Oh wat stomquote:Op vrijdag 11 juni 2010 13:15 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Vlindur bedanktJouw linkerpink (gok ik) heeft trouwens een afwijking naar rechts, dit is al de tweede keer dat je er GWA van maakt, in plaats van GWS...
![]()
Ben nu wel weg trouwens, tot over een week allemaal.![]()
Tsja, je hebt vrij lange cyclussen. Die van mij waren meestal 28 dagen, dat scheelt toch nogal. Misschien is het toch wel de eisprong danquote:Op vrijdag 11 juni 2010 22:38 schreef vrouwtje-theelepel het volgende:
Ik heb mijn eisprong 1x op dag 17 gevonden en 1x op dag 21. Deze maand ben ik begonnen met ovulatietesten op dag 14 en gestopt op dag 21 en heb geen ei gevonden. En toch heb ik het idee dat ik hem deze maand gemist heb maar dat hij al wel is geweest. Mijn cyclusverloop staat hieronder. Mijn vriend verklaart me al dagen zwanger omdat ik alleen maar loop te gapen wat vrij bekend voorkomt. Maja zonder ei kan je niet zwanger zijn he.
Oeh, wisselende gevoelens, hoofd/hart?quote:Op vrijdag 11 juni 2010 22:38 schreef vrouwtje-theelepel het volgende:
Ik heb mijn eisprong 1x op dag 17 gevonden en 1x op dag 21. Deze maand ben ik begonnen met ovulatietesten op dag 14 en gestopt op dag 21 en heb geen ei gevonden. En toch heb ik het idee dat ik hem deze maand gemist heb maar dat hij al wel is geweest. Mijn cyclusverloop staat hieronder. Mijn vriend verklaart me al dagen zwanger omdat ik alleen maar loop te gapen wat vrij bekend voorkomt. Maja zonder ei kan je niet zwanger zijn he.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |