allemaal en wie weet kom ik weer ooit terug hier!

Oh Suuz_, wat naar.
Gaat het een beetje?

Hopelijk is het uiteindelijk alleen maar goed voor je en zie we je hier over een paar jaar weer terug, met nieuwe liefde en met streepjes.

Sterkte.
pi_83121935
Jeetje Suuz wat ontzettend naar! Sterkte meis

Hier is het helemaal raar. Mijn NOD zou dus op zijn vroegst vrijdag moeten zijn, kan uitlopen tot zondag/maandag. Maar volgens mij ben ik zojuist ongesteld geworden. Of het is een 'losse flodder' maar ik vrees er weer voor (zucht). Ik ga ff afwachten wat er gebeurt maar hou jullie op de hoogte
  maandag 21 juni 2010 @ 23:13:57 #264
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_83125197
Verdorie dames, jullie hebben gewoon allemaal een dikke vette innestelingsbloeding!

*probleem opgelost!*
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_83130925
Rockabella: klinkt goed, kun jij dat ff regelen? hihi

Ff een vraagje aan alle mensen die al een keer een zwangerschap hebben meegemaakt en/of nu denken dat ze wel een zwanger kunnen zijn: wat wordt er bedoeld met rommels in je buik? Hebben we het dan over belletjes die je hoort borrelen, of geluid alsof je honger hebt? Of is het een gevoel?
  dinsdag 22 juni 2010 @ 07:32:49 #266
279868 Sugarsnap
Sprookjesboom...
pi_83131108
bij mij waren het vooral mijn darmen en af en toe ongesteldheids-krampjes
pi_83131693
Zo even alle reacties lezen, heb er nue ven tijd voor

GWS Balen zeg Nu maar duimen dat het volgende maand raak is

stengeltje welke applicatie gebruik jij op je iPhone?

Danic ik duim nog even voor je hoor Spannend

Entreri een streepje is een streepje toch

Welkom Kwinta! Ik denk dat ik ook een laat eitje heb Wij doen het ook om de dag, maar het wil allemaal niet lukken tot nu toe... Misschien blijft het eitje gewoon niet plakken

Suuz_ ook al Nou heel veel sterkte, misschien tot over een paar jaar

Zo morgen beginnen voor mij de klusweken weer
pi_83132919
quote:
Op maandag 21 juni 2010 23:13 schreef RockabeIIa het volgende:
Verdorie dames, jullie hebben gewoon allemaal een dikke vette innestelingsbloeding!

*probleem opgelost!*
Dat dus.

GWS en danic: ik blijf nog even duimen hoor.

Entreri, heb je je in weten te houden of vanochtend nog eens getest?
pi_83136253
Vrouwtje_T, hoe is het?
Volgens mij ging je vandaag testen, toch?
pi_83139544
Ik heb toch weer getest vanmorgen en weer binnen de tijd een superlicht streepje. Het is volgens mij ook geen indrooglijntje ofzo, het staat er echt. Maar hij is nog bijna net zo licht als zondag. Ik zal kijken of ik vanavond een foto kan posten, ben gisteravond heel vroeg naar bed gegaan.

*duimt verder voor de innestelingbloedinkjes van de andere dames*.

[ Bericht 0% gewijzigd door Entreri op 22-06-2010 13:25:38 ]
  dinsdag 22 juni 2010 @ 14:17:34 #271
185640 vrouwtje-theelepel
Vrouwtje-theelepel
pi_83142329
Jeetje Suuz-, wat een naar bericht.. sterkte
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 11:31 schreef Kolonia het volgende:
Vrouwtje_T, hoe is het?
Volgens mij ging je vandaag testen, toch?
Ik heb gister getest, negatief maar weer ns. Ondertussen vandaag dag 37 en nog geen ong. tekenen. Ik zit ook gewoon beroerd in mijn vel het laatste jaar. Ik heb morgen een gesprek bij de huisarts.

Voor alle wachtenden duim ik!
pi_83150247
ETA, Sorry Suus, nu reageer ik helemaal niet op jou, Wat een ontzettend verdrietig bericht, ik wens je heel veel sterkte!
pi_83159757
Even een voor alle wachtenden.
Ik heb even geen tijd om uitgebreid overal op te reageren, afronding van het huidige schooljaar en tegelijk alle voorbereidingen voor het komende jaar....sorry!!
pi_83163781
Voor wie het leuk vindt om mee te spieken, Hier klikken voor een foto van mijn testen. De onderste is van vandaag, daarboven gister en daarboven zondag.
  dinsdag 22 juni 2010 @ 21:21:41 #275
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_83163996
Ik zeg 3-0 voor jou, Entreri!
Er komt gewoon een baby van!
I'm so glamourous I piss glitter!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')