abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_83183233
Vorige deel: Wachten op het tweede streepje deel 170

Dit is hét topic voor iedereen die bezig is met zwanger raken. Als het wat moeilijker gaat of als je al in de Medische Molen zit ben je evt. ook van harte welkom in het topic met de naam 'Als zwanger worden/blijven niet zo gemakkelijk gaat'.

Aanpassingen van NOD of NOT's gaarne dikgedrukt in je post plaatsen.

NOD:
13 juli GreatWhiteSilence (02-2010)
22 juli Suuzzz
23 juli danic (08-2009)
23 juli Kolonia (04-2009)
28 juli Roosjes_83
03 augustus grizzlybear (01-2010)
03 augustus J-Net (06-2010)
04 augustus Vlindur (05-2010)
04 augustus -Nienna- (06-2009)
06 augustus Jeetjejom
08 augustus Take_A_Picture (06-2010)
14 augustus charmed_angel (09-2009)

Boepie
GirlGoneBad (04-2010)
IslaBonita (12-2008)
Koningin Juliana (03-2009)
Mijsje (08-2007)
prinseszondererwt (11-2007)

(Lijstjes worden alleen aangepast als er een duidelijke nieuwe NOD aangegeven wordt. Soms zijn er mensen die posten dat ze ongesteld zijn, maar nog geen NOD erbij. Die gegevens passen we dan niet gelijk aan, anders blijven we editten en schuiven. Wil je een wijziging in de lijst, geef dan even een datum door, of een verzoek naar de onderste lijst. Maar dat laatste ook liever niet om de 2 dagen en dan weer terug omhoog. Mochten we over een verzoekje heen lezen, stuur dan even een PMetje. )

Handige links:
Foliumzuur
Menstruele cyclus
Vruchtbaarheid
Vragen en antwoorden over zwanger worden
Uitslag zwangerschapstest enquete
Freya, patientvereniging voor vruchtbaarheidsproblematiek
Online zwangerschapstest (voor de gein)

Afkortingen:
NOD = Niet Ongesteldheidsdag (de dag dat je ongesteld zou moeten worden, maar het niet wilt)
DPO = Days Past Ovulation (het aantal dagen dat verstreken is sinds je ovulatie)
LF = Luteale fase (het aantal dagen tussen je eisprong en je menstruatie, tussen 9-14 dagen is normaal)
PUPO = pregnant until proven otherwise
KvK = klussen voor kindje (functioneel klussen dus, of te wel neuken in je vruchtbare periode)
FFF = Fuck for Fun (gewoon lekker neuken omdat je daar gewoon zin in hebt)
FF = Fertility Friend (site waar je je cyclus kunt bijhouden mbv temperaturen)

[ Bericht 0% gewijzigd door BE op 15-07-2010 09:49:57 ]
pi_83183487
Ik heb Grizzly maar even in het onderste rijtje gezet aangezien deze poging niet gelukt was.
MissCMS is al 132 dagen niet meer ingelogd geweest, dus die haal ik er maar uit.

Wil er nog iemand iets veranderd hebben?
pi_83183577
Welkom Take_A_Picture
pi_83183928
Dankje

Ik weet dat het allemaal lang kan duren voordat het raak is, maar gewoon het idee al dat je ermee bezig bent, niet meer die pil aan het slikken bent.... dat is toch op zich al heel erg bijzonder
Vind het allemaal heel erg spannend en verder wachten we maar gewoon af
Tralalalaaa
  woensdag 23 juni 2010 @ 11:32:37 #5
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_83185751
Entreri gefeliciteerd
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  woensdag 23 juni 2010 @ 12:40:29 #6
12913 GreatWhiteSilence
Bite me! (Not you, Annicka!)
pi_83188510
Welkom Take_A_Picture, het wordt voor ons op dezelfde datum spannend.
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
pi_83189430
Entreri Gefeliciteerd!!!
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_83189672
Leuk GreatWhiteSilence!! We zullen zien! Ook al denk ik dat er niks gaat gebeuren de eerste paar maanden voor mij hoor, die kans is zo groot niet volgens mij We gaan het meemaken, ik duim in ieder geval voor je mee! (en voor iedereen die hier in dit topic komt)
Tralalalaaa
pi_83194241
Welkom take a picture!
pi_83194608
welkom take-a-picture en succes
Draakjuh (L) Keiichi
16-06-2012 (L) Michelle
pi_83196451
Welkom Take-a-picture

Hier begint het aftellen richting NOD ook weer. Afgelopen zaterdag en zondag erg last gehad van dunne ontlasting. Kan me niet heugen wanneer ik dat daarvoor voor het laatst had. Ook niks bijzonders gegeten...gewoon vreemd. Sinds die tijd ook behoorlijke krampen en last van mijn darmen.
Erg vervelend...

Hoe is het met de andere dames die voor mij staan?
pi_83197400
Spannend Nienna, misschien is het een teken, dat het rommelt in je darmen?
pi_83197449
entreri ik heb ook even gespiekt en zie ook echt een tweede streep staan!
van harte

nieuwkomelingen welkom en succes!

Suuz nooit leuk om uitelkaar te gaan...

en ook een dikke knuf voor alle wachtende dames
pi_83197720
quote:
Op woensdag 23 juni 2010 16:18 schreef Entreri het volgende:
Spannend Nienna, misschien is het een teken, dat het rommelt in je darmen?
Een teken dat ik over een week mijn menstruatie mag verwachten
Dit heb ik normaal gesproken altijd ongeveer een week voor NOD en duurt dan ook tot mijn menstruatie weer voorbij is.
Alleen die dunne ontlasting is nieuw.
pi_83197832
Spannend Nienna, ik hoop dat het een goed teken is.

Draculettetje, hoe is het met je?
Alweer heel en aan de meds?
Of post je hier voor nummer twee?
pi_83198284
quote:
Op woensdag 23 juni 2010 16:26 schreef Kolonia het volgende:
Spannend Nienna, ik hoop dat het een goed teken is.

Draculettetje, hoe is het met je?
Alweer heel en aan de meds?
Of post je hier voor nummer twee?
HAHA een nr 2? ik moet niet eens nog aan de aktie daarvoor denken

ik ben gedeeltelijk weer aan de meds en dat voelt goed, wel nog echt herstellende en heb nog halve dagen hulp.
lief dat je het vraagt!
ik ben uiteraard ook benieuwd hoe het met jou gaat!?
pi_83200630
Welkom take a picture! Ik kan me voorstellen dat het heel spannend is, net gestopt met de pil. Ik hoop dat het allemaal snel gaat lukken.

@Entreri, als iedereen dan toch gaat feliciteren: Gefeliciteerd!!!

@nienna Ik voel helemaal niets. Geen zwangerkwaaltjes maar ook geen krampen. Die heb ik normaal ongeveer een week voor ongesteldheid maar de laatste tijd is het een paar dagen voor ongesteldheid. Ik ga er maar gewoon van uit dat het niet raak is dan ben ik ook niet teleurgesteld.
pi_83203030
Suuz Wat klote, ik weet wat je doormaakt,Mijn man en ik ook uit elkaar sinds vorige week. Het is raar, raar om niet meer bezig te zijn met zwanger worden

Entreri gefeliciteerd!!
Poging 17/18 is begonnen... Nu wel raak?
  woensdag 23 juni 2010 @ 20:19:00 #19
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_83209379
Entreri, van harte gefeliciteerd!
  woensdag 23 juni 2010 @ 21:09:09 #20
128491 J-net
Prettig gestoord
pi_83213067
Entreri van harte!!!

De NOD komt er aan hier; vinnnuuutttspannuunnndddd. Moet ergens 29e of 30e normaal zijn
~~~~~~Dream as if you 'll live forever, live like you 'll die today~~~~~
pi_83213518
Even een snelle TVP... Niets bijzonders hier, zit op dag 12 nu, wel netjes om de dag of twee dagen klussen en voor de rest zit het wel goed allemaal!

En natuurlijk een warm welkom voor Take_A_Picture! Dat het maar snel raak mag zijn!
pi_83214967
Dat klussen is toch wel 1 van de leukste dingen die erbij horen, hihi!

En wat ontzettend leuk, hoe warm ik hier verwelkomt wordt, voel me meteen helemaal op mn gemak
Tralalalaaa
pi_83217721
cisco jeetje jij ook...
pi_83230688
Nou dames, ik ben toch bang dat ik te vroeg gejuicht heb. Vanmorgen was de gewone CB test lichter dan gisteren (nog wel positief, maar moeilijk te zien). De CB digital gaf "niet zwanger" aan. En ik had een heel klein beetje bloed vanmorgen (sorry voor de details). Dus ik ben echt bang dat het toch niet goed gaat.

Bedankt voor alle lieve woorden, maar ik vrees dat het weer niet gelukt is. Ik heb mijn huisarts gebeld maar die is op vakantie, dus ik moet denk ik maar gewoon afwachten of het vanzelf komt.
pi_83230967
Entreri.
Testje kan natuurlijk lichter zijn omdat je urine minder geconcentreerd is dan gisteren.
Ik hoop heel hard dat het meevalt en het toch gewoon goed blijft gaan.

Mijn temp is aan het dalen, dus deze poging gaat 'm ook niet worden.
Morgen afspraak met de huisarts om te overleggen wat beter is: geduldig afwachten of onderzoeken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')