abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_82610515
Als het helpt... mijn ouders wisten het 2 weken eerder dan m'n schoonmoeder, andersom kan dus ook best
  donderdag 10 juni 2010 @ 17:34:52 #177
128491 J-net
Prettig gestoord
pi_82626379
Vind het wel onwijs spannend.... mn ovulatie komt in de buurt de komende dagen........

Alleen onze beste vrienden weten dat we bezig zijn; zij zijn zelf ook net begonnen en we hopen eigenlijk tegelijkertijd zwanger te zijn.
~~~~~~Dream as if you 'll live forever, live like you 'll die today~~~~~
pi_82642333
Dat ken ik J-net.
Helaas is mijn vriendin inmiddels in haar 30e week (ik ben blij voor haar hoor, begrijp me niet verkeerd), maar moet ik nog beginnen
Heel irritant, want ik had het leuk gevonden het samen mee te maken.
De andere 2 vriendinnen zijn in februari en mei bevallen, dus ik kom weer lekker achteraan gesukkeld.
Behalve die ene vriendin weet niemand dat we bezig zijn hoor
  vrijdag 11 juni 2010 @ 07:30:40 #179
128491 J-net
Prettig gestoord
pi_82650361
Ik vind het ook het grootste risico van proberen samen zwanger te worden/zijn; dat het bij 1 van beiden niet lukt. Kijk een maand of 2 verschil is niet zo erg, maar als het bij 1 van bieden slecht lukt...... best pittig.
pi_82650557
Ook ik kom me hier maar eens melden..ik was hier eerder wel eens te vinden maar dan onder de usernaam Jolene. Iets met geen idee wat het wachtwoord is een een emailadres bij mijn oude baas.

Ik zal wat meer over mijzelf vertellen. Van de Gyn. hebben we nu groen licht gekregen. In maart gestopt met de pil. Een keer oud bloed gehad en vorig week echt bloed. Ik hoef voorlopig nog niet in het rijtje want ik zou niet weten wat mijn cyclus op dit moment is.

Ik wens iedereen heel veel succes.....
pi_82651371
Welkom Winnik en J-net!

Dat jullie maar snel naar het zwangerschapstopic mogen verhuizen!
pi_82652292
Welkom Winnik!

Tsja, wat betreft het tegelijkertijd bezig zijn, mijn beste vriendin en ik gingen ongeveer gelijk op. Allebei snel zwanger en vervolgens allebei een miskraam gehad (met ongeveer 4 weken er tussen), dat was echt bizar.
  vrijdag 11 juni 2010 @ 10:18:34 #183
185640 vrouwtje-theelepel
Vrouwtje-theelepel
pi_82653966
Bij de eerste wisten mijn nichtje en ik dat we gelijk bezig waren, we hadden ook in een grap een beetje afgesproken dat we gelijk zwanger zouden worden. De dag dat ik wist dat ik zwanger was was kwam ze een cadeau brengen en een kaart waarop stond dat zij ook zwanger was. We waren allebei 15 maart uitgerekend en zwanger van een jongen.We zaten samen op de pufclub! Ik beviel op 5 maart en zij op 10 Maart. Sindsdien ben ik zwanger geweest en dat is helaas misgegaan en zij heeft begin dit jaar een miskraam gehad. Gelukkig is ze nu 3 maanden zwanger en heeft ze een goede echo gehad. We hadden voor de grap weer dezelfde afspraak gemaakt maar dat is dus niet gelukt.
  vrijdag 11 juni 2010 @ 10:44:19 #184
289908 grizzlybear
Trotse Papa
pi_82655017
Hallo allemaal,

allereerst sterkte voor iedereen die het nog niet gelukt is, we gaan voor iedereen duimen voor deze ronde dan maar.

Iedereen die hier "nieuw" is, natuurlijk van harte welkom en ook veel succes!

En voor iedereen die het al gelukt is: GEFELICITEERD!

Ik ben er een tijdje niet bij geweest, vanwege enorme drukte op het werk en thuis. We hebben deze ronde pas erg laat getest, namelijk pas 1 juni. Zoals bijna elke ronde was er nu ook weer een streepje te zien, maar 4 juni is mijn vrouw weer ongesteld geworden. Dat is nu dus de 3e keer op rij dat het op deze manier gaat. We hebben met de HA overlegd en de testen laten zien, hij is nu van mening dat we toch even bij een gynaecoloog langs moeten gaan. Daar hebben we op 24 juni nu een afspraak staan voor wat onderzoeken.
Sinds 27 maart 2011 hebben we een klein roze wondertje in ons leven...
  vrijdag 11 juni 2010 @ 10:52:32 #185
12913 GreatWhiteSilence
Bite me! (Not you, Annicka!)
pi_82655381
Dat is inderdaad wel verstandig, Grizzly. Er zijn sommige aandoeningen die het moeilijk maken voor de moeder om een zwangerschap in stand te houden, dus dan moet daar wat aan gedaan worden(als dat mogelijk is). Fijn dat je zo snel aan de beurt bent en ik hoop dat jullie er wat aan hebben.

Welkom Winnik!

Ik heb gisteren twee zwangerschapstests gekocht en die gaan mee op vakantie. Ik verlies nog steeds bloed, heb nog steeds krampjes, maar het is allemaal oud bloed. Het wordt dus een spannend weekje...
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
pi_82655400
Welkom en succes Winnik!

Grizzly.
Hopelijk vindt de gyn een reden hiervoor die makkelijk op te lossen is.
pi_82657800
Welkom Winnik! Maar waarom heb je toestemming nodig van een Gynaecoloog?

GWA, fijne vakantie!

Wij hebben het elke dag seksen maar omgezet naar om de dag. Elke dag is niet haalbaar

[ Bericht 0% gewijzigd door Vlinder op 11-06-2010 13:03:53 ]
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_82661850
Ik werd er uitgefilterd bij het bevolkingsonderzoek en heb al een lysecie gehad en bleef daarom onder controle tot de pap waardes goed waren...en dat zijn ze nu
  vrijdag 11 juni 2010 @ 13:15:21 #189
12913 GreatWhiteSilence
pi_82661868
Vlindur bedankt Jouw linkerpink (gok ik) heeft trouwens een afwijking naar rechts, dit is al de tweede keer dat je er GWA van maakt, in plaats van GWS...

Ben nu wel weg trouwens, tot over een week allemaal.
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
  vrijdag 11 juni 2010 @ 13:16:49 #190
12913 GreatWhiteSilence
pi_82661950
Winnik, goed nieuws dus. Succes!
pi_82663058
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 13:15 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Vlindur bedankt Jouw linkerpink (gok ik) heeft trouwens een afwijking naar rechts, dit is al de tweede keer dat je er GWA van maakt, in plaats van GWS...

Ben nu wel weg trouwens, tot over een week allemaal.
Oh wat stom Fijne vakantie GW*S*!!

Fijn nieuws dus Winnik!
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  vrijdag 11 juni 2010 @ 22:28:51 #192
128491 J-net
Prettig gestoord
pi_82688622
Ik wist al wel dat ik moest gaan minderen met cola light drinken (ben echt verslaafd) maar las net ook dat het de vruchtbaarheid kan verlagen. mmmmmm
ga dus maar minderen

Fijne vakantie GWS.

Jij ook succes Winnik
  vrijdag 11 juni 2010 @ 22:30:57 #193
Vrouwtje-theelepel
pi_82688711
Even een klein vraagje. Ik heb al een aantal dagen een hele zeurende pijn onderin mijn buik, pijnlijke tepels en vollere borsten. Nu heb ik net een ovulatie test gedaan (van clear blue geen digitale) en er kwam meteen een streep even dik als de referentie streep. Ik heb voor de test veel gedronken en heb even ervoor nog geplast. Ik zit vandaag op dag 26 van mijn cyclus. Zou dat nou nog kunne n betekenen dat ik vandaag mijn ei-sprong nog heb? Ik heb de gebuiksaanwijzing al een tijd terug weg gegooid omdat ik het rotdingen vond.
  vrijdag 11 juni 2010 @ 22:33:21 #194
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_82688836
Wanneer heb je normaal ongeveer je eisprong? Hoe lang duurt normaal ongeveer je cyclus?

Mijn tweede zwangerschap heb ik aangetoond met een ovulatietest, ook op dag 26 ongeveer . Maar ik wist wel zeker dat ik de eisprong al gehad had, een dag of 10 daarvoor.
  vrijdag 11 juni 2010 @ 22:38:45 #195
Vrouwtje-theelepel
pi_82689110
Ik heb mijn eisprong 1x op dag 17 gevonden en 1x op dag 21. Deze maand ben ik begonnen met ovulatietesten op dag 14 en gestopt op dag 21 en heb geen ei gevonden. En toch heb ik het idee dat ik hem deze maand gemist heb maar dat hij al wel is geweest. Mijn cyclusverloop staat hieronder. Mijn vriend verklaart me al dagen zwanger omdat ik alleen maar loop te gapen wat vrij bekend voorkomt. Maja zonder ei kan je niet zwanger zijn he. Overigens bij mijn cyclusverloop hebben de 49 en de 60 dagen waarschijnlijk te maken met mijn curettage.
  vrijdag 11 juni 2010 @ 22:41:03 #196
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_82689219
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 22:38 schreef vrouwtje-theelepel het volgende:
Ik heb mijn eisprong 1x op dag 17 gevonden en 1x op dag 21. Deze maand ben ik begonnen met ovulatietesten op dag 14 en gestopt op dag 21 en heb geen ei gevonden. En toch heb ik het idee dat ik hem deze maand gemist heb maar dat hij al wel is geweest. Mijn cyclusverloop staat hieronder. Mijn vriend verklaart me al dagen zwanger omdat ik alleen maar loop te gapen wat vrij bekend voorkomt. Maja zonder ei kan je niet zwanger zijn he.
Tsja, je hebt vrij lange cyclussen. Die van mij waren meestal 28 dagen, dat scheelt toch nogal. Misschien is het toch wel de eisprong dan .

Spannend.
  vrijdag 11 juni 2010 @ 22:41:22 #197
283712 Basboussa
Tuo neito noita on
pi_82689239
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 22:38 schreef vrouwtje-theelepel het volgende:
Ik heb mijn eisprong 1x op dag 17 gevonden en 1x op dag 21. Deze maand ben ik begonnen met ovulatietesten op dag 14 en gestopt op dag 21 en heb geen ei gevonden. En toch heb ik het idee dat ik hem deze maand gemist heb maar dat hij al wel is geweest. Mijn cyclusverloop staat hieronder. Mijn vriend verklaart me al dagen zwanger omdat ik alleen maar loop te gapen wat vrij bekend voorkomt. Maja zonder ei kan je niet zwanger zijn he.
Oeh, wisselende gevoelens, hoofd/hart?

Spannend, hoor! En je bent niet de eerste die een ei zou missen!
Ne ne placha az,veche niamam glas
niamam nishto az na tozi sviat.
Amali dayman kan ya baladi Enni argaelek ya baladi
Wafdal dayman gambek alatoul
  vrijdag 11 juni 2010 @ 22:46:36 #198
Vrouwtje-theelepel
pi_82689500
Zo bedenk ik voor mezelf steeds weer een smoes he. Wat als ik hem gemist heb.. dat soort dingen. Ik wacht gewoon maar weer af. Ik ga nu echt wachten tot 21 Juni ofzo, want je kan jezelf zo voor de gek houden en elke maand denk ik weer ik ga er niet intrappen.
pi_82762993
Ik wil graag uit de openingspost. Ik ben niet zwanger, ik wil er gewoon even uit. Uitleg volgt nog wel keer

Ik wens en hoop dat jullie geweldige meiden heel snel zwanger zijn!!
Poging 17/18 is begonnen... Nu wel raak?
pi_82779370
Cisco.
Hopelijk kom je je snel, zwanger en al, weer melden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')